quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bedoelt: geen legale stierenvechten meer in Catalonië.
Kijk, simpel samengevat: zo werkt hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Korting vragen moet je altijd doen met voorbereiding en een goede reden.
-voorbeeld-
Je moet als je korting vraag altijd bedenken waarmee je die vraag gaat verdedigen, want hij wil van jou horen waarom hij je die korting moet geven, wat zit er voor hem in?
Dat was mijn punt dus inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ging van de week met Soempie de game Blur kopen. Ik wist dat hij op internet voor +- 42 euro te koop was. De winkels rekenen tot 60/70 euro voor die game.
De verkoper wil weten waarom ik korting wil. Als ik had gezegd 'omdat het op internet ook zoveel kost' had hij inderdaad gereageerd 'waarom kocht u hem daar dan niet'.
Ik wilde de game díe avond hebben en niet wachten tot de internetbestelling er over 2 dagen is. Die snelheid was mij extra geld waard. Ik wilde daar ongeveer 8 euro meer voor betalen, dus ongeveer 50 euro totaal. De verkoper heeft dan een reden om mij korting te geven: Ik stel de aankoop niet uit en koop nu meteen bij hem.
Je moet als je korting vraag altijd bedenken waarmee je die vraag gaat verdedigen, want hij wil van jou horen waarom hij je die korting moet geven, wat zit er voor hem in?
En daarom moet je ook niet van een winkel verwachten dat ie tot de internetprijs gaat. Je krijgt een stukje service, je hebt het product sneller, en als het stuk gaat dan hoef je niet te kloten met opsturen. Dat is ook wat geld waard. Maar laatst zat ik te kijken naar een versterker die op internet 400 euro was, in de winkel vroegen ze 700. De verkoper wilde zakken tot 550, maar daar ga ik het dus echt niet voor doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ging van de week met Soempie de game Blur kopen. Ik wist dat hij op internet voor +- 42 euro te koop was. De winkels rekenen tot 60/70 euro voor die game.
De verkoper wil weten waarom ik korting wil. Als ik had gezegd 'omdat het op internet ook zoveel kost' had hij inderdaad gereageerd 'waarom kocht u hem daar dan niet'.
Ik wilde de game díe avond hebben en niet wachten tot de internetbestelling er over 2 dagen is. Die snelheid was mij extra geld waard. Ik wilde daar ongeveer 8 euro meer voor betalen, dus ongeveer 50 euro totaal. De verkoper heeft dan een reden om mij korting te geven: Ik stel de aankoop niet uit en koop nu meteen bij hem.
Daarom heb ik ook speciaal voor jou af staan dingen voor je verjaardagscadeau.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Aan de andere kant is het ook vaak een vloek om uit 'dat wereldje' te komen. Als familie of vrienden iets gaan kopen bij de verkoper om de hoek of lokale afzet(media)markt omdat ze denken een goede prijs te krijgen, vind ik dat zonde. Zeker als ze iets voor mij kopen als kadootje. Ik weet dan hoeveel ze teveel hebben betaald, en das soms best wel een rotgevoel
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook speciaal voor jou af staan dingen voor je verjaardagscadeau.
Dat was het bonuscadeau bovenop de camera, dat ik mijn pupil mijn wijsheid in de praktijk zie brengen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook speciaal voor jou af staan dingen voor je verjaardagscadeau.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Aan de andere kant is het ook vaak een vloek om uit 'dat wereldje' te komen. Als familie of vrienden iets gaan kopen bij de verkoper om de hoek of lokale afzet(media)markt omdat ze denken een goede prijs te krijgen, vind ik dat zonde. Zeker als ze iets voor mij kopen als kadootje. Ik weet dan hoeveel ze teveel hebben betaald, en das soms best wel een rotgevoel
The young padawan learns quicklyquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:26 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat was het bonuscadeau bovenop de camera, dat ik mijn pupil mijn wijsheid in de praktijk zie brengen.
okido. Die andere is nu af.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet La Sconosciuta gaan kijken. Dat is echt een hele mooi film.
En moest je huilen?quote:
nee, maar had wel echt kippenvel. en ik kijk via letmewatchthis.comquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En moest je huilen?
Die andere heb je liggen?
Oh ja inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:24 schreef Wiebelkont het volgende:
Die hebben La Sconosciuta niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, maar had wel echt kippenvel. en ik kijk via letmewatchthis.com
Die ken ik niet - is dat wat?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee, maar had wel echt kippenvel. en ik kijk via letmewatchthis.com
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The young padawan learns quickly
super chille websitequote:
soort van ninjavideo?quote:
Done en nu ga ik even pag. 2 teruglezen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
OP in de Wiki hersteld.
Diaan, je kan hem opnieuw selecteren in de Wiki en hem weer in de OP plakken, als je wilt...
Wat een lief meisje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een echt jonge padawan:
[ afbeelding ]
Het is een roze olifantquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een lief meisje.
En die olifantknuffel op de achtergrond is tof.![]()
quote:
Ehm nee, volgens mij heb je zojuist haar grootste geheim verklaptquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Soemp heeft vast wel eens verteld hoe ze aan die naam kwam, de naam van haar spaarpot toen ze nog een klein meisje was.
Hierbij de spaarpot in kwestie (de rechter):
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel een HELE enge spaarpotquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:03 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik was echt gek op die spaarpot, terwijl hij zo lelijk en eng is.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een HELE enge spaarpot
Een kokaboora die moet schijten ofzo
Nu wil ik het verhaal ook wetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Soemp heeft vast wel eens verteld hoe ze aan die naam kwam, de naam van haar spaarpot toen ze nog een klein meisje was.
Dat was waarschijnlijk het verhaal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu wil ik het verhaal ook weten
Ja.quote:
Dat doet Peace ook...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Sven slaat zelfs aan het afdingen in Nederland.![]()
![]()
Vorige week nog. En toen kreeg hij het dus niet voor minder mee. Gaat hij ergens anders heen en daar lukte het wel. Wilde hij verdorie ook nog terug naar winkel 1 om het ze nog even te vertellen.![]()
Dat doet waarschijnlijk iedereen. Je koopt het niet als je de prijs níet goed vind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doet Peace ook...ik niet.... als het een prijs is, die ik prima vind, koop ik het gewoon.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat doet waarschijnlijk iedereen. Je koopt het niet als je de prijs níet goed vind.
Maar stel nou eens dat je bij het meerendeel van de spullen die je koopt een hele goede kennis hebt van de echte waarde, en ook altijd een gevoelswaarde. Je weet precies wat je uit wilt geven voor dat, of een vergelijkbaar product.
Dan word kopen ineens een stuk lastiger
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hebben we in de kast staan.
Spellingquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hebben we in de kast staan.
Visual Basic .NETquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ook, maar daar kijk jij ook nooit in!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ook, maar daar kijk jij ook nooit in!
Open jij daar even een topic?quote:
Nou, dan kunnen we daar verder, dat stelde je toch voor?quote:
Nee, ik verwijs alleen maar naar het andere subforumquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:58 schreef Bart het volgende:
Nou, dan kunnen we daar verder, dat stelde je toch voor?
Check.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik verwijs alleen maar naar het andere subforum
Nou soms vind ik een prijs wel aan de hoge kant hoor, maar dan hoort dat gewoon bij het product. Ik probeer voor de duurdere producten wel aanbiedingen te vinden/zoeken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dat doet waarschijnlijk iedereen. Je koopt het niet als je de prijs níet goed vind.
Maar stel nou eens dat je bij het meerendeel van de spullen die je koopt een hele goede kennis hebt van de echte waarde, en ook altijd een gevoelswaarde. Je weet precies wat je uit wilt geven voor dat, of een vergelijkbaar product.
Dan word kopen ineens een stuk lastiger
Hmm ik ken wel een Martijn. Issie blond en ziet hij er nogal jong uit?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Martijn heet hij
ik had een nieuw luchtbed gekocht
Goede tip - heb je er wat voor teruggekregen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Net weer boodschappen gehaald, sprak een medewerkster van de AH mij aan: hey jij zit toch bij dat ene kamp?Blijft erg leuk, vooral omdat zij zelf zo enthousiast reageren. En ze herkende me dus gewoon
Maar ze zouden rekening gaan houden wat betreft voorraad met zo'n 800 extra potentiele klanten
Heb nergens om gevraagdquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goede tip - heb je er wat voor teruggekregen?
Neuh, maar wat korting op de cola kan geen kwaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Heb nergens om gevraagdDat ze mij persoonlijk herkend vind ik echt leuk, daar hoef ik geen slaatje uit te slaan
Cola? Kratten bier.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, maar wat korting op de cola kan geen kwaad
De 4 packs cola waren al opquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, maar wat korting op de cola kan geen kwaad
Ik heb haar alleen even gezien bij de buren, toen stak ze over naar onze tent en besloot ik om even te wachten met teruglopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:44 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met je nieuwe grote vriendin, Etcie?
Oneens. Een heerlijk koud biertje aan het eind van de dag is perfectquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga voor de sterke dranken. Bier is niets.
Oei, ze wacht op jequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb haar alleen even gezien bij de buren, toen stak ze over naar onze tent en besloot ik om even te wachten met teruglopen
Dat was een paar uur geleden hoorquote:
jammer genoeg wel. Wat een ***** kaart is dat zegquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er hier nog mensen met een American Express kaart? Kijk dan eens op www.restaurantweek.nl want met je Amex kun je vroeg boeken
Zou het zelf niet weten, heb geen Amex. Maar een collega riep iets hierover, dus ik ben het even gaan uitzoeken. M'n pa heeft er wel een, misschien kan ik via hem wat leuks regelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer genoeg wel. Wat een ***** kaart is dat zeg
Maar ik zal eens kijken of ik er dan nu wel wat aan heb
Lange dunne jongenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik ken wel een Martijn. Issie blond en ziet hij er nogal jong uit?
Restanten Welpies, Wuppies en Beesies...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goede tip - heb je er wat voor teruggekregen?
Oh zo lang vind ik 'mijn' Martijn nietquote:
quote:
Ja, en nu staat "Soempie" er ook in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Hé, Soemp, ben je zelf zo crea bea geweest v.w.b. die afbeelding van jezelf en de kat in je FoBo?
Zien er goed uit...
nou ja... vergeleken met mijn 176cm :pquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh zo lang vind ik 'mijn' Martijn niet
Slim.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb haar alleen even gezien bij de buren, toen stak ze over naar onze tent en besloot ik om even te wachten met teruglopen
Welnee, 2 minuten maximaal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
Wow, die UI is nog best veel werk geweest zo te zien!
Ik heb hem bewust wat rood gemaakt, dat is toch wel Soempie's kleur...quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
Nou moet ik weer wennen aan deze UI van Soempie. Ik was net weer zo gewend aan haar oude.![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hem bewust wat rood gemaakt, dat is toch wel Soempie's kleur...
Deze heeft echt niemand.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:33 schreef peaceman het volgende:
Goede middag.... nog 27 minuten dan heeft Diaan vakantie
Ow dus je gaat overwerken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Almelose Havendagen zijn begonnen en het podium met livemuziek staat bijna naast mijn kamer... heb nu dus livemuziek op de kamer.
Nooit meer een rijbewijs geven zeg ik!quote:Man rijdt met 144 door Brussel
BRUSSEL - De politie van Brussel heeft een automobilist betrapt die 144 kilometer per uur reed op een plek waar de maximumsnelheid 50 kilometer per uur bedraagt. De man moest zijn rijbewijs inleveren. Bij dezelfde controle moesten ook 37 andere bestuurders hun rijbewijs inleveren wegens snelheidsovertredingen. Dat heeft het Brusselse parket woensdag bekendgemaakt.
De Brusselse politie controleerde zaterdagavond en zondagnacht in totaal 3.173 auto's op snelheid. Daarvan reden er 635 te snel.
18 minuten!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt niet...Ik kom over 20 minuten gewoon naar huis gereden!!
Zeg IARL: Ga je eens scheren...quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:42 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, peace en Diaan, doe eens gewoon bellen met elkaar
Jaloers??quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:42 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, peace en Diaan, doe eens gewoon bellen met elkaar
quote:Programma
Als organisatie zijn wij op dit moment al weer druk bezig met het programma voor de editie 2010. Zodra hierover meer bekend is zullen wij u op deze pagina informeren.
Ook bieden wij in 2010 singles, duo's, trio's, bands, orkesten, gezelschappen op het gebied van kunst, cultuur, cabaret en muziek een podium om op te treden voor een groter publiek. Dit kan eenvoudig doordat wij de gebruikstijden van het grote podium hebben uitgebreid naar de middag en er over denken om, afhankelijk van het aanbod, een tweede, kleiner ”familie” podium neer te zetten.
NOG EVEN GEDULD A.U.B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |