Super bedankt voor deze link. Ga hier zeker gebruik van maken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:08 schreef _Loki het volgende:
Ik had witte marsepein gebruikt. Moet zeggen dat het wel heel lastig is om mee te werken als beginner, het rolt heel moeilijk en zwaar uit, en als je het iets verwarmt om het soepeler te maken, dan plakt het gigantisch.
Ik zou fondant gebruiken.
http://www.deleukstetaart(...)312e27997e588ce9bfb3
Deze smaakt ook heel lekker omdat er vanille doorheen zit
Ik vind ze gewoon hardstikke mooi geworden hoor TF!quote:Op zondag 5 september 2010 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Taarten als je je niet goed voelt geeft toch niet zo`n strak resultaat als anders
Ik zou zo niemand daar uit de buurt weten. Misschien kun je een oproepje plaatsen op het forum van De Leukste Taarten?quote:Op zondag 5 september 2010 14:44 schreef tessie het volgende:
Wow TF! Ik vind ze echt super mooi! Niks van te zien dat je je niet goed voelde hoor!
Weet iemand nog iemand in de buurt van Almere waar ik mooi (geboorte)cupcakes kan bestellen trouwens?
Vet!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Hamburgers
Smijn. en ik hebben deze gemaakt voor de verjaardag van een vriend (eerste keer dat smijn. en ik met frosting hebben gewerk) Ben wel blij met het uiteindelijke resultaat
Wat leuk!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Hamburgers
Smijn. en ik hebben deze gemaakt voor de verjaardag van een vriend (eerste keer dat smijn. en ik met frosting hebben gewerk) Ben wel blij met het uiteindelijke resultaat
Als je het over ons hebtquote:
en bedankt.. nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je het over ons hebt
Cupcakes maken, ze doormidden snijden en de randen ook bijsnijden..
Dunne brownies maken en in rondjes snijden...
Frosting maken van roomboter en poedersuiker en vanille aroma..
De frosting kleuren met 3 verschillende kleuren (rood geel en groen)
Brownies in de cupcakes doen met daarop de rood, geel en groene frosting dan de bovenkant van de cupcake en dan bestrooien met sesamzaadjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |