quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
Deze is voor al mijn crookers in Almere respect bradas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met wat zout en peper, op dineren met hela curry.quote:
Môggequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo ik ben er ook weer na het eten en de hond uitgelaten te hebben
gütenabundquote:
Lol ik dacht dat dat alleen in cartoons gebeurdequote:
Doe mij maar Gus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
Geef mij maar Brabant land,
Dat is beter dan de randstad,
Geef mij maar brabantland,
Het landje waar het feest is.
mjah wou ff de TT aansporen dus maar weer iets snel verzonnenquote:
Eentje maar? dat is ook schraal.quote:
eetsquote:
ik woon er zelf, jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De huizen zijn er goedkoop en groot en mijn oma woont er, ja
013, jeweetsquote:
Almere lijkt me echt zo verkeerd nog niet op de een of andere manier. Ik vind Flevoland altijd zo schattig, als een kleine puppie waar je mee wilt koetjekoetjien.quote:
wees dan een beetje trots, jaquote:
toch wel DE curry he ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef crv het volgende:
Heb bij mijn curry lekker een zak JAVA kroepoek opengetrokken. Speciaal uit NL laten meenemen
welke DE curryquote:
Ik heb in Lelystad gewoond...tja. Ik moet eerlijk zeggen, echt een leuke schooltijd gehad. Het is klein maar groot genoeg. Toen ik ging studeren ging ik er weg en dat was goed. De meeste mensen die er bleven wonen zijn al 10 jaar getrouwd en hebben een tweede leg. Ook prima hoor...quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Almere lijkt me echt zo verkeerd nog niet op de een of andere manier. Ik vind Flevoland altijd zo schattig, als een kleine puppie waar je mee wilt koetjekoetjien.
nee, die van Helaquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef crv het volgende:
[..]
welke DE curry
als je bedoelt zelfgemaakte
Ja kijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb in Lelystad gewoond...tja. Ik moet eerlijk zeggen, echt een leuke schooltijd gehad. Het is klein maar groot genoeg. Toen ik ging studeren ging ik er weg en dat was goed. De meeste mensen die er bleven wonen zijn al 10 jaar getrouwd en hebben een tweede leg. Ook prima hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |