oké.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
Ik zou moeten werken, maar heb het concentratieniveau van een overrijpe kiwi.![]()
En nee, ik ga niet naar huis, ik blijf en val jullie lastig met mijn disfunctioneren.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:43 schreef r8ality het volgende:
Ik krijg een beetje een gurlie-flashback.
Ja, gaat ook niet zo snel meer over, me dunkt.quote:
Klein meisje, 6 jaar jonger dan vriend, intelligent. En ook soms snel op de teentjes getrapt, danwel humor niet inzienquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
nou ja, die hebben ook wel wat strubbelingen gehad toch?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, gaat ook niet zo snel meer over, me dunkt.
Ja, maar was hooguit een paar dagen "uit" elke keer...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, die hebben ook wel wat strubbelingen gehad toch?
ooh, dan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar was hooguit een paar dagen "uit" elke keer...
Ik ben niet klein! En de humor zag ik er wel van in. Maar soms niet dus ik vind het een goede vergelijking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klein meisje, 6 jaar jonger dan vriend, intelligent. En ook soms snel op de teentjes getrapt, danwel humor niet inzien.
Ik zeg, een foto voor bewijsquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben niet klein! En de humor zag ik er wel van in. Maar soms niet dus ik vind het een goede vergelijking.
gurlie is lievv!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klein meisje, 6 jaar jonger dan vriend, intelligent. En ook soms snel op de teentjes getrapt, danwel humor niet inzien.
Faberyayo heeft een nieuwe track, staat op 22tracks, is wel chillquote:
ik kijk ffquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:50 schreef febster het volgende:
[..]
Faberyayo heeft een nieuwe track, staat op 22tracks, is wel chill.
ja klopt, maar kermis is voor pauper en kettingvolk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Zeg! Zag ik da nou goed? Is Sneakerz op ;'t stadhuisplein nou tegelijk met de kermis?
Kermis heeft op zaterdag normaal toch ook dj's en zo?Vreemde keuze.....
Ja die achterste tent wel. Die voorste draaien vaak best goede DJ's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja klopt, maar kermis is voor pauper en kettingvolk.
Wat een plork.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #31 - W@aR B!tCh@z 0wn3N
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |