Nou die ik mooi vond waren niet eens loopschoenenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Wat een fijn schoenverhaal, maar je hebt dus uiteindelijk niet degenen die je wilde/mooi vond?
Overigens, mijn moeder is jarenlang met ons naar een speciale schoenenzaak gegaan, omdat het met name voor mij noodzakelijk zou zijn. Was achteraf wel erg overtrokken, en heb ik jarenlang op net geen hippe schoenen gelopen, en mijn moeder miljarden (ja, ja) uitgegeven aan schoenen die eigenlijk niet nodig zijn....
Moeders voelde zich wel een beetje erg opgelicht, en ik loop nog steeds en mijn kleine teen (2x) zit er nog steeds aan (die zou eraf vallen volgens de schoenmaker/oplichter)....
Niet dat dat bij jou het geval is, natuurlijk, maar goed, een gewaarschuwd mens enzo....
ik heb een beetje in hetzelfde schuitje gezeten bij Amber.. huilbaby, ernstige koemelkallergie, pndquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef seilram het volgende:
[..]
haar kindje huilt ook heel veel, heeft een koemelk allergie, dus in dat opzicht kan ik er ook niet over mee praten, maar vind het zo sneu voor haar.....
Ow en Vicky, ik had vorige week zo raar gedroomd. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet, maar in mijn droom, droomde ik over jou en Tess![]()
. Ik ging op Tess passen. Jij had een feestje en jullie hadden echt een mega groot huis
het was zo groot, het leek wel een schoolgebouw. Raar toch!
Een loopfietsje werd aangeraden door de fysiotherapeute, daar kan Thomas met zijn spakjes op en dan kan hij loopbewegingen oefenen. Met zijn spakjes zou hij op een driewieler niet kunnen rijden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
In plaats van een loopfiets kun je ook een driewieler doen die je nu nog moet gaan duwen en later je kind zelf op kan rijden.
Amenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Vicky het volgende:
wat ontzettend fijn Seliram!!
ik kan me helaas wel voorstellen.. Ik zou het nooit en te nimmer doen, maar ik weet jammer genoeg wel een beetje hoe ze zich moet voelen...
Hier idemquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Amen
Ik zou het nooit doén, want het lost niks op, integendeel en ze zijn ook héél lief.
Maar of ik het me kan voorstellen, jazeker.
die wil ik in februari lenen!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Ca.ra het volgende:
Het is leuk he, eerste verjaardag voorbereiden. We doen waarschijnlijk een lunch op zaterdag, dan heef de jarige job er ook nog wat aan. Als het mooi weer is buiten, en anders hier binnen. Ik heb al ballonnen en vlaggetjes, en de cakevorm waarin ik zijn eerste verjaardags'taart' ga bakken had zijn papa al uitgezocht toen ik zwanger was
[ afbeelding ]
Nu nog een traktatie verzinnen voor op het kdv, maar ik heb nog een paar weken. Alhoewel, als je er nog iets voor moet bestellen.... toch maar eens voor gaan zitten.
Hier staat iets, maar er is weinig over te vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef mikoxx het volgende:![]()
die taart!! Vorm = hebbuh? Vraag je even aan je vriendin??
![]()
Ff snel eenv raagje vanaf ons vakantie-adres: T. heeft onder 5 snijtandjes, daarnaast een hoektand en een kies. Het zijn er dus echt 5.... iemand toevallig ervaring met zoiets? Gebeurt dat dan 'strakjes' ook bij t volwassen gebit? Vaaaaaag.....
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Ca.ra het volgende:
Hij is van cook en co (voormalige hoying). Ik heb hem nu twee keer geprobeerd en het is nog iedere keer goed gegaan, dus waarschijnlijk ben ik een goede invetter
*reservering voor februari noteert*
Apart Mikoxx, en alleen T heeft dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |