Whooo ,, goed grap jij man!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Staat een meisje in een cafe en ze ziet een Turkse jongen. Ze loopt naar hem toe en vraagt "hoe heet jij?" Waarop die Turk antwoord "ik heel heet"
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:10 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Staat een meisje in een cafe en ze ziet een Turkse jongen. Ze loopt naar hem toe en vraagt "hoe heet jij?" Waarop die Turk antwoord "ik heel heet"
![]()
![]()
![]()
Wat is dít nou weer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:02 schreef Buitendam het volgende:
Chowi heeft wel eens seks gehad met een New Kid in de bios
damnit, te laatquote:
quote:
Jezeizelluf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
Mijn vriend waarmee ik toen naar de bios was had toen trouwens een trainingsbroek aan. Dat was ook niet zo slim..
Vooral toen we in de pauze naar buiten wilden om te roken.
hallon, neehoor, alleen Turkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:12 schreef leeell het volgende:
hallon, is dit het racistische nachtbagger topic?
quote:
kusje erop?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn maag doet pijn. Zo. Dan weten jullie dan.
Ijs eten helpt (L)!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn maag doet pijn. Zo. Dan weten jullie dan.
Je bent een kutuserquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef BunnyCookii het volgende:
Brabant, dat is België, kennen jullie dat niet ?
Soms,, als we het bijvoorbeeld over het slechte niveau in de eredivisie hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:14 schreef BunnyCookii het volgende:
Brabant, dat is België, kennen jullie dat niet ?
Brabant, mongooltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |