Mjah, voorlopig lijkt iedereen meteen afgehaakt nu blijkt dat ze niet betaald krijgen om te postenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, voorlopig lijkt iedereen meteen afgehaakt nu blijkt dat ze niet betaald krijgen om te posten
I want my Em Tie Vieeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
Nu wil ik weten uit welke nummmer die regel komt, en ik kan er niet opkomen.
Hoezo had je het nou over geld verdienen met posten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef Melan het volgende:
Hallo
Ik dacht dat ik dan niet mocht zeggen omdat ik lees dat ik geen rechten meer heb maar er was ineens een volgende deel al
Dat staat in een ander topic waar ik wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo had je het nou over geld verdienen met posten?
Nee joh, da's allemaal onzin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef Melan het volgende:
[..]
Dat staat in een ander topic waar ik was
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
TAL heeft trouwens ook een leuke SC!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
Helleu![]()
![]()
Ik las een positief bericht van Ml-etje, er komt zeker geen foto aan?
Maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Loopt ook wat harder als hier op 't moment.
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
de Personeelsadviseur die een leuke jongeman op de foto zet
dat gaat vast niet ongezien.
Smoelenboekquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.
Wij zijn maar met een stuk of 6, nu er een aantal op vakantie zijn, zij zijn met meer dan 30quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Loopt ook wat harder als hier op 't moment.
Jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon dat dat een project is en dat alle medewerkers op de foto moeten.
quote:
Nee joh gekkie, was een grapjequote:
Daar lopen er nu ook geen 30 rond hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zijn maar met een stuk of 6, nu er een aantal op vakantie zijn, zij zijn met meer dan 30
Neuh maar 15 op een dag is er niks bijquote:
Rustig is toch ook leuk, één op ééntjesquote:
quote:
Potver, ik kan je posts nog steeds nooit peilenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en jij dacht echt dat ik dat ga doen
*Gniffelquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik kan je posts nog steeds nooit peilen
Toch eens beter op gaan lettenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik kan je posts nog steeds nooit peilen
LOL.quote:
Ciao Mlquote:
Behbeh!quote:
Momenteel in Eindhoven. Ik ben van 2 tot 12 augustus in d'n Ardennen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Behbeh!
Waar zit jij nu? Ik ben ff kwijt wie er nou allemaal op vakantie zijn
Ja het begin is een beetje herman van veen-ish, maar ook een beetje "een eigen huis, een plek onder de zon" ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Eer, luistert eens naar deze... ik hoop dat die drie Jees met zoiets komen voor het Songfestival!
En dan ook die vioolmoeke meenemen!
Vind jij het begin van het nummer ook Herman van Veen-ish?
En ook even opletten vanaf 1.50, als die vioolmevroi losgaat. Wauw!
Dat weten ze, dat schijnen ze ook elke theatershow weer uit te leggen, geloof dat ze het expres gedaan hebben ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het begin is een beetje herman van veen-ish, maar ook een beetje "een eigen huis, een plek onder de zon" ofzo.
Die vioolmoeke. Dat verwacht je toch niet als je haar over straat ziet lopen
? \
Ik erger me alleen kapot aan het woord "overnieuw", want dat is geen woord.
In Noord-Holland werd en wordt het in elk geval heel vaak gebruiktquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
Ik ga filmpje kijken. Später.
En overnieuw is denk ik dialect.En dat ze het dan per ongeluk eringeschreven hebben en toen er commentaar op kwam dat ze dat gezegd hebben. Snappie?
In Brabant ook hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In Noord-Holland werd en wordt het in elk geval heel vaak gebruikt
Dus misschien in Volendam ook wel
Ik zei vroeger ook elke dag 'tussen de middag'.
'Ik ga tussen de middag bij Marlies eten'. Da's ook niet goed natuurlijk, maar dat zegt echt iedereen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |