omg, poster is dik en moet aan de shakesquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een yoghurt-zwarte bessen shake.
OMG.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
omg, poster is dik en moet aan de shakes
waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een yoghurt-zwarte bessen shake.
en maar wachten op een reactie...quote:
biergistpillen? wtf?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een boterham met komijnesmeerkaas en biergistpillen
Oh, en een blikje Spa Rood
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Pics!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef ArTiC het volgende:
zucht...ik ben al weken aan het twijfelen over een horloge....met stalen band, of toch met een leren band...ik weet precies welk horloge maar ze zijn er in allebei
Ja ik hoorde van iemand dat dat erg goed is voor je skin. En ik ben nogal pokdalig de laatste tijd. Dus ik ga het een shot gevenquote:
mensen die alles doen om hoe dan ook bier binnen te krijgenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Wijfquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef ArTiC het volgende:
zucht...ik ben al weken aan het twijfelen over een horloge....met stalen band, of toch met een leren band...ik weet precies welk horloge maar ze zijn er in allebei
Mag dat van Geert?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
mensen die alles doen om hoe dan ook bier binnen te krijgen
nee op de volgende post die maar niet kwam omdat het niet kon.quote:
Zolang ik de hoofddoekjes maar met rust laatquote:
[..]
[..]
ja, dat!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee op de volgende post die maar niet kwam omdat het niet kon.
woon je nog bij mama of heb je dr keukenmachine gejat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Uit mijn moeders keukenmachine.
Ik heb tenminste geen striaequote:
Nee, die moet je afpakken en ritueel verbranden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zolang ik de hoofddoekjes maar met rust laat.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, die moet je afpakken en ritueel verbranden.
noteert 1-0quote:
1-1quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Striae zijn littekens. Littekens zijn cool.
Al mijn horloges zijn met stalen band...mijn pols is al kaal dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leer!
Stalen bandjes epileren de pols, jwtz
De pil is ook goed voor je skinquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik hoorde van iemand dat dat erg goed is voor je skin. En ik ben nogal pokdalig de laatste tijd. Dus ik ga het een shot geven
Fag!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al mijn horloges zijn met stalen band...mijn pols is al kaal dus
De pil is ook slecht voor een hoop dingen, ik slik dat ding niet voor niks niet meerquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
De pil is ook goed voor je skin
Heb even een nieuw toetsenbord gehaald, tiept ineens heel anders
met anaalvreesquote:
ja.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
21 is mijn geluksgetal, 21 doden bij Love Parade. Toeval?
Blackjack = 21, toeval?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oehhhhhquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Blackjack = 21, toeval?
3x7=21, toeval?
oh... dan heb ik altijd nog een alternatiefquote:
ik ben ooit 21 geweest, toeval?quote:
not funnyquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
'hij' is ook 21 centimeter...quote:
Voordelen zijn goed genoeg voor mijquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De pil is ook slecht voor een hoop dingen, ik slik dat ding niet voor niks niet meer
Dat is geen toevalquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
'hij' is ook 21 centimeter...![]()
you forgot to mention
ja hallo, we proberen reine gedachten te houden hier..quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Voordelen zijn goed genoeg voor mijNiet zwanger, geen puistjes en bijna nooit ongesteld
Ja, maar als je totaal geen seksdrive meer hebt maakt dat niet zwanger kunnen worden ook geen aars meer uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Voordelen zijn goed genoeg voor mijNiet zwanger, geen puistjes en bijna nooit ongesteld
Dan word je ook niet zwangerquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als je totaal geen seksdrive meer hebt maakt dat niet zwanger kunnen worden ook geen aars meer uit
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
'hij' is ook 21 centimeter...![]()
you forgot to mention
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0478087/quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:04 schreef Inu het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0481369/
Tududududu, net zo para maar dan met 23
later als je groot bent kan je daar wel tegenquote:
Maar ik heb helemaal geen last van het feit dat ik geen pil slik, dat maak jij er nou vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan word je ook niet zwanger
Maar dan probeer je toch een andere pil?... Ik heb vooral een hekel aan ongesteld zijn omdat ik dan altijd ziek zwak en misselijk word, dus hiermee kan ik het uitstellen
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
later als je groot bent kan je daar wel tegen
Laat mij erbuiten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
Waar zijn toch die tijden gebleven dat meisjes nat als een zeehond waren?
ik zie hier alleen maar van die frigide gevallen posten
no thanksquote:
dat deed ik al, je bent pas 17quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is jammer dat iPods door Apple gemaakt worden.
Maar FUF, je bent ook oudquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:18 schreef FUFR het volgende:
nu voel ik me pas echt oud, er posten meisjes die 2,5 keer jonger zijn hierzo
quote:
wat als over 10 jaar ik dat tegen je dochter zeg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:19 schreef FUFR het volgende:
ik ben zo'n oude fiets waar je het op kan leren
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat als over 10 jaar ik dat tegen je dochter zeg?
ik vrees 2 gebroken benen danquote:
dan skup ik je steriel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat als over 10 jaar ik dat tegen je dochter zeg?
ALDI oprichter.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vrees 2 gebroken benen dan![]()
minimaal
ooh, dan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:23 schreef FUFR het volgende:
aldi heette vroeger ook Albrecht.
Vent had 17 miljard op zn spaarrekening..
slaat 'ie er wel uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is 17 he, dan zijn ze vaak nog erg opstandig, dat gaat ook weer over
dat dus!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is jammer dat iPods door Apple gemaakt worden.
profi enquote:
Mexi is helmondster?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jezus, ben ik klaar om naar Ehv te gaan, moet ik wachten tot mams terug is.
Ah, uut 't Oostnquote:
Ws. issie beterquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:44 schreef Levitation het volgende:
oja, een nep ipad is natuurlijk ook gewoon te koop:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42217![]()
DX
Nep iPads
Net geen is ook Achterhoekquote:
had ze al in 't vorige topic gezegd, hoor.quote:
ik hou niet alles bij. I have a life you know, a camping life..quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
had ze al in 't vorige topic gezegd, hoor.
Nah, het scherm ziet er waardeloos uit. Maarja, hij kost ook maar 107 dollar.quote:
Och jee... naja... daar kun jij natuurlijk ook niets aan doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mimi. Ik ben geboren in Lelystad, maakt dat iets goed?
SQ kwam toch uit kaasdorpië?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
een tukster!
net als SQ maar die is in denial
voor $2,40 meer krijg je....een anderequote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nah, het scherm ziet er waardeloos uit. Maarja, hij kost ook maar 107 dollar.
Apenheulquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Apeldoorn. Maar da's not quite achterhoek
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Apenheulheb altijd wel zoiets vermoed.
denial!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Apeldoorn. Maar da's not quite achterhoek
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:50 schreef FUFR het volgende:
chinese korting
Quantity 3+ units 5+ units 10+ units
Rate $108.00 $107.90 $107.80 shipped
Van zo boos kijken krijg je rimpels!quote:
jah! slik bier!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van zo boos kijken krijg je rimpels!
Hé, maar wel free shipping!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:50 schreef FUFR het volgende:
chinese korting
Quantity 3+ units 5+ units 10+ units
Rate $108.00 $107.90 $107.80 shipped
you can't hurt mir, na na nana na!quote:
ik versterk ze, bedoel je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van zo boos kijken krijg je rimpels!
spuit zwulf komt om de eckequote:
meisje van 17 he, nog te jong om adh te zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een aandachtshoer ben je al, dus dat gaat helemaal goed komen
aandachtskinderprostituee?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
meisje van 17 he, nog te jong om adh te zijn.
Ha, funny.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een aandachtshoer ben je al, dus dat gaat helemaal goed komen
oh hou me tegen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
Ik zou moeten werken, maar heb het concentratieniveau van een overrijpe kiwi.![]()
En nee, ik ga niet naar huis, ik blijf en val jullie lastig met mijn disfunctioneren.
oké.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
Ik zou moeten werken, maar heb het concentratieniveau van een overrijpe kiwi.![]()
En nee, ik ga niet naar huis, ik blijf en val jullie lastig met mijn disfunctioneren.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:43 schreef r8ality het volgende:
Ik krijg een beetje een gurlie-flashback.
Ja, gaat ook niet zo snel meer over, me dunkt.quote:
Klein meisje, 6 jaar jonger dan vriend, intelligent. En ook soms snel op de teentjes getrapt, danwel humor niet inzienquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
nou ja, die hebben ook wel wat strubbelingen gehad toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, gaat ook niet zo snel meer over, me dunkt.
Ja, maar was hooguit een paar dagen "uit" elke keer...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, die hebben ook wel wat strubbelingen gehad toch?
ooh, dan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar was hooguit een paar dagen "uit" elke keer...
Ik ben niet klein! En de humor zag ik er wel van in. Maar soms niet dus ik vind het een goede vergelijking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klein meisje, 6 jaar jonger dan vriend, intelligent. En ook soms snel op de teentjes getrapt, danwel humor niet inzien.
Ik zeg, een foto voor bewijsquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben niet klein! En de humor zag ik er wel van in. Maar soms niet dus ik vind het een goede vergelijking.
gurlie is lievv!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klein meisje, 6 jaar jonger dan vriend, intelligent. En ook soms snel op de teentjes getrapt, danwel humor niet inzien.
Faberyayo heeft een nieuwe track, staat op 22tracks, is wel chillquote:
ik kijk ffquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:50 schreef febster het volgende:
[..]
Faberyayo heeft een nieuwe track, staat op 22tracks, is wel chill.
ja klopt, maar kermis is voor pauper en kettingvolk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Zeg! Zag ik da nou goed? Is Sneakerz op ;'t stadhuisplein nou tegelijk met de kermis?
Kermis heeft op zaterdag normaal toch ook dj's en zo?Vreemde keuze.....
Ja die achterste tent wel. Die voorste draaien vaak best goede DJ's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja klopt, maar kermis is voor pauper en kettingvolk.
Wat een plork.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #31 - W@aR B!tCh@z 0wn3N
[ afbeelding ]
meteen afpakken en nooit meer toestaan een andere auto te kopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-alleen-in-auto.html
uit de ouderlijke macht zetten, klapjosti's
ik word er een beetje bang vanquote:
jammar dis toch nie mooi jonguh,quote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef Inu het volgende:Ik mag 1 dag in de week thuis gaan werken
Scheelt fijn treintijd
hoe laat ga je de trein pakken denk je?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik mag 5 dagen thuiswerken. Ik schiet er alleen geen reet meer op.
En fak, ik zit nog in Apeldoorn.
Wordt weer een latertje vandaag.
Ik wel, mn collega's zitten toch voornamelijk in het buitenland en alles staat op een Sharepoint en dan hou ik misschien wat energie over na een dag werkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik mag 5 dagen thuiswerken. Ik schiet er alleen geen reet meer op.
En fak, ik zit nog in Apeldoorn.
Wordt weer een latertje vandaag.
Slaai en yoghurt met fruit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe laat ga je de trein pakken denk je?
En wat wil je eten?
Sla?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Slaai en yoghurt met fruit.
Het is hier 48 graden in dit stinkhok.
Maar ik ga zo richting station... Gaat de trein worden van 17:27.
nee, ik eet momenteel koolhydraatarm, even voor een weekje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Doe je er pasta doorheen en dan heb je gewoon eten
Dan lekker spekjes ofzo erdoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik eet momenteel koolhydraatarm, even voor een weekje.
Maar ik vreet al zo veel rauwkost
kun je ook dingen bedenken die geen 500 kcal per ons bevatten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan lekker spekjes ofzo erdoor
Ik had laatst lekker rucola met uitgebakken rauwe ham en pesto, was erg goed! En ook gewoon een beetje warm nog ipv normaal sla. Ik had er dan wel pasta doorheen, want ik kan niet leven zonder koolhydraten, maar zonder is vast ook erg lekkerOf mozzerella erbij
Rauwe ham met rucola valt toch wel mee?... Ja, mozzerella dan niet, maar dat is gewoon erg lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je ook dingen bedenken die geen 500 kcal per ons bevatten?
Ik ga denk ik voor gerookte kip
Ja, friet is ook erg lekker, maar dat ga ik nu ook niet etenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Rauwe ham met rucola valt toch wel mee?... Ja, mozzerella dan niet, maar dat is gewoon erg lekkerAnders doe je er nog tomaat en basilicum doorheen ofzo
kebabquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, friet is ook erg lekker, maar dat ga ik nu ook niet eten
Komt goed, ik verzin wel watTnx voor de tips iig
over een uur mag het weerquote:
nee, straks weer naar de verjaardag....dan komt het bier op tafelquote:
Maar ik ben thuisquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zit ik nog niet in Eindhoven.Toen ik eindelijk weg was bedacht ik me dat alle winkels toch al dicht zouden zijn als ik daar aan zou komen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij hebt geen (betaald) werk voor me.
Ach, na je 16e gaan ze gerechtelijk echt niet meer moeilijk doen lijkt mequote:
En ikea kassies kan monterenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, na je 16e gaan ze gerechtelijk echt niet meer moeilijk doen lijkt me. En Real leeft volgens de Zweedse wet, daar mag het zodra je op skies kan staan of het woord 'Volvo' kan zeggen.
Ik heb andere kwaliteitenquote:
2 secondententjes ftw. Alleen kan ik dat ding niet inklappen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de ECHTE kunst is natuurlijk, om het tentje na het afbreken weer in het tentzakkie te krijgen incl. alle accesoires
Pff, die Qhuppeldepups zijn fake. Plus dat ik er niet in pas.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
2 secondententjes ftw. Alleen kan ik dat ding niet inklappen.
Ik heb geen Quechua. Ik pas er net in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef febster het volgende:
[..]
Pff, die Qhuppeldepups zijn fake. Plus dat ik er niet in pas.
Gewoon een gat in knippen zodat jouw benen gestrekt kunnen wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef febster het volgende:
[..]
Pff, die Qhuppeldepups zijn fake. Plus dat ik er niet in pas.
Euuhhm, ja...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
Woei, mijn eerste 2de handse lego bulk aankoop zit in de wasmachine.
Helaas is veel wit gigantisch verkleurd. Daarentegen is het wel veeeel lego en zitten er toffe onderdelen en modellen tussen.
Kwam zelfs deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Het slot van de kist van Dave ahahhaaha ik weet niet meer hoe die heet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Knop voor het atoomkoffertje van Obama?
Vette shit!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Voor deze keer reageer ik er serieus op.
Nee! Een lego micromotortje!
Aha.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Hoest met mijn bestellingquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Dat doe ik dus op Sziget (mooier weer) maar op LL heb je dan kans op natte voeten.quote:
Tokkies?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:56 schreef ArTiC het volgende:
De verjaardagen van mijn ouders zijn geniaal
Hun vrienden zijn allemaal 50+ maar ze ouwehoeren en zuipen als 20ers...
'Hoezo moette gij merge werken? Ik tog ok...vat d'r nog inne, doen wai ok'
En je zit op je werk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
Had ik al verteld dat ik 2 ontstoken ogen heb en niet meer geloof in de diagnose van de dokter maar ik nu mijn kuur met nodeloze antivirale middelen moet afmaken?
Natuurlijk, juppen moeten wel de hypotheek, flatscreen, bijtelling en 4x op vakantie kunnen blijven betalen hequote:
quote:
heb je nog last van je andere kwalen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
Had ik al verteld dat ik 2 ontstoken ogen heb en niet meer geloof in de diagnose van de dokter maar ik nu mijn kuur met nodeloze antivirale middelen moet afmaken?
komop, kussentjes van 67 euro?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef Inu het volgende:
http://www.ferm-living.com/everything-we-have/
Ik wil rijk zijn en lekker shoppen in deze webwinkel
'quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wel hele leuke
Vind vooral de muurstickers gaaf
Er staan ook kussens op van 67 euroquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef r8ality het volgende:
Sorry to spoil the party again, maar het gaat om het behangpapier, niet de kussentjes.
Waar heb jij nou weer last vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef r8ality het volgende:
Sorry to spoil the party again, maar het gaat om het behangpapier, niet de kussentjes.
Ja, maar mijn realiteitszin verbiedt het om een sticker te kopen voor zoveel geldquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
muurstisckers zijn gaaf op kinderkamers
Maar als je ze zo tof vindt kun je er toch best 1 kopen? Volgens mij verdien je best aardig
Is jouw vriendje geen kunstenaar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar mijn realiteitszin verbiedt het om een sticker te kopen voor zoveel geld
Die 67 euro waar je het over hebt. Dat is niet voor dat kussen, maar dat behangpapier erachter...quote:
Heb je dat schilderij van haar gezien alquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is jouw vriendje geen kunstenaar?
Koopt 'm een pot verf
Ik ben heel blij met dat schilderij, dus ik zie je punt niet echt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb je dat schilderij van haar gezien al.
Realistisch schilderen is niet zn sterkste puntquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is jouw vriendje geen kunstenaar?
Koopt 'm een pot verf
jij was allang op de hoogte!quote:
ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je nog last van je andere kwalen?
Timingquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja.en ik ben ongesteld en heb 2 dikke ogen en mijn oren zitten weer verstopt.
V. is ook ziek zwak en misselijk.
Klinkt als een exotisch gerecht: ti-mingquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Natuurlijk, juppen moeten wel de hypotheek, flatscreen, bijtelling en 4x op vakantie kunnen blijven betalen he.
Mag ik daar een menuutje 37c bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt als een exotisch gerecht: ti-ming
Ik wil rijk zijn er andere dingen doen dan shoppen in die winkel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef Inu het volgende:
http://www.ferm-living.com/everything-we-have/
Ik wil rijk zijn en lekker shoppen in deze webwinkel
nomquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt als een exotisch gerecht: ti-ming
Jongeren Kampers met een brommobielquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Juup© het volgende:
Brommobiel veroorzaakt gaslek in OuddorpHoe krijgen ze het voor elkaar met zo'n koekblik.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Stuur je een email naar de telefonie helpdesk omdat je telefoon het niet doet.
Krijg je 2 dagen later een mail terug met het verzoek de storing telefonisch aan te melden... fail
Gecentraliseerde helpdesksquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je 2 dagen later een mail terug met het verzoek de storing telefonisch aan te melden... fail
Het is wss gewoon een kabel die verkeerd geplugd zit, maar ik kan niks maken van die kabelspaghetti, anders had ik het allang zelf gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gecentraliseerde helpdesks.
Fijn van die mensen die niet komen kijken.
Da's een goed teken, gezondheidsgewijsquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:52 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vlaai met aarebeien op.En ik zit al een uur naar mijn brood te staren, mommommom. Heb gewoon last van onstilbare honger vandaag.
Neh, ik ben een emo-eter. Ik eet meer naar mate me meer dwars zit, nu voel ik me constant rottig en wil ik dus constant eten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een goed teken, gezondheidsgewijs
Ik een bak yoghurt met 3 kiwi's en een hand vol bosbessen er in, een nectarine en een zakje kersenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neh, ik ben een emo-eter. Ik eet meer naar mate me meer dwars zit, nu voel ik me constant rottig en wil ik dus constant eten.![]()
Oja, meer dan 50 tiktaks op een dag is smerig.
Dacht dat je lowcarb deed? Da's een grote carbbom die je bij je hebt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik een bak yoghurt met 3 kiwi's en een hand vol bosbessen er in, een nectarine en een zakje kersen
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Ik doe low carb avondetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dacht dat je lowcarb deed? Da's een grote carbbom die je bij je hebt!
ah, vandaar!quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Ik doe low carb avondeten
Ik wil ook een fatsoenlijke lunchmogelijkheidquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:11 schreef Inu het volgende:
Ik ga dalijk een broodje halen bij de Italiaanse deli
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontbijt altijd met een stuk fruit met yoghurt en een bakje fruit tussen de middag als ik binnen lunch. Dat werkt idd heel lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens doet al dat fruit mijn lichaam ook veel goeds, ik detox als een malle momenteel (-3 kilo in 3 dagen), veel energie, helemaal toppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |