Ja want stel je voor dat de topics vanavond ineens op zijn!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
. Zal dit topic vanavond even verder invullen maar dacht maak hem vast aan
Uh ja? Elke stad heeft toch wel zijn minder rustige/leuke buurten? Ik ken het Laakkwartier uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:19 schreef Salatrel het volgende:
gefeliciteerd.
zijn er ook niet rustige wijken in leeuwarden dan?
Keuken blijft zo ( alleen scheidingswand met de achterkant gaat eruit)quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef error_404 het volgende:
Gefeli en zulks.
Geen grote plannen met keuken, badkamer, toilet, dragende wand wegzagen?
Wayo, hier betaal je daar minstens het dubbele voor (Apeldoorn)quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dank u
wat kenmerken voor de geintereseerden
Gebruiksoppervlakten
Wonen (= woonoppervlakte) 110 m²
Perceeloppervlakte 162 m²
Inhoud 375 m³
Aantal kamers 5 kamers (4 slaapkamers)
Aantal badkamers 1 badkamer
Badkamervoorzieningen Ligbad en douche
Aantal woonlagen 3 woonlagen
Achtertuin 65 m² (13m diep en 5m breed)
De vraagprijs was 152500 en we zijn bij 145000 overeengekomen.
Ja, daarom mijn vraag juist, een wandje eruit rossen, nieuw vloertje en wat schilderwerk lijkt me niet echt een [project].quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Omdat niet alles blijft zoals het is. Topic al doorgelezen?
Je vergeet het terugsnoeien van de druif.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn vraag juist, een wandje eruit rossen, nieuw vloertje en wat schilderwerk lijkt me niet echt een [project].
Maar evengoed succes ermee en gefeliciteerd!
Dat is dus jouw meningquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, daarom mijn vraag juist, een wandje eruit rossen, nieuw vloertje en wat schilderwerk lijkt me niet echt een [project].
Ja ik ken wel wat meer uploaden maar dat zijn dan foto's van de site van de makelaar en denk bij bijna alle foto's: waaromquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ik ken wel wat meer uploaden maar dat zijn dan foto's van de site van de makelaar en denk bij bijna alle foto's: waarom
Voor sommige mensen is een wandje eruit rossen al een heel projectquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat er nu benede mozaiklaminaat ligt en dat ziet er niet uit. En boven liggen losse planken wat er oud uitziet en daar willen we gewoon fris nieuw spul hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:43 schreef JSS het volgende:
Allereest gefeliciteerd met de aankoop!
Maar waarom laminaat? Er lijkt an sich een redelijke vloer in te liggen, ziet eruit als massief hout. Misschien een optie om die te (laten) schuren en opnieuw oliën/lakken, dat kost misschien wel hetzelfde als nieuw laminaat leggen. Tenzij je laminaat zelf mooier vindt...
Kozijnen beneden zijn goed..alleen boven wat houttouwtje dus daar komt in de toekomst gewoon dubbel in.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:12 schreef Ml-etje het volgende:handig joh lekker vooraf meten.
Ik zou het niet kunnen laten dingen te veranderenmaar de basis is goed
Heb je wel goed gekeken naar de kozijnen?
Je mag het gratis komen ophalenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:17 schreef fathank het volgende:
Ik vind die houten vloer boven wel mooi. Ik wil ook zoiets in m'n woonkamer. Het liefst vol met krassen vlekken. Een versleten vloer uit een kroeg ofzo.
Dan moet ik eens kijken of ik ergens opslag kan regelen want dat vind ik toch echt wel een interessant aanbod..quote:Op zondag 19 september 2010 22:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je mag het gratis komen ophalen
Zie maar. Het komt uit 3 slaapkamer dus denk wel dat je genoeg hebtquote:Op maandag 20 september 2010 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet ik eens kijken of ik ergens opslag kan regelen want dat vind ik toch echt wel een interessant aanbod..
Hebbe?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:00 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH mijn hart! Wat doe je! Die mooie oude vloeren!
*heel hard huilt....
*snik...
Kieren zijn geen rede...
Waar zit je ongeveer?quote:
Ik zag het ja...quote:
quote:Zet het gratis op marktplaats en je maakt er de plaatselijke bijstandsmoeder helemaal gelukkig mee.Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou heb een advertentie gemaaktvrijdag gaat het wel weg dus we zullen zien
Ons is verteld dat het na 24 uur te overschilderen is. Maar daar komen we morgen niet eens aan toe dus dat ligt volgende week op de planning.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Knapt op
Zou bij die muur eerst het probleem goed (laten) verhelpen en dan een tijd laten drogen.
Uit ervaring weet ik dat verf enz zo van zo'n muur afrolt
Vind het ook weer heel anders staan als er meubels en zo in staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het zou nog wat donkerder en doffer worden als het droog is. Morgen laag 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |