Och, dat soort vragen kan een beetje in muziek geïnteresseerde tiener ook wel beantwoorden. Het zijn meer die kleinere, praktisch vergeten bandjes van de jaren '70 en '80 die het 'm bij mij altijd doen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch een 40-plussers vraag
Grobbel +1
Mijn 1e popquiz was de 1e Three Imaginary Boys popquiz in Tivoli 2004. In Utrecht was er daarvoor niet of nauwelijks zoiets. Niveau is wellicht een beetje te MOR maar altijd gezellig en daarna gewoon op het fietsje wer naar huis. De nationale is ook erg tof, maar is toch een verkapt examen .....quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:51 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik won mijn eerste popquiz in de jaren 80..., toen had ik haar tot bijna in mijn nek...
En dan met name in genres die niet echt meer leven (o.a. hitparaderommel). Ik bedoel, over late jaren '70 postpunk weet ik weer wel redelijk veel, mede door die revival van wat jaren terug.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Och, dat soort vragen kan een beetje in muziek geïnteresseerde tiener ook wel beantwoorden. Het zijn meer die kleinere, praktisch vergeten bandjes van de jaren '70 en '80 die het 'm bij mij altijd doen...
Toch stond 1 nummer van deze band vorig jaar nog in de Overall single top 20 van RYM. Nu staat íe alweer buiten de 1e 100.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]
en de nieuwe vraag komt me ook niet heel bekend voor.
nope, maar ik vertrouw erop dat je 'm nog wel gaat raden.quote:
Die had ik ook wel geweten trouwens. Wel waarschijnlijk alleen van die foto, en niet vanuit een andere hoek of pose.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |