Klopt. Wij zijn idioten en jij bent Einstein.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zou al schelen als dit soort discussies niet worden verpest door mensen als Jokkebrok en Wijze Appel. Wel roepen dat ze op zoek zijn naar de waarheid maar vervolgens alleen maar Youtube filmpjes willen geloven of natuurkunde wetten gaan omzeilen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zou al schelen als dit soort discussies niet worden verpest door mensen als Jokkebrok en Wijze Appel. Wel roepen dat ze op zoek zijn naar de waarheid maar vervolgens alleen maar Youtube filmpjes willen geloven of natuurkunde wetten gaan omzeilen
Welke leugens van het NIST dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Klopt. Wij zijn idioten en jij bent Einstein.
We zijn weer terug bij hetgeen ik je al zei en jij met handen voeten ontkende (2de keer)
Wie is nu gek?
Maar tot op heden heb je nog steeds niet de leugen van NIST kunnen weerleggen.
Om maar weer olie op het vuur te gooien: Welke leugen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Wijze_appel het volgende:
Klopt. Wij zijn idioten en jij bent Einstein.
We zijn weer terug bij hetgeen ik je al zei en jij met handen voeten ontkende (2de keer)
Wie is nu gek?
Maar tot op heden heb je nog steeds niet de leugen van NIST kunnen weerleggen.
Dat vuur is gewoon een prullebak brandjequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om maar weer olie op het vuur te gooien: Welke leugen?
Zou je alsjeblieft iets specifieker kunnen zijn?
Sja, en zo blijf je opzettelijk deze discussie versmeren. Dat is je tactiek. En dan achteraf weglopen met een air dat jij de Einstein bent.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Welke leugens van het NIST dan?
Je blijft maar roepen dat het NIST het verkeerd heeft. Maar het blijft een onmogelijke opgave voor jou om te zeggen wat ze fout hebben. Alleen maar mekkeren dat ik YouTube filmpjes moet gaan kijken....
Voor jou wel:quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om maar weer olie op het vuur te gooien: Welke leugen?
Zou je alsjeblieft iets specifieker kunnen zijn?
Jouw tactiek is overtuigend.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Sja, en zo blijf je opzettelijk deze discussie versmeren. Dat is je tactiek. En dan achteraf weglopen met een air dat jij de Einstein bent.
Dus nee, ik ga niet weer jouw de kans geven de boel op te rekken met 10 pagina's onzin. NIST heeft gelogen en dat is bewezen. Met een gespeelde verontwaardigde houding verander je er niets aan.
Als het zo makkelijk gaat kan ik net zo goed zeggen dat alle complot gelovers liegen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Voor jou wel:
In een video die ik hier plaatste wordt de hoofd technicus vragen gesteld tijdens een persco. Daarin ontkent hij kennis te hebben van gesmolten metaal op Ground Zero. Er zijn volgens hem geen verklaring van en is dus onwaar.
Andere video's van interviews van werklui op Ground Zero tonen wat anders aan.
Op het moment dat die hoofd tech dat voor zijn neus gewreven wordt, word hij ongemakkelijk en ontwijkt de situatie.
Conclusie: NIST liegt. Is ook niet weerlegt.
Ik moet toegeven dat ik dat filmpje ook niet helemaal snap, ik kan alleen maar speculeren waarom deze man zich zo opstelt. Maar dan nog hoeft de rest van het NIST-onderzoek geen onzin te zijn natuurlijk. Ook andere onderzoeken tonen aan, met o.a. wetenschappelijk verantwoorde simulaties, dat de Twin Towers prima ingestort kunnen zijn door de schade die de vliegtuigen toebrachten + de daaropvolgende brand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Wijze_appel het volgende:
Voor jou wel:
In een video die ik hier plaatste wordt de hoofd technicus vragen gesteld tijdens een persco. Daarin ontkent hij kennis te hebben van gesmolten metaal op Ground Zero. Er zijn volgens hem geen verklaring van en is dus onwaar.
Andere video's van interviews van werklui op Ground Zero tonen wat anders aan.
Op het moment dat die hoofd tech dat voor zijn neus gewreven wordt, word hij ongemakkelijk en ontwijkt de situatie.
Conclusie: NIST liegt. Is ook niet weerlegt.
Hoeft niet, ligt wel voor de hand.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dat filmpje ook niet helemaal snap, ik kan alleen maar speculeren waarom deze man zich zo opstelt. Maar dan nog hoeft de rest van het NIST-onderzoek geen onzin te zijn natuurlijk. Ook andere onderzoeken tonen aan, met o.a. wetenschappelijk verantwoorde simulaties, dat de Twin Towers prima ingestort kunnen zijn door de schade die de vliegtuigen toebrachten + de daaropvolgende brand.
Nee, dat hoeft dus bijvoorbeeld niet zo te zijn. Die man kan oprecht menen dat hij zulke verklaringen niet kent, als hij ze niet gehoord heeft. In het filmpje wordt het natuurlijk mooi versneden, dus voor ons is het duidelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Wijze_appel het volgende:
Hoeft niet, ligt wel voor de hand.
Mensen in die functie, aangesteld door de overheid die zelf onderzocht wordt, hebben een beroepseer en plicht voor waarheidsvinding. Als ze die verloochenen is er meer aan de hand. En het is aantoonbaar dat het in dit geval opzettelijk gebeurd.
Wat hebben ze verloochend dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoeft niet, ligt wel voor de hand.
Mensen in die functie, aangesteld door de overheid die zelf onderzocht wordt, hebben een beroepseer en plicht voor waarheidsvinding. Als ze die verloochenen is er meer aan de hand. En het is aantoonbaar dat het in dit geval opzettelijk gebeurd.
Ik vind het ook niet meer dan logisch dat het door de vliegtuigen komt, waarom naar een andere reden zoeken als je het hele gebeuren voor je ogen ziet gebeuren?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dat filmpje ook niet helemaal snap, ik kan alleen maar speculeren waarom deze man zich zo opstelt. Maar dan nog hoeft de rest van het NIST-onderzoek geen onzin te zijn natuurlijk. Ook andere onderzoeken tonen aan, met o.a. wetenschappelijk verantwoorde simulaties, dat de Twin Towers prima ingestort kunnen zijn door de schade die de vliegtuigen toebrachten + de daaropvolgende brand.
obviousquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het ook niet meer dan logisch dat het door de vliegtuigen komt, waarom naar een andere reden zoeken als je het hele gebeuren voor je ogen ziet gebeuren?
Waarom toch die behoefte om er iets anders dan the offious van te maken?
Tja, veel complot gelovers vind het juist obvious dat er sprake is van gecontroleerde sloop. En dat vinden ze dan omdat ze verstand denken te hebben van gecontroleerde sloop en hoe gebouwen reageren op een vliegtuig impact...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet meer dan logisch dat het door de vliegtuigen komt, waarom naar een andere reden zoeken als je het hele gebeuren voor je ogen ziet gebeuren?
Waarom toch die behoefte om er iets anders dan the offious van te maken?
Sorry, maar dat is lulkoek natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft dus bijvoorbeeld niet zo te zijn. Die man kan oprecht menen dat hij zulke verklaringen niet kent, als hij ze niet gehoord heeft. In het filmpje wordt het natuurlijk mooi versneden, dus voor ons is het duidelijk.
Je vergeet hier een belangrijk klimaat rondom de hele discussie.quote:Daarnaast wordt dan in ieder geval het overgrote deel van het NIST-verhaal door anderen bevestigd op een wetenschappelijke manier. Iets wat niet opgaat voor vele andere theorieën.
En dat is dus precies het verschil tussen gedegen onderzoek en je mening als waarheid verkondigen in een wazig Youtubefilmpje: 6 jaar, 364 dagen, 23 uur en 50 minuten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het leuke aan het NIST rapport over WTC 7 is dat het 7! jaar geduurd heeft voor het werd gepubliceerd. De wereld kreeg echter maar 3 weken de tijd om publiekelijk commentaar te geven op het rapport alvorens het afgesloten werd. Het gaat hier wel ff over een rapportje van zo'n pagina of 10.000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2010 16:35:10 ]
Voor het aardige negeer je de tijdspanne van 3 weken om het rapport te bekritiseren volledigquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dat is dus precies het verschil tussen gedegen onderzoek en je mening als waarheid verkondigen in een wazig Youtubefilmpje: 6 jaar, 364 dagen, 23 uur en 50 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |