Daar ben ik best blij omquote:
Zolang het niet regent valt dat wel mee. Gaat meer om toiletten die voor rolstoelers toegankelijk zijn, heb daar zelf nooit echt op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef TWP het volgende:
[..]
In ieder geval een goed stel rupsbanden eronder.
Game On ;quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Zullen we voorspelling doen voor de afsluiters van Alpha?
Vrijdag: Groove Armada
Zaterdag: Snow Patrol
Zondag: Massive Atack
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef frame-saw het volgende:
@Toad ik denk dat je nog wel meer leuk vindt hoor.
Binnenkort maak ik wel een uberawesome tipsvanframe-saw lijst ofzo, moet ook nog heel wat dingen inluisteren en een gigantische lowlands-playlist maken enzo
jep.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef N-E-R-D het volgende:
Dat is om 23:30. Dan is de laatste muziekact meestal al geweest toch? In de Alpha dan.
Lowlands begint pas echt om 10.00 uur op donderdagochtend op de dijk. Daarna is alles echtquote:
Nee dat is allemaal nog deel van de voorpretquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands begint pas echt om 10.00 uur op donderdagochtend op de dijk. Daarna is alles echtEchter wordt het nooit tot je maandag om 15.00 een bus in wordt gejaagd
Hoevaak ben je geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal nog deel van de voorpretDe tent opzetten, het eerste biertje, en de eerste verkenning van het festivalterrein ook. Vrijdagnacht begin ik er pas echt in te komen
![]()
Éen keer pas! Dit jaar de 2equote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hoevaak ben je geweest?
Morgen de krant!!!! Ja ik heb zo'n saaie week dat dit echt het hoogtepunt is van mijn week(nee, nog net niet van mijn vakantie)
Lekker omcirkelen en verdrietig zijn vanwege de overlappingen enzo.
Vandaar dat je volgorde nog niet klopt.quote:
Ja dat wist ik, maar soms doe je er alsof je er al jaren komt.quote:
Ja ik lul soms veelquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar soms doe je er alsof je er al jaren komt.
Niet dat het me uitmaakt of je een newbie of een oudje bent, het viel me gewoon op
Kiss&Ride FTWquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:03 schreef friekin_ het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik met de trein of met de auto ga. Allebei al een keer gedaan.
Trein voordelen:
- heenweg lang blijven zitten, tot Utrecht iig
- terugweg mogelijkheid tot slapen
- gezelliger
Nadelen:
- Wachten op pendelbussen
- Sleuren met zware rugzak
Voordelen met auto:
- Burger King op heenweg
- Zooi in auto, relatief weinig zeulen met tas
Nadelen met auto:
- Benzinekosten
- Maandagmorgen hels om te vertrekken, 2 jaar geleden 3 uur gedaan over parkeerplaats verlaten
- Brak op maandagmorgen rijden
Koop een krant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:47 schreef Luni het volgende:
Kan iemand dat blokkenschema misschien inscannen? Ben zo nieuwsgierig
Dat gaat niet lukken, maar hier wel avast de tijden van de Alpha en Grolsch:quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:47 schreef Luni het volgende:
Kan iemand dat blokkenschema misschien inscannen? Ben zo nieuwsgierig
Hé, geen reggae als opener op de zondag! Beter!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:02 schreef Tourniquet het volgende:
ALPHA
Zondag:
13:00 Serj Tankian + Metropole orkest
14:40 Gentleman & The Evolution
Verrassend dat die in de Alpha staan, alleen een beetje rare tijd.quote:16:25 Pendulum (Live)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |