ik heb vakantie maar verveel me doodquote:
Ga dan op vakantiequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb vakantie maar verveel me dood
quote:
zou op dit moment niet weten waarheen, ik ga zaterdag wel naar six flags ofzoquote:
Open een R&P topicquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:13 schreef DeBassist het volgende:
erger kan iig niet meer .. ben nogal in de war
ben het na een klein jaartje allemaal wel zat
/help![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Open een R&P topicdoe ik nog wel s , er was al wel een topic in LIF over hoe het begon, maar ik heb nooit een deel2 gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen eetlust en honger meerTOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Laat mij maar slapen danquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Miam het volgende:
moe. tijd om te gaan slapen dus.wekkertje gaat 05:30.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef macondo het volgende:
Heb me vrij lang niet zo klote gevoeld als nu. Niet zoveel lichtpuntjes eigenlijk. Wel veel beren op de weg.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef macondo het volgende:
Heb me vrij lang niet zo klote gevoeld als nu. Niet zoveel lichtpuntjes eigenlijk. Wel veel beren op de weg.
Beiden eenquote:
denk er dan nog even over na,tot je het zeker weetquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:59 schreef candygirl het volgende:
nog steeds niet goed wakker, net een email geschreven maar vraag me af of ik deze wel moet verzenden..........
Je lijkt mij wel...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:59 schreef candygirl het volgende:
nog steeds niet goed wakker, net een email geschreven maar vraag me af of ik deze wel moet verzenden..........
En ook maar eens een afspraak voor maken, gaat overduidelijk niet vanzelf over hier.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:08 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
OT: mm s kijken wat mijn rug vandaag doet..
ben giste naar de masseur geweestquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En ook maar eens een afspraak voor maken, gaat overduidelijk niet vanzelf over hier.
Verder geweldig.
quote:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet relaxed vind, maar is ze niet te vertrouwen dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:42 schreef Dethroned het volgende:
Ik voel me zwaar kut. Mijn vriendin (met wie ik 4 maanden heb) heeft vannochtend met der ex afgesproken om wat spullen terug te geven bij haar thuis. Dit was om 10.09 en ik heb nog niks vernomen.
Dat nadat we gister niet zo heel leuk hebben afgesloten.
Bah, kan niet eten, kan niet concentreren. Heb alleeeen maar nare gedachten in mijn hoofd. Bedoel 2,5 uur praten :S. Oh ze is ook nog alleen thuis met hem.
Ik heb het er zelf naar gemaakt. Ze is tijdens de vorige relatie vreemd gegaan met mijquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet relaxed vind, maar is ze niet te vertrouwen dan?
Ontopic: Alleszittegendag
Ik hoop voor je dat he allemaal meevalt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:04 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik heb het er zelf naar gemaakt. Ze is tijdens de vorige relatie vreemd gegaan met mij.
over 6 minuten is het al 3 uur... Voor het gesprek had ze gezegd dat ze hoopte de bus van kwart over 1 te halen![]()
Zij wil graag vrienden worden/blijven met hem. Hij heeft haar praktisch doodgenegeerd die 5 maanden, totdat hij net voor de vakantie een keer langshuppelde op haar werk. Heel fijn begin van de vakantie
Ah kijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
Op zich gaat het wel, alleen zo vreselijk alleen.
Zoiets dus...en net wakkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
Op zich gaat het wel, alleen zo vreselijk alleen.
Je hebt ook al niks te wippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm dit komt we heel bekend voor eigenlijk...quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:35 schreef francis998 het volgende:
mwa, voel me klote maar tegelijk wel oké.Ben alleen de besluiteloosheid zo zat..ik wil gewoon een keuze maken maar krijg mezelf niet zo ver!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt ook al niks te wippen
helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel voldoende bier in huis
![]()
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
dat is een contrast.. hoe dat zo ineens.quote:
Heel naar gesprek gehad, stukje basis valt ineens weg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat is een contrast.. hoe dat zo ineens.
voel me vol. te veel gegeten.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel naar gesprek gehad, stukje basis valt ineens weg.
Is vast wel weer op te lossen (waarschijnlijk door vervanging) maar toch redelijk bizar als je ineens geen vrienden meer hebt in je woonplaats
lijkt me een hele rare situatie inderdaad, sterkte.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel naar gesprek gehad, stukje basis valt ineens weg.
Is vast wel weer op te lossen (waarschijnlijk door vervanging) maar toch redelijk bizar als je ineens geen vrienden meer hebt in je woonplaats
Wat heb jij toch in vredesnaam uitgespooktquote:
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:38 schreef candygirl het volgende:
nachtemerries maar toch verder redelijk geslapen
maar voel me![]()
denk niet dat het een leuk weekend word
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:38 schreef candygirl het volgende:
nachtemerries maar toch verder redelijk geslapen
maar voel me![]()
denk niet dat het een leuk weekend word
teveel troubels in mijn kopjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Verder merk ik dat mijn buien de laatste tijd met pieken en dalen gaan. Kan ineems chagrijnig worden om vervolgens later overhyped door te gaan. Denk dat het komt door vermoeidheid op mijn nieuwe baan..
quote:
zoonlief, vader, machteloosheid,zegt genoeg denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:26 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
schat wat is er gebeurd?![]()
ot: goed, vandaag eens wat actiever zijn
Je mag ook wel met mij hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil neuken met mijn scharrel kan alleen niet naar hem toe vanavond!
Sterkte man... maar je plaatje in fotoboekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Coolquote:
Nope, ik heb de setlist gezien, openen met The Wicker Man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
CoolVraag mij af of ze nog steeds openen met Aces High,inclusief toespraakje van Churchill
Have fun.
mijn voet ook, woprd gek van de jeuk en door alle jeuk heb ik zo hard gewreven dat geloof ik mijn teen gekneusd isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:11 schreef Fems het volgende:
Geen zin om op te ruimen en geen zin om straks te werken. Verder doet mijn voet onwijs zeer, ik word er gek van. Hopelijk kan ik op vakantie door de pijn heen lopen..
gaddarrie, soort allergie? Eventjes langs de apotheek, die weten meestal ook wel veel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:45 schreef candygirl het volgende:
[..]
mijn voet ook, woprd gek van de jeuk en door alle jeuk heb ik zo hard gewreven dat geloof ik mijn teen gekneusd is
weet niet meer wat ik moet doen tegen de jeul, droog houden, zalf erop enz
en geen zin om naar de dokter te gaan voor zoiets
nee je ziet niks er aan dus het is niet eens gatdarriequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Fems het volgende:
[..]
gaddarrie, soort allergie? Eventjes langs de apotheek, die weten meestal ook wel veel.
Bij mij is het meer een kneusing, overbelasting, god mag weten wat het is, iets.
veel jeuk klinkt als een schimmel infectie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef Fems het volgende:
[..]
gaddarrie, soort allergie? Eventjes langs de apotheek, die weten meestal ook wel veel.
Bij mij is het meer een kneusing, overbelasting, god mag weten wat het is, iets.
mm dat dekt de lading wel weer...heel veel sterkte en wijsheidquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:57 schreef candygirl het volgende:
[..]
zoonlief, vader, machteloosheid,zegt genoeg denk ik
wil zo graag iets doen ,maar heb er geen invloed op en dan maakt me nog opgefokter
plaag dan terugquote:
dat kan ik dus met mannenfilmsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Net voor maar 2,50 hier in het dorp Surburbian girl gekocht, dat wordt dus voor ik vanavond uitga even lekker heerlijk een wijvenfilm kijken.
Alleen wonen rules , lekker ongestoord wijvenfilmpjes kijken
je bent je begrafenis aan het regelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat kan ik dus met mannenfilms![]()
/mannenfilm er in gooit.
zenuwachtig, hoop dat de bezorgster snel terug is met mijn kist
neequote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
je bent je begrafenis aan het regelen?
waarom wil jij altijd wijvenseries en films kijken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Net voor maar 2,50 hier in het dorp Surburbian girl gekocht, dat wordt dus voor ik vanavond uitga even lekker heerlijk een wijvenfilm kijken.
Alleen wonen rules , lekker ongestoord wijvenfilmpjes kijken
omdat het even luchtig en simplistisch is en totaal niet nadenkend isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:51 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
waarom wil jij altijd wijvenseries en films kijken?
OT: voldaan
En plus, je bent een wijf. Dus het zou mogen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
omdat het even luchtig en simplistisch is en totaal niet nadenkend is
quote:
quote:
kijk, zo hoort hetquote:
Anders heb je even een topavond!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
Beter, stukken beter! En flink zin in vanavond
Ik moet me ook nog aankledenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:19 schreef scrub_nurse het volgende:
pff ik lig nog steeds op bed tv te kijken, erg lui dus
Maar na een whisky een stuk beterquote:
Je hoeft niet op te nemen/dat ding aan te houden he.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
geirriteerd waarom gaan mensen je bellen als je lekker relaxed film aan het kijken bent
Is zo maar ben er ook te nieuwsgierig voor, geen nummermelder en dit was huistelefoon.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je hoeft niet op te nemen/dat ding aan te houden he.![]()
OT: Nog steeds prima, zag vandaag voor de eerste grassprietjes in de tuin omhoog komen, benieuwd of er nog velen volgen.
zo vroeg al???quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:28 schreef scrub_nurse het volgende:
eindelijk met mijn haren in de verf
wat heerlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:57 schreef formerjellybean het volgende:
Lekker , een lekker luie zondag voor mezelf alleen
quote:
Het valt me wel op dat je dat wel heel vaak hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef francis998 het volgende:
Voel me nu dus weer klote en irriteer me zowat aan alles!
dat klopt, ik zit gewoon totaal niet goed in mijn vel,( depressie), en draai rond in een circel waar ik niet meer uit kom.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat je dat wel heel vaak hebt.
Verder nog steeds lui en kan zondag beter omdopen tot pyama dag want ik zit er nog steeds lekker lui in.
hier diezelfde combiquote:
Poor youquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier diezelfde combien ook nog op mn werk aargh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |