heb je nog last van je andere kwalen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
Had ik al verteld dat ik 2 ontstoken ogen heb en niet meer geloof in de diagnose van de dokter maar ik nu mijn kuur met nodeloze antivirale middelen moet afmaken?
komop, kussentjes van 67 euro?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef Inu het volgende:
http://www.ferm-living.com/everything-we-have/
Ik wil rijk zijn en lekker shoppen in deze webwinkel
'quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wel hele leuke
Vind vooral de muurstickers gaaf
Er staan ook kussens op van 67 euroquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef r8ality het volgende:
Sorry to spoil the party again, maar het gaat om het behangpapier, niet de kussentjes.
Waar heb jij nou weer last vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef r8ality het volgende:
Sorry to spoil the party again, maar het gaat om het behangpapier, niet de kussentjes.
Ja, maar mijn realiteitszin verbiedt het om een sticker te kopen voor zoveel geldquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
muurstisckers zijn gaaf op kinderkamers
Maar als je ze zo tof vindt kun je er toch best 1 kopen? Volgens mij verdien je best aardig
Is jouw vriendje geen kunstenaar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar mijn realiteitszin verbiedt het om een sticker te kopen voor zoveel geld
Die 67 euro waar je het over hebt. Dat is niet voor dat kussen, maar dat behangpapier erachter...quote:
Heb je dat schilderij van haar gezien alquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is jouw vriendje geen kunstenaar?
Koopt 'm een pot verf
Ik ben heel blij met dat schilderij, dus ik zie je punt niet echt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb je dat schilderij van haar gezien al.
Realistisch schilderen is niet zn sterkste puntquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is jouw vriendje geen kunstenaar?
Koopt 'm een pot verf
jij was allang op de hoogte!quote:
ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je nog last van je andere kwalen?
Timingquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja.en ik ben ongesteld en heb 2 dikke ogen en mijn oren zitten weer verstopt.
V. is ook ziek zwak en misselijk.
Klinkt als een exotisch gerecht: ti-mingquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Natuurlijk, juppen moeten wel de hypotheek, flatscreen, bijtelling en 4x op vakantie kunnen blijven betalen he.
Mag ik daar een menuutje 37c bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt als een exotisch gerecht: ti-ming
Ik wil rijk zijn er andere dingen doen dan shoppen in die winkel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef Inu het volgende:
http://www.ferm-living.com/everything-we-have/
Ik wil rijk zijn en lekker shoppen in deze webwinkel
nomquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt als een exotisch gerecht: ti-ming
Jongeren Kampers met een brommobielquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:00 schreef Juup© het volgende:
Brommobiel veroorzaakt gaslek in OuddorpHoe krijgen ze het voor elkaar met zo'n koekblik.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Stuur je een email naar de telefonie helpdesk omdat je telefoon het niet doet.
Krijg je 2 dagen later een mail terug met het verzoek de storing telefonisch aan te melden... fail
Gecentraliseerde helpdesksquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg je 2 dagen later een mail terug met het verzoek de storing telefonisch aan te melden... fail
Het is wss gewoon een kabel die verkeerd geplugd zit, maar ik kan niks maken van die kabelspaghetti, anders had ik het allang zelf gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gecentraliseerde helpdesks.
Fijn van die mensen die niet komen kijken.
Da's een goed teken, gezondheidsgewijsquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:52 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vlaai met aarebeien op.En ik zit al een uur naar mijn brood te staren, mommommom. Heb gewoon last van onstilbare honger vandaag.
Neh, ik ben een emo-eter. Ik eet meer naar mate me meer dwars zit, nu voel ik me constant rottig en wil ik dus constant eten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een goed teken, gezondheidsgewijs
Ik een bak yoghurt met 3 kiwi's en een hand vol bosbessen er in, een nectarine en een zakje kersenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neh, ik ben een emo-eter. Ik eet meer naar mate me meer dwars zit, nu voel ik me constant rottig en wil ik dus constant eten.![]()
Oja, meer dan 50 tiktaks op een dag is smerig.
Dacht dat je lowcarb deed? Da's een grote carbbom die je bij je hebt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik een bak yoghurt met 3 kiwi's en een hand vol bosbessen er in, een nectarine en een zakje kersen
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Ik doe low carb avondetenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dacht dat je lowcarb deed? Da's een grote carbbom die je bij je hebt!
ah, vandaar!quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Ik doe low carb avondeten
Ik wil ook een fatsoenlijke lunchmogelijkheidquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:11 schreef Inu het volgende:
Ik ga dalijk een broodje halen bij de Italiaanse deli
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ontbijt altijd met een stuk fruit met yoghurt en een bakje fruit tussen de middag als ik binnen lunch. Dat werkt idd heel lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens doet al dat fruit mijn lichaam ook veel goeds, ik detox als een malle momenteel (-3 kilo in 3 dagen), veel energie, helemaal toppie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |