quote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef Nepthys het volgende:
Dat de jingle van de VPRO uit een nummer van ELO komt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:36 schreef Miendientje het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat een kijkoperatie er alleen voor was om te kijken wat er aan de hand was en dat ze dan gingen beslissen of een echte operatie nodig was ofzo.
quote:ik dacht hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
quote:Meen je ditOp donderdag 21 oktober 2010 00:36 schreef Miendientje het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat een kijkoperatie er alleen voor was om te kijken wat er aan de hand was en dat ze dan gingen beslissen of een echte operatie nodig was ofzo.
Een paar jaar geleden kwam ik er achter dat het een echte operatie is alleen dan mbv camera's uitgevoerd.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 02:38 schreef Miendientje het volgende:
Ik zie nu dat we het niet helemaal fout hebben gedacht. Vroeger was het wel alleen om te kijken:Da's wel interessant om te weten inderdaad. Ik wist dat ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronJa, die met de ballen in de bek.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef trainfreak het volgende:
Dat Hotmail eigelijk een verwijzing is naar HTML
quote:Dat wist ik niet...Op donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is wel zo. HoTMaiL werd het gespeld.
quote:Ennn Microsoft heeft het gekocht, en overgezet:
quote:Dit meen je gewoon nietOp donderdag 21 oktober 2010 00:36 schreef Miendientje het volgende:
Een paar jaar geleden kwam ik er achter dat het een echte operatie is alleen dan mbv camera's uitgevoerd.
quote:Ah ja, daarbij dacht ik altijd aan een voetbaldoel, begreep maar niet waarom dat echter zo was. Maar ja, ik heb geen verstand van voetbal dus ik dacht altijd dat dat de reden was waarom ik het niet begreepOp maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef Jovatov het volgende:
Vroeger dacht ik dat een LAT-relatie een stabiele relatie was die op vast tempo verder ging (van verkering in vast tempo naar verloving naar trouwen enzovoorts). Dat je steeds verder op de lat kwam ofzo.
quote:Een naaktslak heeft toch nooit een huisje gehad? althans, zo dacht ik toch altijd, het zijn gewoon 2 verschillende soorten slakken.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kwam er hier pas achter dat een naaktslak niet op weg is naar zijn huisje, maar gewoon geen huisje meer heeft.
quote:Meer heeft??Op dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kwam er hier pas achter dat een naaktslak niet op weg is naar zijn huisje, maar gewoon geen huisje meer heeft.
quote:OhOp dinsdag 26 oktober 2010 11:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Meer heeft??
Je beseft je toch wel dat naaktslakken gewoon bepaalde soorten zijn die nooit een huisje hebben gehad, en nooit zullen hebben?
quote:Tja, het is krak of spletsj.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh![]()
Ach gos, dan zijn ze wel héél kwetsbaar.
quote:Ahhh nee, ik vind ze lief. Alhoewel die naaktslakken wel errug groot kunnen zijn. Die pak ik niet op maar frummel ze op een blaadje en dan kieper ik ze naar buiten. Maar die met een huisje zijn zooo enig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |