Mjah, voorlopig lijkt iedereen meteen afgehaakt nu blijkt dat ze niet betaald krijgen om te postenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, voorlopig lijkt iedereen meteen afgehaakt nu blijkt dat ze niet betaald krijgen om te posten
I want my Em Tie Vieeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
Nu wil ik weten uit welke nummmer die regel komt, en ik kan er niet opkomen.
Hoezo had je het nou over geld verdienen met posten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef Melan het volgende:
Hallo
Ik dacht dat ik dan niet mocht zeggen omdat ik lees dat ik geen rechten meer heb maar er was ineens een volgende deel al
Dat staat in een ander topic waar ik wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo had je het nou over geld verdienen met posten?
Nee joh, da's allemaal onzin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef Melan het volgende:
[..]
Dat staat in een ander topic waar ik was
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
TAL heeft trouwens ook een leuke SC!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
![]()
Ik las een positief bericht van Ml-etje, er komt zeker geen foto aan?
Maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Loopt ook wat harder als hier op 't moment.
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
de Personeelsadviseur die een leuke jongeman op de foto zet
dat gaat vast niet ongezien.
Smoelenboekquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.
Wij zijn maar met een stuk of 6, nu er een aantal op vakantie zijn, zij zijn met meer dan 30quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Loopt ook wat harder als hier op 't moment.
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.
quote:
Nee joh gekkie, was een grapjequote:
Daar lopen er nu ook geen 30 rond hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zijn maar met een stuk of 6, nu er een aantal op vakantie zijn, zij zijn met meer dan 30
Neuh maar 15 op een dag is er niks bijquote:
Rustig is toch ook leuk, één op ééntjesquote:
quote:
Potver, ik kan je posts nog steeds nooit peilenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en jij dacht echt dat ik dat ga doen
*Gniffelquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik kan je posts nog steeds nooit peilen
Toch eens beter op gaan lettenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik kan je posts nog steeds nooit peilen
LOL.quote:
Ciao Mlquote:
Behbeh!quote:
Momenteel in Eindhoven. Ik ben van 2 tot 12 augustus in d'n Ardennen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Behbeh!
Waar zit jij nu? Ik ben ff kwijt wie er nou allemaal op vakantie zijn
Ja het begin is een beetje herman van veen-ish, maar ook een beetje "een eigen huis, een plek onder de zon" ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Eer, luistert eens naar deze... ik hoop dat die drie Jees met zoiets komen voor het Songfestival!
En dan ook die vioolmoeke meenemen!
Vind jij het begin van het nummer ook Herman van Veen-ish?
En ook even opletten vanaf 1.50, als die vioolmevroi losgaat. Wauw!
Dat weten ze, dat schijnen ze ook elke theatershow weer uit te leggen, geloof dat ze het expres gedaan hebben ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het begin is een beetje herman van veen-ish, maar ook een beetje "een eigen huis, een plek onder de zon" ofzo.
Die vioolmoeke. Dat verwacht je toch niet als je haar over straat ziet lopen
? \
Ik erger me alleen kapot aan het woord "overnieuw", want dat is geen woord.
In Noord-Holland werd en wordt het in elk geval heel vaak gebruiktquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga filmpje kijken. Später.
En overnieuw is denk ik dialect.En dat ze het dan per ongeluk eringeschreven hebben en toen er commentaar op kwam dat ze dat gezegd hebben. Snappie?
In Brabant ook hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In Noord-Holland werd en wordt het in elk geval heel vaak gebruikt
Dus misschien in Volendam ook wel
Ik zei vroeger ook elke dag 'tussen de middag'.
'Ik ga tussen de middag bij Marlies eten'. Da's ook niet goed natuurlijk, maar dat zegt echt iedereen daar.
Officieel niet toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
tussen de middag, is dat geen nederlands dan?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik wil de 3Js twitteren dat ze die vioolmevroi mee moeten nemen
Maar ik durf niet
En dan moet het vanaf de ESF twitter, want ik heb het zelf niet.
Oh zo even luisterenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Eer, luistert eens naar deze... ik hoop dat die drie Jees met zoiets komen voor het Songfestival!
En dan ook die vioolmoeke meenemen!
Vind jij het begin van het nummer ook Herman van Veen-ish?
En ook even opletten vanaf 1.50, als die vioolmevroi losgaat. Wauw!
Hm, ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik doe het wel. Maar ik ben het wachtwoord vergeten
.
Alleen het beginnetje een beetjequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo even luisterenIk hou alleen totaal niet van Herman
Komt voor d'n bakkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh Erik!
Eerst ff het plaatje van Sieneke veranderen in de Jees
Op twitter.
quote:
Ja da's de goede, kijk maar op hun site en dan rechts:quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt voor d'n bakker.
is dit hun twitter?
http://twitter.com/driejs
Ik vind dat vioolstukje lekker Iers/Schots achtigquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor idd "eigen huis" van Froger ook wel een beetje ja
Tis niet echt mijn ding, maar klinkt wel aardig
Ingepingebipsebapsquote:
Ik word helemaal nerveus van die viool, veel te snel en veel te lang, too much... Verder nu na 2 keer luisteren, ja vind het best okequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen het beginnetje een beetje
Denk dat je het vioolgebeuren wel heel tof vindt, vanaf 1.50
Ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg al weer helemaal zin om te wapperen![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook alweer helemaal zin in dat mediacircus en dat gezeik, geklaag en geneuzel over welk nummer het gaat worden, of juist weer waarom we heel ver gaan komenAllessssss
Ik hoop echt dat ik er heen kan, lijkt me zo leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En dan met een groep FOK!ers naar het NSF![]()
![]()
Dat zal Yo wel weer wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ik er heen kan, lijkt me zo leukWie zal het gaan presenteren
Nee toch, die is dan zwangert en kan dan niks meerquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal Yo wel weer worden
Leuke film trouwens op Net5, met Gwyneth Paltrow en Rob Lowe
quote:ESF_FOK
@driejs Op FOK!forum vinden we dat je deze violiste mee moet nemen naar het songfestival http://bit.ly/a4SYMx en dan ook zo'n riedeltje! Wow
quote:
Ja, lekker onzinnige film.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh is dat die filmNog nooit gezien, issie leuk? Ben wel toe aan een leuke film
Veronica Criminal Mindsquote:
Ik las iets over lekker mannenvlees?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Net5, View from the Top, wat een heerlijk foute filmTombobeeb!
LL ben jij dat?quote:
Ik wacht op Rob Lowequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las iets over lekker mannenvlees?![]()
quote:
het is de sigaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ZO mannelijk zie ik er toch niet uit?
Daar kun je ook andere dingen mee doen hoorquote:
ik denk dat je daarbij de stevigheid van een sigaar ernstig overschatquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar kun je ook andere dingen mee doen hoor
Bel Monica Lewinsky of Bill Clinton maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals? Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen.
Ze screenenquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sinds jij hun telefoonnummers hebt zeker
Mij viel het al langer op hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik doe niet af en toe stom, ik doe altijd stom
dat het jullie nu pas opvalt ligt niet aan mij
dan heb je toch het alleenrecht op af-en-toe stomquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg ook nergens dat je slechts af en toe stom doet Zwab.
Ik moest weer gniffelen toen ik Cat voorbij zag komen op het landquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga tukken, trusten voor straks allemaal
![]()
Ja jijquote:
Hihi ja ben je braaf?quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha nee ik doe even rustig aan![]()
Ik ben eigenlijk ook ontzettend blut want heb wel pas een nieuwe bank aangeschaft
Hoe is het met jullie (potentiele) nieuwe auto?
Hey poes!
Nog nieuwe jurkjes geshopt lately?
Ik denk dat augustus wel weer super wordt, qua jurkjestemperatuurquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
We gaan vanavond kijken naar die ene auto!
En we zagen ook nog ergens echt exact dezelfde maar dan in het zwart. Verder alles hetzelfde, behalve nog 1 jaartje jonger. Dus daar gaan we dan vrijdagavond naar kijken of zaterdagochtend. Spannend
Wat heb je voor nieuwe bank gekocht?
En ik moet ook wat rustiger aan doen met de jurkjesVooral omdat het nu weer niet echt weer voor die jurkjes is
Ja, nee, maar klote kwaliteit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Oh irritant he, dat wachten op meubels![]()
Dan wil je hem meteen ook!
Ik ga zo eens op de H&M site kijken, daar heb ik al lang niet besteld, kijken of het wat is. Heeft er iemand van jullie wel eens een jeans van de H&M gehad en zo ja, vallen die lang?
Hmm spijkerbroeken online kopen vind ik altijd een beetje tricky. Nooit gedaan dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Oh irritant he, dat wachten op meubels![]()
Dan wil je hem meteen ook!
Ik ga zo eens op de H&M site kijken, daar heb ik al lang niet besteld, kijken of het wat is. Heeft er iemand van jullie wel eens een jeans van de H&M gehad en zo ja, vallen die lang?
Nee als in vallen niet lang dus?quote:
Alles online kopen vind ik tricky, maar de spullen van de H&M die je online bestelt mag je gewoon in de winkel terugbrengen. Tenminste, dat was altijd zo, zal eens navragen of dat nog steeds zo is, anders bestel ik het ook niet onlinequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm spijkerbroeken online kopen vind ik altijd een beetje tricky. Nooit gedaan dus
Ik vond ze niet lang. Dat jeansmerk van de H&M dan, maar verder wel een flinke miskoop. Ze zijn wel maar de helft van wat een G-star broek kost ofzo, maar ze gaan ook écht de helft minder lang mee. Na een paar keer wassen al helemaal licht en verwassen geworden. Zondequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee als in vallen niet lang dus?
Oh, dan sla ik ze over!
Volgens mij welquote:Alles online kopen vind ik tricky, maar de spullen van de H&M die je online bestelt mag je gewoon in de winkel terugbrengen. Tenminste, dat was altijd zo, zal eens navragen of dat nog steeds zo is, anders bestel ik het ook niet online
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
Dag allemaal!
Ik werd net gebeld door de dierenambulance...Of ik een rode kat heb. Want ze hadden een dode kat gevonden
![]()
Mn lieve Draakje gewoon doodVanmorgen wilde ze naar buiten en ze kwam niet terug voordat ik wegging... En de buurvrouw heeft haar dus gevonden in een steegje
![]()
Ze denken dat ze van een schuurtje afgevallen isKan natuurlijk ook de leeftijd zijn, ze was 16, maar het is wel een beetje onverwacht...
![]()
Mn lieve rode poes![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, dat ook... Bij mn vorige katten was het echt zo dat het een aflopende zaak was en dat we zelf de beslissing namen om ze niet meer te laten lijden... Dan wen je langzaam aan het idee en heb je er toch meer vrede mee ofzo...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en ook echt zo plots en op zo'n manier. Niet hoe je denkt dat het af gaat lopen meestal. Als je er al aan denkt![]()
Nou, ik moet echt om de 10 minuten huilenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
Gaat het een beetje mop?
Ik moest zelf al ff flink slikken, kan je nagaan hoe jij je moet voelen.
Heb je wel iemand om ff bij uit te janken, zussie ofzo?
quote:
Nee, gelukkig alleen Draakje nuquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Oh jakkes, dus je bent niet eens thuis
Ik kan het me voorstellen hoor, ik zou ook de hele boel bij elkaar snotteren
Liep Nelis ook buiten, of komt die nooit buiten?
Alsof jij dit kon wetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, gelukkig alleen Draakje nuEn normaal blijft ze altijd in de tuin, dus als ik dan wegga dan roep ik en dan komt ze. Maar nu dus niet
En Draakje ging altijd aan het (dichte) kattenluik krabben als ze naar binnen wilde, dus ik heb het kattenluik op "alleen naar binnen" gezet en een trappetje gebouwd binnen zodat ze erin kon...
![]()
Ze is zo stoer en het zou best goed weer worden en ik heb een afdakje boven mn deur dus ik dacht dat komt wel goed
Dat weet ik ook wel op zich, maar het is echt de ALLEReerste keer dat ik ze/haar buiten liet terwijl ik lang wegging (eerder wel eens naar mn moeder gelopen ofzo, maar die woont om de hoek) dus t voelt gewoon rotquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof jij dit kon wetenGa jezelf nou niets verwijten. Wat Greys in dat andere topics zegt; misschien (waarschijnlijk) heeft ze gewoon een hartstilstand of beroerte oid gehad. Kan je niks aan helpen helaas
Dat denk ik ook idd (en dat hoop ik ook echtquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat kloten Tombo....kan me voorstellen dat het je niet lekker zit.
Maar als ze idd " gewoon" dood lag, heeft ze waarschijnlijk wel iets van een hartinfarct oid gehad.
Ja en een sprong van een schuurtje is te doen voor een kat. Misschien wat lastiger voor een oude, maar dan zijn ze neit op slag dood als het mis gaatquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd (en dat hoop ik ook echt) want het is wel echt een kat die zich verstopt als er bijvoorbeeld kindjes kwamen of vreemde mensen of een stofzuiger. Dus ik denk dat als het even kon ze wel de bosjes in gegaan was (ze lag in een steegje met vlak ernaast bosjes).
Ja, idd, voor haar is het waarschijnlijk beter als het snel gegaan isquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo ging de hond van m'n zusje ook; kwispelen omdat ze zouden gaan wandelen en ineens viel ie om.
Haske dood.
Voor het beestje wel de allermooiste dood, voor de baasjes ff schrikken
Nee, en ze sprong natuurlijk ook "gewoon" op mn deur enzo, dus ze moet het ook echt wel gekund hebben...quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en een sprong van een schuurtje is te doen voor een kat. Misschien wat lastiger voor een oude, maar dan zijn ze neit op slag dood als het mis gaat![]()
quote:Dus verwijt je zelf nou echt niks
Nee, ik ben op mn werk nuquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je haar al gezien Tombo?
Of heb ik daar overheen gelezen?
Oh bah...neem je wel ff iemand mee dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben op mn werk nu
Ga haar vanavond ophalen
Nee dat lukt niet vrees ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...neem je wel ff iemand mee dan?
Moeder, Zusje, Buurvrouw?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet vrees ikBijna iedereen is op vakantie of moet werken
vakantie, vakantie, werken, vakantiequote:
ook weg en werkenquote:
Broek?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb toch e.e.a. bij de H&M besteld online
Drie jurkjes, twee maillots (quote:
Laat maar ff weten hoe hij bevalt. Sowieso zijn misschien de damesbroeken wel anders dan de herenbroeken, maar ik was over maat en pasvorm en 'looks' best te spreken, maar over kwaliteit na paar keer wassen niet. Maar misschien trof ik het slecht of hebben ze daar ondertussen wat aan gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie jurkjes, twee maillots (![]()
) en een jeans om eens te proberen.
Lengtemaat 34, dus dat zou wel moeten lukken. En als het niets is, breng ik het gewoon in Zoetermeer terug
Ja?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vakantie, vakantie, werken, vakantie
[..]
ook weg en werken![]()
Maar ik red het wel joh
Wat? De maillot?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat maar ff weten hoe hij bevalt. Sowieso zijn misschien de damesbroeken wel anders dan de herenbroeken, maar ik was over maat en pasvorm en 'looks' best te spreken, maar over kwaliteit na paar keer wassen niet. Maar misschien trof ik het slecht of hebben ze daar ondertussen wat aan gedaan
Ja al ik doen! Als hij pastquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat maar ff weten hoe hij bevalt. Sowieso zijn misschien de damesbroeken wel anders dan de herenbroeken, maar ik was over maat en pasvorm en 'looks' best te spreken, maar over kwaliteit na paar keer wassen niet. Maar misschien trof ik het slecht of hebben ze daar ondertussen wat aan gedaan
Het lijkt wel bubbeltjesplasticquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja al ik doen! Als hij pastIk heb daar nog nooit een broek gekocht, dus ik weet niet precies hoe het met de maten zit, dus we zullen zien.
En mijn favo flupjesjurkje (die ik al had in het grijs/blauwig) was in de sale en die heb ik meteen in het poederroze en zwart gekochtDeze dus:
[ afbeelding ]
dat is wat ieder meisje wil horen van een man, dat d'r nieuwe jurk er uit ziet als bubbeltjesplasticquote:
Iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is wat ieder meisje wil horen van een man, dat d'r nieuwe jurk er uit ziet als bubbeltjesplastic
Geloof het of niet, coming from Ll, valt dit NOG meequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is wat ieder meisje wil horen van een man, dat d'r nieuwe jurk er uit ziet als bubbeltjesplastic
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hou der niet zo van, ik vind hem op Pienjooo lijken.
Don't ask me why
Don't ask me why
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu
Tombo ik lees het net van je mooie rooiePotverdorie
![]()
Don't ask me why
En dan een oranje petje opquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou em iig niet in het lichtblauw kopen nee
En groooote oranje Uggs eronderquote:
Bij jezelf of bij Greys?quote:
Greys, want die is groterderder dan ikquote:
werk ze!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys, want die is groterderder dan ik![]()
Ik ga weer aant werk, koffie is op
Tot hoe laat moet je?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is het hele durp hier op faakaaansie ofzo, ik verveel me stiekem gewoon een beetje.
En dan heb ik hier dus nooit
Ah jawel, ondanks het feit dat we elkaar af en toe de ogen uitkrabben heb je ook echt je goede kantenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ben er![]()
Maar ik weet niet of ik nou zo'n goeie uithuilpartner ben![]()
Succes met de auto en eten
Dan kan je haar laten cremeren ofzo, denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe gaat dat dan![]()
Ik snapput niet zo goed![]()
Dan haal je haar op, maar dan zit je thuis met een dode poes![]()
Dat lijkt me ook niet echt fijn (en niet de bedoeling). Moet je haar dan zelf weer naar de DA brengen ofzo?
Dat kanquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe gaat dat dan![]()
Ik snapput niet zo goed![]()
Dan haal je haar op, maar dan zit je thuis met een dode poes![]()
Dat lijkt me ook niet echt fijn (en niet de bedoeling). Moet je haar dan zelf weer naar de DA brengen ofzo?
Ja, maar de Dierenbescherming heeft haar miss / wss toch ook al naar een DA gebracht, of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je haar laten cremeren ofzo, denk ik
Dan komt Draakje dus in je eigen tuin?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kanMaar je mag haar ook begraven (daar hebben ze speciale doosjes voor bij de dierenambulance), dus dat wil ik doen
Geeft toch nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar de Dierenbescherming heeft haar miss / wss toch ook al naar een DA gebracht, of niet?![]()
Nou ja komt wel goedLeg later maar eens uit als je wil, nu niet zo leuk conversatie-materiaal
Ah ok. Denk dat je wel een soort van 'autopsie' kan laten doen bij een DA ofzo? Of dus voor crematie naar een DA? Maar ik neem aan als jij haar in je eigen tuin (toch?) wil begraven dat je niet nog langs de DA gaat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft toch niet
Dierenambulance hier heeft een "locatie" waar ze sowieso gevonden dieren een dag houden voor ze naar het asiel gaan en waar ze dus dode dieren bewaren. Dus daar haal ik haar zo op. Dan kan zen aar een DA (maar ik weet niet zo goed wat ze dan met haar doen) of naar een crematorium of dus begraven worden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan komt Draakje dus in je eigen tuin?
Wat een mooi idee
Ja, dat vind ik ook welquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh das wel fijn, is ze toch nog in de buurt
Voor de autopsie naar de DA kan idd, maar ze kan bijvoorbeeld ook voor de wetenschap gebruikt worden dacht ik. En crematorium kan ook via de DA maar het crematorium is hier redelijk dichtbij, dus dan zou ik al zelf heen rijdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok. Denk dat je wel een soort van 'autopsie' kan laten doen bij een DA ofzo? Of dus voor crematie naar een DA? Maar ik neem aan als jij haar in je eigen tuin (toch?) wil begraven dat je niet nog langs de DA gaat?
Nee, is misschien wel interessant als je opzet in het spel vermoed ofzo, maar dat is hier helemaal niet zo. En denk eerlijk gezegd ook dat als ze overleden is aan de val/sprong dat je wel 'ziet'quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voor de autopsie naar de DA kan idd, maar ze kan bijvoorbeeld ook voor de wetenschap gebruikt worden dacht ik. En crematorium kan ook via de DA maar het crematorium is hier redelijk dichtbij, dus dan zou ik al zelf heen rijden![]()
En nu ga ik niet naar de DA nee. Kan wel laten onderzoeken waarom ze dood is, maar daar schiet ik natuurlijk weinig mee op
En ik snap ook wel dat je het doet als het een jonge kat is en je bijvoorbeeld iets erfelijks wilt uitsluiten. Maar ze was gewoon oud, en het meest logische (en geruststellende) is dat ze dood van de schutting is gevallen ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, is misschien wel interessant als je opzet in het spel vermoed ofzo, maar dat is hier helemaal niet zo. En denk eerlijk gezegd ook dat als ze overleden is aan de val/sprong dat je wel 'ziet'gebroken pootje of wondje ofzo.
Is goedquote:En nogmaals, als je hier nu niet over wil praten / aan wil denken snappen we dat he
Nee logisch ook, en dat zal het ook gewoon zijn hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik snap ook wel dat je het doet als het een jonge kat is en je bijvoorbeeld iets erfelijks wilt uitsluiten. Maar ze was gewoon oud, en het meest logische (en geruststellende) is dat ze dood van de schutting is gevallen ofzoDus dan heeft dat onderzoeken niet echt toegevoegde waarde...
Ja, daar staat dat ding nou eenmaalquote:
Tis wel lekker weer nu ff stukje te toerenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar staat dat ding nou eenmaal
Dus op naar Laren over een uurtje. En dan op de terugweg zegt ie dat ie 'ook nog even naar een zwarte in Zuid-Beijerland wil kijken' en voor je het weet zijn we weer 212 auto's verder
Kom je op de koffie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus op naar Laren over een uurtje. En dan op de terugweg zegt ie dat ie 'ook nog even naar een zwarte in Zuid-Beijerland wil kijken' en voor je het weet zijn we weer 212 auto's verder
Als we naar ZB gaan bedoel je?quote:
Wel gezellig en je ziet nog eens wat van Nederlandquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Getver meis wat lees ik nuquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel gezellig en je ziet nog eens wat van Nederland
Jaquote:
Sterkte tombeebquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ga nu off, nog het eea doen en dan kan ik dr halen![]()
Tot vanavond!
Sterkte Tomboquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ga nu off, nog het eea doen en dan kan ik dr halen![]()
Tot vanavond!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is hier allemaal aan de hand?
Iemand had een draak in de tuin?
quote:
Aw liefquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb van de oppasvader een doos bonbons gekregenDie zat natuurlijk ineens met een huilend nichtje van zn vrouw op de bank, de wanhoop droop er van af
"Een verdrietige vrouw kun je meestal wel een beetje troosten met chocola toch?"
Die meneer vroeg ook nog: "ja, we weten het bijna zeker, maar is dit hem?"quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal niet stom, natuurlijk mis je haar
![]()
En kan me heel goed voorstellen dat je toch hoopte dat het haar niet was.
Ja, jouw lieve Draakjequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die meneer vroeg ook nog: "ja, we weten het bijna zeker, maar is dit hem?"
HAAR! dacht ik toen, maar dat durfde ik niet te zeggen![]()
En het was haar natuurlijk...
Het komt ook echt in vlagen, dat ik verdrietig word...quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, jouw lieve Draakje![]()
Ik ben er ook helemaal sip van sinds ik het gelezen heb, vind het zo rot voor je
Ohhh dat dacht ik ook, duimde al dat het een andere kat was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik heb haar weer terug.Stom he, ondanks dat ze een chip heeft en ze daardoor mij gebeld hebben hoopte ik toch dat het haar niet was
Maar wel dus. Ze zag er echt heel goed uit, ze had niks...
(en die meneer zei steeds "hij" en dat vond ik stom
)
Ik heb net mn stiefzusje gebeld (die ze ook een maand in huis had), en zij is dierenartsassistente en zei ook dat als ze niks heeft ze echt niet van een schutting is gevallen (zelfs niet dood), dat ze waarschijnlijk idd een hartaanval heeft gehad of een beroerte.
Blegh, het is zo echt, nu alleen Nelis hier op de bank ligt... Hij taalde er niet naar om haar te zien... Heeft wel buiten lopen schreeuwen, maar dat is niks nieuws
Pfff, ik mis haar nu al, stom he![]()
![]()
[..]
Ondanks alles moest ik toch even lachen
![]()
Wel heeft ze het heel fijn bij jou gehad, met veel zorg en liefdequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het komt ook echt in vlagen, dat ik verdrietig word...
En ik heb ze maar 3 maanden in huis gehad, maar ik heb het gevoel dat ik ze al zo lang heb/had... En ik had haar nog zo veel langer willen hebben![]()
Bah
Hij ligt al de hele tijd op schootquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Tombo
Heb net in je eigen topic gereageerd.
Geef Nelis maar een extra dikke kus vanavond.
Ja, dat zei mijn zusje ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel heeft ze het heel fijn bij jou gehad, met veel zorg en liefdeAnders waren ze beide misschien in het asiel gekomen.
Maar het is wel veel te kort![]()
Ze is met liefde omringt gestorvenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij ligt al de hele tijd op schoot![]()
[..]
Ja, dat zei mijn zusje ookDat ze anders misschien wel in het asiel waren gekomen, en Draakje was zo schuw dat ze daar waarschijnlijk niet snel uit gekomen was...
En mn stiefzusje zei ook al; voor Draakje is dit de beste manier om dood te gaan
Jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is met liefde omringt gestorvenen dat is jouw verdienste meis
Slaap lekker Piscesquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo tukken, slaap lekker voor straks iedereen.![]()
Een dikke knuffel voor Tombo en Nelis![]()
Wat Ml zegt jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze is met liefde omringt gestorvenen dat is jouw verdienste meis
Cool! Wanneer gaan jullie hem halen?quote:
*koffiekopjes weer terugzet in kastquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Pisces
De auto viel niet tegen!![]()
Heer G wil dezelfde eerst nog in het zwart zien (ik zei het!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker Pisces!
[..]
Cool! Wanneer gaan jullie hem halen?
Hihi staan al weer op het aanrechtquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
Oh haal de koffiekopjes maar weer UIT de kast hoor Ml!
Ga je langs?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
Oh haal de koffiekopjes maar weer UIT de kast hoor Ml!
En, geaccepteerd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Sommige dingen gaan te ver
[ afbeelding ]
je kan ook je vrienden opdelen in groepen. Ik ben nu alle familie in 1 aan het gooien en meteen al m'n privacysettings zo aan het aanpassen dat alles wat ik plaatsen voor iedereen behalve de groep 'familie' zichtbaar isquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je kan ook je vrienden opdelen in groepen. Ik ben nu alle familie in 1 aan het gooien en meteen al m'n privacysettings zo aan het aanpassen dat alles wat ik plaatsen voor iedereen behalve de groep 'familie' zichtbaar is![]()
Hihi dat kan bij hyves nu ook heul handyquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je kan ook je vrienden opdelen in groepen. Ik ben nu alle familie in 1 aan het gooien en meteen al m'n privacysettings zo aan het aanpassen dat alles wat ik plaatsen voor iedereen behalve de groep 'familie' zichtbaar is![]()
Ja viel me meequote:
Aww nee die ouwe negert moet het minstens nog een paar jaar uithouden hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja viel me meeEn Nelis was de hele nacht stil, dus ik heb redelijk door kunnen slapen
Sterker nog, hij was vanmorgen nog niet wakker toen ik uit mn slaapkamer kwam. Dus ik was heel even bang dat ie ook dood was ofzo, maar hij lag gewoon nog te slapen
Minstensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww nee die ouwe negert moet het minstens nog een paar jaar uithouden hoor
GPS tracking system laten installerenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Minstens
Hoewel ik het er gister met mijn moeder over had; in 2008 is onze eerste kat doodgegaan eind juli, in 2009 onze 2e kat eind juli, en nu dus Draakje...![]()
Dus volgend jaar juli blijf ik Nelis 24/7 in de gaten houden
Ja, net zoals jij bij Draakje had gedaan waarna je haar de badkamer in liet lopen terwijl ik stond te douchen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GPS tracking system laten installeren![]()
Camera op z'n koppie
Ja, die mag je wel lenen als je wilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, net zoals jij bij Draakje had gedaan waarna je haar de badkamer in liet lopen terwijl ik stond te douchen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, die mag je wel lenen als je wil
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:36 schreef tombolafan het volgende:
Ja viel me meeEn Nelis was de hele nacht stil, dus ik heb redelijk door kunnen slapen
Sterker nog, hij was vanmorgen nog niet wakker toen ik uit mn slaapkamer kwam. Dus ik was heel even bang dat ie ook dood was ofzo, maar hij lag gewoon nog te slapen
Okee, stuur maar op danquote:
quote:
Boor is wat dat betreft een rare Bengaal. Hij is dol op water en op zijn waterfontein, natspuiten vindt hij niet erg en met een washandje nat kledderen in de zomer vindt hij lekker (dus tot zover klopt het Bengalenprofiel) maar de badkamer vindt hij nog steeds zó eng! Daar durft hij amper in. Ook als er geen water loopt en als er niemand is en de deur staat open.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]Als je zag hoe geinteresseerd Draakje keek als ik onder de douche stond zou je het bijna geloven
Oh, dat kan best hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor is wat dat betreft een rare Bengaal. Hij is dol op water en op zijn waterfontein, natspuiten vindt hij niet erg en met een washandje nat kledderen in de zomer vindt hij lekker (dus tot zover klopt het Bengalenprofiel) maar de badkamer vindt hij nog steeds zó eng! Daar durft hij amper in. Ook als er geen water loopt en als er niemand is en de deur staat open.
Ik denk dat hij vroeger misschien in de badkamer werd opgesloten bij de vorige eigenaars, voordat ze hem naar het asiel brachten. Zou dat kunnen? Zouden ze zoiets 'onthouden', ook al is het een andere badkamer?
Al net zo onbeschaamd als Nelisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
Kijk nou hoe hij er gisteravond een half uur lang bij lag
[ afbeelding ]
Ik denk het echt ja. Want het is echt opvallend dat hij de badkamer nu al vanaf het begin vreselijk eng vindt. De vorige eigenaars hebben hem weggedaan omdat hij in huis plaste (bij ons dus echt NOOIT gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat kan best hoorDat ie misschien opgesloten is geweest in een kamer die betegeld was of waar het naar zeep etc rook
Wat een idioot he?quote:Al net zo onbeschaamd als Nelis
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het echt ja. Want het is echt opvallend dat hij de badkamer nu al vanaf het begin vreselijk eng vindt. De vorige eigenaars hebben hem weggedaan omdat hij in huis plaste (bij ons dus echt NOOIT gedaan) dus misschien omdat ze niet meer schoon wilden maken als ze thuis kwamen gooiden ze hem elke keer de badkamer in als ze weggingen ofzo. Zoiets denk ik.
quote:Wat een idioot he?
Ik denk dat ze wel zoiets kunnen onthouden, ze zijn slim genoeg om weer zo'n plek met tegels te herkennen. En uiteraard dat er ook weer water is/loopt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat hij vroeger misschien in de badkamer werd opgesloten bij de vorige eigenaars, voordat ze hem naar het asiel brachten. Zou dat kunnen? Zouden ze zoiets 'onthouden', ook al is het een andere badkamer?
Awquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel een mod-ding zijnquote:
Neuh gewoon oh dit vergeten, oh ja die moet er nog bij enz.quote:
Nee dat gaat over een ander topic van Juicyquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neuh gewoon oh dit vergeten, oh ja die moet er nog bij enz.
Gewoon te zien hoor
Sjuust!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:03 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze juist die toevoegingen van Ll bedoelt.
Al dat gekakel in zijn eigen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |