Hey Qut!quote:
omdat ik eigenlijk maar eventjes weg zou zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey Qut!
Zwab, waar was je eigenlijk de afgelopen dagen en waarom meld je je niet ff af ?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
tis iets gecompliceerder, maar met die uitleg heb ik ook vrede
Ff van Cat lenen, die heeft een corset!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
nu nog kleding vinden die er victoriaans-tijdperk achtig uitziet
Steek je haar leuk op en je kan dr best mee door in een corset!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
de mannen hadden eigen kleding in die tijd heur
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
de mannen hadden eigen kleding in die tijd heur
Accesorize!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
nu nog kleding vinden die er victoriaans-tijdperk achtig uitziet
tof hequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Accesorize!
[ afbeelding ]
Ik ben dol op die koper en hout-vormgeving
Prachtig gedaan. Ik heb bewondering voor mensen die zoiets kunnen maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Accesorize!
[ afbeelding ]
Ik ben dol op die koper en hout-vormgeving
WOW!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of een trendy all-in-one?
[ afbeelding ]
Garantiebepaling: Pick-up and no return.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik wil zo een laptop
En Sjon is niet te leen, das meenemen en niet meer trugbrengen!
quote:
Ik dacht meteen aan Von Helsing en ook aan Sweeney Toddquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, jules verne achtige science fiction, volledig over the top en alles ziet er lekker mechanisch gecompliceerd uit
5 euro is keiduur!quote:
Doe dan een tegenbod.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
5 euro is keiduur!
Ik wil die van van den Heuvel wel voor mn broertje , dies dol op zulke bagger
Ik moet ff vragen of ie t niet al heeft als ie onlain is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe dan een tegenbod.
VRAAAAAAG prijzen. Slut
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNEKE!quote:
Ja, doe daquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet ff vragen of ie t niet al heeft als ie onlain is.
jaaaaaquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Von Helsing en ook aan Sweeney Todd
En Sweeney Todd is tof, von Helsing is een kutfilm maar wel mooi om naar te kijkenquote:
Heeft ie nie, dus die wil ik wel voor m kopen.quote:
Luv joe beeb, hoe gaat ie?quote:
geen verhaal whatsoever, maar ziet er inderdaad leuk uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Sweeney Todd is tof, von Helsing is een kutfilm maar wel mooi om naar te kijken
Ik vind het zo fijn als jij ff komt wippenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
luf joe toe ! goed hoor ! en met jou ?
ik dacht ik wip weer eens langs
Oeh en nog zo een leukerd is Lemony Snicket, de enige film waarin die vervelende acteur leuk isquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen verhaal whatsoever, maar ziet er inderdaad leuk uit
ik zag het in dr vakantietopic !quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn als jij ff komt wippen
Ja hier gaat alles prima, ik heb een logeetje
Ja ik was van plan dr te houden en Sjon en Kees of zo maar aan Maes mee te gevenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik zag het in dr vakantietopic !
Wat leuk dat ze zo snel dr plekje in de roedel heeft gevondenblijft ze nog lang ?
Goeie deal lijkt me !quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik was van plan dr te houden en Sjon en Kees of zo maar aan Maes mee te geven
( ze blijft drie weken, dr is pas een halve om nu)
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
luf joe toe ! goed hoor ! en met jou ?
ik dacht ik wip weer eens langs
Doe ff op msn of in het topicquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeft ie nie, dus die wil ik wel voor m kopen.
Ruilen voor een lolly?
goed !quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze is echt enig
Hoest met je nieuwe nijnen en je baan en zo ?
Nee Charlie is een superCharlie, die wordt antiek joh!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
goed !
nijnen ook goed het kleinste nijntje bleek toch niet goed dus die heeft het helaas niet gered, maar charlie doet het uitstekend vind het wel eng om te roepen dat het allemaal zo goed gaat, zodra ik dat doe vallen ze dood neer meestal![]()
Dhr, J Depp in Sleepy Hollowquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Von Helsing en ook aan Sweeney Todd
Oh ja die ook, idd!quote:
Ga wat eten dan popje!quote:
Q, PM terug.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef Qwea het volgende:
kolere wat heb ik een shitload te koop![]()
Strega ; PM![]()
Nou dat hoop ik toch wel zeg, die arme Steph, maar Charlie wordt gewoon 15 ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee Charlie is een superCharlie, die wordt antiek joh!
En hoest met je heerlijke hondjes?
Mmmm, ziet er lekker uit.quote:
Wat een schatjes Non!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik toch wel zeg, die arme Steph, maar Charlie wordt gewoon 15 ofzo![]()
![]()
hondjes vinden de nieuwe bank stomwe hadden zelfs een fauteuil erbij besteld voor ze, zodat wij ook normaal op de bank konden zitten
maargoed ze houden niet van leer dus is dat ook weer opgelost
terwijl ze er bij mn nichtje niet af te slaan zijn, maargoed vind het niet erg blijftie ook langer mooi
![]()
Greysiepeysie !
dus ik denk zal ff foto maken van Charlie, kom bij het hok en tref dit aan![]()
[ afbeelding ]
na een hoop porren en geknor kwam er toch nog dit uit Ga Weg![]()
[ afbeelding ]
en toen kwam ze toch nog even beneden kijken
[ afbeelding ]
Leer tegen mijn naakte velletje isquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Die ijspegels zijn heeeeeel scherp en dus heel lekker!
Non, wat een moppie, en wat zijn ze saampjes leuk, die waar ze samen in de deuropening liggen is echt te zoetjes
En mijn honden willen ook geen leren banken, das niet lekker voor die naakte velletjes.
Tis hier nu echt knoepertharde regen en wind!!!
diequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik toch wel zeg, die arme Steph, maar Charlie wordt gewoon 15 ofzo![]()
![]()
hondjes vinden de nieuwe bank stomwe hadden zelfs een fauteuil erbij besteld voor ze, zodat wij ook normaal op de bank konden zitten
maargoed ze houden niet van leer dus is dat ook weer opgelost
terwijl ze er bij mn nichtje niet af te slaan zijn, maargoed vind het niet erg blijftie ook langer mooi
![]()
Greysiepeysie !
dus ik denk zal ff foto maken van Charlie, kom bij het hok en tref dit aan![]()
[ afbeelding ]
na een hoop porren en geknor kwam er toch nog dit uit Ga Weg![]()
[ afbeelding ]
en toen kwam ze toch nog even beneden kijken
[ afbeelding ]
ja het is een knap dingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een schatjes Non!![]()
![]()
![]()
Ook zulke mooie kleuren.
Mooie kleur!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja het is een knap dingde kleur is nog niet officieel erkend door de rassenvereniging maar mooi is het zeker, oranje
[ afbeelding ]
hier was ze 8 weken, heb ze binnengehouden tot ze 10 weken waren, konden ze ook mooi een beetje tam worden, helaas was het voor dr zusje meer op en neer kachelen naar de DA die wou maar niet groeien, en woog met 8 weken nogsteeds krap 400gr, maar vond het zo zielig dat dat humpie alleen achter moest blijven dat ik dr toch mee heb genomen, uiteindelijk heeft ze het toch niet gered
Wat leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja het is een knap dingde kleur is nog niet officieel erkend door de rassenvereniging maar mooi is het zeker, oranje
[ afbeelding ]
hier was ze 8 weken, heb ze binnengehouden tot ze 10 weken waren, konden ze ook mooi een beetje tam worden, helaas was het voor dr zusje meer op en neer kachelen naar de DA die wou maar niet groeien, en woog met 8 weken nogsteeds krap 400gr, maar vond het zo zielig dat dat humpie alleen achter moest blijven dat ik dr toch mee heb genomen, uiteindelijk heeft ze het toch niet gered
Wat grappigquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuk!
Zo is onze Shar-Pei, Kundun, de eerste in Nederland die als kleur Apricot op z'n stamboom heeft.
De kleur werd toen net erkend.
Dat van haar zusje, sneu is dat dan hé.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:27 schreef nokwanda het volgende:
Wat een knijnenparadijs is dat, Non![]()
Geweldig voor ze.
Pim is ook oranje, maar iedereen noemt het weer anders van bruin tot rood tot blondquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Zelfde kleur als de Fieps trouwens!
Op Fiebs dr stamboom staat rood
Wat een mooierd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Asielactie slaan we over dit jaar, volgend jaar weer!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef Nonneke het volgende:
is er al iets bekend voor een asielactie dit jaar ? ik heb nog wat tuinstoelkussens en 2 kattenhangmatjes (voor aan de kachel ofzo) die wegkunnen. (en kom vast nog wel meer tegen)
Oke ! dan rij ik van de week wel even langs Martin Gausquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Asielactie slaan we over dit jaar, volgend jaar weer!
Huuuuuuuuuuu!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Oke ! dan rij ik van de week wel even langs Martin Gaus
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!
Die kapitalist kan zn eigen spullen toch wel sponsoren?
mjah tis het enigste asiel hier in de buurt helaaschquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!
Die kapitalist kan zn eigen spullen toch wel sponsoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |