Ik meen mij te herinneren dat er jaren geleden al iets in het nieuws was over een zorgverzekeraar die idd een hoer vergoedde. Dit omdat gehandicapten ook behoeftes hebben en nu op een "verkeerde" manier aan hun trekken komenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja had het al gezien. Gehandicapten aftrekken, wtf, dat zou gewoon nooit ''moeten''. Dat ze daar dan speciaal een hoer voor inhuren.
Nou, dat tokkies zich zo noemen betekent toch niet dat jij het hoeft te zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?
Ze noemen zichzelf zo hoor
En nee, Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.quote:
Ga je mond eens spoelenquote:
quote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, dat tokkies zich zo noemen betekent toch niet dat jij het hoeft te zeggen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En nee, Amsterdam is de mooiste stad van Nederland.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik stink niet uit mijn mondquote:
Ik kan ook niets anders zeggen, Rotterdam afvoerputje van het land en Den Haagquote:
Haha nou Amsterdam is natuurlijk het mooistequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan ook niets anders zeggen, Rotterdam afvoerputje van het land en Den Haag![]()
Misschien Utrecht dan nog.
020 is gewoon een veredelde vuilnisbelt vol boeren en BN-ersquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wies da ? Post tie hier ook ?quote:
Ah, weer zo'n mallootquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef crv het volgende:
[..]
020 is gewoon een veredelde vuilnisbelt vol boeren en BN-ers
Liever BN-ers dan tokkies.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
Even dit topique opleuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is speciaal voor c_a
[ afbeelding ]
tis toch zoquote:
1 stokbrood voor deze opmerkingquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef crv het volgende:
[..]
BN-ers zijn Tokkiesquote:
3 tientjes, ok...maar 11 tientjes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dagje Ikeaslenteren overleefd. Wel een walhalla voor mij wat betreft observeren. Bijvoorbeeld een man gezien die alle prijzen in tientjes zag. "O, die is maar 3 tientjes en die weer 11!"
Ik heb het over het feit dat je Amsterdam 020 noemt, zijn alleen maar malloten die dat doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:36 schreef crv het volgende:
[..]
tis toch zo
[ afbeelding ]
btw ik vind alle steden in NL smerig, maar dat is iets van de hedendaagse nederlandse cultuur
Ik heb een zwak voor EHV.quote:
Was maar een geintje,quote:
Het mooie is, dat zijn niet ''mijn'' steden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Zullen we het over wat anders hebben dan 'mijn stad is beter dan de jouw' ?
Ik ga mee c_aquote:
De Ikea in Amsterdam is beter dan de Ikea in Haarlemquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Durf je het niet over ALmere te hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Ik maak geen onderscheid, tis allemaal kutquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Ikea in Amsterdam is beter dan de Ikea in Haarlem
ook goedquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het mooie is, dat zijn niet ''mijn'' steden.Ik weun er niet in.
jawelquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Durf je het niet over ALmere te hebben
haphap etenstijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat je Amsterdam 020 noemt, zijn alleen maar malloten die dat doen.
jij bent de mod dus jij kan datquote:
Binnenkort zal ik wel weer naar de Ikea (in SOn) gaan. Moet toch wat meubels hebben voor mijn flatjequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Ikea in Amsterdam is beter dan de Ikea in Haarlem
hoiquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo ik ben er ook weer na het eten en de hond uitgelaten te hebben
Ohh wanneer ga jij verhuizen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik wel weer naar de Ikea (in SOn) gaan. Moet toch wat meubels hebben voor mijn flatje
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
Deze is voor al mijn crookers in Almere respect bradas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat hield je tegenquote:
dat zeg ik.... kutstadquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met wat zout en peper, op dineren met hela curry.quote:
Môggequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo ik ben er ook weer na het eten en de hond uitgelaten te hebben
gütenabundquote:
Lol ik dacht dat dat alleen in cartoons gebeurdequote:
Doe mij maar Gus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
Geef mij maar Brabant land,
Dat is beter dan de randstad,
Geef mij maar brabantland,
Het landje waar het feest is.
mjah wou ff de TT aansporen dus maar weer iets snel verzonnenquote:
Eentje maar? dat is ook schraal.quote:
eetsquote:
ik woon er zelf, jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De huizen zijn er goedkoop en groot en mijn oma woont er, ja
013, jeweetsquote:
Almere lijkt me echt zo verkeerd nog niet op de een of andere manier. Ik vind Flevoland altijd zo schattig, als een kleine puppie waar je mee wilt koetjekoetjien.quote:
wees dan een beetje trots, jaquote:
toch wel DE curry he ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef crv het volgende:
Heb bij mijn curry lekker een zak JAVA kroepoek opengetrokken. Speciaal uit NL laten meenemen
welke DE curryquote:
Ik heb in Lelystad gewoond...tja. Ik moet eerlijk zeggen, echt een leuke schooltijd gehad. Het is klein maar groot genoeg. Toen ik ging studeren ging ik er weg en dat was goed. De meeste mensen die er bleven wonen zijn al 10 jaar getrouwd en hebben een tweede leg. Ook prima hoor...quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Almere lijkt me echt zo verkeerd nog niet op de een of andere manier. Ik vind Flevoland altijd zo schattig, als een kleine puppie waar je mee wilt koetjekoetjien.
nee, die van Helaquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef crv het volgende:
[..]
welke DE curry
als je bedoelt zelfgemaakte
Ja kijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb in Lelystad gewoond...tja. Ik moet eerlijk zeggen, echt een leuke schooltijd gehad. Het is klein maar groot genoeg. Toen ik ging studeren ging ik er weg en dat was goed. De meeste mensen die er bleven wonen zijn al 10 jaar getrouwd en hebben een tweede leg. Ook prima hoor...
* Crazy-M woont nog steeds daar waar hij is getogen en opgegroeid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb in Lelystad gewoond...tja. Ik moet eerlijk zeggen, echt een leuke schooltijd gehad. Het is klein maar groot genoeg. Toen ik ging studeren ging ik er weg en dat was goed. De meeste mensen die er bleven wonen zijn al 10 jaar getrouwd en hebben een tweede leg. Ook prima hoor...
In je broek.quote:
Eind augustus of begin september. Maar ik woon nu begeleid en dat zal nog steeds zo blijven alleen nu is de woonsituatie veel echter, dus in een echte flat tussen de "gewone" mensen in een gewone straat. Een stuk anders dan nu. Nu woon ik in een wat van de straat afgelegen pand met 21 anderen. Was/is duidelijk niks voor mij gebleken al woon ik hier al 1.5 jaar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik wel weer naar de Ikea (in SOn) gaan. Moet toch wat meubels hebben voor mijn flatje
ja maar dat is niet Lelystadquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M woont nog steeds daar waar hij is getogen en opgegroeid.
misschien ook wel beterquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eind augustus of begin september. Maar ik woon nu begeleid en dat zal nog steeds zo blijven alleen nu is de woonsituatie veel echter, dus in een echte flat tussen de "gewone" mensen in een gewone straat. Een stuk anders dan nu. Nu woon ik in een wat van de straat afgelegen pand met 21 anderen. Was/is duidelijk niks voor mij gebleken al woon ik hier al 1.5 jaar.
nee, een gezellige stad in Brabantquote:
Ik rook het.quote:
jaaaahquote:
quote:
Vetjes.quote:
Begeleiding is prima toch? Lekker dat je je eigen huisje hebtquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eind augustus of begin september. Maar ik woon nu begeleid en dat zal nog steeds zo blijven alleen nu is de woonsituatie veel echter, dus in een echte flat tussen de "gewone" mensen in een gewone straat. Een stuk anders dan nu. Nu woon ik in een wat van de straat afgelegen pand met 21 anderen. Was/is duidelijk niks voor mij gebleken al woon ik hier al 1.5 jaar.
0591 Hieroquote:
eeeh, curry ... uit potje ?quote:
haha jawelquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
0591 Hiero![]()
Klinkt al niet eens stoer
Doe hou je daarin want?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
crv, De enige echte curry:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, zal wel fijner worden dan nu. Ik krijg 2 kamers ter beschikking, de andere 2 kamers zijn voor mijn huisgenote. Maar de douche, wc en keuken zullen we moeten delen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Begeleiding is prima toch? Lekker dat je je eigen huisje hebtheerlijk doen waar je zin in hebt
andere curry vind ik niet lekkerquote:
quote:
geniet van het zonnetjequote:
weet je al met wie je gaat samenwonen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, zal wel fijner worden dan nu. Ik krijg 2 kamers ter beschikking, de andere 2 kamers zijn voor mijn huisgenote. Maar de douche, wc en keuken zullen we moeten delen, maar daar verwacht ik geen problemen mee.
Hmmmajajm lekkahhh vis in je broekm majmquote:
jezus noem jij dat curryquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
crv, De enige echte curry:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne reisquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou daaag![]()
Ik ga ook naar huis.
Tot straks luitjes
paling is wel eens lastig. Die gaat overal heen waar het eigenlijk niet kanquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmmmajajm lekkahhh vis in je broekm majm![]()
![]()
Indiase curries.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
jezus noem jij dat curry![]()
![]()
ik heb het over indiase curries
Jah, dat is curryquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef crv het volgende:
[..]
jezus noem jij dat curry![]()
![]()
ik heb het over indiase curries
Heb je banden met Volendam ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
paling is wel eens lastig. Die gaat overal heen waar het eigenlijk niet kan![]()
ok...![]()
ik moet naar huis denk ik
quote:
die fles is gekruide tomatenketchupquote:
Lul niet, tomatenketchup heeft een heel andere smaak, het is een heel ander productquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is curry, die fles is gekruide tomatenketchup
Lees het zelf ook even door als je wat opzoektquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lul niet, tomatenketchup heeft een heel andere smaak, het is een heel ander product![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curry_%28saus%29
quote:Curry, ook bekend onder de Duitse naam Curry Gewürz, is een in België, Duitsland en Nederland veel gegeten saus, een kruidige variant op ketchup. In Vlaanderen en delen van Nederland wordt deze bruine saus curryketchup genoemd. Het woord "curry" wordt in Vlaanderen gebruikt voor kerrie.
Ja het is dus niet hetzelfde, jezus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
Lees het zelf ook even door als je wat opzoekt![]()
[..]
Ketchup met kruidenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het is dus niet hetzelfde, jezus.
Ja en joppiesaus is mayo met curry en ui, dat noem je dan toch ook geen mayo.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |