goeiemorgen (t kan nog net) allemaal .. Na een poos afwezig te zijn geweest kom ik ook hier maar weer eens een update geven over Jan
Hij weegt 10,1 kilo, is 85 cm, loopt, eet, slaapt als de beste (hoewel slapen soms wel een drama is als hij last heeft van zijn laatste doorkomende kiezen). t enige wat hij gewoonweg vertikt is praten. Meer dan een onduidelijk papa/mama/kat (?) / kijk komt er nog niet uit.
Over vier maanden moeten we weer voor controle bij de kinderarts in het ziekenhuis komen, en als hij dan nog niet praat moet er wat gaan gebeuren aldus de KA. (ik vroeg me op het moment dat ze dat zo zei echt af of ze nou doelde op een spraakchip implanteren of gewoon logopedie aangezien hij toch pas zal gaan praten wanneer hij dat wil).
Ik heb ronduit gezegd dat als hij met 2,5 nog geen woord zegt ik me pas zorgen ga maken aangezien ik zelf ook pas laat praatte. Overigens is het woordbegrip er wel degelijk: hij begrijpt dondersgoed wat je bedoelt
Verder is Jeugdzorg volledig afgesloten nu, ze zouden geen verlenging ots aanvragen mits ik hem inschreef voor een peuterspeelzaal, waar ik al mee bezig was voor jz met de eis kwam. Ik zit nu te wachten op een oproep dat jan twee ochtenden in de week kan komen spelen op de psz hier vlak achter. Normaal plaatsen ze pas vanaf twee jaar, maar in uitzonderingsgevallen plaatsen ze vanaf 20 maanden ongeveer.
Tot zover mijn update