Behoorlijk link inderdaad! Od bedoel je dat je een link van haar verwijderde Hyves wilquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hyves
Ik verzamel vriendjes alsof het pokemons zijn, voor de rest doe ik er niks mee
Link
Meld!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen voor ervaren rijpe vrouwen.
quote:
Koopjequote:
Snachts zal ie verwijderd worden. Nee je ziet m'n bakkes wel in okt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hyves
Ik verzamel vriendjes alsof het pokemons zijn, voor de rest doe ik er niks mee
Link
wtfquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
mijn telefoon is weer. Up to date met. Uitgevers.
OOOHHHH, ja dan zou het kunnen uiteraardquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar serieus, was een herhaling van de TV-kantine!
Volgende week? Hij komt morgen al, staat in het Desire topicquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn telefoon is weer. Up to date met. Uitgevers. 1x in de week emailsignatures langsgaan is wel zo handig.
En volgende week andoid patch 2.2
Jij bent nog jong toch?quote:
Ik vroeg niet om een link naar je foto, want ik weet siewosie dat je die niet geeftquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Snachts zal ie verwijderd worden. Nee je ziet m'n bakkes wel in okt.
Bijna 28 volgens mijquote:
Uit haar profiel.quote:geboortedatum: 00-00-1982
En dat is oud?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bijna 28 volgens mij
[..]
Uit haar profiel.![]()
quote:
Oh, dacht volgende week te lezen op tweakers.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week? Hij komt morgen al, staat in het Desire topic
Oe, krijg ik nu een tagje oidquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Rauz, je hebt gelijk, ik was zaterdag op Tee-Vee!![]()
![]()
Jij bent nu officieel een PatriQue89-spotter!
En dat is 'quote:
Ze beginnen met de Desire morgen, nog niet iedereen... de rest komt in de loop van tijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dacht volgende week te lezen op tweakers.
IPad icm met nieuwe lay-out gaat soms goed mis als er updates in het topic komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |