Dat kan nooit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:15 schreef Verlichtend het volgende:
Zojuist werd ik gebeld of ik op zaterdag post kan bezorgen voor 3,5 uur. Het salaris is 3,88 bruto per uur (ik ben 18 jaar). Dat is nogal laag lijkt mij voor de zaterdag![]()
Whutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:15 schreef Verlichtend het volgende:
Zojuist werd ik gebeld of ik op zaterdag post kan bezorgen voor 3,5 uur. Het salaris is 3,88 bruto per uur (ik ben 18 jaar). Dat is nogal laag lijkt mij voor de zaterdag![]()
Zo hé, dat klinkt niet relaxedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik zit vandaag 'ziek' thuis, nouja inmiddels heb ik dus nergens meer last van maar vanochtend fulltime de badkamer onder gekotst en totaal m'n evenwicht kwijt, duurde 2,5 uur voordat ik een stukje kon lopen door het huis, gevolgd door een volgend kotsmomentje.
Echt bizar, alles bewoog behalve ik, zweet kwam overal uit, bloed overgeven, zweverig ... Ik heb weer wat.
Het zou kunnen, maar dat hangt af van het soort contract. Als het gaat om een contract als zaterdagbesteller dan klopt het niet (dan zou het EUR 6,30 moeten zijn), maar als het gaat om een contract als postbezorger (alleen lopen, dus niet sorteren) of tijdelijke hulpkracht, dan zou dit bedrag wel eens correct kunnen zijn. Dat is nml het nu geldende minimumjeugdloon voor een 18-jarige.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:15 schreef Verlichtend het volgende:
Je hebt inderdaad gelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar dat hangt af van het soort contract. Als het gaat om een contract als zaterdagbesteller dan klopt het niet (dan zou het EUR 6,30 moeten zijn), maar als het gaat om een contract als postbezorger (alleen lopen, dus niet sorteren) of tijdelijke hulpkracht, dan zou dit bedrag wel eens correct kunnen zijn. Dat is nml het nu geldende minimumjeugdloon voor een 18-jarige.
Het klopt geloof ik wel, maar het is belachelijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef Deezertje het volgende:
Weet niet als het klopt, maar als dat zo is dan is dat echt schrikbarend slecht vind ik.... ik ben al jaren zaterdagbesteller en verdien 7,03 per uur (vanaf november weer een schaaltje omhoog). Ik hoorde van iemand die postbezorger is (is al in de 40) dat ze ongeveer 5 euro NETTO per uur verdient. Oftewel ik verdien als 19 jarige zaterdagbesteller meer dan iemand van 40+ jaar.... Klopt dit? En vinden jullie dit eerlijk? Zelf ben ik op zich wel blij met mijn loon per uur, maar kan me voorstellen dat dit niet leuk is voor de postbezorgers...
Leuk gehad?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het klopt geloof ik wel, maar het is belachelijk.
Ben ook weer terug van vakantie, morgen vrij en maandag weer op vakantie. Tralala
Ja zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |