Verleden tijd als "wilden" schrijvenquote:wat zouden we het beste kunnen doen ?
juist minder!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
Hoezo zouden twee kittens meer tijd kosten dan één?
Ja, dus dat snap ik niet aan de OP. Is misschien offtopic in WGR, maar ik zou zeggen neem dat tweede kitten er gewoon bij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
juist minder!!!
kittens houden elkaar ook goed bezig als je er 2 hebt.
dan heb je een erg vogonistische uitleg van ontopiquequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dus dat snap ik niet aan de OP. Is misschien offtopic in WGR, maar ik zou zeggen neem dat tweede kitten er gewoon bij.
Ook als zij een mailtje stuurt waarin staat dat ze de aanbetaling terug wil storten ? En er een paar dagen later toch vanaf ziet ?quote:Broertie
Mijn popje is de liefste!!!!! [] dinsdag 27 juli 2010 @ 20:54 (#9)
Aanbetaling is er niet voor niets, als je toch van de koop af ziet, heeft de verkopende partij toch nog een soort van betaling voor de erin gestoken tijd.....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef funkydude het volgende:
Ook als zij een mailtje stuurt waarin staat dat ze de aanbetaling terug wil storten ? En er een paar dagen later toch vanaf ziet ?
....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:28 schreef funkydude het volgende:
er staat verder niks op papier bij beide partijen.
Je geld terugvorderen natuurlijkquote:wat zouden we het beste kunnen doen ?
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is een mail niet rechtsgeldig...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef funkydude het volgende:
[..]
Ook als zij een mailtje stuurt waarin staat dat ze de aanbetaling terug wil storten ? En er een paar dagen later toch vanaf ziet ?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Het hele idee van een aanbetaling is dat beide partijen zekerheid hebben. Annuleren = geld kwijt.
Is daar ook enige rechtsgeldige onderbouwing voor?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef Salatrel het volgende:
aanbetaling vragen ze juist zodat de kans kleiner is dat men van koop afziet
anders loopt men wellicht kopers mis
Gelukkig de laatste jaren wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:00 schreef Broertie het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is een mail niet rechtsgeldig...
Gezien de baas van deze persoon haar aanbod heeft ingetrokken is het heel aannemelijk dat deze persoon in de eerste plaats niet mag handelen names de BV. Dan zijn de mailtjes dus ook geheel waardeloos.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:57 schreef funkydude het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet het probleem van TS, dat moeten ze intern maar uitzoeken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:04 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Gezien de baas van deze persoon haar aanbod heeft ingetrokken is het heel aannemelijk dat deze persoon in de eerste plaats niet mag handelen names de BV. Dan zijn de mailtjes dus ook geheel waardeloos.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:59 schreef Americanist het volgende:
Wat raar dat je zoiets opeens bedenkt. Maarja beter nu dan als je het beestje al had. Huisdieren zijn duidelijk geen goed idee voor je, en dan is die aanbetaling een goede les.
Nee. Ik heb het zelf ook al eens zakelijk meegemaakt en men kan zich er wel degelijk achter verschuilen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet het probleem van TS, dat moeten ze intern maar uitzoeken.
Zij heeft deze mails naar ons verstuurd, en ze heeft samen met haar ex- man deze cattery.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:04 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Gezien de baas van deze persoon haar aanbod heeft ingetrokken is het heel aannemelijk dat deze persoon in de eerste plaats niet mag handelen names de BV. Dan zijn de mailtjes dus ook geheel waardeloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |