Op Aruba stralend weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu film kijken
Leuk, heb ik een week vakantie en wat zijn de weersverwachtingen
Dat heb ik tegenwoordig elke dagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:53 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb ook heerlijk even vrij. Heb alleen wel de hele dag al een gevoel alsof het zaterdag is .
Huilt dat lekkerder als je eenzaam bent?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:00 schreef Flappekz het volgende:
Zo...GotC naar d'r werk geschopt, straks lekker overdwars op bed
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huilt dat lekkerder als je eenzaam bent?
Ik neem aan dat je GotC wel mist in bed, toch?quote:
Uiteraard! Maar dan weet ik toch niet hoe het huilt als we met zn 2-en in bed liggen? Dan hoef ik niet te huilen he...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je GotC wel mist in bed, toch?
Geen tranen van geluk als ze bij je is? Wat een harteloos monster ben je toch.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
Uiteraard! Maar dan weet ik toch niet hoe het huilt als we met zn 2-en in bed liggen? Dan hoef ik niet te huilen he...
Geen vergelijkingsmateriaal dus
Dan heb ik geen tijd voor mn tranen van gelukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen tranen van geluk als ze bij je is? Wat een harteloos monster ben je toch.
Ik ga sporten! enne ja verder tot ik me doodverveelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe lang ga je dan nietsdoen? Tot je je verveelt?
Ze groeit als kool![]()
Helleuwh!quote:
Die hebben wij laatst ook weer flink gesponsordquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mogguh
Zometeen maar even langs Ikea
Zweedse balletjesquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die hebben wij laatst ook weer flink gesponsord
Welke? De Lack?quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook die ja
En een salontafel en hoektafeltje
Oke, wij hebben de Lack salontafel en hoektafeltje en tv meubelquote:
Lijkt er wel een klein beetje opquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke, wij hebben de Lack salontafel en hoektafeltje en tv meubel
[ afbeelding ]
Gaan nu beetje kijken voor wat kopjes, glazen,borden, kussentjes, vloerkleed en wat we nog allemaal tegenkomen
Hey, die heb ik ook!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke, wij hebben de Lack salontafel en hoektafeltje en tv meubel
[ afbeelding ]
Gaan nu beetje kijken voor wat kopjes, glazen,borden, kussentjes, vloerkleed en wat we nog allemaal tegenkomen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt er wel een klein beetje op
Lekker kleine dingetjes shoppen dus, ook leuk
Preciesquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook!
17 euro tochHoef je iig geen onderzetters te gebruiken enzo
Alweer solliciteren??quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helleuwh!
Het is weer eens een suffe boel op mn werk, as usual.
Binnenkort solliciteren op een andere functie
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Alweer solliciteren??
* Marvelous vertrekt zo richting ijhorst
quote:De moeder bleek een paar maanden geleden ook al haar dochter alleen in de auto te hebben gelaten.
Moeders zal wel bij de Mac hebben gezeten...of in de sportschool daar, en geen geld hebben gehad voor een oppas...quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:54 schreef MissMSX het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-alleen-in-auto.html
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef SolidasRock het volgende:
Opzichter is net langsgeweest. Hij zat wel 10 minuten te voelen en te proberen maar de plafond bleef omlaag vallenHier kon hij gewoon niet onderuit
![]()
Hij laat beide plafonden steken en glad maken. Misschien ziet het plafond uiteindelijk wel goed uit dat ik niet eens meer hoef te witten. Verder ook nog wat dingen die me onlangs opgevallen waren zoals een kratertje in de vloer in berging en veel speling in deurslot en enkele isolatiestrippen boven wc en douche die loslieten.
Ja ik stond klaar met waslijst aan punten die moesten gebeuren aan de woning.![]()
Mooie tijd om te lunchenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh wat is het hier druk.... nu eerst even lunchen...
Mooie tijd om wakker te worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Mooie tijd om te lunchen
Zo, ben weer wakker
Ik ben ook moequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mooie tijd om wakker te worden.
Zo, ik ben moe
Jij gaat Ajax kijken met een biertje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanavond in ieder geval plannen voldoende!
uiteraard ga ik kijken, ..........maar wel zonder biertjequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij gaat Ajax kijken met een biertje?
Ik ga ook kijken. Horizontaal, vrees ik .... en dan is het aan de spelers om mij wakker te houdenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
uiteraard ga ik kijken, ..........maar wel zonder biertje
Dan vrees ik dat je zo slaapt.....quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Horizontaal, vrees ik .... en dan is het aan de spelers om mij wakker te houden
Maar ik wilde deze week beginnenquote:Hartelijk dank voor uw aanvraag. De afspraken voor de gratis dagpas worden vanaf 16 augustus a.s. weer ingepland. Wij nemen contact met u op.
Met sportieve groet,
Tom Mulder
Bij vlagen erg goed zelfs!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En Flap, nog klaar wakker zeker? Ze spelen goed!
Zou gewoon effe langsgaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar ik wilde deze week beginnen
Toch maar bellen...
Ik ben dan geen ajaxfan, maar ik hoop met je mee. Hoe meer teams verder in europa, hoe beter natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik hoop dat ze het kunnen voortzetten en hopen op 'de nul' natuurlijk
Gewoon wakker blijven joh. Ze komen tussen 8 en 1quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef GotC het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bed. Wilde wel wachten op de postbode met mn Esprit bestelling, maar dat wordt m niet
Dan maar ophalen bij het postkantoor.
Met wie heb je een afspraak??quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jeeej, morgen intake bij de sportschool!
Ik heb er 2,5 jaar gesport (ben net een maand gestoptquote:
Ach die paar dagen overleef je wel toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:30 schreef SolidasRock het volgende:
Net mail gehad, die firma komt pas 5 augustus de plafond en berging repareren. Jammer dat het niet eerder is....
Erg rot, maar je kan toch nog wel het eea doen in het huis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:30 schreef SolidasRock het volgende:
Net mail gehad, die firma komt pas 5 augustus de plafond en berging repareren. Jammer dat het niet eerder is....
Al je spullen staan er hequote:Op donderdag 29 juli 2010 10:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach die paar dagen overleef je wel toch?
ik vond em niet zoooo bijzonder..quote:
Oh die puber heeft dit broodje ook gemaaktquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vond em niet zoooo bijzonder..
( misschien ook wel omdat diepukkelige puber de saus ONDER in de pita gestopt had en ik dus 3/4 van het broodje geen saus had en toen alleen maar saus..)
Ik ben niet online (met msn) maar advies vragen kan altijd natuurlijk....quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Niemand online op MSN, heb wat advies nodig
en dan afgewezen worden omdat je pasfoto niet goed is.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef tuintegel het volgende:
Over je huis?
Ik zit in de wachtrij voor een nieuw paspoort, erg druk hier.
Nee hoor , over een week ophalenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
en dan afgewezen worden omdat je pasfoto niet goed is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |