Gewoon een gat in knippen zodat jouw benen gestrekt kunnen wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:24 schreef febster het volgende:
[..]
Pff, die Qhuppeldepups zijn fake. Plus dat ik er niet in pas.
Euuhhm, ja...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
Woei, mijn eerste 2de handse lego bulk aankoop zit in de wasmachine.
Helaas is veel wit gigantisch verkleurd. Daarentegen is het wel veeeel lego en zitten er toffe onderdelen en modellen tussen.
Kwam zelfs deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Het slot van de kist van Dave ahahhaaha ik weet niet meer hoe die heet!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Knop voor het atoomkoffertje van Obama?
Vette shit!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Voor deze keer reageer ik er serieus op.
Nee! Een lego micromotortje!
Aha.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Hoest met mijn bestellingquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Dat doe ik dus op Sziget (mooier weer) maar op LL heb je dan kans op natte voeten.quote:
Tokkies?quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:56 schreef ArTiC het volgende:
De verjaardagen van mijn ouders zijn geniaal
Hun vrienden zijn allemaal 50+ maar ze ouwehoeren en zuipen als 20ers...
'Hoezo moette gij merge werken? Ik tog ok...vat d'r nog inne, doen wai ok'
En je zit op je werk?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
Had ik al verteld dat ik 2 ontstoken ogen heb en niet meer geloof in de diagnose van de dokter maar ik nu mijn kuur met nodeloze antivirale middelen moet afmaken?
Natuurlijk, juppen moeten wel de hypotheek, flatscreen, bijtelling en 4x op vakantie kunnen blijven betalen hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |