ik ben aan het sjoppen voor selene's verjaardag: ze krijgt een driewielerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:31 schreef Tinuviel het volgende:
Hebben moeders/ ouders hier ervaring met van die trikes/ driewielers en zo ja welke varianten en wat heeft/ kan dat ding dan allemaal?
kan. of gewoon moe, kan ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:55 schreef Marie79 het volgende:
Beterschap voor Senna!![]()
Maarten heeft het vanmorgen erg leuk gehad in Sprookjeswonderland. Hij heeft weer van alles (opnieuw) ontdekt. En hij heeft van 10 tot 13 uur de hele tijd gelopen (met uitzondering van de lunch, lekker frikandel ik gruwel ervan, hij vindt het héérlijk) dus we waren de hoek nog niet om in de auto of hij sliep al.
Vanavond na het eten zegt W. ineens, wat heeft hij een rood linkeroor, helemaal rood en warm. Ik hoop geen oorontsteking... Zou het evt. ook kunnen komen van doorkomende kiezen?
Mijn dochter ging over met bijna 19 mnd van een ledikant naar een gewoon peuterbedje met opstaande rand. Ging echt moeiteloos. Moeders vond het spannender dan dochter zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even advies inwinnen van de dreumesmoeders. Ik heb begrepen dat Leander een nieuw bed heeft gekregen. Wat is nou het moment waarop je een kindje van een ledikant naar een ander bedje kunt verkassen?
als ze uit het ledikant kunnen klimmenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even advies inwinnen van de dreumesmoeders. Ik heb begrepen dat Leander een nieuw bed heeft gekregen. Wat is nou het moment waarop je een kindje van een ledikant naar een ander bedje kunt verkassen?
Linde is pas een half jaar geleden over gegaan naar een meegroeibedjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
gevangenissig?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net gegoogeld, maar dat ziet er... onaangenaam uit.
Het ligt ook helemaal aan het kind hoor. Volgens mij zou Linde er nu nog niet uit klimmenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Goed punt, Stiemie. Ik heb ook liever dat Ivan niet zijn bed uit kan klimmen. Maarja, het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat hij dat toch gaat doen. Anders moeten we de tweede maar zolang mogelijk bij ons in de slaapkamer laten slapen (alleen zie ik dat ook niet echt zitten).
Een ledikantje waar je een zijkant uit kunt halen is wel langere tijd geschikt, neem ik aan?
Ja hoor, al geloof ik ook wel dat mijn nog tandeloze terrier flink van zich zal afbijten als haar zus iets probeert te flikken. Dat horen we dan echt wel. Ze zijn aan elkaar gewaagd zeg maarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Precies Vicky, het zijn net dierenkooien.
Nou ja, misschien zie ik problemen waar ze er niet zijn. De baby zal sowieso bij ons op de kamer moeten totdat ze doorslaapt en op een bepaald moment is ze weerbaar genoeg om iets te ondernemen als Ivan rare dingen uitspookt, lijkt me. Jij vertrouwt Linde nu wel helemaal met Esmee, Stiemie?
Tessie dat klinkt niet fijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Vermoedelijk slaapt de baby sowieso de eerste 6 maanden en waarschijnlijk langer bij ons op de kamer. En ik acht het ook heel waarschijnlijk dat wij regelmatig ons matras in de woonkamer zullen leggen.
Als ze zo oud ijn dat je er niet meer uitrollen en zo jong dat ze de fun van het 'er uit komen omdat het niet mag' nog niet zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef Stiemie het volgende:
Linde vraagt nog wel eens: "mag Esmee nog steeds bij mij logeren?" en dan zeggen wij "Nou vooruit omdat jij zo lief bent!"
uhm, hier heb ik slecht nieuws voor je wat dat betreft: selene sluit ik tegenwoordig op in haar kamer (haakje op deur) want die kan ook deuren openmaken. dus zodra 's ochtends het haakje eraf is staat ze luid BABIE!!!!!!!!!!!" roepend bij ravi...........quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
En zou er niet iets bestaan waardoor Ivan nooit bij de baby kan komen? Bijvoorbeeld een soort stapelbed met 2 ledikantjes boven elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |