De mijne ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn maag doet pijn. Zo. Dan weten jullie dan.
ik zal het hem zeggenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee mozes splijt gewoon zeeën open omdat ie te lui is om ff om te lopen
Een turkse vrouw is hoog zwanger van een tweeling en terwijl ze over straat loopt breken haar vliezen. Toevallig is een politie agent die zelf kinderen heeft in de buurt dus die schiet te hulp. Hijgend en puffend ligt de vrouw te bevallen en een paar minuten later komt langzaam een hoofdje naar buiten. De oogjes kijken wat in het rond maar opeens gaat het hoofdje heel snel weer naar binnen. Vol verbazing kijkt de politie agent naar het tafereel waarna er uit de buik klinkt: SHIT ACHMED BINNEN BLIJVEN DE POPO STAAT ONS OP TE WACHTENquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Staat een meisje in een cafe en ze ziet een Turkse jongen. Ze loopt naar hem toe en vraagt "hoe heet jij?" Waarop die Turk antwoord "ik heel heet"
![]()
![]()
![]()
de mijne nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:16 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
De mijne ookZo. Dan weten jullie dat ook.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een turkse vrouw is hoog zwanger van een tweeling en terwijl ze over straat loopt breken haar vliezen. Toevallig is een politie agent die zelf kinderen heeft in de buurt dus die schiet te hulp. Hijgend en puffend ligt de vrouw te bevallen en een paar minuten later komt langzaam een hoofdje naar buiten. De oogjes kijken wat in het rond maar opeens gaat het hoofdje heel snel weer naar binnen. Vol verbazing kijkt de politie agent naar het tafereel waarna er uit de buik klinkt: SHIT ACHMED BINNEN BLIJVEN DE POPO STAAT ONS OP TE WACHTEN
Toppertjequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een turkse vrouw is hoog zwanger van een tweeling en terwijl ze over straat loopt breken haar vliezen. Toevallig is een politie agent die zelf kinderen heeft in de buurt dus die schiet te hulp. Hijgend en puffend ligt de vrouw te bevallen en een paar minuten later komt langzaam een hoofdje naar buiten. De oogjes kijken wat in het rond maar opeens gaat het hoofdje heel snel weer naar binnen. Vol verbazing kijkt de politie agent naar het tafereel waarna er uit de buik klinkt: SHIT ACHMED BINNEN BLIJVEN DE POPO STAAT ONS OP TE WACHTEN
Greojtnes an e=je omaaquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik krijg net het nieuws over msndat mijn oma gaat slapen, dan weten jullie dit ook weer
.
Heeft ze cam?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik krijg net het nieuws over msndat mijn oma gaat slapen, dan weten jullie dit ook weer
.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
weettochquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef Gridlok het volgende:
Bellatrix wat loop je godse hard te bashen
Niemand geeft om jou :|quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de mijne nietZo. dan weten jullie dat ook.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Niemand geeft om jou :|
Oh wacht, toch wel
Gilf?quote:
Huh Oma's liggen toch altijd voor half 10 in bedquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:18 schreef BunnyCookii het volgende:
.
Ik Ik Ikquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:19 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Niemand geeft om jou :|
Oh wacht, toch wel
quote:
mag ik ruiken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar ruikt godverdomme heul erg lekker.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
Perzikkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
En op je hoofd?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |