abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:39:56 #26
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84602207
Hier zijn ook de boekjes van de Wibra (1,95 met een extra dikke kaft) helemaal aan stukken gelezen. Een van de boekjes heeft een eendje op de voorkant en als ik dan aan Jorja vraag waar het eendje is gaat ze helemaal hysterisch op zoek naar het boekje (om het vervolgens als ze het gevonden heeft een hele dikke knuffel te geven) Echt te schattig.

Binnenkort krijgen wij de Cheeky Chik geleverd.

Ze wil heel graag achter haar loopstoeltje aan lopen, maar omdat ze te klein is trekt ze het stoeltje om, ze komt net met haar neusje boven de rugleuning uit zeg maar. Hopelijk geeft dit haar iets meer vrijheid.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:41:31 #27
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84602277
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Wat een fijn schoenverhaal, maar je hebt dus uiteindelijk niet degenen die je wilde/mooi vond?

Overigens, mijn moeder is jarenlang met ons naar een speciale schoenenzaak gegaan, omdat het met name voor mij noodzakelijk zou zijn. Was achteraf wel erg overtrokken, en heb ik jarenlang op net geen hippe schoenen gelopen, en mijn moeder miljarden (ja, ja) uitgegeven aan schoenen die eigenlijk niet nodig zijn....
Moeders voelde zich wel een beetje erg opgelicht, en ik loop nog steeds en mijn kleine teen (2x) zit er nog steeds aan (die zou eraf vallen volgens de schoenmaker/oplichter)....
Niet dat dat bij jou het geval is, natuurlijk, maar goed, een gewaarschuwd mens enzo....
Nou die ik mooi vond waren niet eens loopschoenen ;) dat waren nog schoentjes voor als ze net kunnen staan. Maar die schoenen die ze daar voor kindjes hebben zijn ook wel hip gelukkig. Ik weet namelijk helemaal wat je bedoelt helaas :') ik ben een keer op school gekomen... met nieuwe zogenaamde "niks-hippe-mooie-schoenen-je-moet-goede-degelijke-schoenen-hebben" en toen vroegen mijn klasgenoten of ik gehandicapten voeten had :') . Ik heb het mijn moeder nog niet vergeven! ;)
Niet mieten! Door gieten!
pi_84602291
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef seilram het volgende:

[..]

haar kindje huilt ook heel veel, heeft een koemelk allergie, dus in dat opzicht kan ik er ook niet over mee praten, maar vind het zo sneu voor haar.....

Ow en Vicky, ik had vorige week zo raar gedroomd. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet, maar in mijn droom, droomde ik over jou en Tess :D :D . Ik ging op Tess passen. Jij had een feestje en jullie hadden echt een mega groot huis :D het was zo groot, het leek wel een schoolgebouw. Raar toch!
ik heb een beetje in hetzelfde schuitje gezeten bij Amber.. huilbaby, ernstige koemelkallergie, pnd

Hihi wat een leuke droom!! Maaarruhh een groot huis hebben wij niet hoor, was het maar zo :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:14:35 #29
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84603715
Het luie lieveheersbeestje is toegevoegd aan de bestellijst! Klinkt leuk.
Plons! is ook heel leuk trouwens, dat was vroeger het lievelingsboek van een van mijn oppaskindjes.
En Raad eens hoe veel ik van je hou is ook O+

Boekjes van de zeeman schieten het doel (ECI bon uitgeven) van vandaag iets voorbij, maar ik zal ze in gedachten houden voor later.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
In plaats van een loopfiets kun je ook een driewieler doen die je nu nog moet gaan duwen en later je kind zelf op kan rijden.
Een loopfietsje werd aangeraden door de fysiotherapeute, daar kan Thomas met zijn spakjes op en dan kan hij loopbewegingen oefenen. Met zijn spakjes zou hij op een driewieler niet kunnen rijden.
Die cheeky chick van Jeetjejom ziet er ook leuk uit zeg. En de fropper van het zelfde merk ook. *choices, choices*. Waar heb je die besteld Jeetjejom?
Maar nu trek ik me weer terug in het juiste topic, ik mag hier pas over een kleine maand mijn gezicht laten zien!

Trouwens nog wel bedankt voor de tips allemaal, erg fijn!

[ Bericht 24% gewijzigd door Ca.ra op 28-07-2010 21:38:56 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84616046
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:34 schreef Vicky het volgende:
wat ontzettend fijn Seliram!!

ik kan me helaas wel voorstellen.. Ik zou het nooit en te nimmer doen, maar ik weet jammer genoeg wel een beetje hoe ze zich moet voelen...
Amen -O-
Ik zou het nooit doén, want het lost niks op, integendeel en ze zijn ook héél lief.
Maar of ik het me kan voorstellen, jazeker.
pi_84616956
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Amen -O-
Ik zou het nooit doén, want het lost niks op, integendeel en ze zijn ook héél lief.
Maar of ik het me kan voorstellen, jazeker.
Hier idem :{
Fake it till you make it...
pi_84618078
Ca.ra Het boekje raad eens hoeveel ik van je hou hebben wij aan Finn gegeven voor zijn verjaardag! Ik lees het nu elke dag voor het slapen gaan voor!
Wat ik ook een erg leuk boek vind ( en Finn ook) is 'het mooiste visje van de zee' Nu leuk om de glitters er in, later leuk omdat het boekje over delen gaat.

Wat ik ook een leuk kado vond wat Finn heeft gekregen, houten auto's van de hema die uit losse blokken bestaan. Leuk om de auto af te breken en weer op te bouwen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:42:44 #33
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84620592
Het is leuk he, eerste verjaardag voorbereiden. We doen waarschijnlijk een lunch op zaterdag, dan heef de jarige job er ook nog wat aan. Als het mooi weer is buiten, en anders hier binnen. Ik heb al ballonnen en vlaggetjes, en de cakevorm waarin ik zijn eerste verjaardags'taart' ga bakken had zijn papa al uitgezocht toen ik zwanger was ;)

Nu nog een traktatie verzinnen voor op het kdv, maar ik heb nog een paar weken. Alhoewel, als je er nog iets voor moet bestellen.... toch maar eens voor gaan zitten.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84622941
Wat een geweldige taart!!
pi_84623043
Die taart is tof O+
pi_84623414
Wat een surleuke cakevorm. Waar komt die vandaan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84625655
Gaaf die trein-cake-taart !
  donderdag 29 juli 2010 @ 15:57:51 #38
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84630663
Cara die vorm heeft een vriendin van mij ook! Goed invetten ;) bij haar is ie de eerste 3 keer mislukt met het eruit halen :{ maar toen ie uiteindelijke lukte was het echt zo leuk! Zij heeft ook een kasteel vorm, die komt iig van Cook en Co.
Niet mieten! Door gieten!
pi_84638698
Wat een leuke taart!
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:00:18 #40
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84639267
Wat een gave taartvorm! :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:24:24 #41
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84640335
:9 :o die taart!! Vorm = hebbuh? Vraag je even aan je vriendin?? O-)

Ff snel eenv raagje vanaf ons vakantie-adres: T. heeft onder 5 snijtandjes, daarnaast een hoektand en een kies. Het zijn er dus echt 5.... iemand toevallig ervaring met zoiets? Gebeurt dat dan 'strakjes' ook bij t volwassen gebit? Vaaaaaag.....
pi_84640399
Haha, dat is grappig :D
Geen idee verder, maar het lijkt me niet echt kwaad kunnen :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:12:35 #43
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84642309
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef Ca.ra het volgende:
Het is leuk he, eerste verjaardag voorbereiden. We doen waarschijnlijk een lunch op zaterdag, dan heef de jarige job er ook nog wat aan. Als het mooi weer is buiten, en anders hier binnen. Ik heb al ballonnen en vlaggetjes, en de cakevorm waarin ik zijn eerste verjaardags'taart' ga bakken had zijn papa al uitgezocht toen ik zwanger was ;)
[ afbeelding ]
Nu nog een traktatie verzinnen voor op het kdv, maar ik heb nog een paar weken. Alhoewel, als je er nog iets voor moet bestellen.... toch maar eens voor gaan zitten.
die wil ik in februari lenen!! O-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:31:20 #44
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84643228
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef mikoxx het volgende:
:9 :o die taart!! Vorm = hebbuh? Vraag je even aan je vriendin?? O-)

Ff snel eenv raagje vanaf ons vakantie-adres: T. heeft onder 5 snijtandjes, daarnaast een hoektand en een kies. Het zijn er dus echt 5.... iemand toevallig ervaring met zoiets? Gebeurt dat dan 'strakjes' ook bij t volwassen gebit? Vaaaaaag.....
Hier staat iets, maar er is weinig over te vinden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebit
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:43:42 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84643825
Dank Happy, ik had ook al ff gegoogled, maar kon er dus ook bijna niets over vinden. Volgende keer bij het cb maar even vragen. Lekker hoor, tandjes krijgen doet al zo'n pijn, krijgt meneeer ook nog eentje extra, ziel O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:55:13 #46
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84644439
Hij is van cook en co (voormalige hoying). Ik heb hem nu twee keer geprobeerd en het is nog iedere keer goed gegaan, dus waarschijnlijk ben ik een goede invetter :)

*reservering voor februari noteert*

Apart Mikoxx, en alleen T heeft dat?
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:58:41 #47
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84644648
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:55 schreef Ca.ra het volgende:
Hij is van cook en co (voormalige hoying). Ik heb hem nu twee keer geprobeerd en het is nog iedere keer goed gegaan, dus waarschijnlijk ben ik een goede invetter :)

*reservering voor februari noteert*

Apart Mikoxx, en alleen T heeft dat?
:Y hij lijkt er geen last van te hebben hoor en de hoektand die ernaast nog moet doorbreken heeft ook wel voldoende ruimte volgens mij, ik kan hem al zien zitten ook. De kies daar weer achter is al door. Maar ik heb t ook nog nooit gezien....
pi_84647920
Mikoxx, een extra tand... ik heb er geen idee van hoe dat zit met het gewone gebit eigenlijk.
ik mis zelf een grote mensen kies, heb nog steeds 1 melkkies met geen zonder volwassen kies eronder, maar das dus de omgekeerde wereld ;)
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 11:13:02 #49
5428 crew  miss_sly
pi_84659048
die trein O+ wat ontzettend leuk!

mikoxx, ik denk dat zolang er voldoende ruimte in de kaak is voor alle tanden en kiezen er geen probleem is. En of er ook een volwassen tand onder zit, is een kwestie van afwachten of een foto maken, denk ik.

Ons meiske is niet lekker. Vanmorgen kwam ze al vroeg, 5 uur, maar bleef onrustig en toen al pieperig. Heeft een uurtje bij mij op mijn borst geslapen en voelde erg warm. Toen we haar temperatuurden was het maar 37,3, weliswaar een graad hoger dan normaal, maar toch nog steeds maar verhoging. schaap had haar naar bed gedaan en net was ze even wakker, wat fruit gegeten en toen viel ze op zijn schouder meteen weer in slaap. Dat is niets voor onze dame, die dus nu weer in bed ligt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84659270
Beterschap voor Senna!

Tess gisteravond/vannacht ook elkker bezig. Eerst gister rond een uurtje of 21.00, toen stond ze om 22.15 uur rechtop in d'r bed, helemaal overstuur. Heb d'r ff bij me genomen en toen uiteindelijk naar d'r eigen bed gebonjourd. Vanacht rond 3 uur was het weer foute boel..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')