Wah lief!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve konijntjes voor je topic!
Pic's ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Chowi heeft wel eens seks gehad met een New Kid in de bios
leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Alleen? Met Fok!?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:05 schreef friekin_ het volgende:
Geen bier. Wel wijn. Maar goed ook, ik ga me lazerus zuipen.
No.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
Twee turken zitten in een auto, wie zit er achter het stuur?
De politie![]()
![]()
;d;d
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
De politie![]()
![]()
;d;d
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
De politie![]()
![]()
;d;d
U bent op dreef?!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
De politie![]()
![]()
;d;d
HAHAHAquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
De politie![]()
![]()
;d;d
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:08 schreef Gridlok het volgende:
Wat een racisme voor een modik ben geschockeerd.
ZIJN ALLEMAAL RACISTEN DAAR DIE MODJES OP UN PLUCHE KUSSEN IN EN HAAG.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:08 schreef Gridlok het volgende:
Wat een racisme voor een modik ben geschockeerd.
begreep hem ook al nietquote:
dankjewelquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Appel
Staat een meisje in een cafe en ze ziet een Turkse jongen. Ze loopt naar hem toe en vraagt "hoe heet jij?" Waarop die Turk antwoord "ik heel heet"quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:07 schreef Biogarde het volgende:
De politie![]()
![]()
;d;d
Hoiquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef Patje1987 het volgende:
Even hoi zeggen, wil vroeg slapen vandaag
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Staat een meisje in een cafe en ze ziet een Turkse jongen. Ze loopt naar hem toe en vraagt "hoe heet jij?" Waarop die Turk antwoord "ik heel heet"
![]()
![]()
![]()
Whooo ,, goed grap jij man!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Staat een meisje in een cafe en ze ziet een Turkse jongen. Ze loopt naar hem toe en vraagt "hoe heet jij?" Waarop die Turk antwoord "ik heel heet"
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat is dít nou weer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef Buitendam het volgende:
damnit, te laatquote:
quote:
Jezeizelluf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
Mijn vriend waarmee ik toen naar de bios was had toen trouwens een trainingsbroek aan. Dat was ook niet zo slim..
Vooral toen we in de pauze naar buiten wilden om te roken.
hallon, neehoor, alleen Turkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:12 schreef leeell het volgende:
hallon, is dit het racistische nachtbagger topic?
quote:
kusje erop?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn maag doet pijn. Zo. Dan weten jullie dan.
Ijs eten helpt (L)!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef Myraela het volgende:
Je bent een kutuserquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef BunnyCookii het volgende:
Brabant, dat is België, kennen jullie dat niet ?
Soms,, als we het bijvoorbeeld over het slechte niveau in de eredivisie hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef BunnyCookii het volgende:
Brabant, dat is België, kennen jullie dat niet ?
Brabant, mongooltjequote:
De mijne ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef Myraela het volgende:
ik zal het hem zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee mozes splijt gewoon zeeën open omdat ie te lui is om ff om te lopen
Een turkse vrouw is hoog zwanger van een tweeling en terwijl ze over straat loopt breken haar vliezen. Toevallig is een politie agent die zelf kinderen heeft in de buurt dus die schiet te hulp. Hijgend en puffend ligt de vrouw te bevallen en een paar minuten later komt langzaam een hoofdje naar buiten. De oogjes kijken wat in het rond maar opeens gaat het hoofdje heel snel weer naar binnen. Vol verbazing kijkt de politie agent naar het tafereel waarna er uit de buik klinkt: SHIT ACHMED BINNEN BLIJVEN DE POPO STAAT ONS OP TE WACHTENquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
de mijne nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
De mijne ookZo. Dan weten jullie dat ook.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een turkse vrouw is hoog zwanger van een tweeling en terwijl ze over straat loopt breken haar vliezen. Toevallig is een politie agent die zelf kinderen heeft in de buurt dus die schiet te hulp. Hijgend en puffend ligt de vrouw te bevallen en een paar minuten later komt langzaam een hoofdje naar buiten. De oogjes kijken wat in het rond maar opeens gaat het hoofdje heel snel weer naar binnen. Vol verbazing kijkt de politie agent naar het tafereel waarna er uit de buik klinkt: SHIT ACHMED BINNEN BLIJVEN DE POPO STAAT ONS OP TE WACHTEN
Toppertjequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een turkse vrouw is hoog zwanger van een tweeling en terwijl ze over straat loopt breken haar vliezen. Toevallig is een politie agent die zelf kinderen heeft in de buurt dus die schiet te hulp. Hijgend en puffend ligt de vrouw te bevallen en een paar minuten later komt langzaam een hoofdje naar buiten. De oogjes kijken wat in het rond maar opeens gaat het hoofdje heel snel weer naar binnen. Vol verbazing kijkt de politie agent naar het tafereel waarna er uit de buik klinkt: SHIT ACHMED BINNEN BLIJVEN DE POPO STAAT ONS OP TE WACHTEN
Greojtnes an e=je omaaquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik krijg net het nieuws over msndat mijn oma gaat slapen, dan weten jullie dit ook weer
.
Heeft ze cam?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik krijg net het nieuws over msndat mijn oma gaat slapen, dan weten jullie dit ook weer
.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
weettochquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef Gridlok het volgende:
Bellatrix wat loop je godse hard te bashen
Niemand geeft om jou :|quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de mijne nietZo. dan weten jullie dat ook.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Niemand geeft om jou :|
Oh wacht, toch wel
Gilf?quote:
Huh Oma's liggen toch altijd voor half 10 in bedquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef BunnyCookii het volgende:
.
Ik Ik Ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Niemand geeft om jou :|
Oh wacht, toch wel
quote:
mag ik ruiken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar ruikt godverdomme heul erg lekker.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
Perzikkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
En op je hoofd?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Jij bent niet 12.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview is 12 en begrijpt niet wat er lekker aan bier is
Jij begrijpt wel wat er lekker aan bier is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview is 12 en begrijpt niet wat er lekker aan bier is
owja?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij begrijpt wel wat er lekker aan bier is.
van wiet krijg je een droge bek.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef JanPiraat het volgende:
wie heeft er nou bier en wijn nodig als je een lekker gevuld zakje wiet hebt
Neen.quote:
Je moet altijd alle opties openhouden.... Dus een tvp'tje voor de foto's om te beoordelen of het wat is of niet...quote:
Thanks for the info dudequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Gridlok het volgende:
We zijn met 4 man over broekslangen aan het praten op skype.
Inderdaad.quote:
Met m'n brada?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Gridlok het volgende:
We zijn met 4 man over broekslangen aan het praten op skype.
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:23 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je moet altijd alle opties openhouden.... Dus een tvp'tje voor de foto's om te beoordelen of het wat is of niet...
Ouder.quote:
quote:
Nou.quote:
Yoo brada's!quote:
Wat ben je toch ook een neger.quote:
quote:
Een gevulde doos nog wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik mis hem in dit topic doos.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik prefereer die van Maikuuuul. 'Tjek deze Gjie-star treutjeeeeeeeuh'
Episch.
is het de moeite waard om te kijken?quote:
weetniet hij zegt alles dubbelquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
is het de moeite waard om te kijken?
Doeiquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:28 schreef Rob.Dude het volgende:
Ik ga slapen, baggeren jullie maar lekker tot vroeg in de ochtend door
Waar ga je dat doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
weetniet hij zegt alles dubbel
ik wil graag 1:09 van mijn leven terug claimen
hoe ga je het hem dat zeggenquote:
hij zal waarschijnlijk boos worden als je het hem laat zienquote:
maar dan wil hij eerst bewijs hebbenquote:
Vraag het hem anders evenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hij zal waarschijnlijk boos worden als je het hem laat zien
ik zeg wel dat oceanview iets heel belangrijks te vragen heeftquote:
jaaaaaaaaeeeeeeeeee zaeeeeet ieeeeeeequote:
filmpje per mms danquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
maar dan wil hij eerst bewijs hebben
echt waarquote:
Brabo hier!quote:
quote:
juistquote:
wie zegt dat hij blind isquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EEN BLINDE NEGERGITAAR VOOR JE POST.
Dankjewelquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EEN BLINDE NEGERGITAAR VOOR JE POST.
Ik ken hem. woont bij mij om de hoekquote:
hoe heet hijquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken hem. woont bij mij om de hoek
jwz Gquote:
Doe hem de groetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken hem. woont bij mij om de hoek
boks ouwequote:
ik ben van onder de rivieren maar geen braboquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:34 schreef BunnyCookii het volgende:
Laat de lapo even van iemand van boven de rivieren zijn.
Gurrumul Yunupinguquote:
heeft hij hyves?quote:
no.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:34 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik sta beterquote:
Er in ook goed?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:34 schreef BunnyCookii het volgende:
of feesjboekquote:
quote:
dankjewelquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:35 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brabantse nachten zijn lang,
Ze komen vaak langzaam op gang,
Ja maar dan, ja maar dan!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:35 schreef retuow82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze komen vaak langzaam op gang,
Ja maar dan, ja maar dan!
feestje?quote:
we doen ons bestquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:sowww ik denk ff kijken of er al een baggertopic is,maar jullie hebben er al 1 bijna vol
Hoi welkom in nb, stel je voor .quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:sowww ik denk ff kijken of er al een baggertopic is,maar jullie hebben er al 1 bijna vol
help je mee?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:sowww ik denk ff kijken of er al een baggertopic is,maar jullie hebben er al 1 bijna vol
Nog een verzoekje?quote:
wij brengen drankquote:
hij is baas he Gquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En nu al zo belangrijk ,, .goed bezig swa!!
Egt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:38 schreef BunnyCookii het volgende:
Oceanview, ik vind jou echt een baas.
Fristi is lekker.quote:
Jeweettochquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En nu al zo belangrijk ,, .goed bezig swa!!
echtquote:
dan heb jij wel de tuut sjipsquote:
boksquote:
Watte?quote:
lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
sjips is te hard van mama mag alleen spek
Tuut sjips, flesje bier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |