abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84928305
7 blauwe bakken voor mijn wijk :( mailing van kpn ofzo. Heb nu net een postbezorgerswijk voorbereid en ga aan mijn eigen wijk beginnen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84930186
Zojuist werd ik gebeld of ik op zaterdag post kan bezorgen voor 3,5 uur. Het salaris is 3,88 bruto per uur (ik ben 18 jaar). Dat is nogal laag lijkt mij voor de zaterdag :? :X
pi_84933025
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:15 schreef Verlichtend het volgende:
Zojuist werd ik gebeld of ik op zaterdag post kan bezorgen voor 3,5 uur. Het salaris is 3,88 bruto per uur (ik ben 18 jaar). Dat is nogal laag lijkt mij voor de zaterdag
Dat kan nooit?
Noot noot.
pi_84934234
Ik was inderdaad enigszins verwonderd toen ik het hoorde. Alleen zei ik direct ja voordat het ook maar tot me doordrong :|W. Donderdag heb ik een gesprek, maar twijfelen doe ik zeker :X .
pi_84934348
Hopelijk is het gewoon een verspreking O-) .
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:24:34 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84934886
Ik zit vandaag 'ziek' thuis, nouja inmiddels heb ik dus nergens meer last van maar vanochtend fulltime de badkamer onder gekotst en totaal m'n evenwicht kwijt, duurde 2,5 uur voordat ik een stukje kon lopen door het huis, gevolgd door een volgend kotsmomentje.
Echt bizar, alles bewoog behalve ik, zweet kwam overal uit, bloed overgeven, zweverig ... Ik heb weer wat. :')
pi_84935705
quote:
Zojuist werd ik gebeld of ik op zaterdag post kan bezorgen voor 3,5 uur. Het salaris is 3,88 bruto per uur (ik ben 18 jaar). Dat is nogal laag lijkt mij voor de zaterdag :? :X
Whut :o Nah dat kan niet.
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik zit vandaag 'ziek' thuis, nouja inmiddels heb ik dus nergens meer last van maar vanochtend fulltime de badkamer onder gekotst en totaal m'n evenwicht kwijt, duurde 2,5 uur voordat ik een stukje kon lopen door het huis, gevolgd door een volgend kotsmomentje.
Echt bizar, alles bewoog behalve ik, zweet kwam overal uit, bloed overgeven, zweverig ... Ik heb weer wat. :')
Zo hé, dat klinkt niet relaxed :o
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_84936431
Voetbal International :') Een stuk of 30
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:21:23 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_84942520
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:
Het bracht weer eens wat gewicht in de schaal :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_84945135
quote:
Het zou kunnen, maar dat hangt af van het soort contract. Als het gaat om een contract als zaterdagbesteller dan klopt het niet (dan zou het EUR 6,30 moeten zijn), maar als het gaat om een contract als postbezorger (alleen lopen, dus niet sorteren) of tijdelijke hulpkracht, dan zou dit bedrag wel eens correct kunnen zijn. Dat is nml het nu geldende minimumjeugdloon voor een 18-jarige.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_84946507
ik ben helemaal afgedraaid, wat een rotdag. Was een mailing van KPN in mijn wijk, vandaar de 7 blauwe bakken, plus nog 2 van die platte (met de rare formaten enzo). De rode bakken waren weer te laat, dus alles liep uit. Uiteindelijk was het behalve die mailing niet heel veel post, 4 tassen, waarvan 1 tas mijn opdeelstuk was (die hadden de mailing ook). Van 8 tot half 2 en van 2 tot kwart over 5 gewerkt. Vorige week vrijdag was het ook al zo'n verschrikking, denk dat ik volgende vrijdag maar zeg dat ik niet kan }) ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84946685
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het zou kunnen, maar dat hangt af van het soort contract. Als het gaat om een contract als zaterdagbesteller dan klopt het niet (dan zou het EUR 6,30 moeten zijn), maar als het gaat om een contract als postbezorger (alleen lopen, dus niet sorteren) of tijdelijke hulpkracht, dan zou dit bedrag wel eens correct kunnen zijn. Dat is nml het nu geldende minimumjeugdloon voor een 18-jarige.
Je hebt inderdaad gelijk ;) . Alleen is het wat mij betreft dan niet de moeite waard (voor slechts één dag per week). Ik denk er nog even over na...
pi_84954349
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:58 schreef Cerbie het volgende:
Die Intersport catalogi ook. :r
pi_84955030
Weet niet als het klopt, maar als dat zo is dan is dat echt schrikbarend slecht vind ik.... ik ben al jaren zaterdagbesteller en verdien 7,03 per uur (vanaf november weer een schaaltje omhoog :P). Ik hoorde van iemand die postbezorger is (is al in de 40) dat ze ongeveer 5 euro NETTO per uur verdient. Oftewel ik verdien als 19 jarige zaterdagbesteller meer dan iemand van 40+ jaar.... Klopt dit? En vinden jullie dit eerlijk? Zelf ben ik op zich wel blij met mijn loon per uur, maar kan me voorstellen dat dit niet leuk is voor de postbezorgers... :o
pi_84957117
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef Deezertje het volgende:
Weet niet als het klopt, maar als dat zo is dan is dat echt schrikbarend slecht vind ik.... ik ben al jaren zaterdagbesteller en verdien 7,03 per uur (vanaf november weer een schaaltje omhoog :P). Ik hoorde van iemand die postbezorger is (is al in de 40) dat ze ongeveer 5 euro NETTO per uur verdient. Oftewel ik verdien als 19 jarige zaterdagbesteller meer dan iemand van 40+ jaar.... Klopt dit? En vinden jullie dit eerlijk? Zelf ben ik op zich wel blij met mijn loon per uur, maar kan me voorstellen dat dit niet leuk is voor de postbezorgers... :o
Het klopt geloof ik wel, maar het is belachelijk.
Ben ook weer terug van vakantie, morgen vrij en maandag weer op vakantie. Tralala :P
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:26:09 #116
Maffe Fries
pi_84957148
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Het klopt geloof ik wel, maar het is belachelijk.
Ben ook weer terug van vakantie, morgen vrij en maandag weer op vakantie. Tralala :P
Leuk gehad?
pi_84957803
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:26 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Leuk gehad?
Ja zeker :) Wel een beetje vreemd weer gehad (ben in Nederland gebleven) maar over het algemeen best veel zon :D Heb het post lopen niet gemist in ieder geval :P
pi_84959593
Mijn 'ik wil stoppen' mail is ook de deur uit.

Ik weet dat het per mail niet netjes is, maar het volgende is van de TNT ook niet netjes:

- Mij in één keer naar een ander team te doen, zonder dat ik er wat van af wist. :(
- Mij de planning niet e-mailen, zodat ik elke keer er achter aan moet bellen hoe laat ik moet komen. :(
- Aan de telefoon zeggen dat mijn zakken al klaar staan bij een nabrengpunt, kom ik daar... Geen zakken. Ze waren nog geen eens aan mijn wijken begonnen. Sta ik daar op kantoor helemaal niets te doen. :r
- Mijn uren kloppen elke maand niet, dus ik moet elke maand naar iemand gaan die dat even veranderd. :r
- En die iemand is nogal moeilijk te vinden, want ik heb om de 6 weken een andere teamcoach. :{
- En dat wordt verder ook niet gecommuniceerd, dus ik mag lekker gaan zoeken wie mijn teamcoach is die week. }:|

Dus aangezien ik echt niet weet aan wie ik moet zeggen dat ik stop, heb ik maar even een mail de deur uitgedaan naar een e-mailadres waar elke teamcoach op zit met uitleg er bij. De teamcoaches zijn ook vaak niet aanwezig op de zaterdag, dus dat is ook niet echt handig allemaal.

Maar ik blijf nog wel bij collectie voorlopig hoor! O+
Noot noot.
pi_84975241
Groot gelijk Jojoortje, vaarwel ;(

Stil hier trouwens, is iedereen laat klaar? :P
pi_84975531
Was al klaar.
2 wijken bezorgd, redelijk wat post, alleen wát een rot folder.
C1000 staat samen met de Gamma en Karwei in mijn 'hoe verzinnen ze het elke week nog irritanter' lijstje van HAH folders.... :(
pi_84976540
c1000 was rot idd, met die vouw aan de korte kant :? Gelukkig hoefde ik m niet te bezorgen

ik heb een redelijke dienst gehad eigenlijk, eerst 2 wijken voorbereid en daarna aan mijn eigen wijken begonnen. Was ruim binnen tijd klaar, ondanks dat ik later begonnen was. Met het opdeelstuk dat ik meehad, kwam ik precies op mijn eindtijd :D Wel een irritant opdeelstuk, echt 2 kanten van een wijk hadden ze me meegegeven. Het restje denk ik :D
pi_84976665
Ik had echt een klote HAH folder van een plaatselijk welness center. Het was zo'n deurhanger van karton... Moet je voorstellen hoe je dat achter je post vast hebt :r
Out for my own, to live my own way...
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:18:53 #123
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_84977249
Ik werd hier heen geschopt door Jojoortje :@

Sinds drie weken werkzaam bij TNT Post Arnhem. :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:41:51 #124
Maffe Fries
pi_84977883
C1000 was vandaag idd klote. Presteerden ze het ook nog om de folders niet goed samen te voegen, waardoor het een slappe hap was. Heb zelf alle C1000-foldertjes in elke reclamebundel onderweg op de zij moeten leggen zodat ik tenminste nog wat fatsoenlijk door kon werken.
pi_84978098
Jeeeeetje mina wat een rotdag. Ben nu net pas klaar met m'n 2 (1 hele en 2 'gedeeltelijke') wijkjes (waarvan normaliter één van 2,5 uur en één van 1,5 uur). Het begon al toen ik vanmorgen maar liefst tot 11:20 heb moeten wachten op m'n posttassen, die normaal zo rond kwart voor 11 op hun plek staan. Ik had vandaag dus ook die vreselijk irritante C1000 foldertjes. Wat heb ik me daaraan zitten ergeren de hele tijd. :r

Tot overmaat van ramp had ik ook echt heel slordig gesorteerde pakketjes. Heb meer dan vaak kris kras door straten moeten lopen omdat er 'verdwaalde' nummers tussen m'n bundels zaten. :r

Rotdag. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')