'90 ingevallen en daardoor toch nog 6 punten voor hem.quote:
Dat was dus nog voor 0:00 uurquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:59 schreef DeVinger het volgende:
[..]
'90 ingevallen en daardoor toch nog 6 punten voor hem.
BTW, van plek 98 naar 8Maar 10 puntjes op nummer 1
![]()
Het klopt precies met wat ik zelf had gedaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was dus nog voor 0:00 uur![]()
Kijk nu eens of het nog klopt, je eigen berekening?
Puntenbericht volgt pas op z'n vroegst maandagavond.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:22 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Het klopt precies met wat ik zelf had gedaan.
volgens mij kloppen de punten van Frantisek Kubik niet, volgens jullie heeft hij er acht gescoord deze ronde, ik kom op:quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Betekent iig dat er wrs bij jouw spelers geen invoerfoutjes gemaakt zijn.
Daar staan alleen de wissels die je uitgevoerd hebt. Wil je de volledige punten zien die je gescoord hebt dan moet je even op de spelers die in je team zitten klikken. Dan zie je hun punten onder meer per speelronde in de manager.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zie nu staan ronde 1 compleet en ronde 2 maar gedeeltelijk.
Is 2 FOKrondes 4 competitierondes of ook maar 2?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:33 schreef Rubeo38 het volgende:
nog even een vraagje,
ik had poepon gekozen en die heeft bij mij 2 punten gekregen over 2 wedstrijden, terwijl hij tegen groningen vorige week een basisplek had + gescoord dus volgens mij heeft hij te weinig punten gekregen daarvoor.
Ga ik later vandaag naar kijken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
volgens mij kloppen de punten van Frantisek Kubik niet, volgens jullie heeft hij er acht gescoord deze ronde, ik kom op:
VVV-ADO: basis+winst = 2+3=5
ADO-PSV: basis+gelijkspel+doelpunt-gele kaart = 2+1+3-2=4
totaal dus negen!
ja, ik zal dat puntje maar tekort komen aan het eind van het seizoen!
Kijk nog eens? Is het nu in de middag wel verwerkt?quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:23 schreef MrStock het volgende:
Bij mij is er nog geen update geweest van speelronde3/4, kan geen resultaten of scores zien van ronde 2 van dit spel....
En daar kun je dus ook hun geschiedenis zien van de scores/resultaten in dit managerspel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staan alleen de wissels die je uitgevoerd hebt. Wil je de volledige punten zien die je gescoord hebt dan moet je even op de spelers die in je **huidige** team zitten klikken. Dan zie je hun punten onder meer per speelronde in de manager.
Van daaruit kun je de juiste club kiezen waar de speler op dit moment (let wel: volgens onze Voetbalmanager) speelt en dan zie je een lijst met voetbalspelers bij die club. Als je op de juiste naam klikt, krijg je de statistieken van die speler te zien. In meerdere grafiekjes kun je meerdere stats zien.quote:< managerinformatie >
* speluitleg
* puntentelling
* prijzen
* teams
* FAQ
* regels
* stand
* policy
Het doelpunt ontbrak in de telling. Heb dit bijgewerkt. Vannacht komen de punten en het budget er bij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:33 schreef Rubeo38 het volgende:
nog even een vraagje,
ik had poepon gekozen en die heeft bij mij 2 punten gekregen over 2 wedstrijden, terwijl hij tegen groningen vorige week een basisplek had + gescoord dus volgens mij heeft hij te weinig punten gekregen daarvoor.
Het puntje van het gelijkspel ontbrak. Is toegevoegd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
volgens mij kloppen de punten van Frantisek Kubik niet, volgens jullie heeft hij er acht gescoord deze ronde, ik kom op:
VVV-ADO: basis+winst = 2+3=5
ADO-PSV: basis+gelijkspel+doelpunt-gele kaart = 2+1+3-2=4
totaal dus negen!
ja, ik zal dat puntje maar tekort komen aan het eind van het seizoen!
Ik heb alles nagelopen en alleen bij Carney ontbrak het houden van de nul. Voor de rest heb ik geen afwijkingen gevonden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:30 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat nog niet alles is verwerkt. Op de helft van ronde 2 had ik 119 punten, nu 160.
Als ik tel in de 2e helft van ronde 2 dan had ik 48 punten. Geen 41. Moeten er nog scores ingevuld worden?
Want:
Erwin Mulder = 2 + 3 + 3 (nul houden) = 8 punten
Christian Eriksen = 1 (invalbeurt) + 3 (winst) + 4 (doelpunt) = 8
Fedor Smolov = 2 (basis) + 3 (winst) = 5
Lasse Schöne = 2 (basis) + 1 (gelijkspel) + 4 (doelpunt) = 7
Thomas Enevoldsen = 2 (basis) + 3 (winst) + 4 (doelpunt) = 9
David Carney = 1 (invalbeurt) + 3 (winst) + 2 (nul houden) = 6
Erik Pieters = 2 (basis) -2 (2 tegendoelpunten) + 1 (gelijkspel) = 1
Milan Kopic = 0 ...niet gespeeld
Björn Vleminckx = 2 (basis) + 1 (gelijkspel) -2 (geel) = 1
Jacob Mulenga = 0....niet gespeeld
Jóhann Berg Guðmundsson = 2 (basis) + 1 (gelijkspel) = 3
Wellicht moet ik die van vorige week ook nog een keer langslopen?
30 seconden in het veld gestaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb alles nagelopen en alleen bij Carney ontbrak het houden van de nul.
Maar dan zit er dus de vorige keer iets mis? 160 - 119 = 41.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb alles nagelopen en alleen bij Carney ontbrak het houden van de nul. Voor de rest heb ik geen afwijkingen gevonden.
Nee, je zat de vorige keer niet mis. Alleen dat is een tussenstand. Daarin kunnen zaken soms niet kloppen. Daarom geven wij daarover ook geen garantie.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Maar dan zit er dus de vorige keer iets mis? 160 - 119 = 41.
Ik bereken 48. Jij geeft aan dat alleen Carney mistte, dat is dus 41 + 6 = 47.
Heb je iets aan deze posts met uitleg? Ze staan hier net iets bovenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef Splutje het volgende:
Waar zie je per speler de punten? Of moet je alles zelf narekenen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk nog eens? Is het nu in de middag wel verwerkt?
En welke resultaten of scores wil je precies weten? Van jezelf? Van de andere deelnemers? Van de subleagues? Van jezelf binnen de subleague waar je aan deelneemt?
Scores van een voetbalspeler? Geschiedenis van de score van die voetbalspeler?
Ze hebben allemaal een andere plek waar je ze terug kunt vinden.
De eerste weg voor je eigen score + budget is < teammanagement > en dan < personlijk profiel >.
Dit is te vinden in de groene menubalk onder de header (dat plaatje van die keeper) bovenaan de pagina.
Vanuit je Persoonlijk Profiel kun je weer doorklikken naar de diverse andere (individuele) scores.
Voor de (algemene) klassementen van deelnemers en subleagues ga je naar < rankings >.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:23 schreef Sally het volgende:
Aanvulling:
[..]
En daar kun je dus ook hun geschiedenis zien van de scores/resultaten in dit managerspel.
Als je van alle spelers die in de manager opgesteld staan stats wilt bekijken, ga je hierheen (in de menubalk):
[..]
Van daaruit kun je de juiste club kiezen waar de speler op dit moment (let wel: volgens onze Voetbalmanager) speelt en dan zie je een lijst met voetbalspelers bij die club. Als je op de juiste naam klikt, krijg je de statistieken van die speler te zien. In meerdere grafiekjes kun je meerdere stats zien.
Bij teamgeschiedenis staan alleen de wissels die je toegepast hebt en niet je hele team.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:04 schreef MrStock het volgende:
Vanuit andere profielen kan ik wel ronde2 bekijken, maar vanuit mijn persoonlijk profiel kan ik nog steeds alleen ronde 1 bekijken....
Lol.. een user die iets gaat lopen eisen bij een gratis manager terwijl ze gewoon trouw hun eigen regels volgen waar diezelfde user mee akkoord is gegaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef DeVinger het volgende:
Overigens heeft Smolov de 1-0 tegen Vitesse toegekend gekregen:
http://www.eredivisie.nl/statistieken/uitslag/1531362
http://www.voetbalprimeur(...)orme_opluchting.html
Bij VI is dit nog niet verwerkt, maar ik eis toch dat jullie deze keer niet pietluttig gaan doen over sites.
(ik had Smolov en zou dus nog + 3 moeten krijgen)
Een assist is wel iets anders dan een doelpunt, verrekte zak hooi!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Lol.. een user die iets gaat lopen eisen bij een gratis manager terwijl ze gewoon trouw hun eigen regels volgen waar diezelfde user mee akkoord is gegaan
De FOK!managercrew kan adhv beelden alsnog besluiten om een assist (of doelpunt) al dan niet aan een bepaalde voetbalspeler toe te kennen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef DeVinger het volgende:
Bij VI is dit nog niet verwerkt, maar ik eis toch dat jullie deze keer niet pietluttig gaan doen over sites.
Ik heb er verschillende sites op nageslagen en het klopt dat Smolov op het wedstrijdformulier als doelpuntenmaker stond. Hij eist de goal op, maar uit de beelden die de NOS als samenvatting uitzond blijkt wel degelijk dat het Leerdam was die scoorde. Hij krijgt dan ook de punten voor het doelpunt en niet Smolov.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef DeVinger het volgende:
Denk niet dat Smolov in het AD zegt dat Leerdam hem niet aangeraakt heeft als Leerdam er hem daadwerkelijk ingekopt heeft. Camerabeelden hebben een vertekend beeld gegeven, Smolov hoort de 3 punten te krijgen en niet van Leerdam omdat het zo lijkt. Voet Smolov zit immers op dezelfde hoogte als hoofd Van Leerdam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef TheDutchguy het volgende:
Als het duidelijk is dat Leerdam die goal maakt lijkt het me logisch dat hij de goal krijgt
Komop! Als iemand rood krijgt, maar uit de beelden blijkt duidelijk dat het gewoon een liefkozende aai over de bol was, wordt die dan voortaan ook kwijtgescholden? Wat is dit voor kansloze bedoeling, echt waar hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er verschillende sites op nageslagen en het klopt dat Smolov op het wedstrijdformulier als doelpuntenmaker stond. Hij eist de goal op, maar uit de beelden die de NOS als samenvatting uitzond blijkt wel degelijk dat het Leerdam was die scoorde. Hij krijgt dan ook de punten voor het doelpunt en niet Smolov.
Helemaal mee eens!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop! Als iemand rood krijgt, maar uit de beelden blijkt duidelijk dat het gewoon een liefkozende aai over de bol was, wordt die dan voortaan ook kwijtgescholden? Wat is dit voor kansloze bedoeling, echt waar hoor.
Jaah laten we vi aanhouden, die er verleden jaar ook al regelmatig naast zat met vooral assists. Elke site heeft het aangepast, behalve die van die eigenwijze snorrewiets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!!!!!
Een bron aanhouden en die altijd gebruiken, ook aanpassen als die site/bron dat doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |