* Crazy-M woont nog steeds daar waar hij is getogen en opgegroeid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb in Lelystad gewoond...tja. Ik moet eerlijk zeggen, echt een leuke schooltijd gehad. Het is klein maar groot genoeg. Toen ik ging studeren ging ik er weg en dat was goed. De meeste mensen die er bleven wonen zijn al 10 jaar getrouwd en hebben een tweede leg. Ook prima hoor...
In je broek.quote:
Eind augustus of begin september. Maar ik woon nu begeleid en dat zal nog steeds zo blijven alleen nu is de woonsituatie veel echter, dus in een echte flat tussen de "gewone" mensen in een gewone straat. Een stuk anders dan nu. Nu woon ik in een wat van de straat afgelegen pand met 21 anderen. Was/is duidelijk niks voor mij gebleken al woon ik hier al 1.5 jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik wel weer naar de Ikea (in SOn) gaan. Moet toch wat meubels hebben voor mijn flatje
ja maar dat is niet Lelystadquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M woont nog steeds daar waar hij is getogen en opgegroeid.
misschien ook wel beterquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eind augustus of begin september. Maar ik woon nu begeleid en dat zal nog steeds zo blijven alleen nu is de woonsituatie veel echter, dus in een echte flat tussen de "gewone" mensen in een gewone straat. Een stuk anders dan nu. Nu woon ik in een wat van de straat afgelegen pand met 21 anderen. Was/is duidelijk niks voor mij gebleken al woon ik hier al 1.5 jaar.
nee, een gezellige stad in Brabantquote:
Ik rook het.quote:
jaaaahquote:
quote:
Vetjes.quote:
Begeleiding is prima toch? Lekker dat je je eigen huisje hebtquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eind augustus of begin september. Maar ik woon nu begeleid en dat zal nog steeds zo blijven alleen nu is de woonsituatie veel echter, dus in een echte flat tussen de "gewone" mensen in een gewone straat. Een stuk anders dan nu. Nu woon ik in een wat van de straat afgelegen pand met 21 anderen. Was/is duidelijk niks voor mij gebleken al woon ik hier al 1.5 jaar.
0591 Hieroquote:
eeeh, curry ... uit potje ?quote:
haha jawelquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
0591 Hiero![]()
Klinkt al niet eens stoer
Doe hou je daarin want?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
crv, De enige echte curry:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, zal wel fijner worden dan nu. Ik krijg 2 kamers ter beschikking, de andere 2 kamers zijn voor mijn huisgenote. Maar de douche, wc en keuken zullen we moeten delen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begeleiding is prima toch? Lekker dat je je eigen huisje hebtheerlijk doen waar je zin in hebt
andere curry vind ik niet lekkerquote:
quote:
geniet van het zonnetjequote:
weet je al met wie je gaat samenwonen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, zal wel fijner worden dan nu. Ik krijg 2 kamers ter beschikking, de andere 2 kamers zijn voor mijn huisgenote. Maar de douche, wc en keuken zullen we moeten delen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Hmmmajajm lekkahhh vis in je broekm majmquote:
jezus noem jij dat curryquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
crv, De enige echte curry:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne reisquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou daaag![]()
Ik ga ook naar huis.
Tot straks luitjes
paling is wel eens lastig. Die gaat overal heen waar het eigenlijk niet kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmmmajajm lekkahhh vis in je broekm majm![]()
![]()
Indiase curries.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
jezus noem jij dat curry![]()
![]()
ik heb het over indiase curries
Jah, dat is curryquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
jezus noem jij dat curry![]()
![]()
ik heb het over indiase curries
Heb je banden met Volendam ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
paling is wel eens lastig. Die gaat overal heen waar het eigenlijk niet kan![]()
ok...![]()
ik moet naar huis denk ik
quote:
die fles is gekruide tomatenketchupquote:
Lul niet, tomatenketchup heeft een heel andere smaak, het is een heel ander productquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is curry, die fles is gekruide tomatenketchup
Lees het zelf ook even door als je wat opzoektquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lul niet, tomatenketchup heeft een heel andere smaak, het is een heel ander product![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curry_%28saus%29
quote:Curry, ook bekend onder de Duitse naam Curry Gewürz, is een in België, Duitsland en Nederland veel gegeten saus, een kruidige variant op ketchup. In Vlaanderen en delen van Nederland wordt deze bruine saus curryketchup genoemd. Het woord "curry" wordt in Vlaanderen gebruikt voor kerrie.
Ja het is dus niet hetzelfde, jezus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
Lees het zelf ook even door als je wat opzoekt![]()
[..]
Ketchup met kruidenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het is dus niet hetzelfde, jezus.
Ja en joppiesaus is mayo met curry en ui, dat noem je dan toch ook geen mayo.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |