Op Aruba stralend weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu film kijken
Leuk, heb ik een week vakantie en wat zijn de weersverwachtingen
Dat heb ik tegenwoordig elke dagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:53 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb ook heerlijk even vrij. Heb alleen wel de hele dag al een gevoel alsof het zaterdag is .
Huilt dat lekkerder als je eenzaam bent?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
Zo...GotC naar d'r werk geschopt, straks lekker overdwars op bed
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huilt dat lekkerder als je eenzaam bent?
Ik neem aan dat je GotC wel mist in bed, toch?quote:
Uiteraard! Maar dan weet ik toch niet hoe het huilt als we met zn 2-en in bed liggen? Dan hoef ik niet te huilen he...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je GotC wel mist in bed, toch?
Geen tranen van geluk als ze bij je is? Wat een harteloos monster ben je toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
Uiteraard! Maar dan weet ik toch niet hoe het huilt als we met zn 2-en in bed liggen? Dan hoef ik niet te huilen he...
Geen vergelijkingsmateriaal dus
Dan heb ik geen tijd voor mn tranen van gelukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tranen van geluk als ze bij je is? Wat een harteloos monster ben je toch.
Ik ga sporten! enne ja verder tot ik me doodverveelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe lang ga je dan nietsdoen? Tot je je verveelt?
Ze groeit als kool![]()
Helleuwh!quote:
Die hebben wij laatst ook weer flink gesponsordquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mogguh
Zometeen maar even langs Ikea
Zweedse balletjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die hebben wij laatst ook weer flink gesponsord
Welke? De Lack?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook die ja
En een salontafel en hoektafeltje
Oke, wij hebben de Lack salontafel en hoektafeltje en tv meubelquote:
Lijkt er wel een klein beetje opquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke, wij hebben de Lack salontafel en hoektafeltje en tv meubel
[ afbeelding ]
Gaan nu beetje kijken voor wat kopjes, glazen,borden, kussentjes, vloerkleed en wat we nog allemaal tegenkomen
Hey, die heb ik ook!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke, wij hebben de Lack salontafel en hoektafeltje en tv meubel
[ afbeelding ]
Gaan nu beetje kijken voor wat kopjes, glazen,borden, kussentjes, vloerkleed en wat we nog allemaal tegenkomen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt er wel een klein beetje op
Lekker kleine dingetjes shoppen dus, ook leuk
Preciesquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook!
17 euro tochHoef je iig geen onderzetters te gebruiken enzo
Alweer solliciteren??quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helleuwh!
Het is weer eens een suffe boel op mn werk, as usual.
Binnenkort solliciteren op een andere functie
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Alweer solliciteren??
* Marvelous vertrekt zo richting ijhorst
quote:De moeder bleek een paar maanden geleden ook al haar dochter alleen in de auto te hebben gelaten.
Moeders zal wel bij de Mac hebben gezeten...of in de sportschool daar, en geen geld hebben gehad voor een oppas...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:54 schreef MissMSX het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-alleen-in-auto.html
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef SolidasRock het volgende:
Opzichter is net langsgeweest. Hij zat wel 10 minuten te voelen en te proberen maar de plafond bleef omlaag vallenHier kon hij gewoon niet onderuit
![]()
Hij laat beide plafonden steken en glad maken. Misschien ziet het plafond uiteindelijk wel goed uit dat ik niet eens meer hoef te witten. Verder ook nog wat dingen die me onlangs opgevallen waren zoals een kratertje in de vloer in berging en veel speling in deurslot en enkele isolatiestrippen boven wc en douche die loslieten.
Ja ik stond klaar met waslijst aan punten die moesten gebeuren aan de woning.![]()
Mooie tijd om te lunchenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh wat is het hier druk.... nu eerst even lunchen...
Mooie tijd om wakker te worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooie tijd om te lunchen
Zo, ben weer wakker
Ik ben ook moequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mooie tijd om wakker te worden.
Zo, ik ben moe
Jij gaat Ajax kijken met een biertje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanavond in ieder geval plannen voldoende!
uiteraard ga ik kijken, ..........maar wel zonder biertjequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij gaat Ajax kijken met een biertje?
Ik ga ook kijken. Horizontaal, vrees ik .... en dan is het aan de spelers om mij wakker te houdenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
uiteraard ga ik kijken, ..........maar wel zonder biertje
Dan vrees ik dat je zo slaapt.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Horizontaal, vrees ik .... en dan is het aan de spelers om mij wakker te houden
Maar ik wilde deze week beginnenquote:Hartelijk dank voor uw aanvraag. De afspraken voor de gratis dagpas worden vanaf 16 augustus a.s. weer ingepland. Wij nemen contact met u op.
Met sportieve groet,
Tom Mulder
Bij vlagen erg goed zelfs!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En Flap, nog klaar wakker zeker? Ze spelen goed!
Zou gewoon effe langsgaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik wilde deze week beginnen
Toch maar bellen...
Ik ben dan geen ajaxfan, maar ik hoop met je mee. Hoe meer teams verder in europa, hoe beter natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik hoop dat ze het kunnen voortzetten en hopen op 'de nul' natuurlijk
Gewoon wakker blijven joh. Ze komen tussen 8 en 1quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef GotC het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bed. Wilde wel wachten op de postbode met mn Esprit bestelling, maar dat wordt m niet
Dan maar ophalen bij het postkantoor.
Met wie heb je een afspraak??quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jeeej, morgen intake bij de sportschool!
Ik heb er 2,5 jaar gesport (ben net een maand gestoptquote:
Ach die paar dagen overleef je wel toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:30 schreef SolidasRock het volgende:
Net mail gehad, die firma komt pas 5 augustus de plafond en berging repareren. Jammer dat het niet eerder is....
Erg rot, maar je kan toch nog wel het eea doen in het huis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:30 schreef SolidasRock het volgende:
Net mail gehad, die firma komt pas 5 augustus de plafond en berging repareren. Jammer dat het niet eerder is....
Al je spullen staan er hequote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach die paar dagen overleef je wel toch?
ik vond em niet zoooo bijzonder..quote:
Oh die puber heeft dit broodje ook gemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond em niet zoooo bijzonder..
( misschien ook wel omdat diepukkelige puber de saus ONDER in de pita gestopt had en ik dus 3/4 van het broodje geen saus had en toen alleen maar saus..)
Ik ben niet online (met msn) maar advies vragen kan altijd natuurlijk....quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Niemand online op MSN, heb wat advies nodig
en dan afgewezen worden omdat je pasfoto niet goed is.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef tuintegel het volgende:
Over je huis?
Ik zit in de wachtrij voor een nieuw paspoort, erg druk hier.
Nee hoor , over een week ophalenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
en dan afgewezen worden omdat je pasfoto niet goed is.....
Als je een echte bikkel bent ga je meefietsenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Atreidez het volgende:
Ohja! In wateringen toch? Daar kan ik nog wel even langs fietsen na me werk
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:01 schreef tuintegel het volgende:
ik heb heel ranzig gegeten net. Wraps met roomkaas en zalmfilet en daarna paprikachips
. Ik word misselijk nu als ik aan de combinatie denk , maar het smaakte wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 02:18:35 ]
We hebben vanalles opgeruimd en gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker druk?
Ik ga maar eens naar mn werk
Ligt eraan hoe druk je je maakt hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 06:15 schreef GotC het volgende:
[..]
We hebben vanalles opgeruimd en gedaan![]()
Druk?![]()
Tja, het uitgaansleven...wat voor uitgaansleven verwacht je precies? Kroegen en terrasjes, of grote clubs?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:08 schreef Forgottenone het volgende:
Hallo mensen uit Den Haag.
Misschien dat wij vanuit het Oosten gaan verhuizen naar het Westen en dan wel Den Haag (Scheveningen).
Puur omdat het hier gewoon een dode saaie boel is en ik dus wat meer uit m'n leven wil halen.
Maar ik zit nog te twijfelen want is Den Haag nou echt iets?
Hoe is bijvoorbeeld het uitgaansleven daar?
Daarbij komen we dan waarschijnlijk in een appartement te wonen en dit is wel wat anders dan een groot vrijstaand huis maar is het ook wat?
Ik ben zelf 18 en ik ga met me ouders mee ernaartoe voor de duidelijkheid.
Ik kan niet echt precies goede vragen stellen omdat ik er niet op kan komen, maar er zullen hier vast wel mensen zijn die mij een beetje over Den Haag kunnen vertellen vanuit hun eigen perspectief.
Het uigaansleven waar je fatsoenlijke leuke meiden vind, dus geen breezahsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, het uitgaansleven...wat voor uitgaansleven verwacht je precies? Kroegen en terrasjes, of grote clubs?
Maar je bent welkom hoor![]()
In dat geval zit je vooral in het centrum van Den Haag prima! Leuke kroegen cq. bar/dancings en terrassen op het Plein, gezellige kroegen en terrassen op de Grote Markt, goede feesten en optredens in het Paard van Troje, veel evenementen met podia in de stad .... weinig te klagenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:14 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Het uigaansleven waar je fatsoenlijke leuke meiden vind, dus geen breezahs
Dankje!![]()
Haha, de Achterhoek, dus 15 minuten van de grens af. Ja dat dacht ik al want het is hier echt een dooie boel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Hoe ver uit het Oosten kom je dan? Want de Randstad is zoiezo natuurlijk stukken leuker als het platteland voor iemand van jou leeftijdWe hebben in Den Haag overigens ook vrijstaande huizen met grond enzo he, het zijn niet allemaal flatgebouwen.
Overigens heb je zo te lezen ook geen keuze, dus je kan je er maar beter bij neerleggen en het beste ervan maken?
Het is nog niet helemaal zeker, ik moet er zelf nog even goed over nadenken. Want het is een redelijk grote stap. Wanneer is zelf een raadsel omdat het huis sinds 4 maanden te koop staat en we pas kunnen gaan verhuizen als dit verkocht is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In dat geval zit je vooral in het centrum van Den Haag prima! Leuke kroegen cq. bar/dancings en terrassen op het Plein, gezellige kroegen en terrassen op de Grote Markt, goede feesten en optredens in het Paard van Troje, veel evenementen met podia in de stad .... weinig te klagen![]()
En qua vrouwen zit het ook prima in elkaar hier![]()
Is het zeker dat jullie hierheen gaan verhuizen, en wanneer ongeveer?
Het lijkt mij inderdaad ook wel een grote stap, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het nix wordt. Zeker als je sociaal goed onderlegd bent, kan er een hele wereld voor je open gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:22 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Haha, de Achterhoek, dus 15 minuten van de grens af. Ja dat dacht ik al want het is hier echt een dooie boel.
Nou, het is dus zo dat mijn ouders al paar jaar lang naar Scheveningen willen, maar hier blijven voor mij omdat ik hier vrienden heb en op school zit. Maar voor mij word het hier wel erg eentonig en saai dus wil ik graag wat meer zien dan alleen elke keer dezelfde mensen, dezelfde discotheek etc. etc..
Daarbij zal ik daar dan verder moeten gaan met mijn opleiding. Ik maak snel contact met mensen dus hoop dat ik daar snel vrienden zou kunnen maken en eventueel een leuk meisje kan vinden wat ik dus hier niet kan vinden omdat het in principe ander soort meisjes zijn.
Ik ben zelf geboren in Bosnie en dus in de stad Sarajevo, dus ben een stadsmens in principe en hou ook meer van stads dan van boerse mensen. Mij lijken de mensen daar ook gezelliger en sowieso waar ik meer uit het leven kan halen.
[..]
Het is nog niet helemaal zeker, ik moet er zelf nog even goed over nadenken. Want het is een redelijk grote stap. Wanneer is zelf een raadsel omdat het huis sinds 4 maanden te koop staat en we pas kunnen gaan verhuizen als dit verkocht is.
Sociaal goed onderlegd ben ik zeker, daar twijfel ik niet over. Waar ik alleen over zit te piekeren is of ik het daar echt naar me zin zou hebben, want ik ken niemand en niks daar. Tevens weet ik niet of ik daar verder kan gaan met de opleiding waar ik op dit moment mee bezig ben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad ook wel een grote stap, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het nix wordt. Zeker als je sociaal goed onderlegd bent, kan er een hele wereld voor je open gaan.
En dan kun je natuurlijk beginnen met de altijd gezellige Fok! Den Haag-meets
De huizenprijzen zijn inderdaad niet echt te vergelijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:31 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Sociaal goed onderlegd ben ik zeker, daar twijfel ik niet over. Waar ik alleen over zit te piekeren is of ik het daar echt naar me zin zou hebben, want ik ken niemand en niks daar. Tevens weet ik niet of ik daar verder kan gaan met de opleiding waar ik op dit moment mee bezig ben.
En nu wonen we in een redelijk groot huis en dan overstappen naar bijvoorbeeld een appartement is wel een heel verschil. Ik weet zelf overigens niet hoe duur de huizen daar zijn, want heb gehoord dan Den Haag wel prijzig is vergeleken met hier.
Maar naar een grote stad wil ik al een poosje omdat er gewoonweg véél meer te beleven valt.
Bier uit houten pullen gedronken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Morrrrruugguhh.
Heb een klein beetje een houten hoofd..hoe zou dat toch komen
Oke oke, maar het lijkt me wel een leuke uitdaging.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De huizenprijzen zijn inderdaad niet echt te vergelijken![]()
Maar goed, ik zou het in jouw geval gewoon doen. Je kunt altijd nog terug
Het is nu niet echt strandweer, helaas...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Oke oke, maar het lijkt me wel een leuke uitdaging.
Verder wel druk nu vanwege het weer op het strand ofniet?
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat er zaagsel in zit.
Dankje voor deze uitleg, op dit moment ben ik bezig de met de opleiding Vestigingsmanager Groothandel, dus dan zit het met stageplekken en de rest wat je zei inderdaad goed! De natuur heeft inderdaad een voordeel dat het je een soort gevoel geeft dat je je op vakantie voelt in plaats van in het overdrukke en saaie Nederland wat ik nu dus hier in het Oosten wel heb.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:43 schreef Atreidez het volgende:
Ik weet ook niet wat voor school/opleiding je (nog) doet, maar de kansen op de arbeidsmarkt en voor je ontwikkeling zijn hier natuurlijk ook veel groter. Meer variatie en keuze, meer stageplekken, grotere uitdagingen, hogere salarissen (als t meezit).
Scheveningen heeft nog als bijkomend voordeel dat je niet helemaal anoniem in een stad zit, maar tegen de zee aan. Je hebt dus natuur en recreatie vlak voor de deur, het is ook touristisch en daardoor ook rijk aan evenementen (vooral in de zomer), en dan met de voordelen van de stad Den Haag op korte afstand met goeie OV opties.. Mooi toch
Neuh, uit die smerige plastic bekertjes.quote:
Doe eens aardigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat er zaagsel in zit.
ZEG HET DAN OOK NIET!!!quote:
Ja maar....ja maar....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Neuh, uit die smerige plastic bekertjes.
[..]
Doe eens aardig![]()
[..]
ZEG HET DAN OOK NIET!!!
Had ik al gezegd dat ik na vandaag een week vakantie heb?? Nee he...nou bij dezequote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja maar....ja maar....
ik zei het toch ook niet?
Ik heb een paar jaar geleden hetzelfde gedaan! Wel met een creatieve omweg, maar feit blijft dat ik na 18 jaar Achterhoek ineens in Den Haag zitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:22 schreef Forgottenone het volgende:
Haha, de Achterhoek, dus 15 minuten van de grens af. Ja dat dacht ik al want het is hier echt een dooie boel.
Nou, het is dus zo dat mijn ouders al paar jaar lang naar Scheveningen willen, maar hier blijven voor mij omdat ik hier vrienden heb en op school zit. Maar voor mij word het hier wel erg eentonig en saai dus wil ik graag wat meer zien dan alleen elke keer dezelfde mensen, dezelfde discotheek etc. etc..
Het is nog niet helemaal zeker, ik moet er zelf nog even goed over nadenken. Want het is een redelijk grote stap. Wanneer is zelf een raadsel omdat het huis sinds 4 maanden te koop staat en we pas kunnen gaan verhuizen als dit verkocht is.
Picsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef tuintegel het volgende:
Jeetje jij moet wel aangekomen zijn deze week ! Macjunk!
Ik ga wederom op zoek naar een speelgoedwinkel die Barbiehuizen verkoopt... Ze zijn op internet zat te vinden , maar ik wil hem gewoon zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
Mijn buikje zegt dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef tuintegel het volgende:
Jeetje jij moet wel aangekomen zijn deze week ! Macjunk!
Je buikje of je omvang???quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn buikje zegt dat het wel meevalt
Waarom per se Scheveningen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:53 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Dankje voor deze uitleg, op dit moment ben ik bezig de met de opleiding Vestigingsmanager Groothandel, dus dan zit het met stageplekken en de rest wat je zei inderdaad goed! De natuur heeft inderdaad een voordeel dat het je een soort gevoel geeft dat je je op vakantie voelt in plaats van in het overdrukke en saaie Nederland wat ik nu dus hier in het Oosten wel heb.
Het OV heeft zeker z'n voordelen, ik mag binnenkort met m'n rijbewijs beginnen en heb dus echt de afgelopen jaren uitgekeken naar het moment dat ik met de auto overal naartoe kan en dus naar grote steden en niet meer hoef te fietsen etc., maarja nu blijkt dat ik misschien in een grote stad ga wonen dus de auto niet eens veel zal gebruiken.
@Forgotten In de zomer is het hier 5 graden kouder en en in winter weer 5 warmer vergeleken met het binnenlandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is nu niet echt strandweer, helaas...
Daarom heb ik ook geen nieuwequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goed man, heb ik vroeger ook gehad.....2x op geschaatst en vervolgens weggegooid.
Die Mart ook, te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen nieuwe
Ging naar een fietsen/schaatsenwinkel in Poeldijk, waar ik nog weleens wat uurtjes heb gewerkt. Zegt die eigenaar tegen me: Volgens mij hebben wij dezelfde maat, wacht ff...
Komt ie terug met z'n eigen skates. Gebruikt ie niet meer, mocht ze voor een prikkie meenemen. Voor die paar keer per jaar vind ik dat prima! En het is goed spul ook nog
Andere fietsenzaakquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die Mart ook, te goed voor deze wereld
Ah ik dacht van Tolquote:
Tol heet niet Mart.... Maar het was idd van Tol jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah ik dacht van Tol:) Nooit geweten dat ze daar 2 fietsenzaken hadden
Nu is het tijd voor tafeltennis!
Ja .. maar dat was VOOR je Mac avontuur...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt mijn ranke slanke lijfje toch gezien
Oh, sindsdien 0,5 kg kwijtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja .. maar dat was VOOR je Mac avontuur...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
Heb het even heeelemaal gehad nu![]()
*Zwelgt even in d'r ellendige gevoel*
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:34 schreef Barretje80 het volgende:
wil jij even je vakantie hier etaleren??
http://tinyurl.com/2v3h2roquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zoek een leuk pannenkoekenrestaurant/boot waar je vanuit Rijswijk met de auto makkelijk kan komen, wie helpt me? (moet a.s. zondag open zijn)
Ik was eigenlijk op zoek naar ervaringen, adressen kan ik zelf wel vinden danku.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
http://tinyurl.com/2v3h2ro
your welcome
Als ik zeg dat mijn ervaring met een pannenkoekenrestaurant vlakbij Den Haag goed is , dan heb je daar toch niet veel aan als je geen adressen nodig hebt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar ervaringen, adressen kan ik zelf wel vinden danku.
Zit er in Rijswijk niksKan er maar eentje vinden : Leeuws of zo
Ik ben bang dat het de komende jaren alleen maar erger gaat worden, gezien de laatste aangekondigde reorganisatie bij de TNT. Alle vaste krachten eruit, en voortaan alles met uitzendkrachten want dat is goedkoper.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Hoop dat ze de betreffende postbezorger eruit schoppen
Dan spaar ik alle verkeerd bezorgde post op en gooi dat bij de directeur thuis door de busquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het de komende jaren alleen maar erger gaat worden, gezien de laatste aangekondigde reorganisatie bij de TNT. Alle vaste krachten eruit, en voortaan alles met uitzendkrachten want dat is goedkoper.
Pas maar op, voor het weet biedt 'ie je een baan aan omdat je in 't profiel past van 'verkeerdbezorgers'.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:22 schreef MissMSX het volgende:
Dan spaar ik alle verkeerd bezorgde post op en gooi dat bij de directeur thuis door de bus
Mooi. Dan gooi ik voortaan alle post die ik moet bezorgen bij hem door de busquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op, voor het weet biedt 'ie je een baan aan omdat je in 't profiel past van 'verkeerdbezorgers'.
Onze post niet alsjeblieft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:28 schreef MissMSX het volgende:
Mooi. Dan gooi ik voortaan alle post die ik moet bezorgen bij hem door de bus
Dan hoop ik dat je was buiten stond, anders heb je ook last van een lekkage.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:30 schreef nectarientje het volgende:
Heul lang geslapen![]()
En mijn was is natgeregend vannacht![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:32 schreef AirwiN het volgende:
Dan hoop ik dat je was buiten stond, anders heb je ook last van een lekkage.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:30 schreef nectarientje het volgende:
Heul lang geslapen![]()
Missie, heb jij zin om mij binnenkort te helpen met een nieuw naaiproject? Ik denk dat het vrij simpel is, maar enig meedenkwerk zou fijn zijn
Hoera! Gaan we daar een keer voor zittenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:30 schreef nectarientje het volgende:
Heul lang geslapen![]()
Missie, heb jij zin om mij binnenkort te helpen met een nieuw naaiproject? Ik denk dat het vrij simpel is, maar enig meedenkwerk zou fijn zijn
Je eerstkomende vrije dag dan maar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoera! Gaan we daar een keer voor zittenTof! Bij voorkeur nog wel als er nog iets van kans op mooi weer is, het gaat nl om bekleding van een strandstoel
Toch leuk om er nog even mee op het balkon te kunnen zitten.
Bouwbesluit is een wettelijk vastgelegd voorschrift. Je moet niet gaan voor de duurste isolatie, maar voor de beste isolatie. Als het goed is staat op de verpakking aangegeven hoeveel dB demping de isolatie garandeert. Hoe hoger het aantal dB, des te beter de demping. Daar kun je beter op selecteren dan op het duurste.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ennuh.... ik heb de onderlaagisolatie van laminaat nog steeds niet gekocht, was ook niet in aanbieding. Maar nu de onderbuurvrouw is komen klagen over geluidoverlast begin ik te denken dat ik beter voor de beste duurste isolatie kan gaan? Die rechthoekige platen heb je in groen (=normaal) en geel (=extra goed) of die rollen alu zilver (=normaal) of goud (=extra goed conform bouwbesluit (???))
Dat er conform bouwbesluit bij staat maakt me nieuwsgierig. Is dit de advies van de bouwmaatschappy?
Bij de gamma is de gouden versie 3.99 en hier is ie 2,85 http://www.isogold.nl/![]()
Lijkt me goed!quote:
Laat maar weten wanneer dat isquote:
die groene onderplaat is 9 dB reductie, silver alu is 10dB en de gold is ook al 10dB. Ontloopt elkaar nauwelijks als het al klopt. Ik heb geen zin achteraf de laminaat weg te moeten halen omdat de buren klagen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bouwbesluit is een wettelijk vastgelegd voorschrift. Je moet niet gaan voor de duurste isolatie, maar voor de beste isolatie. Als het goed is staat op de verpakking aangegeven hoeveel dB demping de isolatie garandeert. Hoe hoger het aantal dB, des te beter de demping. Daar kun je beter op selecteren dan op het duurste.
Loop sowieso niet op schoeisel in huis, dat scheelt al een hoop geluidsproductie.
Als je geen hal hebt, kun je ook je gewoon je schoenen uitdoen zodra je binnen bent hoor. Of sliep je tot voor kort met je schoenen aan in bed?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:38 schreef SolidasRock het volgende:
die groene onderplaat is 9 dB reductie, silver alu is 10dB en de gold is ook al 10dB. Ontloopt elkaar nauwelijks als het al klopt. Ik heb geen zin achteraf de laminaat weg te moeten halen omdat de buren klagen.
Dat van schoeisel niet binnen waren we al van plan. Hebben nu een hal wat ik hiervoor niet had.
ik las in het begin af en toe gevoelige baarmoeders....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:38 schreef MissMSX het volgende:
Wat een stomme TT. Ik lees steeds 'woelige baarden'
We zijn al bij haar op bezoek geweest met een bloemetje. Praatje gemaakt, haar woning bekeken, het kwam erop neer dat ze geluiden hoorde in de slaapkamer en rond die tijd heb ik een buro+burostoel+subwoofer (harder dan gewenst door gewicht) neergezet. Dat zijn de enige 3 dingen die ik me kan voorstellen. Voor de rest niks. Heb gisteren de halve dag lopen schuren met schuurmachine en we hebben haar niet meer teruggezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geen hal hebt, kun je ook je gewoon je schoenen uitdoen zodra je binnen bent hoor. Of sliep je tot voor kort met je schoenen aan in bed?
Je zou es kunnen informeren bij de dealer wat het verschil is tussen de silver en de gold. Leuk dat het conform bouwbesluit is, maar wat betekent dat nou in de praktijk?
Je zou daarnaast ook es aan de buurvrouw kunnen vragen wat voor overlast ze ervaart. Heeft ze last van klusgeluiden, praatgeluiden, loopgeluiden of...? Dan weet je in ieder geval waar je rekening mee kan/moet houden.
Dan raad ik je de Witte Raaf aan: http://www.crepedewitteraaf.nl/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zoek een leuk pannenkoekenrestaurant/boot waar je vanuit Rijswijk met de auto makkelijk kan komen, wie helpt me? (moet a.s. zondag open zijn)
Ik leid hiervan af dat ik de isogold moet nemen aangezien bij die silver nergens iets over het voldoen van de bouwverordening staat.quote:Veilig en verantwoord klussen:
blabla, de aanpassing moet voldoen aan de eisen van de bouwverordening, nutsbedrijven, bouw en woningtoezicht, brandweer en wooninvest.
Daar weet ik dan wel weer alles vanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik las in het begin af en toe gevoelige baarmoeders....
Ik ben onschuldig!quote:
Die had ik nog niet gevonden tnxxquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan raad ik je de Witte Raaf aan: http://www.crepedewitteraaf.nl/
Zit tussen Leidschenveen en Zoetermeer in een erg leuk gerestaureerde boerderij. Erg goed eten, gezellig personeel, genoeg keuze en erg leuke knusse sfeer
Jij olie? en zon?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Echt irritant net. Lag ik op het strand te genieten van de zon, zat er zo'n Engels stel naast me met van die kinderen die hun bek niet konden houden en continue met zand aan het gooien waren. Daar ik me net had ingesmeerd met olie bleef dat zand op mijn rug zitten en werd ik niet bruin. Echt he, die mensen
altijd OOK een beetje olie..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Scherp! alhoewel ik dacht dat het gas was
Smaak eetelijk!!quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik haat mensen die op het allerlaatste moment afspraken afzeggen zonder enige reden
ben er echt klaar mee
![]()
Het zijn koophuizenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
Dan moet je nu ingrijpen necta. Als jouw eigen wooncomfort in het nauw komt doordat je buurman onfris gaat doen moet je toch ingrijpen. Wandel vandaag naar zijn huis toe en vraag of het opgeruimd kan worden binnen paar dagen, daarna ga je naar woningbouw.(het zijn huurhuizen gok ik? niemand koopt een huis en maakt er een vuilnisbeltje in tuin/bakon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Marvelous op 01-08-2010 12:06:56 ]Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Huh...zon......yeah strand!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef Marvelous het volgende:
Yes, eindelijk een nieuwe tv gekocht!! (de ibood van vandaag)
Tot zo ver een stukje uit mijn dagboek!!
[..]
Het word voor mij weer heel de dag binnen, keihard werkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Huh...zon......yeah strand!
Wat voor tv heb je? never mind...seen it, mooi dingetje!
Goed zo, hard straffen die mensen die te hard rijden niet niet op flitsers letten!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:19 schreef tuintegel het volgende:
Kut weer een bekeuring binnen ... eigenlijk wil ik hem niet open maken
Ken een goede aannemer, heeft bij ons van een gang met inbouwkasten een badkamer weten te maken. Echt toen ie het zei zag ik het echt totaal niet, maar de badkamer is er.quote:Kent 1 van jullie een goede vakman timmerman? Zag bij buurvrouw dat haar inbouwkast "omgedraaid" is. Er is in de achterkant van de inbouwkast deuren gemaakt en de voorkant is "verdwenen" (eroverheen behangen).
Dat is weer een hele ervaring. Ik heb gisteren in mijn stoel gezetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ken een goede aannemer, heeft bij ons van een gang met inbouwkasten een badkamer weten te maken. Echt toen ie het zei zag ik het echt totaal niet, maar de badkamer is er.
Ben trouwens weer terug uit Stuttgart, Munchen en Wenen
Damn wat is Wenen mooi zeg. Je gaat je bijna schamen dat we hier opgescheept zitten met Amsterdam. Lekker geshopt in Stuttgart, Filmstad bezocht in Munchen (tijdverdrijf) en daarna twee dagen cultureel doen en mn inner-japanner naar buiten laten komen in Wenen (250 foto's verder...). Wil zeker nog eens terug.
Gisteravond in 11 uur teruggereden. Lekker brak. Wel heerlijk kunnen doorkachelen in Oostenrijk en Duitsland (in Nederland niet natuurlijk![]()
![]()
80km op een lege 4 baansweg
![]()
![]()
![]()
).
Ging iig een stuk beter dan op de heenweg. Mega regenbuien waardoor je echt niets meer zag, uiteraard brak halverwege Stuttgart mn ruitenwisser af (ze raakte elkaar en toen poef weg linkerwisser), lang leve TomTom en informatie over garages. Files, wegopbrekingen....fun fun fun.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goed zo, hard straffen die mensen die te hard rijden niet niet op flitsers letten!
Dat zijn nutteloze boetes...daar heb je niet eens plezier van gehadquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef tuintegel het volgende:
Hoop je daarop? Nee vijf kmkleintje dus .maar ik vind het gewoon zonde .
ah je kent me toch, daar zou ik nooit op hopen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef tuintegel het volgende:
Hoop je daarop? Nee vijf kmkleintje dus .maar ik vind het gewoon zonde .
Ik rijd eigenlijk altijd te hard en mijn laatste boete was iets van vier jaar terug.... oh "mazzel-ik "quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
als je te hard hebt gereden maak je kans op een boete..
als je die vervolgens krijgt moet je er ook niet moeilijk over doen..
als je geen boete wil moet je simpelweg niet te hard rijden..
(een hoop ALS)
Mzzlaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik rijd eigenlijk altijd te hard en mijn laatste boete was iets van vier jaar terug.... oh "mazzel-ik "
Ik doe er ook niet moeilijk overquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
als je te hard hebt gereden maak je kans op een boete..
als je die vervolgens krijgt moet je er ook niet moeilijk over doen..
als je geen boete wil moet je simpelweg niet te hard rijden..
(een hoop ALS)
Het valt idd wel mee en ik vind het ook zonde. Maar jij bent ook geen snelheidsduiveltje toch ? Ik durf zelfs naast je te parkeren de laatste tijdquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik doe er ook niet moeilijk overmaar ik vind het zonde , dat is meer dat ik met de vinger dus naar mijzelf wijs
. Dat mag volgens mij best toch?
Het valt overigens nog mee, ik heb er gemiddeld 2 per jaar .
Dit gaat niet over haar snelheid van praten, neem ik aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Maar jij bent ook geen snelheidsduiveltje toch ?
Al gemerkt dat we nu froyo 2.2 hebben voor de Desire OTA?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
Weer thuis![]()
Was een heerlijk weekendje, ouderwets op een camping
Euh, nog niet...heeft iedereen m al?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al gemerkt dat we nu froyo 2.2 hebben voor de Desire OTA?
Heeft met Flap en mijn (en airwin en missmsx en misschien wel meer mensen) telefoonsoftware te maken...quote:
Komt nogquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef GotC het volgende:
Goedeavond
En belachelijk dat ik geen Froyo heb met de Legend![]()
Nog schralere troost, je mist nixquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb te vroeg gejuiched..internet doet het nog niet,..schrale troost, de hele wijk heeft dit probleem.
Wat voor werk doe jij nou precies op dat platform?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:13 schreef Barretje80 het volgende:
Hier vol op aktie!
net een put opgestart waar een hoop gesteggel over was voor start-up.
Dat wordt tot laat-in-de-nacht blijven monitoren...
iemand zin in een spelletje??
Wat heb je in gedachten?quote:
Tsjaa..quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij nou precies op dat platform?
Waarom is het eerste wat in mij opkomt altijd "zoek de mossel"??quote:
Dat spelletje kan toch nooit lang durenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waarom is het eerste wat in mij opkomt altijd "zoek de mossel"??
Goedemorgen trouwens
Waar issie dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat spelletje kan toch nooit lang duren
Zoek fifi, zoek!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
RB meld zich aan om te helpen zoeken
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat spelletje kan toch nooit lang duren
Doe dan Foofur..... heb ik toevallig gisteren gezien samen met 'er was eens' en 'de bluffertjes' ....... je moet wat als je internet eruit ligtquote:
Nou, ik ben benieuwdquote:Geachte mevrouw MSX,
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u aangeeft dat de post niet correct wordt bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag wil ik hierop reageren.
Natuurlijk geef ik uw klacht door aan de manager van de afdeling postbezorging. Hij zal de betrokken medewerker binnen drie dagen aanspreken op de gemaakte fouten. Bovendien zal hij er op toezien dat uw post voortaan correct wordt bezorgd. Uw klacht wordt intern opgelost, u krijgt daarom geen verdere reactie op uw melding.
Door uw klacht aan ons door te geven, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wanneer u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft met betrekking tot onze service, laat het mij dan gerust weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
<naam medewerker>
Klantenservice TNT Post
Deze komt dan toch hoop ik nog steeds wel in de nog te verschijnen bundel 'de klachten van MissMSX'?quote:
Deed je internet het drie jaar niet dat je daar nu pas mee komt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sommige mensen hebben een te grappige naam voor een online profiel:
http://www.linkedin.com/pub/constant-lam/10/383/629
Hey! Deze keer heb ik echt een klacht ingediend he!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Deze komt dan toch hoop ik nog steeds wel in de nog te verschijnen bundel 'de klachten van MissMSX'?
Ik kwam hem tegen en moest lachenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deed je internet het drie jaar niet dat je daar nu pas mee komt?
Kannie mooi in de epiloogquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:49 schreef MissMSX het volgende:
Hey! Deze keer heb ik echt een klacht ingediend he!!
Ken je hem al?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik kwam hem tegen en moest lachen
Wat was de klacht eigenlijk ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey! Deze keer heb ik echt een klacht ingediend he!!
Oh dat gebeurt hier ook regelmatig, ... maar ik heb onze TNT bezorger vorige week gezien en ik vind het ineens helemaal geen verrassing meer. Dat die gozer elke dag de weg naar huis weet vind ik al knap. Bij ons is het een rastafiguur die geen stap te hard loopt en met zijn dreads de joint uit zijn mondje tikt...... tijdens het werk. Ik zat er aan te denken om een foto te nemen wanneer ik het weer zie.... ik heb geen problemen met mensen die blowen maar wel als ze met mijn salarisstrookje en pensioenoverzichten in hun hand lopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat was de klacht eigenlijk ?Ik zat laatst ook weer op TNT te schelden, gewoon weer geadresseerde post die 5cm de deur uit steekt richting de straatkant.. Ben bang dat als ik klaag ik straks helemaal geen post meer krijg
Wij hebben de afgelopen maanden al een keer of 5 post in de bus gehad die niet voor ons is. En dan niet post die per ongeluk van de directe buren is, maar 10 minuten verderop (wel in dezelfde straat) of een compleet andere straat. En dan niet 1 poststuk, maar meerdere voor verschillende adressenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat was de klacht eigenlijk ?Ik zat laatst ook weer op TNT te schelden, gewoon weer geadresseerde post die 5cm de deur uit steekt richting de straatkant.. Ben bang dat als ik klaag ik straks helemaal geen post meer krijg
Dat heb ik hier ook regelmatig.. Nu woon ik gelukkig in een portiek dus jantje en pietje zullen het niet zomaar zien, maar toch..quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Ja... Maar wat was de klacht nou?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:16 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben de afgelopen maanden al een keer of 5 post in de bus gehad die niet voor ons is. En dan niet post die per ongeluk van de directe buren is, maar 10 minuten verderop (wel in dezelfde straat) of een compleet andere straat. En dan niet 1 poststuk, maar meerdere voor verschillende adressen
Dat dit dus ook met mijn post kan gebeurenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:21 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb t 1 keer wel gezegd, tegen zo'n bezorger op zaterdag. Maar die jongen was misschien 17 ofzo, en die zei wel ok ok, maar keek erbij alsof ie al wist dat t ze laatste dag was ofzo. Vind het met folders en krantjes ook irritant trouwens, maar dan alleen swinters (omdat t koud wordt in huis met een open brievenbus
[..]
Ja... Maar wat was de klacht nou?
Nu weet ik dat ze het vaste personeel allemaal hebben ontslagen en voor nieuwe goedkopere krachten gaan,.........maar dit vind ik overdrijvenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Over TNT zag net zo'n pakketdienstbus van hen rijden met Bulgaars kenteken...
Overdrijven? Ze hebben afgelopen jaar maar 3 miljoen winst gemaakt. Denk je dat de aandeelhouders daar tevreden mee zijn? Nee dus, bezuinigen it is!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nu weet ik dat ze het vaste personeel allemaal hebben ontslagen en voor nieuwe goedkopere krachten gaan,.........maar dit vind ik overdrijven
Wat is dat toch met al dat eenrichtingsgedoe.. Krijgen we nog meer verkeer die bij begin Jur. Kokstraat moet oversteken naar de Keizerstraat, aangezien je niet vanaf de Schev. weg de Duinstraat nog in kanquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef Jill-RMC het volgende:
WTF hebben ze de Helmstraat nu al het eenrichtingsverkeer omgekeerd. Wilde net er in vanaf de Scheveningseweg...niet dus. Vraag me af of dit afgelopen zaterdagnacht ook al was...kan me niet herinneren dat ik toen dat bord heb gezien
Nee, een idioot die waarschijnlijk nog nooit een stap in Scheveningen heeft gezet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al dat eenrichtingsgedoe.. Krijgen we nog meer verkeer die bij begin Jur. Kokstraat moet oversteken naar de Keizerstraat, aangezien je niet vanaf de Schev. weg de Duinstraat nog in kan
Zeker weer een boomknuffelaar aan het roer van de straatplanning in Scheveningen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |