Ik vind het altijd op zo'n irritant tijdstip. Om 17:00 sport ik de meeste dagen van de week en dat gaat dus niet echt goed samen met collectiewerk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef rub3n het volgende:
Straks weer even 2 uurtjes buslichten/haalklanten! Ik vind het zo'n heerlijk moment van de dag. Ziet er een beetje als volgt uit dan:
16:10 - Ik fiets op mijn gemak naar de TNT vestiging (2-4 minuten)
16:15 - Ik pak mijn scanpen, rittenlijst, telefoon, buslichtingsleutel en automapje. Ondertussen pratend met jan en alleman.
16:20-16:25 - Stap in de auto en rijd (niet op mijn gemak) naar de eerste 2 klanten
16:35 - Terug bij TNT. Even paar laptops + stapeltje post afgeven bij Partijenpost.
16:40 - Even 4 buslichtingzakken, een steekwagentje en een blauw krat in de auto mikken.
16:42-16:55 - Beetje kloten. (tips: plak eens plakband tussen de 2 paaltjes bij de laaddeur, leuk joh als iemand daar tegenaan loopt haha)
16:55 - Rijdt naar nog 1 haalklant.
17:00 - Groet de zeer leuke en knappe receptioniste en begin 200 meter verder met een bus.
17:50 - Kom weer aan bij TNT.
18:05 - Klaar met uitpakken auto
18:05 - Spullen opruimen
18:10 - Aan de koffie met zijn allen! En vaak ga ik rond 19:00 ofzo weer keer naar huis. Haha
Chauffeur Collectie = HEERLIJK!
Zo dat moest ik ff kwijt haha. Het is jammer dat de vestiging hier in Kampen binnen nu en 1,5 jaar gaat opdoeken. Anders kon ik dit mooi de komende vier jaar naast mijn opleiding doen!
Ik heb regelmatig in vakantieperioden langere werkdagen dan 8 uur gemaakt, vaste medewerkers maken ook weleens lange werkdagen van soms 10-12 uur. Dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:28 schreef gekkewiebel het volgende:
Even een vraagje. Vandaag en gisteren een uur of 10 gewerkt, en naar verwachting morgen ook weer ongeveer 10 uur te gaan. Nou heb ik hier zelf geen problemen mee, maar ik vraag me af of dat computerprogramma van TNT het wel accepteert (Harmony heet dat geloof ik?). Het is namelijk een beetje chaos en het duurt nog even voordat de gewerkte uren formeel bekend worden. Als blijkt dat Harmony max 8 uur per dag rekent dan moet ik natuurlijk ergens anders uren bij gaan metselen...
Yep, zaterdag nog 8 uur gewerkt.. is bij mij althans standaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig in vakantieperioden langere werkdagen dan 8 uur gemaakt, vaste medewerkers maken ook weleens lange werkdagen van soms 10-12 uur. Dus komt wel goed.
Dan mag je nu wel naar bed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Het schijnt morgen een drukke dag te worden bij ons met scenario "maatwerk druk". Een of andere mailing van de Postcodeloterij of zoiets?! En één van de operators is ziek (en de rest heeft vakantie) dus moet ik morgen om 05.45 achter de HSM... de laatste keer dat dat gebeurde was met Kerst
Heb een hekel aan de postcodeloterij. Zitten vaak ook niet kloppende namen tussen, dus het zullen wel weer veel retouren worden helaas. Vandaag ook al een hele lijst uit zitten schrijven ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Het schijnt morgen een drukke dag te worden bij ons met scenario "maatwerk druk". Een of andere mailing van de Postcodeloterij of zoiets?! En één van de operators is ziek (en de rest heeft vakantie) dus moet ik morgen om 05.45 achter de HSM... de laatste keer dat dat gebeurde was met Kerst
Hier is dat vorig jaar ook gebeurt alleen niet samen gevoegd maar gewoon verhuist naar een ander TNT pand. Oude pand verkocht, wij rijden ook ontzettend veel extra kilometersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:14 schreef Deezertje het volgende:
Kan iemand mij de logica vertellen van ons kantoor opheffen en samenvoegen met een grote vestiging 10/15km verderop? Wij moeten nog steeds in 'onze' gemeente bezorgen terwijl we nu moeten sorteren e.d. in een andere gemeente. En dus moet er elke dag sowieso 15km extra worden gereden per TNT auto en dan nog eens alle andere ritjes die er normaal ook waren...
Kortom: vestiging gesloten/weg maar wel elke dag (en ook voor de medewerkers) sowieso 15 dus 30km heen-weer moeten rijden naar ander kantoor.... Kosten die extra kilometers dan minder dan het pand wat ze nu gaan sluiten?
05.45 heet uitslapen, ik mag morgen 05.00 beginnen openen en de vrachtwagen lossen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Heb je een link waar ik dat kan bekijken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef rub3n het volgende:
Zijn er hier mensen die hun uren bij houden? Vanavond even de harmony uitdraaien bekeken. En mijn "Werktijd" komt elke week niet overeen met de ingevoerde uren.
Is er iemand die een excel bestand heeft?
Waarom krijgen wij dit nooit te zien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:59 schreef rub3n het volgende:
Die uitdraaien moeten ten inzage op je depot of vestiging liggen.
Ja, ik. Ik zet gewoon per 'dienst' mijn begintijd, eindtijd en de duur in decimale uren er in. De betreffende dienst zet ik in de 'opmerking'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef rub3n het volgende:
Zijn er hier mensen die hun uren bij houden? Vanavond even de harmony uitdraaien bekeken. En mijn "Werktijd" komt elke week niet overeen met de ingevoerde uren.
Is er iemand die een excel bestand heeft?
Hoeft ook geen ingewikkeld rekenwerk te zijn. In het ergste geval zit ik op tienden van een uur (dus 6 minuten). Dat minuutje dat dáár nog van afwijkt, kan ik niet echt wakker van liggen eigenlijk. Sterker nog, bij de meeste bedrijven is een kwartier (kwart decimaal uur) de minimum eenheid om mee te rekenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef rub3n het volgende:
Ik heb soms bijvoorbeeld
9:00-12:35, 15:00-16:10 en 16:10-18:15 Ik heb dus geen zin om dan precies het aantal uren te gaan uitrekeneneigenlijk haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |