Nuekzequote:
k snap hem maar.quote:
jah sag ik ok al raar da ie dan mod is sou tog nie mogequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef crv het volgende:
Hee Benny, vindt het OK als je lapo's hunt maar der zit een schrijffaut in je TT
16 okt waarschijnlijk. Niet definitief geleuf ik. Kom je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Maar eh, luitjes. Wanneer is die meet nou?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Sosha het volgende:
Rollercoaser Talcoon?
Ach, ik zal de grap wel gemist hebben in deel 155
ninja editerquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
jah sag ik ok al raar da ie dan mod is sou tog nie moge
16 oktoberquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Maar eh, luitjes. Wanneer is die meet nou?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Sosha het volgende:
Rollercoaser Talcoon?
-edit- Hee, nu staat er ineens Rollercoaster.
Kleine faalquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Sosha het volgende:
Rollercoaser Talcoon?
-edit- Hee, nu staat er ineens Rollercoaster.
Omdat je nieuw bent. Toch?quote:
Haha, ja, wel in dit topic, maar eerlijk gezegd kwam ik alleen even buurten omdat de foute TT me zo aantrokquote:
Wij zwaaien naar iedereen die binnenkomt, je bent welkomquote:
Benny heeft dat effect op wel meer vrouwen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Haha, ja, wel in dit topic, maar eerlijk gezegd kwam ik alleen even buurten omdat de foute TT me zo aantrok
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny heeft dat effect op wel meer vrouwen.
Sttt straks is ze weg voor hij een huwelijksaanzoek doetquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik heb in XFA gezegd dat ik zou komen en ik ben een man van m'n woord.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
16 okt waarschijnlijk. Niet definitief geleuf ik. Kom je?
Maar dan vraag ik me af... hoe kom je dan op de verwijzing naar 155quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Haha, ja, wel in dit topic, maar eerlijk gezegd kwam ik alleen even buurten omdat de foute TT me zo aantrok
The Benny effect.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Sttt straks is ze weg voor hij een huwelijksaanzoek doet
Het is 16 oktoberquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik heb in XFA gezegd dat ik zou komen en ik ben een man van m'n woord.
TUDUDUDUMMMM!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af... hoe kom je dan op de verwijzing naar 155
Hijn zou dat voorlopig niet meer doen tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Sttt straks is ze weg voor hij een huwelijksaanzoek doet
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik heb in XFA gezegd dat ik zou komen en ik ben een man van m'n woord.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
Hijn zou dat voorlopig niet meer doen toch
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, euh... ik heb op school geleerd dat 155 voor 156 komtquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag ik dan Watson zijn.quote:
Ach ja..quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
Hijn zou dat voorlopig niet meer doen toch
het gaat over alles behalve talentenjachten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nou, euh... ik heb op school geleerd dat 155 voor 156 komt
Maar dit topic gaat dus over talentenjachten op tv in het algemeen? Of hebben jullie allemaal ooit zelf meegedaan?
Kut, op een zaterdagquote:
Ben je dan ongesteld?quote:
Ohw, ja... dit is een Talentenjachten subforumquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
Maar dit topic gaat dus over talentenjachten op tv in het algemeen? Of hebben jullie allemaal ooit zelf meegedaan?
in dit topic gaat het geloof ik alleen op vrijdagavond over die troepquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
in dit topic gaat het geloof ik alleen op vrijdagavond over die troeprest van de week is serieuzer
Nee, zwanger hopelijk.quote:
Idols 1. Vreemd genoeg kwam ik niet heel ver.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja het begint een beetje irritant te worden wel eigenlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
Wij zwaaien naar iedereen die binnenkomt, je bent welkom
Oké, ik zal voor je duimen.quote:
Ja, dat is voor de meeste wel handigquote:
Picsquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:46 schreef Sosha het volgende:
Hehe, ik zou graag blijven plakken, want het lijkt me erg gezellig hier, maar ik kijk er eigenlijk niet meer zo naar. Hoewel dat misschien verandert nu Marc-Marie erbij zit, want ik hou van Marc-Marie!
Ik heb overigens ooit zelf meegedaan aan Idols (2e editie geloof ik), maar nooit verder gekomen dan de eerste ronde. Het enige dat ik bereikt heb, is dat ik op de foto sta met Herman, die deed die dag ook weer een poging
Dat is al heel iets.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:46 schreef Sosha het volgende:
Hehe, ik zou graag blijven plakken, want het lijkt me erg gezellig hier, maar ik kijk er eigenlijk niet meer zo naar. Hoewel dat misschien verandert nu Marc-Marie erbij zit, want ik hou van Marc-Marie!
Ik heb overigens ooit zelf meegedaan aan Idols (2e editie geloof ik), maar nooit verder gekomen dan de eerste ronde. Het enige dat ik bereikt heb, is dat ik op de foto sta met Herman, die deed die dag ook weer een poging
Ik een kaassouflé, dat klinkt al heel wat duurder hea.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb frikandellen gegeten, zijn jullie nu jaloers?
Maar ik heb een week OVquote:
Gewoon blijven, ik kijk ook niet naar die troep. Dit is de beste SC die je kan vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:46 schreef Sosha het volgende:
De meeste hier hebben geen OV.quote:
Neequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
NEEquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De meeste hier hoeven niet helemaal uit Groningen te komenquote:
kom je nou telkens alleen maar ff juichenquote:
Patje uit Delfzijlquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De meeste hier hoeven niet helemaal uit Groningen te komen.
Denk ik.
Ik uit de diepe krochten van het Zuiden. Nouja, diep, niet zo diep als Limboland maar toch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Denk ik.
Ik dacht dat dat in Holland lag.quote:
Friesland, het scheelt niet veelquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Denk ik.
Wie?quote:
Eigenlijk wel... ik wilde er namelijk 1tje, maar ze waren opquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja het begint een beetje irritant te worden wel eigenlijk!
quote:
Same here.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Sosha het volgende:
[..]
Durf ik niet, ik probeer mijn kop van Fok! af te houden.
Ik deed het dan ook speciaal voor jouquote:
Gerum.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... ik wilde er namelijk 1tje, maar ze waren op
Het duurde precies drie minuten om je Hyves te vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Sosha het volgende:
[..]
Gelijk heb jequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Sosha het volgende:
[..]
Jij verandert ook nooit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het duurde precies drie minuten om je Hyves te vinden!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is al heel iets.één iemand heeft hier maar meegedaan dacht ik, K2 zoekt K3
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het duurde precies drie minuten om je Hyves te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |