abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:01:11 #151
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639302
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Gelukkig kennen we jou en je IQ langer dan vandaag op fok he?
1. het is een besluit van ministers uit Den Haag, niet van Rijkswaterstaat
2. je hebt er niet zoveel verstand van

:).
1. spreek voor je zelf.
2. troll
3. je meent er verstand van te hebben door je te baseren op modellen, je kan beter meer moeite stoppen in de infrastructuur en mensen die niet kunnen rijden.
4. je faalt.

:)
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:01:26 #152
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_84639314
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Zeker met de hedendaagse auto's :O.
Gewoon lekker 150kmph cruisen op de cruiscontrol bij 3000rpm en de arm op de middenarmsteun.

120 gaat echt nergens meer over.

Maargoed de helft van de automobilsten durft de 120kmph al niet eens meer te rijden :').
Ik rij regelmatig in het buitenland en het is altijd weer één grote frustratie als je in Nederland komt met alle sufkutten op de weg :r

Inderdaad, ook al lijkt het soms in het buitenland minder georganiseerd te zijn qua verkeer dan in Nederland(denk bijv. aan Italië, Frankrijk, Spanje), het werkt qua doorstroming vele malen beter dan hoe het hier is, met al die regeltjes en al die mensen die zich er krampachtig aan houden :')

Elke rit gewoon 200 aantikken de popo mag mijn billen likken ~O>
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_84639322
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

Daarom. Dus doe dan maar 80 Km/u, nóg minder gevolgen! Of weet je wat, 70 misschien? Je moet immers elk voordeel kunnen benutten binnen de verkeersregels zeg ik maar.
Het optimum qua doorstroming ligt bijna altijd op 90 km/h, dat is gewoon uit te rekenen en dmv observaties te verifiëren.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:02:43 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_84639374
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Doorstroming is vrij lastig te voorspellen maar de modellen die het meest overeen bleken te komen met de praktijk gaan er toch voor een wat lagere maar constantere gemiddelde snelheid het beste is voor de doorstroming op drukke wegen. Immers een te groot verschil tussen de verschillende weggebruikers speelt onnodig afremmen en optrekken in de hand.

maar dit zal inderdaad te complex voor je zijn ;(
Wat een reden zou zijn een flexibele max snelheid in te voeren, maar de 5 baans weg snachts om 3 uur ook 100 te moeten rijden is pure stompzinnigheid en koppige burocratie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:03:00 #155
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639387
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Doorstroming is vrij lastig te voorspellen maar de modellen die het meest overeen bleken te komen met de praktijk gaan er toch voor een wat lagere maar constantere gemiddelde snelheid het beste is voor de doorstroming op drukke wegen. Immers een te groot verschil tussen de verschillende weggebruikers speelt onnodig afremmen en optrekken in de hand.

maar dit zal inderdaad te complex voor je zijn ;(
Ja, want modellen zijn gebaseerd op voorspelbaarheid. :')

Een constante gemiddelde van 120 kan dan niet, maar 100 weer wel. Jaja, logica, modellen toch? :')
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:03:38 #156
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639423
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het optimum qua doorstroming ligt bijna altijd op 90 km/h, dat is gewoon uit te rekenen en dmv observaties te verifiëren.
:O

Ga lekker in een vrachtwagen zitten zou ik zeggen. :+
Scheer je weg!
pi_84639425
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:01 schreef Gillette_M5 het volgende:

1. spreek voor je zelf.
2. troll
3. je meent er verstand van te hebben door je te baseren op modellen, je kan beter meer moeite stoppen in de infrastructuur en mensen die niet kunnen rijden.
4. je faalt.

:)
1, 2 en 4 bevestigen je 'reputatie' op fok, bedankt!

3 is onzin, want infrastructuur leg je niet zo snel effe aan, daar gaan meestal jaren overheen, áls er überhaupt al geld etc voor kan worden gevonden in Den Haag. Wederom, da's niet Rijkswaterstaat. Mensen die niet kunnen rijden, en wat dacht je daar met je toverstafje even aan te kunnen doen? Wederom: niet Rijkswaterstaat.

Conclusie: je praat poep :).
pi_84639483
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:

Wat een reden zou zijn een flexibele max snelheid in te voeren, maar de 5 baans weg snachts om 3 uur ook 100 te moeten rijden is pure stompzinnigheid en koppige burocratie.
Klopt, en daar gaat men ook naartoe. 't Is echter een technisch lastig verhaal. Op de A1 loopt nu een proef met een hogere snelheid op rustige momenten, en daar zitten al veel technische haken en ogen aan.

En dan nog: ook 's nachts is er sprake van uitstoot die gewoon meetelt in de statistieken. Da's een cijfer-verhaaltje. Misschien wachten op nóg schonere motoren, elektrische auto's etc. Dan komt deze factor te vervallen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:05:28 #159
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639495
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:03 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

1, 2 en 4 bevestigen je 'reputatie' op fok, bedankt!
Dit bevestigd inderdaad dat jij trolt, bedankt!

quote:
3 is onzin, want infrastructuur leg je niet zo snel effe aan, daar gaan meestal jaren overheen, áls er überhaupt al geld etc voor kan worden gevonden in Den Haag. Wederom, da's niet Rijkswaterstaat. Mensen die niet kunnen rijden, en wat dacht je daar met je toverstafje even aan te kunnen doen? Wederom: niet Rijkswaterstaat.

Conclusie: je praat poep :).
Nee, maar rijkswaterstaat neemt vaak achterlijke beslissingen ten aanzien van het openen en sluiten van stroken. Daar heb ik het over.

Conclusie: je trolt enorm in mijn topic. Flikker even op aub. :)
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:07:24 #160
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639589
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Klopt, en daar gaat men ook naartoe. 't Is echter een technisch lastig verhaal. Op de A1 loopt nu een proef met een hogere snelheid op rustige momenten, en daar zitten al veel technische haken en ogen aan.

En dan nog: ook 's nachts is er sprake van uitstoot die gewoon meetelt in de statistieken. Da's een cijfer-verhaaltje. Misschien wachten op nóg schonere motoren, elektrische auto's etc. Dan komt deze factor te vervallen.
Ja hoor, technisch lastig verhaal. Bron?

Haken en ogen, wat dacht je van de mensen die niet kunnen rijden? Die moeten ze van de weg afhalen. Sowieso linksklevers.

Uitstoot, typisch zo'n Groenlinks verhaaltje, zoals de 'opwarming' van de aarde :')____!
Scheer je weg!
pi_84639664
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef Gillette_M5 het volgende:

Dit bevestigd inderdaad dat jij trolt, bedankt!
Stam +t.

quote:
Nee, maar rijkswaterstaat neemt vaak achterlijke beslissingen ten aanzien van het openen en sluiten van stroken. Daar heb ik het over.
Je weet niet waar je 't over hebt.
'Beslissingen die jij als achterlijk ervaart', laten we het daarop houden :').

quote:
Conclusie: je trolt enorm in mijn topic. Flikker even op aub. :)
Suggestie voor je.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:10:01 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84639689
En waarom heb ik toch nog het idee dat dit dogmatische gelul over optimale doorstroomsnelheden etc. (alsof het 24-uurs verkeer in NL niet van uur tot uur zou fluctueren) vooral wordt gebezigd door fietsende rijksambtenaartjes? :D
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:12:14 #163
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_84639791
quote:
Bij 2 rijbanen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_84639820
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:07 schreef Gillette_M5 het volgende:

Ja hoor, technisch lastig verhaal. Bron?
Je hoeft me niet te geloven hoor :').
Het systeem heeft veel in storing gelegen. Onder andere omdat de laatste tijd bij de vele werkzaamheden op de A1 nogal wat detectielussen beschadigd zijn geraakt.

quote:
Haken en ogen, wat dacht je van de mensen die niet kunnen rijden? Die moeten ze van de weg afhalen. Sowieso linksklevers.
Ja, anders sleep je er nog effe wat anders bij _O-.

quote:
Uitstoot, typisch zo'n Groenlinks verhaaltje, zoals de 'opwarming' van de aarde :')____!
Schopje TRU dan maar met 'jouw' topic?
Je kan de normen prima onzin vinden hoor, ook complete nitwits mogelijk namelijk het internet met hun mening vervuilen, die vrijheid heb je. Feit blijft wel dat het vastgestelde normen zijn waaraan we ons dienen te houden als Nederland.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:13:44 #165
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84639857
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Stam +t.
Als je argumenten op zijn ga je over op een ander verbeteren. Typisch. :) Maar bedankt hoor, geen probleem. Zal er als tokkie aan denken de volgende keer mijn beste lulletje rozenwater.

quote:
Je weet niet waar je 't over hebt.
'Beslissingen die jij als achterlijk ervaart', laten we het daarop houden :').
Makkelijk om het af te serveren als een individueel probleem. Ja hoor, tuurlijk is dat mijn probleem ineens. Totdat je zelf met je rode knar op de weg vloekend op je stuur slaat als het weer vast staat door een achterlijke beslissing van Rijkswaterstaat. Maar neuh, het is immers iets wat jij als hinder ervaart toch?

quote:
Wederom een bevestiging van jouw getroll. :) Klik ze zou ik zeggen. ;)
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:14:38 #166
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84639895
DennisMoore, wat ben je toch een nare, contra-trollende fatsoensrakker. :').
pi_84639914
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef BlaZ het volgende:

Bij 2 rijbanen.
Rijstroken bedoel je.
En nee, da's gewoon afhankelijk van het aantal auto's he? Plus dat je natuurlijk nog wat moet corrigeren voor vrachtwagens op de rechterrijstrook enzo, en het aantal toe- en afritten etc.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:17:23 #168
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84640018
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je hoeft me niet te geloven hoor :').
Je hebt geen bron, je faalt dus. :W

quote:
Het systeem heeft veel in storing gelegen. Onder andere omdat de laatste tijd bij de vele werkzaamheden op de A1 nogal wat detectielussen beschadigd zijn geraakt.
agossie ;(

quote:
Schopje TRU dan maar met 'jouw' topic?
Waarbij je wederom laat zien dat je niet uit bent op een serieuze discussie maar dit topic de vernieling in wilt helpen? Zei ik toch al? Heb ik jouw bevestiging niet voor nodig hoor. :)

quote:
Je kan de normen prima onzin vinden hoor, ook complete nitwits mogelijk namelijk het internet met hun mening vervuilen, die vrijheid heb je. Feit blijft wel dat het vastgestelde normen zijn waaraan we ons dienen te houden als Nederland.
Ja hoor, als ik je vervolgens om een bron enof onderbouwing vraag begin je te janken dat ik je niet geloof. Tot zover jouw geloofwaardigheid. ;)
Scheer je weg!
pi_84640081
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:13 schreef Gillette_M5 het volgende:

Als je argumenten op zijn ga je over op een ander verbeteren. Typisch. :) Maar bedankt hoor, geen probleem. Zal er als tokkie aan denken de volgende keer mijn beste lulletje rozenwater.
Een tokkie? Duidelijk! Helder! Slotje! Dat verklaar een hoop :Y.

quote:
Makkelijk om het af te serveren als een individueel probleem. Ja hoor, tuurlijk is dat mijn probleem ineens. Totdat je zelf met je rode knar op de weg vloekend op je stuur slaat als het weer vast staat door een achterlijke beslissing van Rijkswaterstaat. Maar neuh, het is immers iets wat jij als hinder ervaart toch?
Jochie toch, als jij een rood kruis ziet zonder dat je daarvoor met je oogjes een aanleiding/oorzaak kunt waarnemen, dan noemt iemand met jouw capaciteiten dat 'een achterlijke beslissing van Rijkswaterstaat'. Terwijl als je 't overzicht zou hebben over de hele situatie, in vogelvlucht zegmaar, dan weet je dat zo'n kruis niet voor niets gezet wordt. Maar blijf jij vooral met je boze vuistjes op je stuurtje slaan als je denkt dat dat oplucht :D.

quote:
Wederom een bevestiging van jouw getroll. :) Klik ze zou ik zeggen. ;)
Het wordt een steeds kanslozer topic, je bent niet echt in staat om te lezen.

Nogmaals, en nu zorgvuldig lezen he? De 100 km/h is een besluit uit Den Haag. Heeft te maken met milieunormen. Punt.
pi_84640114
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef DennisMoore het volgende:

Het wordt een steeds kanslozer topic
QFT ^O^.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:21:37 #171
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84640208
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Een tokkie? Duidelijk! Helder! Slotje! Dat verklaar een hoop :Y.
Ik praat je naar de mond, dat is alles.

Ohja, eh: verklaart +t ;)

quote:
Jochie toch, als jij een rood kruis ziet zonder dat je daarvoor met je oogjes een aanleiding/oorzaak kunt waarnemen, dan noemt iemand met jouw capaciteiten dat 'een achterlijke beslissing van Rijkswaterstaat'. Terwijl als je 't overzicht zou hebben over de hele situatie, in vogelvlucht zegmaar, dan weet je dat zo'n kruis niet voor niets gezet wordt. Maar blijf jij vooral met je boze vuistjes op je stuurtje slaan als je denkt dat dat oplucht :D.
Knulletje toch, hoeveel rij jij eigenlijk op jaarbasis? 12.000 KM? :') Je hebt weinig gezien van de weg denk ik, net zoals van het leven. Dat verklaart jouw gefrustreerde houding hier. ;)

quote:
Het wordt een steeds kanslozer topic, je bent niet echt in staat om te lezen.

Nogmaals, en nu zorgvuldig lezen he? De 100 km/h is een besluit uit Den Haag. Heeft te maken met milieunormen. Punt.
Jij bent degene die het kansloze voedt. Ik druk je gewoon met de neus op de feiten, burgerlul.
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:21:56 #172
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84640224
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

QFT ^O^.
KNEUS w/
Scheer je weg!
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:23:32 #173
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84640296
:D. DennisMoore, kap eens met dat betweterige kijk-mij-ns-bij-t-Rijk-werken-toontje. :'). Als jij mij irl zo zou toespreken, greep ik je bij je kloten en kneep ik zo hard dat ook jij het niet meer lekker vond.
pi_84640297
Mensen die hun eigen topic vertrollen... :').

_O-.
pi_84640401
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er mis met 120 per uur?
Die snelheid is bepaald toen auto's amper harder reden dan dat. Ook was de kwaliteit van de onderdelen (banden, remmen, abs, airbags) lang niet zo goed. De auto verbeterd en verbeterd maar mag alleen maar langzamer rijden. De snelheid van 120 is naar mijn weten ingevoerd zodat iedereen mee kon komen. In een tijd waar de auto al gauw 200 kan is het raar dat de maximale snelheid niet meegroeit met de kwaliteit van de wegen en auto's..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')