ssst ik zit met kippenvel te kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooie film. Wel vreselijk voorspelbaar, maar toch
Waarom zou ik naar huis gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, pak je spullen en ga lekker naar huis.
Om er met vriendinnen en een cosmopolitan over na te praten?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat, om een soortgelijke reden ging ik nar de Ateam en straks naar de indispencebles (ofzo)
WAARSCHUWING: PSPOILERquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ssst ik zit met kippenvel te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDE PSPOILER![]()
Ik heb geen moeite met afdingen of zo, doe ik vaker zoals bijv. in Azië, maar als ik niets wil kopen dan ga ik ook niks kopen. En dan moet je als verkoper niet blijven drammen (wat ze in Azië niet doen), maar zover is de beschaving in die landen nog niet doorgedrongen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt geen last van gehad, dat genaaid worden. Dat afdingen op de markt is gewoon een sport, mooi man. Gewoon tot het naadje gaan bij die lui, en niet toegeven. Ik wilde twee badhanddoeken kopen, voor een bepaalde prijs. Die gast vroeg 2x zoveel. Uiteindelijk wilde hij niet lager dan 12 euro, terwijl ik er 10 voor over had. Dus ik zeg: dan niet, en loop weg. Beetje opzichtig blijven staan bij een kraampje verderop, komt ie met die handdoeken in een tasje naar me toe: oke 10 is ook goed
.
En de excursies die we deden waren ook echt de moeite waard, naar Efeze en Pamukkale enzo.
in oktober / een week / bier /quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wanneer / hoe lang / waarom / waarvoor?
Dat dus, vanavond wordt hem dat ook wel even duidelijk gemaakt in het stadion...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik ajax was had ik die mafkees al lang de deur gewezen. Het is graag of helemaal niet
zoietsquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Om er met vriendinnen en een cosmopolitan over na te praten?
naaaicequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:
in oktober / een week / bier / [ afbeelding ]
Handig toch :pquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Wat krijg je als je zegt: iedereen die mee wil helpen moet maar komen?
Dat je op zondagavond al meer mensen op het terrein hebt lopen dan dat je de woensdag erna verwacht hadEn dat doen ze volgend jaar tóch maar even anders
Want er is nu eigenlijk niks meer te doen
respectquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Vorige week nog. En toen kreeg hij het dus niet voor minder mee. Gaat hij ergens anders heen en daar lukte het wel. Wilde hij verdorie ook nog terug naar winkel 1 om het ze nog even te vertellen.![]()
Nouja, het gekke is dat mensen het van hem gewoon kunnen hebben.quote:
Ach, elk nadeel hep ze voordeelquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef MadMaster het volgende:, alleen dat laatste is wat minder...
Ja, raar is dat, sommige mensen komen gewoon weg met zulke dingenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef Soempie het volgende:
Nouja, het gekke is dat mensen het van hem gewoon kunnen hebben.
Het is wel de reden om erheen te gaan, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..], alleen dat laatste is wat minder...
Gelijk heeft ie, de baasquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Sven slaat zelfs aan het afdingen in Nederland.![]()
![]()
Vorige week nog. En toen kreeg hij het dus niet voor minder mee. Gaat hij ergens anders heen en daar lukte het wel. Wilde hij verdorie ook nog terug naar winkel 1 om het ze nog even te vertellen.![]()
Doe 's een naam/nickname. Of veldquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Handig toch :p
Volgens mij loopt een goede vriend van mijn vriendinnetje er ook rond
Dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik ben toen dus buiten blijven staan he.
Hij zegt net dat hij terug ging om er voor te zorgen dat hij een volgende keer een betere prijs zou krijgen.quote:
Of Schot. Of Oostvries. Schijnt allemaal hetzelfde te zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
Hij zegt net dat hij terug ging om er voor te zorgen dat hij een volgende keer een betere prijs zou krijgen.![]()
Achja, je bent Zeeuw of je bent het niet.
En nu zie ik Wiebel voor me met 2 zijspiegels aan z'n hoofd...quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij terug ging om er voor te zorgen dat hij een volgende keer een betere prijs zou krijgen.![]()
nickname weet ik niet, hij mag mij namelijk nietquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nickname weet ik niet, hij mag mij namelijk niet
Misschien weet je als ik zeg dat hij naar huis was gereden omdat hij het stopje van zijn luchtbed niet bij zich had
Martijn heet hijquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee dat zegt me niet zoveel, alhoewel er bij ons iemand in de tent ook een heen-en-weertje naar het noorden heeft gedaan omdat hij zooi was vergeten
Mooi toch, leren die winkels zo ook nog wat. Nu weten ze dat ze gewoon omzet en winst hebben gemist, en dat ze de volgende keer dus wat anders moeten doen. Ik had laatst een jas gekocht bij de We, maar de blauwe was gewoon 25% goedkoper dan de zwarte omdat de blauwe minder goed verkocht, dus ik naar de kassa verhaal halen. Ik wilde de zwarte, maar kreeg die toch nog met 10% korting mee uit coulance. Toch weer mooi meegenomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vaak staat de eigenaar niet achter de balie maar 1 of andere ongeinspireerde werknemer. Die zal het aan zijn reet roesten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi toch, leren die winkels zo ook nog wat. Nu weten ze dat ze gewoon omzet en winst hebben gemist, en dat ze de volgende keer dus wat anders moeten doen. Ik had laatst een jas gekocht bij de We, maar de blauwe was gewoon 25% goedkoper dan de zwarte omdat de blauwe minder goed verkocht, dus ik naar de kassa verhaal halen. Ik wilde de zwarte, maar kreeg die toch nog met 10% korting mee uit coulance. Toch weer mooi meegenomen.
Jij moet La Sconosciuta gaan kijken. Dat is echt een hele mooi film.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ssst ik zit met kippenvel te kijken
Klopt, maar een eigenaar geeft net zo goed korting want die weet dat ie met klantbinding veel meer winst pakt dan met dat tientje van die jas in zijn zak steken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaak staat de eigenaar niet achter de balie maar 1 of andere ongeinspireerde werknemer. Die zal het aan zijn reet roesten.
Mediamarkt kan je inderdaad ook altijd goed korting krijgen. Fototoestel + tasje + sd-kaartje uitgezocht. Gewoon zeggen: nu kan ik al die spullen hier in een keer kopen, maar dan wil ik wel wat korting krijgen. Ik kan het op internet namelijk goedkoper bestellen... Dan krijg je toch vaak alweer minstens 10%quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Bij de Mediamarkt laatst ook een TV met korting weten te krijgen, omdat ik er 2 scart-aaansluitingen op wilde hebben en het advertentie-model die dat wel had niet meer op voorraad was.
Nu een iets duurdere gekocht met wel 2 scart-aansluitingen, maar dan dus met 50 Euro korting...
Nouja, constant doet hij het dan niet. Maar je kent Sven, hij krijgt het eigenlijk wel altijd voor elkaar op een aardige manier. Hij weet natuurlijk ook dondersgoed hoe het werkt, aangezien hij zelf uit de verkoophoek komt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken ook iemand die constant probeert af te dingen en vaak lukt het ook nog. Dus tja, waarom zou je het dan niet doen?
Hekenbaar, dan vraag ik naar de filiaalmanagerquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
Vaak staat de eigenaar niet achter de balie maar 1 of andere ongeinspireerde werknemer. Die zal het aan zijn reet roesten.
Goeie tip, wellicht dat tinuviel en ik later dit jaar onze TV gaan vervangen, zal eens kijken wat ik kan "bedingen" voor extra'squote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
Mediamarkt kan je inderdaad ook altijd goed korting krijgen. Fototoestel + tasje + sd-kaartje uitgezocht. Gewoon zeggen: nu kan ik al die spullen hier in een keer kopen, maar dan wil ik wel wat korting krijgen. Ik kan het op internet namelijk goedkoper bestellen... Dan krijg je toch vaak alweer minstens 10%.
Kijk, dat is gewoon je talent gebruikenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef Soempie het volgende:
Nouja, constant doet hij het dan niet. Maar je kent Sven, hij krijgt het eigenlijk wel altijd voor elkaar op een aardige manier. Hij weet natuurlijk ook dondersgoed hoe het werkt, aangezien hij zelf uit de verkoophoek komt.
Dat vind ik wel een mooie. Als ik de verkoper was geweest had ik waarschijnlijk gezegd dat je hem dan maar op Internet moest bestellenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Mediamarkt kan je inderdaad ook altijd goed korting krijgen. Fototoestel + tasje + sd-kaartje uitgezocht. Gewoon zeggen: nu kan ik al die spullen hier in een keer kopen, maar dan wil ik wel wat korting krijgen. Ik kan het op internet namelijk goedkoper bestellen... Dan krijg je toch vaak alweer minstens 10%.
Tv's zijn helaas op internet dermate goedkoop dat het eigenlijk geen nut heeft om in de mediamarkt af te gaan dingen, dan zijn ze namelijk nog 100+ euro duurder en dan bestel ik ze toch liever op internetquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goeie tip, wellicht dat tinuviel en ik later dit jaar onze TV gaan vervangen, zal eens kijken wat ik kan "bedingen" voor extra's
Nee, ik kom naar de MM omdat ik daar kan vergelijken, in mijn handen kan houden en omdat ik advies kan vragen aan een verkoper. Dus daar sla je dan een mooie flater als verkoperquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooie. Als ik de verkoper was geweest had ik waarschijnlijk gezegd dat je hem dan maar op Internet moest bestellen
Want als je dat zo belangrijk vindt, waarom kom je dan uberhaupt naar de MediaMarkt? Juist: omdat je het product NU wil hebben en niet een dagje wil wachten. Daar kun je als verkoper ook gebruik van maken
quote:Borstenmobieltje WK-babe gestolen
RIO DE JANERIO - De wereldberoemde rondborstige WK-babe Larissa Riquelme is ten einde raad. Iemand heeft haar mobieltje, dat ze altijd dicht bij haar hart droeg, gestolen..
Het lingeriemodel uit Paraguay werd tijdens het afgelopen WK wereldberoemd, omdat ze op tal van foto's schitterde met haar mobiele telefoon veilig opgeborgen tussen haar borsten. Ook haar paspoort en digitale camera werden gestolen. Die zaten overigens niet verstopt in haar boezem.
Voor haar heb ik nog wel een lulijzer liggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Heeft er iemand nog een oud mobieltje beschikbaar?
[..]
[ afbeelding ]
Komkommertijd en zo...
Korting vragen moet je altijd doen met voorbereiding en een goede reden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooie. Als ik de verkoper was geweest had ik waarschijnlijk gezegd dat je hem dan maar op Internet moest bestellen
Want als je dat zo belangrijk vindt, waarom kom je dan uberhaupt naar de MediaMarkt? Juist: omdat je het product NU wil hebben en niet een dagje wil wachten. Daar kun je als verkoper ook gebruik van maken
Je bedoelt: geen legale stierenvechten meer in Catalonië.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ander nieuws: http://www.nu.nl/buitenla(...)-stierenvechten.html
Geen stierenvechten meer in Catalonie.
Da's weer waar, maar toch - oefening baart kunstquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:12 schreef Bart het volgende:
Tv's zijn helaas op internet dermate goedkoop dat het eigenlijk geen nut heeft om in de mediamarkt af te gaan dingen, dan zijn ze namelijk nog 100+ euro duurder en dan bestel ik ze toch liever op internet. Maar proberen kan altijd, toch weer een mooie oefening voor je 1337 afding-sk1llz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |