abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84663762
Wat apart van die tandjes.

Senna beterschap!

Tess ook ziek? Of wilde ze gewoon niet slapen.

Tyler werd vanmorgen wakker doordat hij zich stootte in bed. *BOINK* hoorde ik ineens. Toen hij mij zag kreeg ik een grote glimlach. O+

Weten jullie toevallig of de pap van Bledina uit de handel is?
Gewoon simpele meergranen 6 maanden pap. Kan het ineens niet meer bij super de boer vinden. En zonder dat drinkt hij de melk niet.
Hij drinkt ineens al minder en eten gaat ook niet geweldig.
Maar verder gaat het heel goed! Hij is mega ondeugend, 100x lamp aan, op de dvd knopjes drukken expres je fles op de kop houden en de kamer door rennen, overal opklimmen en onderdoor gaan.
Hij begint nu eindelijk boekjes leuk te vinden en is gek op zn "motor". (loopmotor zeg maar)
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 13:59:34 #52
5428 crew  miss_sly
pi_84665369
Fijn dat het goed gaat, Ingrid. Die pap ken ik niet,d us dat weet ik niet.

Vicks, wat naar dat Tess zo overstuur wakker werd. Is ze ook ziek?

Ik ben net even naar huis geweest, voeden en kijken hoe het met Senna is. Ze is gewoon een klein ziek meisje dat alleen wil hangen. Temp was nog weer een halve graad gestegen, dus even een pcm gegeven. Toen ik wegging, ging schaap met haar een boterhammetje eten, en daar leek ze wel trek in te hebben. Hoop dat ze snel opknapt, want hoe schattig ook als ze zo aanhankelijk en knuffelig is, ik heb liever mijn gezonde meisje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84665469
Tess heeft last van kiezen en hoektanden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 14:10:16 #54
5428 crew  miss_sly
pi_84665786
ow, nare dingen zijn dat. Echt zo stom dat dat nou niet anders geregeld kan worden door de evolutie -O-
pi_84668281
nOU T IS ECHT EEN KIND VAN MIJ HOOR..

ZE KLIMT NU VIA DE BANK OP DE BIJZETTAFEL EN IK JOEG ER AL EEN PAAR KEER VANAF MET EEN ey! DAT MAG NIET!

DAARNA BLEEF ZE HET (sorry voor de caps, geen zin om opnieuw te typen) vrolijk lachend doen.. dus toen zette ik r op negeer.

En toen ik dus een aantal keer niet keek
deed Elin

*EY!!!!!!!!! EY!!!!!!!!!!!!!!!!!*

NI!!!! EY!

ettertje
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:21:42 #56
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84668720
Whehe, even lekker de aandacht trekken. :D

Hier trekt Annicka de hele tijd de laatjes leeg. Voordeel is wel dat alles eindelijk een keertje opgeruimd en/of weggegooid wordt. :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84669449
Elin :D Je moet mama niet zo pesten hoor!

Flauw, die pap waar ik het over had gaat er idd uit omdat Bledina overgenomen is door friso.
Tyler vind de muppets op youtube erg leuk, zat mee te swingen.
pi_84676748
Elin :D
Redelijk geniaal :D

Annicka... Tsss :P Jij bezorgt je ouders ook een pak werk!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:53:59 #59
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84678004
Elin :D

Annicka is ook al lekker bezig :D

Maarten gaat nu al op zijn moeder lijken, hij wilde gisteren en vandaag een boek mee naar bed (dat het een plaatjesboek is, ach ja...) O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84679340
Elin kleine stoute meid Napraten is hier ook in trek als ik een paar keer nee heb gezegd kan ik er donderdop zeggen, dat ik een echo hoor.

Annicka, jij zorgt ook wel dat je ouders, vooral mama denk ik, zich niet vervelen.

Miss wat vervelend dat Senna wat ziekjes is. Lief als ze aanhankelijk zijn tot op bepaalde hoogte, dan wens je ook wel weer dat ze vrolijker zijn en ook weer zelf gaan spelen.

Hebben moeders/ ouders hier ervaring met van die trikes/ driewielers en zo ja welke varianten en wat heeft/ kan dat ding dan allemaal?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84680279
ik leid selene af van dergelijke ongein door haar gewoon fijn buiten te laten spelen met haar buitenspeeltjes (en dan met name de lekker verregende zandbak met plastic zeil eroverheen nu, weet je wel hoeveel water daarin verzamelt?)

haar alvast voor haar verjaardag gekregen tuinspeelhuisje doet het ook goed en het keukentje en zwembad (3 meter, was mijn verjaardagskado, samen met een partytent en een BBQ) ook

de tuin is een beetje een projectje geworden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84680368
oh, en ik ben erg benieuwd naar morgenochtend. selene heeft ontdekt dat ze toch wel uit bed durft alleen. doekje was vanmiddag gevallen tussen bed en muur en ze ondernam pogingen om hem zelf terug te vissen (beng! rammel! knal! bonkbonkbonk, jawel, het is er eentje van mij )
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:16:39 #63
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84683863
Hihi simmu, dat belooft wat!

GWS, dan kan ze Joep hier ook komen helpen. Die heeft ook opruim-leeghaal woede hahaha. Maar ik heb een speelgoed bezem voor hem gekocht. Zo grappig, als ik dan ga stofzuigen, krijgt hij zijn bezem en hij neemt het heel serieus O+ :D . Hij bezemt er op los.

Miss, hoe gaat het met Senna? Al wat opgeknapt?

Mikoxx, wat gek van die tandjes! Ik had er nog nooit van gehoord. Weet je al iets meer? Blijft dat?

Tinuviel, wij hebben alleen een driewieler met een duwstang. Bedoel je zoiets? Momenteel kan Joep nog niet bij de trappers, maar gewoon er op zitten en in het park rond geduwd worden vindt ie al prima. Er zit een tuigje op zodat ik ook blijft zitten, maar dat is wel een minimaal tuigje, ik denk als ie echt zou willen dat ie er wel uit kan, maar goed, ik loop er tuurlijk wel zelf achter....
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 08:45:58 #64
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84695439
Leuk is dat he, die helpende peuters! Maarten krijgt vaak een stofdoekje om te poetsen :)

Ik heb hier even een veelvraatje zitten, hij heeft net 1 boterham en 2 plakken ontbijtkoek naar binnen zitten werken :D

We gaan zo naar Sprookjeswonderland, maar het weer werkt helaas niet zo mee. We gaan toch, want ik heb afgesproken met een collega en haar zoontje.
pi_84695596
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:31 schreef Tinuviel het volgende:

Hebben moeders/ ouders hier ervaring met van die trikes/ driewielers en zo ja welke varianten en wat heeft/ kan dat ding dan allemaal?
ik ben aan het sjoppen voor selene's verjaardag: ze krijgt een driewieler :) ik zal wel ff posten welke het wordt (en waarom)
pi_84700891
Wat lief die helpende kindjes! Hier maakt Graeme alleen maar meer troep ipv helpen met opruimen haha :P

Hij heeft allemaal vlekjes ineens, vooral op zijn handen en voeten, maar ook op zn beentjes een beetje en op zijn rug. Weet niet of het allergie is voor bramen die hij vanmorgen voor het eerst gegeten heeft, of toch gewoon de zesde ziekte. Hij had gister ook al wat verhoging, maar geen hoge koorts ofzo. En hij is nog steeds een beetje hangerig enzo... Maar verder lijkt hij er weinig last van te hebben gelukkig.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84700975
Hmmm. Zou wel lastig zijn als hij er nog wel ziek van werd.... Beterschap in ieder geval :)
pi_84701641
Ik hoop het niet voor hem. Hij is wel al een tijdje dus wat hangerig en dat hij veel slaapt, maar verder niets ergs ofzo.
Ben wel blij dat mijn Lief vakantie heeft hoor haha, scheelt wel enorm veel!
pi_84701915
Voordeel: als het wel zoiets is, gaat het hierna weer over *O*
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 19:26:29 #70
5428 crew  miss_sly
pi_84711760
Ik had gehoopt dat Senna met een dagje hangerig en verhoging weer opgeknapt zou zijn, maar dat was helaas niet zo. Vandaag ook weer de hele dag met haar tegen me aan geplakt op de bank gehangen, arm ding. Nu werkt de pcm net, dus is ze rondjes aan het maken door de kamer :') Dadelijk als de energie weer wat gezakt is in bad en naar bed en dan hopelijk morgen weer een fit meiske. En er lijkt niet echt iets te zijn, alleen verhoging tot ca 38,3 en een algeheel ellendig gevoel gezien haar gedrag.
pi_84712161
beterschap senna! er is weinig leuks aan ziek zijn ;(
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:55:28 #72
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84712838
Beterschap voor Senna! :*

Maarten heeft het vanmorgen erg leuk gehad in Sprookjeswonderland. Hij heeft weer van alles (opnieuw) ontdekt. En hij heeft van 10 tot 13 uur de hele tijd gelopen (met uitzondering van de lunch, lekker frikandel ik gruwel ervan, hij vindt het héérlijk) dus we waren de hoek nog niet om in de auto of hij sliep al.

Vanavond na het eten zegt W. ineens, wat heeft hij een rood linkeroor, helemaal rood en warm. Ik hoop geen oorontsteking... Zou het evt. ook kunnen komen van doorkomende kiezen?
pi_84712995
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:55 schreef Marie79 het volgende:
Beterschap voor Senna! :*

Maarten heeft het vanmorgen erg leuk gehad in Sprookjeswonderland. Hij heeft weer van alles (opnieuw) ontdekt. En hij heeft van 10 tot 13 uur de hele tijd gelopen (met uitzondering van de lunch, lekker frikandel ik gruwel ervan, hij vindt het héérlijk) dus we waren de hoek nog niet om in de auto of hij sliep al.

Vanavond na het eten zegt W. ineens, wat heeft hij een rood linkeroor, helemaal rood en warm. Ik hoop geen oorontsteking... Zou het evt. ook kunnen komen van doorkomende kiezen?
kan. of gewoon moe, kan ook ;)
pi_84713391
Ik kom even advies inwinnen van de dreumesmoeders. Ik heb begrepen dat Leander een nieuw bed heeft gekregen. Wat is nou het moment waarop je een kindje van een ledikant naar een ander bedje kunt verkassen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:21:51 #75
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84713802
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even advies inwinnen van de dreumesmoeders. Ik heb begrepen dat Leander een nieuw bed heeft gekregen. Wat is nou het moment waarop je een kindje van een ledikant naar een ander bedje kunt verkassen?
Mijn dochter ging over met bijna 19 mnd van een ledikant naar een gewoon peuterbedje met opstaande rand. Ging echt moeiteloos. Moeders vond het spannender dan dochter zelf. :+

Had denk ik makkelijk eerder gekund ook, ze klimt er nogsteeds niet zelf uit als ze wakker is, ze wacht altijd tot ik de kamer binnekom. :o

Ik heb wel een beetje het knusse van haar ledikantje meeverhuist, de mobiel, het wandkleed, haar uitzicht was wat dat betreft heel vertrouwd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Groofsken op 31-07-2010 20:27:24 ]
pi_84714025
quote:
als ze uit het ledikant kunnen klimmen :)
pi_84714062
selene klimt er alleen uit om haar doekje te pakken als die gevallen is. ivm fokwet zeg ik verder maar even niks denk ik :+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 20:30:01 #78
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84714114
Nee joh, als er een tweede komt en je geen zin hebt om voor kort een tweede ledikant aan te schaffen. Dat is de perfecte tijd voor de aanschaf van een peuterbedje ^O^ . Ons peuterbed heeft wel helemaal rondom een opstaande rand van zo'n 15 cm hoog. Het lijkt dus eigenlijk heel erg op een ledikant. Wat groter en wat lager.
pi_84714221
desnoods probeer je het ff. qua veiligheid gedoetje boeit het idd niks eigenlijk zodra ze een klein beetje zelf er dan iig in en uit kunnen :)

ik weet eigenlijk geeneens hoelang ze er al in slaapt, toch zeker een maand al denk ik. ledikantje kopen?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:15:00 #80
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84715889
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:00 schreef simmu het volgende:

[..]

kan. of gewoon moe, kan ook ;)
Natuurlijk :@
pi_84717941
Kim was volgens mij best laat met overgaan naar een ander bedje. 2,5 denk ik.
Tyler ligt voorlopig nog prima.

Beterschap Senna!

Tyler was helemaal overstuur met naar bed gaan. Uiteindelijk 2,5 uur bezig geweest, tussendoor nog een zetpil erin. Geen idee wat er is.
Laatste week is hij overstuur met naar bed gaan. Gaat hij krijsen en moeten we ca 3x heen. Normaal slaapt hij bijna meteen. Dus zijn we niet gewend. Vandaag dus wel heftig. Hopelijk gaat hij niet ziek worden!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:18:00 #82
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84718600
quote:
Linde is pas een half jaar geleden over gegaan naar een meegroeibedje :D Toen was ze 2,5 jaar. Wij vonden het wel een fijn idee dat ze zelf niet uit bed kon komen als ze samen met Esmee op een kamer moest gaan slapen. Nu scheelde het wel dat ze niet uit bed kon klimmen. We hebben zo'n zwaar metalen bedje en ze zou er nu nog wel inpassen.

pi_84719004
Amber was 2jr en 3mnd toen ze overging van ledikant naar meegroeibed. De reden: mevrouw had ineens door hoe ze via de spijlen met slaapzak omhoog kon klimmen, over de rand kon gaan en zich dan naar beneden kon laten storten in mijn armen. Ze heeft het 1x gedaan. De dag erna stond er een ander bed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84719611
Goed punt, Stiemie. Ik heb ook liever dat Ivan niet zijn bed uit kan klimmen. Maarja, het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat hij dat toch gaat doen. Anders moeten we de tweede maar zolang mogelijk bij ons in de slaapkamer laten slapen (alleen zie ik dat ook niet echt zitten).

Een ledikantje waar je een zijkant uit kunt halen is wel langere tijd geschikt, neem ik aan?
pi_84719649
volgens mij kan je die wel een tijd gebruiken Claudia, uiteraard tot ze er te groot voor worden. Ik heb voor Tess nu ook een ledikant waar 1 zijkant vanaf kan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_84719798
En zou er niet iets bestaan waardoor Ivan nooit bij de baby kan komen? Bijvoorbeeld een soort stapelbed met 2 ledikantjes boven elkaar?
pi_84719833
dan zou je van die kdv-ledikantjes moeten zoeken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_84719998
Ik heb net gegoogeld, maar dat ziet er... onaangenaam uit.
pi_84720024
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net gegoogeld, maar dat ziet er... onaangenaam uit.
gevangenissig?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:53:01 #90
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84720104
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Goed punt, Stiemie. Ik heb ook liever dat Ivan niet zijn bed uit kan klimmen. Maarja, het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat hij dat toch gaat doen. Anders moeten we de tweede maar zolang mogelijk bij ons in de slaapkamer laten slapen (alleen zie ik dat ook niet echt zitten).

Een ledikantje waar je een zijkant uit kunt halen is wel langere tijd geschikt, neem ik aan?
Het ligt ook helemaal aan het kind hoor. Volgens mij zou Linde er nu nog niet uit klimmen :D Maar die komt ook niet uit haar peuterbedje. Ze roept elke morgen dat ze wakker is en dan wacht ze tot we d'r komen halen.

Je kunt de baby ook meteen in een ledikantje op lage stand laten slapen. Dan kan Ivan er ook niet bij.
pi_84720284
Precies Vicky, het zijn net dierenkooien.

Nou ja, misschien zie ik problemen waar ze er niet zijn. De baby zal sowieso bij ons op de kamer moeten totdat ze doorslaapt en op een bepaald moment is ze weerbaar genoeg om iets te ondernemen als Ivan rare dingen uitspookt, lijkt me. Jij vertrouwt Linde nu wel helemaal met Esmee, Stiemie?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:01:40 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84720507
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Precies Vicky, het zijn net dierenkooien.

Nou ja, misschien zie ik problemen waar ze er niet zijn. De baby zal sowieso bij ons op de kamer moeten totdat ze doorslaapt en op een bepaald moment is ze weerbaar genoeg om iets te ondernemen als Ivan rare dingen uitspookt, lijkt me. Jij vertrouwt Linde nu wel helemaal met Esmee, Stiemie?
Ja hoor, al geloof ik ook wel dat mijn nog tandeloze terrier flink van zich zal afbijten als haar zus iets probeert te flikken. Dat horen we dan echt wel. Ze zijn aan elkaar gewaagd zeg maar ;)

Daarvoor vond ik het wel eng. Wat bv als Linde een knuffel of deken ofzo op haar kleine zusje zou gooien? Wij hebben ook gewacht tot het moment van doorslapen en na een weekje waren ze helemaal gewend aan samen slapen. Linde vraagt nog wel eens: "mag Esmee nog steeds bij mij logeren?" en dan zeggen wij "Nou vooruit omdat jij zo lief bent!" O-)
pi_84720629
Toen ik nog een baby was, kwam mijn 2 jaar oudere broer altijd stiekem mijn kamer in, en trok vervolgens mijn armpjes door de spijlen van mijn bedje heen. Of hij trok aan mijn haar, of kneep me... :X Toen hebben mijn ouders maar een slot op de deur gezet... Dus ik zou wel uitkijken als ze bij elkaar op de kamer gaan hoor... Je weet nooit hoe een ouder kindje reageert, of dat het jaloers is ofzo. Maar goed, dat merk je overdag dan natuurlijk ook wel.
pi_84720693
Vermoedelijk slaapt de baby sowieso de eerste 6 maanden en waarschijnlijk langer bij ons op de kamer. En ik acht het ook heel waarschijnlijk dat wij regelmatig ons matras in de woonkamer zullen leggen. :+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:08:50 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84720808
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Vermoedelijk slaapt de baby sowieso de eerste 6 maanden en waarschijnlijk langer bij ons op de kamer. En ik acht het ook heel waarschijnlijk dat wij regelmatig ons matras in de woonkamer zullen leggen. :+
Tessie dat klinkt niet fijn :N

Claudia ik moet zeggen dat ik soms de tv wel mis nu we weer gewoon in onze slaapkamer kunnen slapen. Maar geen dreunende vaatwasser (open keuken) vlakbij de bed is toch ook wel erg fijn.
pi_84721042
Dan doen we net alsof we weer studenten waren en geen geld hadden voor een tweepersoonsbed. *;

Maar fijn dat ze zo snel aan elkaar zijn gewend, Stiemie! En nog fijner dat Linde het zelfs zo leuk vindt! Ik denk dat we een goedkoop ledikant erbij nemen en wel zien hoe het gaat.
pi_84729120
Goh, daar had ik nou nog heel niet over nagedacht, de overstap naar een peuterbedje. Ik krijg er meteen zin in! Ik neem aan dat mijnheer dan eerst met zijn hoofd aan dezelfde kant moet blijven liggen? Ik vind hem nu vaak ondersteboven of dwars tegen de achterkant van het bed.

Ik denk trouwens dat wij een dyslectisch jongetje hebben. Als ik ta toe doe (geluid van een sirene) dan zegt hij toe ta. Zeg ik tok tok, zegt hij ko ko. :P ;)
pi_84729286
quote:
Als ze zo oud ijn dat je er niet meer uitrollen en zo jong dat ze de fun van het 'er uit komen omdat het niet mag' nog niet zien :P
Was hier het goede moment.2 avonden ellende, toen was het klaar :)

Ow en hij ligt NOOIT met zijn hoofd ook maar in de buurt van waar ik hem heb neergelegd. Zolang zijn hoofd niet op de grond ligt, maar gewoon ergens in zijn bed vind ik dat geen probleem ;)
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef Stiemie het volgende:

Linde vraagt nog wel eens: "mag Esmee nog steeds bij mij logeren?" en dan zeggen wij "Nou vooruit omdat jij zo lief bent!" O-)
O+
pi_84729361
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
En zou er niet iets bestaan waardoor Ivan nooit bij de baby kan komen? Bijvoorbeeld een soort stapelbed met 2 ledikantjes boven elkaar?
uhm, hier heb ik slecht nieuws voor je wat dat betreft: selene sluit ik tegenwoordig op in haar kamer (haakje op deur) want die kan ook deuren openmaken. dus zodra 's ochtends het haakje eraf is staat ze luid BABIE!!!!!!!!!!!" roepend bij ravi...........
pi_84729390
Oi, das onpractisch :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')