Gaafquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er staan een boel foto's op Flickr.![]()
En er is een Live Webcam.
Over De Waal. Remlof heeft een allergie voor het woord Nijmegen. Ondanks dat hij daar wel werkt!! De verrader!!!!quote:
Ik kan je geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Plasterk het volgende:
Ik vind Nijmegen een leuke stad. Mocht ik een vast contract krijgen en mn dinnetje krijgt hier werk dan gaan we ons daar vestigen.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
Vanaf maandag ben ik geen Arnhemse meer
Arnhem verrijkt iedereen die er woontquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
Enschede
Ik kan me niet herinneren dat ik toen ik hier heen kwam ook al zoveel zooi had![]()
Ik denk eerder dat het de Action op de Steenstraat isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Arnhem verrijkt iedereen die er woont
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef remlof het volgende:
Deze was hier nog niet gepost, schande!
Ik moet iedere dag fietsen, en lopen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:51 schreef tliciouz het volgende:
Wat krijg ik toch de schijt van Arnhem als ik moet fietsen, en fietsen en fietsen.Als het dadelijk winter word op zoek naar ander werk.
Ja maar niet op een oma fiets zonder versnellingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik moet iedere dag fietsen, en lopen!
Ja weet ik wel. Maar ik doe al zwaar werk, en ook nog eens lange afstanden fietsen is niet goed voor mijn rug aandoening.quote:
Een auto?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja weet ik wel. Maar ik doe al zwaar werk, en ook nog eens lange afstanden fietsen is niet goed voor mijn rug aandoening.Maar goed ik doe het er nog even mee
en word het slecht weer zoek ik toch maar iets anders.
Oh no way. Heb nu net genoeg over om nog wat extra dingen te kunnen kopen.quote:
Ik heb ook maar een versnelling. En daarbij zitten mijn tassen mundig vol met 15+ kg ieder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar niet op een oma fiets zonder versnellingen.En moet elke dag heen en terug en nog een keer heen en terug en nog een keer.
Allemaal over klote viaducten en kut dingen. Blegh.
Zeur modus voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |