Weet je nou al waar je me voor nodig had?quote:
De 3DS bekijken en spelen. Ik ben benieuwd. Ik hoor er zoveel toffe verhalen overquote:
Neuhjquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je nou al waar je me voor nodig had?
Morgen ga je die testen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 3DS bekijken en spelen. Ik ben benieuwd. Ik hoor er zoveel toffe verhalen over
Daarna nog een gesprek bij een andere uitgever, wat dan ook weer belangrijk is
Dinnetje is er niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Avey het volgende:
Voetbal
Ik ga denk ik even onderuit ploffen op de bank met een kop thee en een boek
Tomboquote:
Tuurlijk, komt op de site. Ik hoop die op vrijdag nog af te krijgen, al is er dan ook een meet, dus of dat lukt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen ga je die testen?
Ben benieuwd... lijkt me helemaal geweldig
Je doet toch wel een verslagje?![]()
Aan het werk.quote:
shit, ik moet jou wel hebben iedere keer hequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Stewardessen zijn geen hoeren.Alleen als de piloot knap is en zelfs dan krijgen ze niet betaald.
Ben er zelf bijna een geworden.
Tofquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 3DS bekijken en spelen. Ik ben benieuwd. Ik hoor er zoveel toffe verhalen over
Daarna nog een gesprek bij een andere uitgever, wat dan ook weer belangrijk is
Tof!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, komt op de site. Ik hoop die op vrijdag nog af te krijgen, al is er dan ook een meet, dus of dat lukt...
Was het dat je door wilde geven dat je de 8e niet kon?quote:
Lekker, een goed boek, lekkere thee, het liefst nog een fleecekleedje en lekker onderuitquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Avey het volgende:
Voetbal
ik ga ook niet kijken hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Avey het volgende:
Voetbal
De 8e?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was het dat je door wilde geven dat je de 8e niet kon?
Hoezo bijna? Je bent toch hoer?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Stewardessen zijn geen hoeren.Alleen als de piloot knap is en zelfs dan krijgen ze niet betaald.
Ben er zelf bijna een geworden.
* even ruimte maakt want ziet een stoel aan komen vliegenquote:
who did itquote:
Ja een hoer ben ik al, maar stewardess bijna. Dat zo toch geweldig zijn geweest? De eerst stewardesshoer, als je veel vliegt krijg je korting, ej bent meteen lid van de High Mile club. Win win.quote:
Geen idee, zal wel niet goed gecontroleerd zijn.quote:
Om Pheno te slaan? Een knuppel met een knuppel knuppelen is heul veul knuppel in een zin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een knuppel voor je te leen
Een slogan is dan ook zo verzonnen: met bella altijd in de zevende hemel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja een hoer ben ik al, maar stewardess bijna. Dat zo toch geweldig zijn geweest? De eerst stewardesshoer, als je veel vliegt krijg je korting, ej bent meteen lid van de High Mile club. Win win.
Hoe doe je dat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net een pandabeer laten ontploffen![]()
Wtfquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net een pandabeer laten ontploffen![]()
Simpel...quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Simpel...
Je weet toch hoe je moet achtbaanbowlen? Nou zet je op dat pad alleen maar panda's neer en dan gaan ze deaut/ontploffen![]()
![]()
RCT1 & 2 heb ik gekocht en ligt hier ergens.... maar omdat ik te lui ben om te zoeken, heb ik het maar weer gedownloadquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens RCT gekocht of gedownload?
Gekochtquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens RCT gekocht of gedownload?
Weet jij goede downloadsite voor 2?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
RCT1 & 2 heb ik gekocht en ligt hier ergens.... maar omdat ik te lui ben om te zoeken, heb ik het maar weer gedownload
tis "Mile High club"quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja een hoer ben ik al, maar stewardess bijna. Dat zo toch geweldig zijn geweest? De eerst stewardesshoer, als je veel vliegt krijg je korting, ej bent meteen lid van de High Mile club. Win win.
Oja.quote:
Vast... maar dat zal ik hier maar neit noemen hequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet jij goede downloadsite voor 2?
quote:
Oja das waar ook.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast... maar dat zal ik hier maar neit noemen he
heee vuurvliegjequote:
moet je niet kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat kind uit de film(Jersey Girl) irritant![]()
![]()
Heel die film is toch kudt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat kind uit de film(Jersey Girl) irritant![]()
![]()
Kan je dan ook tegen elkaar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
ik ga ook even een gamen met m'n lief.
Altijd handig zo'n zylom abonnement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |