Dikke BierBuiCk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef -SG- het volgende:
Op menne buik.
D.B.B.C.
Raad maar waar die afkorting voor staat.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie ook regelmatig in de www.tinychat.com/klbsc moeten komen.
Bijnaquote:
Hahahquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bijna
Dikke BierBuik Chinees.
Afkorting wat ik daar heb gekregen.
Jammer dat het binnen 2 weken eraf isquote:
Dikke bier buik club?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef -SG- het volgende:
Op menne buik.
D.B.B.C.
Raad maar waar die afkorting voor staat.
Ha ik wist wel dat jij het was.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef RoBro het volgende:
heeft die kali mata van en wolvendagen weer aandacht nodig
pics?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef RoBro het volgende:
heeft die kali mata van en wolvendagen weer aandacht nodig
Ja.quote:
NEEquote:
OH. SORRY.quote:
quote:
Waquote:
Dat beest is supermooi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:17 schreef mich1992 het volgende:
[..]
.
Ik zag vandaag een roze sprinkhaan.
[Zie fototopic in topicgeschiedenis].
Ja ik ging er ook al naar googlenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.hartvannederla(...)uws-roze-sprinkhaan/
Levensgevaarlijk hier in breda altijdquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:29 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja ik ging er ook al naar googlen.
Maar het is gewoon een verkleurde sprinkhaan, denk ik. We zagen ook zo'n hoornaar, dat is de grootste wesp van Europa.
Op insectensafari geweest?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:29 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja ik ging er ook al naar googlen.
Maar het is gewoon een verkleurde sprinkhaan, denk ik. We zagen ook zo'n hoornaar, dat is de grootste wesp van Europa.
Nee, ik zag er een zitten in de polderquote:
leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nee, ik zag er een zitten in de polder.
WELKE WEBSHOPS?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:41 schreef Ravenous- het volgende:
Uitverkoop bij webshops: me door 100 miljoen miljard paginas kleding worstelen
hieroquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Jotcha het volgende:
Gezocht: Fiets.
Liefst met 2 wielen, trappers, een stuur en nog wat andere dingetjes.
www.station.nlquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef Jotcha het volgende:
Gezocht: Fiets.
Liefst met 2 wielen, trappers, een stuur en nog wat andere dingetjes.
Heee dat rijmtquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Ravenous- het volgende:
Als ik binnen 5 min niks vind dat ik zou kopen, ga ik hardlopen.
Rook jij?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:59 schreef mstr het volgende:
De sigarettenaansteker van m'n pa's auto ook weer gemaakt
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou, Jotch?
Precies, m'n pa voor z'n TomTom, tot hij er mee stoptequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ding gebruik ik voor alles behalve roken
Oh ik dacht echt dat ding ding.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ding gebruik ik voor alles behalve roken
De TomTom of je pa?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, m'n pa voor z'n TomTom, tot hij er mee stopte
Neem een Cube LTD Teamquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:13 schreef MouzurX het volgende:
Heb ook een fiets nodig, liefst al in etten leur ... iemand?
Aldi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:18 schreef Aapvis het volgende:
jongens, wat voor merk cap zal ik kopen?
Etnies?
Zoo York?
Ecko unlimited?
Dan kom je nog 1044 euro te kortquote:
Hoeveel ervoor?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had er gratis eentje van station Eindhoven.
Oftewel, noortje maakt je crimineelquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een fiets nodig dus je krijgt hem niet. Ik open je mind alleen een beetje.
Ik wilde hem eerst terugbrengen maar toen zei mijn huisgenoot dat ik hem moest houden omdat ze nog een gammele fiets hadden en we dan één goede konden maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Oftewel, noortje maakt je crimineel
Whehe, ik heb nog nooit iets gejat, alleen een achtervolging door de securité omdat we hout hadden gejatquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst terugbrengen maar toen zei mijn huisgenoot dat ik hem moest houden omdat ze nog een gammele fiets hadden en we dan één goede konden maken.
Zonder slot, als tweede fiets bij het hek van de fietsenstalling, dan vraag je er toch om? Plus het was 2 uur 's nachts en had niet zo'n zin om alleen door de crimineelste stad van Nederland te lopen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nog nooit iets gejat, alleen een achtervolging door de securité omdat we hout hadden gejat![]()
Oh wacht, dan heb ik wel wat gejat
Ja die en Swedish House Mafia - One waren dus dé nummers van Extrema voor mij en nu worden ze oooooveral gedraaid.quote:
In de stad in Eindhoven overkomt je echt niets hoor, ook niet om 3 uur 's nachts.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zonder slot, als tweede fiets bij het hek van de fietsenstalling, dan vraag je er toch om? Plus het was 2 uur 's nachts en had niet zo'n zin om alleen door de crimineelste stad van Nederland te lopen.
Ja, de commercie loopt altijd een paar maanden achterquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die en Swedish House Mafia - One waren dus dé nummers van Extrema voor mij en nu worden ze oooooveral gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |