abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84926944
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:23 schreef Books het volgende:
Wij zwaaien hier ook nog even gedag en gaan door naar het Peutertopic. Onze E is vandaag jarig en is een hele echt peuter inmiddels. Pratend, soort van lopend en heel erg ondernemend en wil alles doen wat zuslief ook doet of nog meer...

Tot in het volgende topic.

Simmu feli met Selene ook nog trouwens voor ik het vergeet.
*grinnikt*
ik feliciteer net jou in het peutertopic ;)
dankdank
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84927021
GEFELIITEERD! *O*

Vannacht is ons manneke gewoon gaan slapen zonder speen, volgensmij kan het hem geen bal schelen, haha :D

TARA zei ook al: hij speelde er welmee, maar ikzag hem eigenlijk nooit meer in. En dat is eigenlijk ook wel zo.

Dus dat is afgesloten :o
Hij wordt groot! In 2 weken slaapzakloos, speenloos en in een groot bed :o
pi_84927149
Gefeliciteerd Books en Simmu, met jullie peutertjes! O+

Wat praat Jair al veel en goed! Leuk zeg. En de slaapjesvraag is moeilijk he? We proberen dit nu, maar als blijkt dat hij te weinig slaap krijgt gaan we weer terug naar 2. Maar die hele lange wakkere avonden zijn niet echt een feest.

Leander, stoere! Wat wordt je groot. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:03:21 #204
5428 crew  miss_sly
pi_84927998
Books en simmu gefeliciteerd met jullie grote meiden :*

Leander gaat hard ineens, free, wat goed O+

Senna is ook hard bezig met ontwikkelen, nu mentaal. Lopen gaat als een speer, ze kan zelfs al semi-rennen :D ze kan knipogen nu, zoo schattig. Wel met twee ogen tegelijk, natuurlijk ;) en ze loopt met haar 'telefoon' (plastic dingetje) tussen slaapkamer en woonkamer heen en weer, dat ding aan haar oor en maar kwebbelen O+ het is net een druk zakenvrouwtje :D

Gisteren was echt zoo schatiig: ik ging naar mijn ouders met haar, en mijn jongste neefje was er ook (15 maanden). Die kwam uit bed, en Senna meteen er naartoe om te knuffelen O+ Dat doet ze echt bij hem alleen zo spontaan en lief. Nou was hij wat ziek en had niet veel zin in dat geknuffel, maar normaal knuffelen ze elkaar echt heel lief als ze elkaar zien O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84928595
Leuk om te lezen... veel dingen herkenmaar. Mijn Zoon is 1,5 jaar nu. En gaat zoveel woordjes zeggen...
Begint ook te gooien met spullen... uit frustratie.... herkent iemand dit? o|O
En hoe gaan jullie hiermee om?
pi_84928792
Halloooo

Ik heb mij zojuist voorgesteld via een andere Topic "Even voorstellen...sedano..."

Maar ik begreep dat dit hier moest...dus bij deze nog een keer:
Ik ben Sedano 29 jr, ik woon in Regio Amsterdam, heb een zoontje van 1,5 jaar.En ik ben zoekende naar andere mamma's/pappa's om ervaringen te delen aangaande het ouderschap, leren kennen van nieuwe mensen en of gewoon informatie hieruit halen.

Groetjes Sedano
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:32:36 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84928836
Dag Simmu, Selene, Books en E! :W

Ik had vanmorgen een :X moment. Ik was heel even naar boven, iets pakken, ik had Maarten een puzzeltje gegeven en de deur dichtgedaan. Hoor ik wat, ga ik kijken staat meneer al halverwege de trap... En ja, doordat hij mij ziet, wil hij naar beneden (netjes achteruit). Alleen dat gaat niet helemaal goed en hij is dus van de trap gevallen :{ Begon gelukkig gelijk te huilen en was ook snel getroost, zo snel kon ik ook geen dingen zien en hij liep/praatte gelijk, dus ga er vanuit dat hij niets verwond heeft. Maar o, mijn hart zat even in mijn keel :{
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84928890
Gefeliciteerd Books en Simmu met jullie peuters!

Oeke bij ons is het een beetje het omgekeerde probleem kwa slapen. Als hij zo weinig slaapt gaat hij nog vroeger naar bed en is ook nog vroeger wakker. Last van lange avonden hebben wij dus dan weer niet. Wel van vroege ochtenden :P Maar het ligt denk ik ook aan die stomme luiers. Ik heb nu voor s'nachts weer Pampers Baby dry gekocht. Welke luiers gebruiken jullie voor s'nachts en welk merk en type zijn jullie het meest tevreden over? Pampers Active fit lekt hier nu al vier avonden helemaal door, incl. kompleet kledinguitfit dat nat word.

Leuk he miss, dat stappen met dingen in hun handen en dat geklets is ook zo lief. Soms is het nog wel moeilijk wat zij ermee willen zeggen. Jair zegt nu al een paar dagen iets wat naar Maya klingt en ik weet niet wat hij ermee bedoelt. Een kindje in zijn kdv groep heet zo maar dat is denk ik niet, wat hij bedoelt. Vandaag toch maar besloten om hem twee keer neer te leggen omdat hij echt moe leek vanochtend. Een tampertantrum na het andere. En dat zijn vriendinlief, dochter van onze buurvrouw, niet thuis was was ook helemaaal drama!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:36:10 #209
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84928924
En er was nog een bladzijde 8)7

Grote Leander! :)

Sedano welkom, en ja hoor, ik herken het wel, mijn zoon van 20 maanden gooit ook met spullen als hij boos is, ik zeg dan tegen hem: doe niet zo boos, dat is niet lief. Meestal kalmeert hij dan wel, en doet iets liefs. Meestal bij mij knuffelen :)
pi_84929147
Welkom Sedano. Wij staan altijd open voor nieuwe mama's/ papa's (meestal mama's) die hier posten. He op dit manier komt er misschien gauw een Oud- Amsterdam meet.

Ik herken het gooien met speelgoed uit frustratie wel maar het gebeurt hier niet zo vaak. Meestal als hij gefrustreerd is, gaat hij gillen en op de grond liggen sinds kort, af en toe bijt hij van zich af. Dus met gooien van speelgoed grijpen wij eigenlijk niet in. Wel grijpen wij in als hij speelgoed of andere dingen ergens tegenaan slaat met het gevaar dat er een van kapot gaat of dat het heel veel herrie maakt. Dan zeggen wij nee dat mag niet. En geven wij hem een keer de kans om het niet meer te doen. Komt het weer voor zetten wij hem weg van een van de twee voorwerpen of nemen ook weleens een speeltje even weg. Dat zou jij ook kunnen doen als hij gooit. Volgens mij is het wel belangrijk om consequent te blijven en steeds weer op eenzelfde manier in te grijpen om te leren dat gooien met speelgoed niet mag.

Oh wat eng Marie. Dat is echt schrikken :D Hebben jullie een traphekje onderaaan de trap of was dat per ongeluk nog open. Gelukkig dat hem niets ernstigs is gebeurd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84929220
Hallo Tinuviel'.
Leuk een Amsterdam meet!!! :-)

Jaa, mijn zoon gooit dan hard met spullen.. soms met zijn vork en dat vind ik heel gevaarlijk en hij gaat dan naar de gang om even tot zichzelf te komen. Doe jij dit ook?

Ja dat is heel eng dat trapverhaal.
Mijn zoontje klautert nu zelf de trap op... hop en hij was boven. Dus nu maar hekje onderaan trap plaatsen...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:16:26 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84932254
Wij hebben idd ook nog geen traphekje onderaan de trap, omdat Maarten voorheen de deur nog niet open kon maken naar de gang toe.
pi_84932370
Jarigen gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:29:23 #214
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84932753
Proficiat Books en Simmu veel plezier in het andere topic. Tot in mei

Welkom Sedano! Mijn zoon gooit altijd met spullen

Miss wat scheetig.

Free, wat goed zeg! Je kerel wordt echt al groot

Hier vandaag de ogen test gedaan, ook met druppels. Hij vond het een groooooot drama. Gillen, huilen, krijsen. Uitslag was helemaal goed. Over een half jaar kijken voor de zekerheid nog een keertje.
Niet mieten! Door gieten!
pi_84932884
Pas op dat je het traphekje BENEDEN niet dicht doet als je met kind BOVEN bent.
Als er dan iets misgaat heb je dreumesfriet.

Schrikken marie O_O
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:35:37 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84932997
Ben met Morris naar cb geweest. 12,1 kilo en 84 cm!! Bohhh da's echt groot. Maar alles goed hoor, hij wandelt lekker en is een echte boef.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:37:11 #217
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84933080
:W even wat groetjes uit Normandië. Als ik thuis ben, lees ik wel terug... :Y

Met Lennon gaat het erg goed... hij slaapt goed, vermaakt zich goed... maar 1 avond "lastig" geweest. *O*
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:59:56 #218
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84933927
Books en Simmu, veel plezier in het peutertopic!

We hebben al tijden beneden een traphekje, omdat Annicka met elf maanden de trap al had gevonden... }:| En we klimmen zelf al tijden eerst zelf over het hek heen, de trap op, voordat we het hekje opendoen. Dan weten we zeker dat Annicka niet als eerst gaat. Tegenwoordig springt ze letterlijk mijn armen in zodra het hekje opengaat. :+

En dit zagen we gisteren toen ik aan het stofzuigen was:

WHOESSSSHHHH :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84934139
lief!!!!!!!!!!
pi_84935166
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:45 schreef sedano het volgende:
Hallo Tinuviel'.
Leuk een Amsterdam meet!!! :-)

Jaa, mijn zoon gooit dan hard met spullen.. soms met zijn vork en dat vind ik heel gevaarlijk en hij gaat dan naar de gang om even tot zichzelf te komen. Doe jij dit ook?

Ja dat is heel eng dat trapverhaal.
Mijn zoontje klautert nu zelf de trap op... hop en hij was boven. Dus nu maar hekje onderaan trap plaatsen...
'

Naar de gang had ik nog niet gedaan. Wel in de hoek even zitten. Maar dat gebeurt niet zo vaak. Misschien ligt het eraan, dat wij niet het uithoudingsvermogen hebben.

Seilram wat fijn om te horen, dat Joeps ogen in orde zijn. Ook al vond hij het niet fijn :D

Wat een leuke foto van Annicka.

Goed nieuws bij het cb dus!

Diaan nog heel veel plezier op vakantie en tot gauw.

Vanaf welke leeftijd mogen kinderen eigenlijk elke soort thee ook degene waar theine en looizuur inzit?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84937109
Ik geef mijn zoontje al alle soorten thee sinds 11 maanden.....gaat prima.
pi_84939389
We hebben gisteren Iris voor het eerst naar bed gedaan zonder slokje melk (ze kreeg nog 80-100ml, voor het idee). Dat ging niet helemaal zonder slag of stoot.
Mevrouw begon te protesteren toen ik wilde gaan voorlezen, ipv eerst melk geven... Maar goed, mama hield vol en het boekje werd toch interessant.
Maar toen we daarna opstonden en richting bed liepen was ze toch wel een beetje boos, want het leek erop dat er toch echt geen melk meer zou komen... maar na wat protest is ze wel gaan slapen...
Fake it till you make it...
pi_84941087
Haha Nijna :D
Altijd lastig als iets helemaal in het systeem zit!
pi_84945492
Welkom Sedano!

Leuke foto's GWS! Volgens mij de eerste keer dat ik Annicka zie. Wat een vrolijk mooi meisje! O+

Memmel wat een grote beer heb jij! :D Wij moeten maandag naar het cb, ik ben benieuwd. Volgens mij hebben we een gemiddeld manneke.

Seilram, fijn dat Joep zijn ogen in orde zijn!

Ko doet vandaag toch 2 middagdutjes. Hij was zo moe. In de stad is het ook echt anders voor hem dan op de tuin.
En hij zegt Hopa! :)
pi_84945693
Ko O+ hopa :)

Onze ondernemende dreumes zag vanmiddag kans om even aan papa's aandacht te ontsnappen en blijkbaar zat het traphek niet goed dicht... Toen papa dacht, wat hoor ik haar toch ver weg, was ze inmiddels boven in de badkamer :o. Ben blij dat ze toch wel goed kan trapklimmen en helemaal dat ze nog niet had bedacht dat ze weer naar beneden wilde, want dat kan ze (volgens mij) nog niet... Ik was ff blokje om met Mirte...
pi_84945882
Tjemig Nijna, dat is schrikken. :o
pi_84953394
Best wel een beetje Oeke... ik ben wel blij dat ik niet thuis was, want ik was haar vast gaan roepen en dan zie ik al zo voor me hoe ze naar die trap loopt en naar beneden komt stuiteren...
Nu letten we nog maar eens extra op die hekjes dus...
pi_84954065
Wat schrikken Nijna!

Als ik niet uitkijk vliegt Tyler de trap op. Hij kan goed traplopen, maar eraf nog niet.
Tyler heeft morgen een dagje alleen met ons, vind hij vast wel leuk.
pi_84954496
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:54 schreef Nijna het volgende:
Best wel een beetje Oeke... ik ben wel blij dat ik niet thuis was, want ik was haar vast gaan roepen en dan zie ik al zo voor me hoe ze naar die trap loopt en naar beneden komt stuiteren...
Oh, daar moet je toch niet aan denken!

Gezellig een dagje de volledige aandacht! Geniet ervan Tyler.

We willen Ko in september naar een kdv brengen voor 2 dagen, en ik zie er toch een partij tegenop.
Ik denk dat het erg leuk voor hem zal zijn, hij houdt zo van andere kindjes.
En voor ons zal het ook heel goed zijn.
Maar poeh, het idee dat hij dan niet meer altijd bij een van ons is, vind ik zo verdrietig. :'( :@
Ik moet er de hele tijd aan denken. En ik bel expres de kdv-en die we willen niet op om te vragen of er plaats is want dan kan ik het per ongeluk uit stellen. 8)7
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:21:08 #230
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84954540
Oeh, Nijna, dat wordt idd goed opletten of de hekjes dicht zijn..... brrr....

Dank voor jullie tips. De bedjes in de kamer verplaatsen hadden we al eerder gedaan, zonder het gewenste effect. En ondanks dat wij allebei totaal niet 'zweverig' zijn aangelegd, hebben we twee dagen geleden toch de bedjes in een andere kamer gezet. De eerste nacht ging supergoed *O* , de tweede nacht niet helaas. Maar: T. is nu snipverkouden,d us dat zou de nacht wel kunnen verklaren. We hebben afgesproken dat we he nog een paar nachten gaan proberen, wish me luck! Nogmaals, erg fijn dat jullie zo mee willen denken!

Vicky, hoe gaat het daar nu?
pi_84967211
Mikoxx, dat het één keer geholpen heeft bied wel hoop :Y En wat meer verduisteren?

Hier is het slaapdrama (nieuw bed, lang licht buiten, duurde laaaaang voordat hij 's avonds sliep, hoewel hij wel gewoon bleef liggen) weer voorbij *O* Hij wordt alleen steeds een beetje eerder wakker dan hij eigenlijk uitgeslapen is, omdat zijn kleine broertje lawaai maakt zo rond half 7.
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:40:50 #232
5428 crew  miss_sly
pi_84967283
Nijna, eng hoor!

mikoxx, fijn dat het een keer goed gegaan is. Biedt toch hoop *O*

oeke, klinkt heel logisch hoor :* maar ik heb zelf inmiddels de ervaring dat het echt meevalt en dat Senna het heel leuk vindt. En Ko is idd gek op kindjes, dus die gaat zich vast heel erg amuseren en hij moet dat ook leren zonder zijn papa en mama. Maar lastig is het wel :Y

freecell, fijn dat het geen drama meer is. WEl jammer dat hij wakker wordt van zijn kleine broertje idd, maar die gaat ook vast steeds beter en langer slapen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84967405
Nijna eng hoor zo'n kleine waaghals! Dat is ook een van de redenen waarom ik in een volgend huis de trap echt in de gang wil hebben en niet in de woonkamer!

Mikoxx ik hoop dat de afgelopen nacht weer wat beter is gegaan voor jullie en dat het ook goed blijft gaan!

Freecel ook bij jou beter slapen, fijn!

Oeke ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Dat is ook precies de reden waarom ik niet zo heel erg hard mijn best doe om een baan te vinden.

Finn heeft gisternacht voor het eerst sinds een jaar doogeslapen *O* *O*
Afgelopen nacht werd hij pas om half 5 voor het eerst wakker en hij lag om half 11 in bed *O* Ik hoop zo dat dit zo blijft!
pi_84967456
Mikoxx, hoe was het vannacht?

Finn, lekkerrrr *O*

Freecel, ook weer lekker geslapen?

Oeke, dat is weer zo'n mijlpaal he... :*

FTA, onze trap zit in de gang... we hebben in de deuropening van de kamer naar de gang een traphekje, omdat de deur eigenlijk altijd open staat (hebben zo'n anti dichtval geval erop zitten), maar dan moet je t hekje wel dichtdoen... ;)
pi_84967546
Oh Nijna haha ja dat kan natuurlijk ook nog!
Finn klimt trouwens ook echt enorm op de trap enzo, wij hebben nu van die klemtraphekjes omdat de muren niet zo fijn zijn om in te boren (lees: halve muur valt dan uit elkaar). Alleen nu zit er een deuk in de muur door het klemhekje.
Ach ja hij kan in ieder geval de trap niet op! (Wij hebben de trap nu dus wel in de woonkamer)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:28:05 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84969507
goeiemorgen (t kan nog net) allemaal .. Na een poos afwezig te zijn geweest kom ik ook hier maar weer eens een update geven over Jan :)

Hij weegt 10,1 kilo, is 85 cm, loopt, eet, slaapt als de beste (hoewel slapen soms wel een drama is als hij last heeft van zijn laatste doorkomende kiezen). t enige wat hij gewoonweg vertikt is praten. Meer dan een onduidelijk papa/mama/kat (?) / kijk komt er nog niet uit.

Over vier maanden moeten we weer voor controle bij de kinderarts in het ziekenhuis komen, en als hij dan nog niet praat moet er wat gaan gebeuren aldus de KA. (ik vroeg me op het moment dat ze dat zo zei echt af of ze nou doelde op een spraakchip implanteren of gewoon logopedie aangezien hij toch pas zal gaan praten wanneer hij dat wil).

Ik heb ronduit gezegd dat als hij met 2,5 nog geen woord zegt ik me pas zorgen ga maken aangezien ik zelf ook pas laat praatte. Overigens is het woordbegrip er wel degelijk: hij begrijpt dondersgoed wat je bedoelt ;)

Verder is Jeugdzorg volledig afgesloten nu, ze zouden geen verlenging ots aanvragen mits ik hem inschreef voor een peuterspeelzaal, waar ik al mee bezig was voor jz met de eis kwam. Ik zit nu te wachten op een oproep dat jan twee ochtenden in de week kan komen spelen op de psz hier vlak achter. Normaal plaatsen ze pas vanaf twee jaar, maar in uitzonderingsgevallen plaatsen ze vanaf 20 maanden ongeveer.

Tot zover mijn update ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84975455
Klinkt goed DJMO! Welkom terug. :) En erg herkenbaar allemaal, ook het praten!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:29:50 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84981403
Welcome back DJMO, je klinkt posiitief!

Afgelopen nacht is wederom goed gegaan Nijna, ik spring echt een gat in de lucht zo ongeveer en nu regent het :P . Ben benieuwd hoe het zal gaan als we dit een aantal dagen gaan volhouden. Het biedt iig perspectief....
Freecell, je stelde 'verduisteren' voor, maar wij hebben rolluiken en dus is het erg donker, ook overdag. Ik heb ook al geprobeerd om ze op de gaatjesstand te zetten, dan is het iets minder donker overdag, maar ook dat was geen succes helaas. Vooralsnog hebben we er hier vertrouwen in *O*

Oeke, dat is wel spannend ja, dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Succes met zoeken!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:35:34 #239
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84981589
Mikoxx, wat zou het ontzettend fijn zijn als dit 'gewoon' de oplossing is! (En fijn dat je iig een andere kamer ter beschikking hebt ;) ) Hoop het zo voor jullie allemaal!

En DJMO, zou me over dat praten ook niet zoveel zorgen maken denk ik. Zolang hij wel vanalles begrijpt en gewoon verder ontwikkelt op andere gebieden, dan lijkt me dat praten ook wel vanzelf komt... Op zijn moment. Klinkt verder goed toch? (En nog gefeliciteerd met je zwangerschap btw)

Hier geen trap, dus geen avonturen met traphekjes ed, maar klinkt allemaal wel ERG spannend....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 18:58:51 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84982265
DJMO welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mikoxx, fijn dat dit de oplossing lijkt :)

We hebben besloten om maar even de deurklinken van de kamerdeur omhoog te doen, kan Maarten ook niet zelf richting trap gaan als de deur dicht is (is ie eigenlijk altijd).
pi_84984149
Mikoxx en FTA, wat fijn een doorgeslapen nacht! Dat er maar vele mogen volgen! *O*

DJMO, welkom terug, wat fijn dat alles zo goed gaat. En dat praten, goed dat je hem de tijd geeft, het komt vast goed. :Y

Ik moet zo lachen, P. zit achter de laptop een filmpje te monteren voor zijn werk, ik zit wat achterstallige mail te doen en te fokken en Ko zit ook achter een laptopje Buurman en Buurman te kijken. :D
Een modern gezin.
Jammer dat hij hem steeds uitzet alleen. }:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:08:58 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84986610
thnx allemaal. t voelt toch wel fijn om terug op t nest te zijn als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)

Oeke: Ko achter de laptop O+ Hoef ik met Jan niet te proberen, die smijt m alle kanten op (zo heeft hij al meerdere stukken speelgoed gesloopt). Overigens smijt ie net zo hard met de kat als het hem uitkomt en dat beest is stapelgek want die zoekt Jan steeds weer op.

Wij hebben ook geen trap (mijn schoonvader wel, en daar klimt hij er dus gerust op, en komt ook achteruit weer naar beneden, we zijn er wel altijd bij als hij dat probeert, om m in zijn kladden te kunnen grijpen als t fout mocht gaan). Wat we wel hebben is een hele interessante kattenbak ... die staat in de gang, en ik heb weinig zin om ook daar een hekje tussen de deur te zetten (de keuken, waar het voer staat, is wél afgegrendeld met de uit-elkaar-gehaalde-box). Over die dingen heen stappen is niet al te simpel voor mij (en zal er ook niet simpeler op gaan worden :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84989589
Welkom terug DJMO.

Wat een digitale en moderne familie jullie zijn Oeke!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:23:02 #244
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84991881
Ik wil nog even een O+ momentje met jullie delen...

Mijn schoonouders hebben hier ivm verjaardag van W. gelogeerd, dus Maarten zag ze vanmorgen. Mijn schoonvader was met Maarten aan het voorlezen, en tellen: "een, twee, drie". Maarten was hem dus aan het herhalen: "een, twee, drie" O+
pi_84998850
Maarten, wat knap zeg :o
Hier wordt wel mee geteld, maar dat is echt van 2,6, 9, 8.....
Niet echt een succes nog :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 09:31:26 #246
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84999300
Nou, ik denk dat hij het vandaag wel weer vergeten is hoor :P
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:53:57 #247
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85006255
Oeke, moet hij naar een kdv? Of gewoon voor de gezelligheid? Anders kun je toch ook kiezen om nog eventjes te wachten en hem dan een ochtend of 2 naar een psz te brengen? Dat is mijn plan met Joep iig. Joep vindt andere kindjes ook leuk, maar wel altijd maar even, half uurtje ofzo en dan gaat ie weer zijn eigen ding doen.

Gister in Artis geweest. Hij vond de beestjes nog niet zo spannend, wel het zelf lopen. Richeltje op, richeltje af, richeltje op, richteltje af O+ . Ook nog andere kindjes gezien in de speeltuin, met een meisje van zijn leeftijd zitten sjansen O+

Nijna, hihi. Ik wil hier ook gaan minder de melk om 19.00, zijn ontbijt heeft er onder te leiden, dus ik ga vanvond gewoon eens wat minder geven. En wat een klimgeit zeg! Ik zou me ook rot schrikken, maar het is gelukkig goed afgelopen!
Niet mieten! Door gieten!
pi_85006470
:W
Wij zijn nog even een weekje op vakantie. Tess doet het tot nu to 's nachts prima alleen overdag inslapen is een drama.
Er zijn weer 3 woordjes bijgekomen: auto, bal en opa.

Vrijdag was even schrikken. Ik was in de woonkamer aan het opruimen en dacht dat Tess bij mijn vader was. Mijn vader was in fe benedenslaapkamer en dacht dat Tess bij mij was. Bleek mevrouw boven te zitten...
Thuis hebben we twee trappen en die klimt madam helemaal zelf op.. Soms nog sneller dn dat ik zou willen. Ben ik beneden bezig met de wagen in te klappen, zit zij al bijna boven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85010022
Zo wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie in Italie. Seb heeft weer een hoop harten op hol gekregen. Die kijkt dus echt ongegeneerd alle vrouwen in bikini na, zwaait een keer en roept hai. En dus alleen knappe vrouwen met maatje 36/38 }:| ongelooflijk. Die vrouwen maar roepen: aaaah amore, che bello
Hij zegt nu: hoi, houdoe, dag, Autoooooo, stoel, bal, uit, papa, mama, bumba en wanneer hij water ziet zegt hij iedere keer: tatie

Hij is heel lief geweest. Eigenlijk gewoon zijn eigen ritme gehouden. Een paar keer tot tien uur op gebleven, zonder te zeuren. Maar wat ondeugend soms en altijd de andere kant oprennen als dat jij wil. En luisteren dat kan hij niet :P

Nu even bij lezen hier :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:22:53 #250
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85013645
Lekker op vakantie (Vicky) en geweest (Estrys) en wat gaan jullie kinders hard met woordjes. Hier zegt ze wel steeds meer na enzo, maar echt onderdeel van haar vocabulair is het niet, vrees ik. Behalve haaaaaai, dag en byeeeeeeeee, mmmma (oma) mama, baba, oh wooooooooooooooooow en af en toe een Beisan en nu dan ook een ta'a (ta'al is kom in het Arabisch, en dat kan ze ook nu). Ben best wel trots op mijn meertalige meisje hoor... En het duurt allemaal wat langer, dat begrijp ik ook wel... 't is ook wel lastig allemaal...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')