Maandag moet ik weer de buslichting gaan doen en dan zie ik als het goed is degene die vanmorgen voor mij gezet heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:53 schreef sbientje het volgende:
dat is idd klote, als het niet goed gezet is. Gelukkig heb ik veel flats dus dan is het niet zo'n probleem, maar als je straten loopt is het echt heel irri als je steeds terug moet ja. Kun je toch wel tegen de postbode+ ofzo zeggen?
haha nou rellen hoeft ook niet, maar ik vind wel dat je zulke dingen moet kunnen zeggen tegen elkaar, toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Maandag moet ik weer de buslichting gaan doen en dan zie ik als het goed is degene die vanmorgen voor mij gezet heeft.Lekker rellen wordt dat maandag dus.
Ik was juist heel vroeg volgens één persoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Het is hier vooral in de vakantie te merken dat de zetten slechter zijn, al viel het vandaag wel mee.
Had wel een lolbroek die langsfietste..
Heb je je verslapen vanmorgen, dat je zo laat bent!?? (
)
Haha, 'k ga niet écht rellen hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
haha nou rellen hoeft ook niet, maar ik vind wel dat je zulke dingen moet kunnen zeggen tegen elkaar, toch?
Ik kreeg laatst een compliment van een postbezorgster die haar wijk kwam halen, ik had m de dag daarvoor gezet. Zei ze: Ik heb nog nooit zo fijn gelopen. Vond ik wel aardig, ze zei dat ze het ook zei als het niet goed was, maar dat een complimentje ook weleens leuk was. Daar kon ik het alleen maar mee eens zijn
Die blauwe brief grappen ben ik na 2 weken al best wel beu eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:45 schreef Cerbie het volgende:
Het is hier vooral in de vakantie te merken dat de zetten slechter zijn, al viel het vandaag wel mee.
Had wel een lolbroek die langsfietste..
Heb je je verslapen vanmorgen, dat je zo laat bent!?? (
)
De blauwe brief is ook een klassieker. Hebben jullie wel eens iemand gehad die zo'n ding écht niet aan wilde nemen?
ja erg he.. of mensen die random op straat aan je vragen of je voor hun ook post hebtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Haha, 'k ga niet écht rellen hoor.Maar 'k ga d'r zeer zeker commentaar op geven.
Ik heb echt een paar van die lange rotstraten, en van die 'villawijkjes' met lange opritten. Dan is het echt geen pretje om een paar keer op en neer te lopen voor losse, 'verdwaalde' brieven.
![]()
[..]
Die blauwe brief grappen ben ik na 2 weken al best wel beu eigenlijk.Alsof mensen niet inzien dat je die grappen al 2342323 keren per dag hoort. Hetzelfde had ik met die verkapte "Hee, d'r zit een gat in m'n glas!" grappen toen ik een bijbaantje in de horeca had.
En dan echt zo ->quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja erg he.. of mensen die random op straat aan je vragen of je voor hun ook post hebt![]()
Of: kom je de honderdduizend brengen?![]()
get a life! verzin eens wat leuks...
ook een ergenis, mensen die je postje noemen
dat had ik laatst ja... stond een knul buiten op de post te wachten dus ik gaf zijn post en net toen ik me weer omgedraaid had zei ie: oh, deze mag mee terug hoor! Dus ik zei: oh... "ja, het is een rekening" ik kon er nog net een ha-ha-ha uitpersen.. begint ie me echt keihard uit te lachen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:00 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En dan echt zo ->blijven kijken in afwachting van een reactie als "WHAHAHA HAHA WOEHAHAHA!
", als men zo'n opmerking maakt.
Incidenteel een keer terug lopen vind ik niet erg, fouten maken doet iedereen. Maar wanneer ik merk dat iemand er met de pet naar heeft gegooid met het zetten van een wijk die ik wegbreng, blijf ik echt niet op en neer lopen. Daar heb ik ook helemaal geen tijd voor, met die krappe tijden (zomerperiode uitgezonderd). Ik neem ze gewoon weer mee naar kantoor (tenzij het rouwkaarten oid zijn). Morgen weer een dag..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Haha, 'k ga niet écht rellen hoor.Maar 'k ga d'r zeer zeker commentaar op geven.
Ik heb echt een paar van die lange rotstraten, en van die 'villawijkjes' met lange opritten. Dan is het echt geen pretje om een paar keer op en neer te lopen voor losse, 'verdwaalde' brieven.
![]()
Bij mij zaten gisteren nog gewoon een paar van die gele kaarten er tussen bij een paar bundels.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:55 schreef Aagie het volgende:
[..]
Incidenteel een keer terug lopen vind ik niet erg, fouten maken doet iedereen. Maar wanneer ik merk dat iemand er met de pet naar heeft gegooid met het zetten van een wijk die ik wegbreng, blijf ik echt niet op en neer lopen. Daar heb ik ook helemaal geen tijd voor, met die krappe tijden (zomerperiode uitgezonderd). Ik neem ze gewoon weer mee naar kantoor (tenzij het rouwkaarten oid zijn). Morgen weer een dag..![]()
Ik doe overigens juist extra mijn best bij het zetten van een wijk die een ander moet wegbrengen. Wil dan juist geen fouten maken.
Of mensen die naar je toekomen als je een grote stapel post in je handen hebt, een spijkerbroek draagt met het TNT logo op je kontzak én je TNT polo aan hebt: "Ben jij van de post?"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja erg he.. of mensen die random op straat aan je vragen of je voor hun ook post hebt![]()
Of: kom je de honderdduizend brengen?![]()
get a life! verzin eens wat leuks...
ook een ergenis, mensen die je postje noemen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Of mensen die naar je toekomen als je een grote stapel post in je handen hebt, een spijkerbroek draagt met het TNT logo op je kontzak én je TNT polo aan hebt: "Ben jij van de post?"
De TNT moet van die shirtjes bestellen die geschikt zijn voor 30 graden of hoger. Die stof is zoooo dikquote:
Misschien word ik dat ook welquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:58 schreef timbob het volgende:
Wie weet ga ik komend schooljaar wel weekendpostbode worden...
dat heb ik echt pas 1 keer meegemaaktquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:26 schreef TokenW het volgende:
BIj het zetten werken de machines ook niet mee, soms heeft de machine kuren en zet dat ding brieven zonder reden ipv laag naar hoog, hoog naar laag en andersom, of verwerken die ondingen de post voor hetzelfde vak 2 maal.
Soms krijg je van TNT wel eens een boekje met aanbiedingen voor fietsen of brommers.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:17 schreef Dionysiou het volgende:
Hoi,
Vraagje!
Ik ga mijn brommer weg doen en met de fiets mijn post doen (veel lekkerder, ook lichaamsbeweging!)
Krijg je korting van TNT als je een fiets koopt?
Sowieso word het een transporter fiets, wél nieuw.
Wil tot max. 400 EU besteden. Dus word vast een Puch of een Batavus ofzo.
Die staatsloterij fietsen van Union (UNISEX frame) zien er ook wel stevig uit, alleen terugtrap rem is dat wel praktisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |