Hey Qut!quote:
omdat ik eigenlijk maar eventjes weg zou zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey Qut!
Zwab, waar was je eigenlijk de afgelopen dagen en waarom meld je je niet ff af ?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
tis iets gecompliceerder, maar met die uitleg heb ik ook vrede
Ff van Cat lenen, die heeft een corset!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
nu nog kleding vinden die er victoriaans-tijdperk achtig uitziet
Steek je haar leuk op en je kan dr best mee door in een corset!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
de mannen hadden eigen kleding in die tijd heur
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
de mannen hadden eigen kleding in die tijd heur
Accesorize!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
nu nog kleding vinden die er victoriaans-tijdperk achtig uitziet
tof hequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Accesorize!
[ afbeelding ]
Ik ben dol op die koper en hout-vormgeving
Prachtig gedaan. Ik heb bewondering voor mensen die zoiets kunnen maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Accesorize!
[ afbeelding ]
Ik ben dol op die koper en hout-vormgeving
WOW!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of een trendy all-in-one?
[ afbeelding ]
Garantiebepaling: Pick-up and no return.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik wil zo een laptop
En Sjon is niet te leen, das meenemen en niet meer trugbrengen!
quote:
Ik dacht meteen aan Von Helsing en ook aan Sweeney Toddquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, jules verne achtige science fiction, volledig over the top en alles ziet er lekker mechanisch gecompliceerd uit
5 euro is keiduur!quote:
Doe dan een tegenbod.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
5 euro is keiduur!
Ik wil die van van den Heuvel wel voor mn broertje , dies dol op zulke bagger
Ik moet ff vragen of ie t niet al heeft als ie onlain is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe dan een tegenbod.
VRAAAAAAG prijzen. Slut
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNEKE!quote:
Ja, doe daquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet ff vragen of ie t niet al heeft als ie onlain is.
jaaaaaquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Von Helsing en ook aan Sweeney Todd
En Sweeney Todd is tof, von Helsing is een kutfilm maar wel mooi om naar te kijkenquote:
Heeft ie nie, dus die wil ik wel voor m kopen.quote:
Luv joe beeb, hoe gaat ie?quote:
geen verhaal whatsoever, maar ziet er inderdaad leuk uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Sweeney Todd is tof, von Helsing is een kutfilm maar wel mooi om naar te kijken
Ik vind het zo fijn als jij ff komt wippenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
luf joe toe ! goed hoor ! en met jou ?
ik dacht ik wip weer eens langs
Oeh en nog zo een leukerd is Lemony Snicket, de enige film waarin die vervelende acteur leuk isquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen verhaal whatsoever, maar ziet er inderdaad leuk uit
ik zag het in dr vakantietopic !quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn als jij ff komt wippen
Ja hier gaat alles prima, ik heb een logeetje
Ja ik was van plan dr te houden en Sjon en Kees of zo maar aan Maes mee te gevenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zag het in dr vakantietopic !
Wat leuk dat ze zo snel dr plekje in de roedel heeft gevondenblijft ze nog lang ?
Goeie deal lijkt me !quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik was van plan dr te houden en Sjon en Kees of zo maar aan Maes mee te geven
( ze blijft drie weken, dr is pas een halve om nu)
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
luf joe toe ! goed hoor ! en met jou ?
ik dacht ik wip weer eens langs
Doe ff op msn of in het topicquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeft ie nie, dus die wil ik wel voor m kopen.
Ruilen voor een lolly?
goed !quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze is echt enig
Hoest met je nieuwe nijnen en je baan en zo ?
Nee Charlie is een superCharlie, die wordt antiek joh!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
goed !
nijnen ook goed het kleinste nijntje bleek toch niet goed dus die heeft het helaas niet gered, maar charlie doet het uitstekend vind het wel eng om te roepen dat het allemaal zo goed gaat, zodra ik dat doe vallen ze dood neer meestal![]()
Dhr, J Depp in Sleepy Hollowquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Von Helsing en ook aan Sweeney Todd
Oh ja die ook, idd!quote:
Ga wat eten dan popje!quote:
Q, PM terug.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef Qwea het volgende:
kolere wat heb ik een shitload te koop![]()
Strega ; PM![]()
Nou dat hoop ik toch wel zeg, die arme Steph, maar Charlie wordt gewoon 15 ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee Charlie is een superCharlie, die wordt antiek joh!
En hoest met je heerlijke hondjes?
Mmmm, ziet er lekker uit.quote:
Wat een schatjes Non!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik toch wel zeg, die arme Steph, maar Charlie wordt gewoon 15 ofzo![]()
![]()
hondjes vinden de nieuwe bank stomwe hadden zelfs een fauteuil erbij besteld voor ze, zodat wij ook normaal op de bank konden zitten
maargoed ze houden niet van leer dus is dat ook weer opgelost
terwijl ze er bij mn nichtje niet af te slaan zijn, maargoed vind het niet erg blijftie ook langer mooi
![]()
Greysiepeysie !
dus ik denk zal ff foto maken van Charlie, kom bij het hok en tref dit aan![]()
[ afbeelding ]
na een hoop porren en geknor kwam er toch nog dit uit Ga Weg![]()
[ afbeelding ]
en toen kwam ze toch nog even beneden kijken
[ afbeelding ]
Leer tegen mijn naakte velletje isquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Die ijspegels zijn heeeeeel scherp en dus heel lekker!
Non, wat een moppie, en wat zijn ze saampjes leuk, die waar ze samen in de deuropening liggen is echt te zoetjes
En mijn honden willen ook geen leren banken, das niet lekker voor die naakte velletjes.
Tis hier nu echt knoepertharde regen en wind!!!
diequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik toch wel zeg, die arme Steph, maar Charlie wordt gewoon 15 ofzo![]()
![]()
hondjes vinden de nieuwe bank stomwe hadden zelfs een fauteuil erbij besteld voor ze, zodat wij ook normaal op de bank konden zitten
maargoed ze houden niet van leer dus is dat ook weer opgelost
terwijl ze er bij mn nichtje niet af te slaan zijn, maargoed vind het niet erg blijftie ook langer mooi
![]()
Greysiepeysie !
dus ik denk zal ff foto maken van Charlie, kom bij het hok en tref dit aan![]()
[ afbeelding ]
na een hoop porren en geknor kwam er toch nog dit uit Ga Weg![]()
[ afbeelding ]
en toen kwam ze toch nog even beneden kijken
[ afbeelding ]
ja het is een knap dingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een schatjes Non!![]()
![]()
![]()
Ook zulke mooie kleuren.
Mooie kleur!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja het is een knap dingde kleur is nog niet officieel erkend door de rassenvereniging maar mooi is het zeker, oranje
[ afbeelding ]
hier was ze 8 weken, heb ze binnengehouden tot ze 10 weken waren, konden ze ook mooi een beetje tam worden, helaas was het voor dr zusje meer op en neer kachelen naar de DA die wou maar niet groeien, en woog met 8 weken nogsteeds krap 400gr, maar vond het zo zielig dat dat humpie alleen achter moest blijven dat ik dr toch mee heb genomen, uiteindelijk heeft ze het toch niet gered
Wat leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja het is een knap dingde kleur is nog niet officieel erkend door de rassenvereniging maar mooi is het zeker, oranje
[ afbeelding ]
hier was ze 8 weken, heb ze binnengehouden tot ze 10 weken waren, konden ze ook mooi een beetje tam worden, helaas was het voor dr zusje meer op en neer kachelen naar de DA die wou maar niet groeien, en woog met 8 weken nogsteeds krap 400gr, maar vond het zo zielig dat dat humpie alleen achter moest blijven dat ik dr toch mee heb genomen, uiteindelijk heeft ze het toch niet gered
Wat grappigquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk!
Zo is onze Shar-Pei, Kundun, de eerste in Nederland die als kleur Apricot op z'n stamboom heeft.
De kleur werd toen net erkend.
Dat van haar zusje, sneu is dat dan hé.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef nokwanda het volgende:
Wat een knijnenparadijs is dat, Non![]()
Geweldig voor ze.
Pim is ook oranje, maar iedereen noemt het weer anders van bruin tot rood tot blondquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Zelfde kleur als de Fieps trouwens!
Op Fiebs dr stamboom staat rood
Wat een mooierd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Asielactie slaan we over dit jaar, volgend jaar weer!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef Nonneke het volgende:
is er al iets bekend voor een asielactie dit jaar ? ik heb nog wat tuinstoelkussens en 2 kattenhangmatjes (voor aan de kachel ofzo) die wegkunnen. (en kom vast nog wel meer tegen)
Oke ! dan rij ik van de week wel even langs Martin Gausquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Asielactie slaan we over dit jaar, volgend jaar weer!
Huuuuuuuuuuu!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oke ! dan rij ik van de week wel even langs Martin Gaus
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!
Die kapitalist kan zn eigen spullen toch wel sponsoren?
mjah tis het enigste asiel hier in de buurt helaaschquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!
Die kapitalist kan zn eigen spullen toch wel sponsoren?
Aaah Arme Sjon bij Martin Gausquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh Non, kom je dan Sjon ff halen, gooi je die daar ook mee over t hek, kan ie zn lol mee op, die Martin
Arme Martin Gaus zul je bedoelenquote:
Das pas volgend jaar mei weer of zoquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
je kan hem toch prongelijk laten ontsnappen als je de volgende keer in de dierentuin bent ?
maar dan eet hij de leeuwen opquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
je kan hem toch prongelijk laten ontsnappen als je de volgende keer in de dierentuin bent ?
Jah das sneuquote:
heb je hem wel gekregen nu?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Qut zeg me dat je ze niet elke pagina gaat spammen plies
Ik had je kaart, ga je mond spoelen!
daar moet ik op toeleggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vergeet Baloe niet te koop te zetten
MM , voor al uw Qutklusjes!quote:
Ja, hij maakt zo een onderscheidquote:
Nappie is een vogel, geen vis. Dat weet je hè?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
dus, ik zag een gele meloen liggen in de keuken, en ik denk meteen
blijkbaar dacht Napoleon meteen![]()
[ afbeelding ]
ernaast zie je een bord met water liggen, we proberen em al weken in dat ding te lokken maar hij is nog steeds bang voor water
ja, maar vogels badderen ook, als de tafel een beetje vochtig is van de plantenspuit, loopt hij al helemaal op hoge poten voorzichtig te hoppenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Nappie is een vogel, geen vis. Dat weet je hè?
Huren? Misschien kan die sjon africhtenquote:
Ze ziet ze nog best vaak, ze komen vaak op visite, en we zijn zelfs met de hele familie naar Texel geweest. Ze is hier nu een jaar en twee dagen en ze zijn toch minstens 15 keer of zo hier geweest in de tussentijd denk ik. Maar toen ze na 2 dagen dr spullen kwamen brengen wilde ze al niet meer mee hoor, ondankbaar kreng!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
herkent ze dan d'r familie nog na zo lang elkaar niet zien?
ik heb em gezien, is inderdaad een erg toffe filmquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:57 schreef Strega het volgende:
We hebben hier net zeer genoten van "The imaginarium of doctor Parnassus" geweldig, wat een film.
Zwabber je kunt er nog even inspiratie bij opdoen voor CastleFest!![]()
Oh-Oh, ik denk dat jij hem ook erg leuk vind!
Is Gizmo reeds gecastreerd? Anders is hij waarschijnlijk op z'n eerste "avontuur".quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, leuke foto's!!!
^%^^&^%& Gizmo is al heel de avond buiten en nog steeds niet terug. Dit is de eerste keer dat 'ie zo lang wegblijft en ondertussen giet het hier echt hard en komt 'ie nog niet terug
. Bah, vind het helemaal niks...
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
of hij heeft geen zin om door de zeikregen te lopen en schuilt onder een struik tot het droog is
we hebben het hier over een kat die gisteren door de zeikende regen aan het spelen en rennen wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
of hij heeft geen zin om door de zeikregen te lopen en schuilt onder een struik tot het droog is
een beetje alice-in-wonderland achtige raarheid, maar wel een totaal ander verhaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:30 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Die film ken ik niet Strega, ik zal m op mn lijstje zetten
Is de poes al boven water Bamba?
Ah en is t een oudje al?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een beetje alice-in-wonderland achtige raarheid, maar wel een totaal ander verhaal
Ik vind hem tegen vallen die filmquote:
Aw!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
Heath Ledger zit er ook in, (hij speelt iemand die Tony heet) maar halverwege de opnames ging hij een beetje deaud
dus Johnny Depp, Jude Law, en Colin Farrell hebben zijn rol gedeeld dus Tony verandert steeds van gezicht,
uiteindelijk best tof gedaan
quote:Johnny Depp, Colin Farrell and Jude Law gave all the income they received for this movie to Heath Ledger's daughter Matilda so that her economic future would be secure.
Maar wel geil!quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
Nappie loopt hevig te vrijen met een usb kabeltje. het is niet eens geel
Vergeet Tom Waits niet, die de duivel speelt. Briljant.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
Heath Ledger zit er ook in, (hij speelt iemand die Tony heet) maar halverwege de opnames ging hij een beetje
deaud
dus Johnny Depp, Jude Law, en Colin Farrell hebben zijn rol gedeeld dus Tony verandert steeds van gezicht,
uiteindelijk best tof gedaan
Rufus hier ook, jammer dat de spiegelreflex aan de andere kant van dat kabeltje ineens noopt tot ingrijpen....quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
Nappie loopt hevig te vrijen met een usb kabeltje. het is niet eens geel
Vervelend hè, een film waarbij je moet nadenken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
12 Monkeys vond ik trouwens echt een kutfilm
ja das ook zo, briljantquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vergeet Tom Waits niet, die de duivel speelt. Briljant.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:48 schreef Bamba het volgende:
Ja, hij is er weer!!. Hij zat netjes voor de deur te wachten toen m'n vriend naar z'n werk wilde gaan
. Ik heb wel ongelofelijk slecht geslapen
.
Wat een kutopmerking zeg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vervelend hè, een film waarbij je moet nadenken.
Sla Shutter Island dan maar helemaal over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:05 schreef nokwanda het volgende:
Nadenken doe ik de hele dag al. Als ik dan eens voor de buis wil hangen en dan ook nog moet nadenken wordt het mij wat teveel.
Vandaar dezequote:Op donderdag 29 juli 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een kutopmerking zeg.
Ik vond het gewoon geen leuke film, en dan ben ik gelijk iemand die alleen maar domme pulp wil zien?
Beetje sneu.
Goede combinatie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon een schijthekel aan die Bruce Willis, behalve als ie Tarantino doet
Maar ik vond het verder echt een stomme film.
Nou vind ik het gros der films stom hoor.
inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sla Shutter Island dan maar helemaal over.
quote:
sla jij shutter island ook maar overquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:
Je oortje is gebroken
Ow, ik zie nu "Van Gogh Museum"![]()
do tellquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh, echt, dat mens van dat geleende boek, die maakt het heel erg bont
Straks, tis ff druk hier, maar wat een onwijs raar wijf is het toch zegquote:
LOLquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sla jij shutter island ook maar over
das een ratbike, almost steampunkquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb je al vervoer geregeld, Steampunk Zwabber?
[ afbeelding ]
Jij bent zo braaf en snelquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
even kijken of ik nog weet hoe dat moet
Nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn echt heel goed aan elkaar gewaagd ja!
Greys, weet jij toevallig of de Fiepert al kon zitten op commando?
Zoniet, dan heb ik t dr vandaag geleerd
Ja, die dus ook zo boos op mij werd toen ik er naar durfde te vragen wat er psies aan de hand was toen, en vervolgens tegen mij een heel ander verhaal op ging dan tegen Maes en me vervolgens blockte op msnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nietDat hebben we niet geprobeerd toen ze hier was en ook niet over gehad.
Wel tof dat ze het nu kan!
Dat mens van je boek dat het zo bont maakt, dat is toch dezelfde als waar Maes eerst die pup van zou krijgen?
Huh, zomaar ineens???quote:
Volgende week einde maand dus sla je slag morgen en deel met onsquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Barbaaf het volgende:
De torenvalkjes hebben zojuist hun (een?) jong jachtles gegeven. Morgen dus de camera weer mee, volgende week heb ik er toch geen tijd voor.
Gelukkig!quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:48 schreef Bamba het volgende:
Ja, hij is er weer!!. Hij zat netjes voor de deur te wachten toen m'n vriend naar z'n werk wilde gaan
. Ik heb wel ongelofelijk slecht geslapen
.
Neequote:
Ik heb dat ene mailtje gezien ja dat je hier postte, over dat ze zei 'Ik ook van jou' ofzo, toen jij had gevraagd of je het boek weer eens terug mocht. En dat ze het op zou sturen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, die dus ook zo boos op mij werd toen ik er naar durfde te vragen wat er psies aan de hand was toen, en vervolgens tegen mij een heel ander verhaal op ging dan tegen Maes en me vervolgens blockte op msn
En zij had dus al twee jaar een boek van me te leen, waar ik vorig jaar al es een paar keer naar gevraagd heb en toen zou ze t elke keer terug sturen.
Nu had ik dr vorige week gemaild of ik het es terug mocht, en zou ze het die week opsturen, maar natuurlijk had ik nog geen boek.
Ik ga ff mailtjes kopiëren, w8
Zie haar topic: Draakje & Nelis #2 - Ze zijn thuis!!!!quote:
Allerlaatste film met Heath Letcher, deel van de rol is zeer knap gedaan met J.Depp, Colin McFarrel en Jude Law.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
hij is ergens dit jaar in de bios uitgekomen
Ik heb t dr nog een paar keer met Maes over gehad, ik snap nog steeds niet hoe ik me zo heb kunnen vergissen in haar hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat ene mailtje gezien ja dat je hier postte, over dat ze zei 'Ik ook van jou' ofzo, toen jij had gevraagd of je het boek weer eens terug mocht. En dat ze het op zou sturen.
Ik had even gemist dat ze ook op jou zo boos was geworden op MSN nav de pup van Maes. Da's ook de laatste keer geweest dat je iemand haar aanraadt kan ik me zo voorstellen
Kan ik me voorstellen hoor, dat je je dan gaat afvragen of je je nou zo vergist hebt in iemand. En niemand zal het jou kwalijk nemen, mensen zijn nou eenmaal soms heel onvoorspelbaar helaas.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t dr nog een paar keer met Maes over gehad, ik snap nog steeds niet hoe ik me zo heb kunnen vergissen in haar hoor
Maar voor mn gevoel, en Maes had dat ook, zit ze gewoon tegen het overspannene aan zeg maar.
Oh, lees net dat Zwab dat al had gezegd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Allerlaatste film met Heath Letcher, deel van de rol is zeer knap gedaan met J.Depp, Colin McFarrel en Jude Law.
En arme Nelis die na zó lang zijn maatje moet missenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, lees net dat Zwab dat al had gezegd.
God, arme Draakje en arme Tombola.
Ja, net even bijgelezen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En arme Nelis die na zó lang zijn maatje moet missen
Hoewel ze de laatste tijd het niet al te goed met elkaar konden vinden geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfffffffffff.
Hoe vermoeiend om daar nog energie in te stoppen zeg, wat een sneuneus.
Ik ga haar dalijk wel nog ff vertellen dat het mss een leuk idee is om het woord sorry op te nemen in haar vocabulair.
Troela
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Naja het gaat echt nergens over.quote:
Sjon!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor hiernaast alleen maar OOOOOOOOOOOOOH AAAAAAAAH OWWW AAAAAAAAAAAWWWW OEHHHHHHHHHH KJOET.
Drie keer raden wie daar als een diva op iemand arm hangt.
ja dat zie ik, was een reactie op de post boven de parapluquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
* met dank aan Zwabber, en neeeeeeee dat is niet Sjon eppo
Whehehe ja daar reageerde ik ook opquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat zie ik, was een reactie op de post boven de paraplu
Ik zit me er al over op te fokken als ik het al leesquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
wat een verhaal over een boek ook zeg.
Naja, t gaat mij er ieg om dat ik me gruwelijk zit op te fokken daar over.
Goed! Even afkloppen, maar ik heb al drie dagen geen enkel ticje met het hoofd gezien!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, net even bijgelezen.
Hoe is la Bink?
Oh mijn god, ik las eerst ook nogquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:wat een verhaal over een boek ook zeg.
Naja, t gaat mij er ieg om dat ik me gruwelijk zit op te fokken daar over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon geen energie meer insteken.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
je hebt echt de slimste honden die er zijn he
Oh wat fijn van Binkie!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit me er al over op te fokken als ik het al lees
De brutaliteit! En idd, sorry had ze best even mogen zeggen
[..]
Goed! Even afkloppen, maar ik heb al drie dagen geen enkel ticje met het hoofd gezien!
En ik geef die druppels Arnica!
Naja dat is t m dus, ik vreet me nu op over dr terwijl ik weet dat ik t niet moet doen en daar vreet ik me dan nog meer over opquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus oh oh, ik zou me echt op lopen vreten over zo'n droeftoeter, terwijl het eiks de energie niet waard is.
Mja...zal wel vouweigen zijn![]()
En wat fijn dat Bink zo goed gaat
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dat is t m dus, ik vreet me nu op over dr terwijl ik weet dat ik t niet moet doen en daar vreet ik me dan nog meer over op
Das echts iets wat vrouwen eigen is geloof ikquote:
Oh wat weer een pech!!quote:
de desire, sneller, groter schermquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Ynske het volgende:
Hoi
ff snel een vraagje tussendoor![]()
Als je mocht kiezen tussen de HTC Desire en de HTC Legend. welke zou je dan nemen?
Tis op, die krent koopt altijd maar 1 taart / vlaai voor het hele kantoor...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen en zaterdag verjaardag, dus taart genoeg....maar ik wil het nuhuhuhuhuhu
Hangt er een beetje vanaf met hoeveel volk je daar zitquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis op, die krent koopt altijd maar 1 taart / vlaai voor het hele kantoor...
Desire, ik heb hem ook. Geniaal toestel. Legend sucksquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:17 schreef Ynske het volgende:
Hoi
ff snel een vraagje tussendoor![]()
Als je mocht kiezen tussen de HTC Desire en de HTC Legend. welke zou je dan nemen?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dat is t m dus, ik vreet me nu op over dr terwijl ik weet dat ik t niet moet doen en daar vreet ik me dan nog meer over op
Nee hoor, das net allemaal geweest, plus dat ik daar nooit last van heb verders en dit speelt al langer dan vandaag.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het risico lopend dat ik nu van jetje krijg: is het dan misschien die tijd van de maand? PMS?
Dan kun je je drukker maken om dingen dan je anders zou doen.
Wat had je anders verwacht bij jou op de zaakquote:
Ymme?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, das net allemaal geweest, plus dat ik daar nooit last van heb verders en dit speelt al langer dan vandaag.
Tis gewoon een lui wijf, te lui om ff naar de brievenbus te lopen, en ondankbaar en laks, en daar kan ik slecht tegen
VLAAI, lekkere kersenvlaai ja!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht bij jou op de zaak
Het is echt heerlijk om niet meer pms te hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, das net allemaal geweest, plus dat ik daar nooit last van heb verders en dit speelt al langer dan vandaag.
Tis gewoon een lui wijf, te lui om ff naar de brievenbus te lopen, en ondankbaar en laks, en daar kan ik slecht tegen
Ik zat net te denken dat ze mss wel een hele kreatieve kloon heeft hierquote:
Je werkt toch niet op een kersenbureau?quote:
Ik heb nooit ergens last van als ik ongesteld ben of moet worden, dat bedoel ik meer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk om niet meer pms te hebben
WTF is dat dan wel weer niet voor Hollands iets?quote:
Maar helemaal niet ongesteld worden is nog beterquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens last van als ik ongesteld ben of moet worden, dat bedoel ik meer.
Ik word dr niet lastig van of zo.
Lastig werd ik van stoppen met roken
Ken je da nie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WTF is dat dan wel weer niet voor Hollands iets?
Oh joh op mijn leeftijd mag ik blij zijn dat t allemaal nog werktquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar helemaal niet ongesteld worden is nog beterIk hou ervan
Nee, dat heb je hier niet hoor, is dat gewoon rijstevlaai of puddingvlaai of zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ken je da nie?
[ afbeelding ]
Like ; *kwijl*
Shit, daar zeg je zoiets, we moeten deze week nog es kersen gappen, voor t helemaal op is!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je werkt toch niet op een kersenbureau?
oftewel sneller deuken erin mij kennende...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de desire, sneller, groter scherm![]()
wilde eerst voor de legend gaan, maar heb toch de desire maar genomen
enige voordeel van de legend is dat hij uti 1 stuk aluminium is, moet je even nagaan of dat belangrijk is voor je
Ken jij die vlaai van Qut Yns???quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
oftewel sneller deuken erin mij kennende...
qua abo zou t niet schelen, eerste jaar 14.95
Dan zou ik lekker voor de desire gaan. Die is sneller, groter scherm, ziet er geiler uit, meer geheugen, ect. En froyo komt uit binnenkortquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
oftewel sneller deuken erin mij kennende...
qua abo zou t niet schelen, eerste jaar 14.95
Het is vlaai, met vanille slagroom erinquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat heb je hier niet hoor, is dat gewoon rijstevlaai of puddingvlaai of zo?
Hollandse nepvlaai!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is vlaai, met vanille slagroom erin
Ik ken het niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |