Report: Netanyahu says 9/11 terror attacks good for Israelquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef Americanist het volgende:
Laaggeschoolden die praten over zaken die ze volledig boven de pet gaan zijn grappig, BNW is mijn favoriete lurkforum.
Volgens mij heb jij geen flauw benul wat er komt kijken bij wetenschappelijk onderzoek.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
Laten we een paar duizend euro bij elkaar flikkeren en alsnog zo'n experiment uitvoeren, op de Maasvlakte ofzo.
Steven Jones has also interpreted archaeological evidence from the ancient Mayans as supporting his faith's belief that Jesus Christ visited America.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:29 schreef VancouverFan het volgende:
&source
[..]
Niet alle foto's zijn bewerkt, DE foto die gesmolten staal zou aantonen wel.
[ afbeelding ] werd [ afbeelding ]
Zie http://sites.google.com/site/911guide/jones
Ook interessant http://www.debunking911.com/moltensteel.htm daar zijn voorbeelden van vuur zoals jij geeft waar toch echt geen gesmolten staal aan te pas komt.
En dat vind je leuk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen flauw benul wat er komt kijken bij wetenschappelijk onderzoek.
Met een paar duizend euro red je zo'n reconstructie niet.
Oké, ik heb de eerste 4 sites geopend en het enige waterdichte bewijs is een nogal verdachte truck waar mensen in zouden kunnen zitten om een vliegtuig te besturen? Christ, dit is slap materiaal.quote:
Well, wat had je verwacht, een link naar een cia.gov website waar duidelijk wordt toegegeven dat ze de vliegtuigen op afstand bestuurden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, ik heb de eerste 4 sites geopend en het enige waterdichte bewijs is een nogal verdachte truck waar mensen in zouden kunnen zitten om een vliegtuig te besturen? Christ, dit is slap materiaal.
En toch zijn er mensen die blind achter hem aan lopen....quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Steven Jones has also interpreted archaeological evidence from the ancient Mayans as supporting his faith's belief that Jesus Christ visited America.
...
Wie dan? Wie is die gast eigenlijk, waarom kom je met hem als bron aanzetten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die blind achter hem aan lopen....
Nee, dat niet. Maar dit is zo nietszeggend dat het niet eens waard is om genoemd te worden, in mijn ogen. Het lijkt een laatste strohalm die met 2 handen wordt beetgepakt om iets te hebben wat zou kunnen duiden op geen aanwezigheid van terroristen in de vliegtuigen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Well, wat had je verwacht, een link naar een cia.gov website waar duidelijk wordt toegegeven dat ze de vliegtuigen op afstand bestuurden?
Well.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar dit is zo nietszeggend dat het niet eens waard is om genoemd te worden, in mijn ogen. Het lijkt een laatste strohalm die met 2 handen wordt beetgepakt om iets te hebben wat zou kunnen duiden op geen aanwezigheid van terroristen in de vliegtuigen.
Een groot aantal complot gelovers gelooft hem. Ik heb hun namen niet paraat. Sorry.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie dan? Wie is die gast eigenlijk, waarom kom je met hem als bron aanzetten?
Want iedereen die in een complot gelooft is laaggeschoold?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:30 schreef Americanist het volgende:
Laaggeschoolden die praten over zaken die ze volledig boven de pet gaan zijn grappig, BNW is mijn favoriete lurkforum.
Que?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een groot aantal complot gelovers gelooft hem. Ik heb hun namen niet paraat. Sorry.
En ik kom met hem aanzetten omdat wel duidelijk is dat die gast vanalles bij elkaar loopt te liegen.
Verder dan een paar stukken in kranten, een belletje van Atta naar zijn vader op 9/12 en een camerastill op een vliegveld in Casablanca komt men dus niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Well.
Lees dan het volgende artikel:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/1559151.stm
Another of the men named by the FBI as a hijacker in the suicide attacks on Washington and New York has turned up alive and well.
...
En welk nut zou dat hebben dat wij een discussie gaan voeren over de definitie van "complot gelovers"?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Que?
Definieer "complot gelovers" eens voor me, als je kan/wil .
Oh je hebt nog meer nodig?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verder dan een paar stukken in kranten, een belletje van Atta naar zijn vader op 9/12 en een camerastill op een vliegveld in Casablanca komt men dus niet.
Is best relevant aangezien jij zogenaamde "complot gelovers" probeert te associeren met die Steven Jones.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En welk nut zou dat hebben dat wij een discussie gaan voeren over de definitie van "complot gelovers"?
Ik probeer niet alle complotgelovers te associëren met Steven Jones. Dus wat mij betreft is deze discussie zinloos.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is best relevant aangezien jij zogenaamde "complot gelovers" probeert te associeren met die Steven Jones.
Dus gaarne, jouw definitie van "complot gelovers" .
Vergeet in je definitie niet dat de Nazis tijdens de Nuremburg Trials voor "Samenzwering jegens de Menselijkheid" zijn veroordeeld. Ter dood. Hangen. Dus zo vreemd is het concept van een "complot" niet.
Niet? Net beweerde je nog dat "complot gelovers" waarvan je gemakshalve de naam bent vergeten zich maar al te graag associeren met deze Steven Jones.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik probeer niet alle complotgelovers te associëren met Steven Jones. Dus wat mij betreft is deze discussie zinloos.
Als de Amerikaanse overheid in de dagen na 9/11 met een definitieve lijst van verdachten van de aanslagen aan komt zetten, en al die "kapers" blijken nog te leven... Wat zegt jou dat over de Amerikaanse overheid?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt dat onomkeerbaar bewijs dat die mannen nog leven dan?
Ochja, lulbroeken heb je overal. Een lulverhaal (zoals die hologrammen b.v.) maakt de rest niet onwaar. Maar zo probeer je het wel telkens weg te zetten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een groot aantal complot gelovers gelooft hem. Ik heb hun namen niet paraat. Sorry.
En ik kom met hem aanzetten omdat wel duidelijk is dat die gast vanalles bij elkaar loopt te liegen.
Maar hoe kom je erbij dat ze nog leven dan? Want er zijn wel beelden van die mannen op het vliegveld dat ze door de controle komen etc, maar nergens dat ze gewoon rustig rond banjeren na 9/11.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als de Amerikaanse overheid in de dagen na 9/11 met een definitieve lijst van verdachten van de aanslagen aan komt zetten, en al die "kapers" blijken nog te leven... Wat zegt jou dat over de Amerikaanse overheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |