Maar hoezo dan zoveel hoofdletters en punten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
IPad icm met nieuwe lay-out gaat soms goed mis als er updates in het topic komen
Ik zoek nog even of ik er iets aan kan doen. Al denk ik dat auto update uitzetten het laatste redmiddel is.
* popcorn pakt *quote:
Nietquote:
trek het je niet aan, dit komt van iemand van wie zijn vriendin nat wordt van de bovenbuurman...quote:
quote:
Huh, hoezo niet iedereen? Het ding is toch gewoon te downloaden neem ik aan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze beginnen met de Desire morgen, nog niet iedereen... de rest komt in de loop van tijd
quote:
Jouw opmerkingen zijn ook niet al te lief andersquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
trek het je niet aan, dit komt van iemand van wie zijn vriendin nat wordt van de bovenbuurman...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar skatje, jeweettog dat ik van je hou
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de wijsheid van een 36-jarige in het lichaam van een meid van 20
Ze isz tog 37.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de wijsheid van een 36-jarige in het lichaam van een meid van 20
Als er een update komt gaat het soms mis, dan springt het als een gek en dan ga ik mis. En ik ben te lui om het vandaag aan te passen. Morgen ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar hoezo dan zoveel hoofdletters en punten?
Bijna mopquote:
maar stiekem moet je er toch om lachen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen zijn ook niet al te lief anders
Ah nou dan wacht ik wel twee dagenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een update komt gaat het soms mis, dan springt het als een gek en dan ga ik mis. En ik ben te lui om het vandaag aan te passen. Morgen ook.
oh mar dan ja sorrie ben blont weettoch.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
oh mar dan ja sorrie ben blont weettoch.
Wat een baas hea.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is die Zwabber eigenlijk, dat komt hier zo maar binnen, beetje iedereen beledigen en de SC trashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |