Die laatste doet z'n naam dan wel eer aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou er bijna mijn Macbook voor uit het raam willen gooienSamen met m'n Newton...
Dat kan; zoals ik zei ken ik alleen de ervaringen (zowel die uit eigen hand als die van anderen) met de Windows-toestellen. Van degenen die ik heb horen klagen hadden de meesten inderdaad een Touch Pro, geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is dus echt alleen bij de toestellen met Windows Moblie er op, ik noem een HTC Touch Pro, of Touch Pro2. Die hadden inderdaad veel problemen, ik heb ze zelf gehad. Maar de Touch Pro is al 2 jaar oud, dat was inderdaad een grafding.
Snap ik maar die starbuckstypes daar kots ik echt op die overal hun Macbook uitklappen om het even te laten zien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, dat heb ik dus zelf ook gedaan mijn met HTC, en nu werkt het wel ok. Maar dat is dus voor 99% van de markt niet zo. En dan verlies je klanten, iemand een out of the box Hero geven is 100% zeker een iPhone-user erbij.
Ik tweak ook wel graag, maar dat kan dus met een iPhone net zo goed.
En ik ben veel, maar geen apple-fanboy.
Ja die types zijn vervelend, maar je kan niet ontkennen dat de Apple puike software heeft hoor, het is retestabiel (misschien wel vanwege het ontbreken van multitasking.. less is more zeggen ze)quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Snap ik maar die starbuckstypes daar kots ik echt op die overal hun Macbook uitklappen om het even te laten zien.
Doe nu niet alsof de iPhone zo superieur is ten opzichte van een Android telefoon. Het is maar net wat je wilt van je telefoon.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef HeatWave het volgende:
Multitasken is allang geen issue meer, al gebruik ik het vrijwel nooit op mijn iPhone en op mijn Android heb ik dus weer een taskkiller moeten installeren omdat ie niet vooruit te rammen wordt na een tijdje..
Nee, gewoon 1 op 1 wint het gewoon nog niet, maar het is een redelijk alternatief als je echt geen iPhone wil.
Fabeltjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Snap ik maar die starbuckstypes daar kots ik echt op die overal hun Macbook uitklappen om het even te laten zien.
Retestabiel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Ja die types zijn vervelend, maar je kan niet ontkennen dat de Apple puike software heeft hoor, het is retestabiel (misschien wel vanwege het ontbreken van multitasking.. less is more zeggen ze)
Mensen in mijn omgeving hebben er geen last van zeggen ze althans...quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retestabiel?Ik heb genoeg kernelpanics gehad en Mac OS heeft vaak genoeg mij HDD om zeep geholpen
Superieur is een groot woord, het is wel beterquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof de iPhone zo superieur is ten opzichte van een Android telefoon. Het is maar net wat je wilt van je telefoon.
Hero geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef shiftknop het volgende:
Welk toestel was die taskkiller nodig heatwave?
MIjn Macbook flipte ook vanmiddag toen ik hem uit standby haalde, moest hem hard uitzettenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Retestabiel?Ik heb genoeg kernelpanics gehad en Mac OS heeft vaak genoeg mij HDD om zeep geholpen
Ook niet overdrijven, ik vind een Desire goed aanvoelen bijv.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
HTC is het altijd net niet. Op de plaatjes zien ze er meestal goed uit maar zodra je er een in je hand hebt blijkt het gewoon plastic troep te zijn.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
HTC is het altijd net niet. Op de plaatjes zien ze er meestal goed uit maar zodra je er een in je hand hebt blijkt het gewoon plastic troep te zijn.
Ik ga het maar niet hebben over mijn maandagochtend model Macbook met zwart toetsenbord.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn Macbook flipte ook vanmiddag toen ik hem uit standby haalde, moest hem hard uitzettenduurde daarna 5 min voor ie weer was geboot, maar nee, OSX is feilloos als je de echte fanboys moet geloven
.
Durf dat nog eens te zeggen als je een Legend in je poten hebt gehad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oh?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
idd die reclame vannuh blabla uit 1 stuk aluminium is ook een grove leugen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |