Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Een kleurtje gaat meestal wel goed, bij het wisselen mis ik nog te vaak.
En ook die komt nog wel goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oefening baart kunstMotorhead heb ik inmiddels ook op 5 sterren
Nu zit ik alleen weer met die stomme Slayer
![]()
Ikkequote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 039 Trevland
02. 039 goldfinger1963
03. 036 MPG
04. 031 Panda72
05. 029 Dr_Flash
06. 021 Marijkezwolle
07. 021 suikertaartje
08. 021 DaMart
09. 020 LovelyLady
10. 010 Giertje
11. 006 TJDoornbos
12. 005 OA
13. 004 DevilsWhore
14. 003 Olle.
15. 001 Fha
16. 001 justmattie
17. 001 Gotrick
quote:Top 100 van dinsdag 27 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
21. 164 Pheno
26. 151 goldfinger1963
29. 138 Symphonic
van slagroom wordt je dus niet dikquote:
/whateverquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van slagroom wordt je dus niet dik![]()
appeltaart daar wordt je dik van
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:24 schreef Kees80 het volgende:
Zo. Wat gaan we vandaag eens doen?
Goedemorgen allen op mijn eerste echte vakantiedag!
Klinkt gezellig!quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik ga straks vriendinnetje ophalen van station en dan ga ik een lekkere uitgebreide lunch maken
Verder veel ouwehoeren en bijbabbelen gezien het feit ze net een week terug is van vakantie
Mijn wekker is elke ochtend onaardigquote:Op woensdag 28 juli 2010 06:40 schreef DaMart het volgende:
Mijn wekker was onaardig vanochtend... maakte me wakker terwijl ik nog wel een paar uur kan doorslapen.
Maar goedemorgen![]()
.
Hij blijft leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn wekker is elke ochtend onaardig. Heb er ook nog nooit doorheen kunnen slapen
.
Goede morgen.
Dat is mijn wekker ja. Vanochtend om 5 uur begon hij weerquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn wekker is elke ochtend onaardig. Heb er ook nog nooit doorheen kunnen slapen
.
Goede morgen.
De mijne ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is mijn wekker ja. Vanochtend om 5 uur begon hij weer.
Trevquote:
Giertjequote:
heey GFquote:
trevquote:
Morge Liefiequote:Op woensdag 28 juli 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
Giertje
Trev
ik moet echt wat gaan doen nu
![]()
Lunchen met Yukiquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Liefie![]()
![]()
Veel plezier met wat je gaat doen
nu alquote:
Dat is het verschil tussen luxepaardjes en jij Trev. Luxepaardjes hebben al vroeg in de week weekendquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij duurt het nog meer dan een week
Dan ben ik als nog het luxe paardjequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen luxepaardjes en jij Trev. Luxepaardjes hebben al vroeg in de week weekend
oh ja je hebt nog vakantie lekker hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik als nog het luxe paardjeiets met vakantie
nu pas heb net 6 dagen gewerktquote:
Oh sorry Giertje dan heb ik niks gezegdquote:
Hey Aartiquote:
Zeker lekkerquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh ja je hebt nog vakantie lekker hoor
Wel knap hoor dat je nu al weet dat je de hele volgende week ziek bentquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
goh ik had er eigenlijk wel op kunnen rekenen. Collega die aanstaande maandag weer zou beginnen en nu nog met vakantie is, heeft zich ziek gemeld en gezegd dat zij maandag en de rest niet kan komen werken.
Tijd voor een mooie controle van een Arbo artsquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
goh ik had er eigenlijk wel op kunnen rekenen. Collega die aanstaande maandag weer zou beginnen en nu nog met vakantie is, heeft zich ziek gemeld en gezegd dat zij maandag en de rest niet kan komen werken.
Hey Marijkequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijd voor een mooie controle van een Arbo arts![]()
En middag allemaal
Je goed he. Heeft ze wel vaker gedaan. Volgens mij is ze helderziendquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel knap hoor dat je nu al weet dat je de hele volgende week ziek bent
Is ze al 2 keer geweest arboarts heeft tijdens die 2 keer geen bijzonderheden geconsteerd en vind telkens dat ze maar rustig aan moet doen en zelf moet bepalen wanneer ze weer kan werken. *frappant is wel dat ze elke keer ziek is als het schoolvakantie is, maar misschien ben ik achterdochtig*quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En middag allemaal
Hey Flesquote:
Je zou het haast gaan denkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je goed he. Heeft ze wel vaker gedaan. Volgens mij is ze helderziend
flesquote:
marijkequote:Op woensdag 28 juli 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En middag allemaal
Nee, ik dat is waarschijnlijk gewoon gezond verstandquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is ze al 2 keer geweest arboarts heeft tijdens die 2 keer geen bijzonderheden geconsteerd en vind telkens dat ze maar rustig aan moet doen en zelf moet bepalen wanneer ze weer kan werken. *frappant is wel dat ze elke keer ziek is als het schoolvakantie is, maar misschien ben ik achterdochtig*
niet echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel knap hoor dat je nu al weet dat je de hele volgende week ziek bent
als jouw baas zijnde zou ik ook achterdochtig worden en haar even op gesprek laten komenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is ze al 2 keer geweest arboarts heeft tijdens die 2 keer geen bijzonderheden geconsteerd en vind telkens dat ze maar rustig aan moet doen en zelf moet bepalen wanneer ze weer kan werken. *frappant is wel dat ze elke keer ziek is als het schoolvakantie is, maar misschien ben ik achterdochtig*
Spoedcontrole hihiquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik dat is waarschijnlijk gewoon gezond verstandEn ik zou haar niet naar de arts laten gaan, maar de controleur langs laten komen
Grote kans dat ze niet thuis is of gewoon aan het werk is in huis/in de tuin
Mag niet he, moet via de bedrijfsarts. In Nederland hebben mensen allemaal Rechten en zoquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
als jouw baas zijnde zou ik ook achterdochtig worden en haar even op gesprek laten komen
Kan nog niet want ze zit nu nog in Turkijequote:Op woensdag 28 juli 2010 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt![]()
ligt eraan wat je mankeert![]()
[..]
als jouw baas zijnde zou ik ook achterdochtig worden en haar even op gesprek laten komen
wat Flash zegtquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag niet he, moet via de bedrijfsarts. In Nederland hebben mensen allemaal Rechten en zo![]()
Wat natuurlijk WEL kan is heel spontaan en attent een bloemetje aan haar "ziekbed" gaan brengen
je mag haar altijd even op kantoor laten komen als ze naar de bedrijfsarts kan kan ze ook wel even op kantoor komenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag niet he, moet via de bedrijfsarts. In Nederland hebben mensen allemaal Rechten en zo![]()
Wat natuurlijk WEL kan is heel spontaan en attent een bloemetje aan haar "ziekbed" gaan brengen
Ik geef die geen ongelijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan nog niet want ze zit nu nog in TurkijeLeidinggevende gaat haar als ze terug is bellen
ik bedoel ook als ze weer terug isquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan nog niet want ze zit nu nog in TurkijeLeidinggevende gaat haar als ze terug is bellen
Ja duh dat snap ik ook welquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoel ook als ze weer terug is![]()
heeft ze ook gezegd wat ze mankeerde?
dan stuur maar een pmquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja duh dat snap ik ook wel![]()
![]()
![]()
Ja ze heeft gezegd wat ze mankeert maar je weet nooit wie er mee leest dus details voor de geintresseerden via pm
Ik ben ook wel een beetje nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja duh dat snap ik ook wel![]()
![]()
![]()
Ja ze heeft gezegd wat ze mankeert maar je weet nooit wie er mee leest dus details voor de geintresseerden via pm
Helaas denken sommige personen er anders overquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand die in Turkije zit is ziek genoeg om gewoon aan het werk te gaan
ik heb een collega gehad die zich altijd ziek melde als hij op vakantie in het buitenland wasquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand die in Turkije zit is ziek genoeg om gewoon aan het werk te gaan
Zulk volk is de pest voor de maatschappij hierquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad die zich altijd ziek melde als hij op vakantie in het buitenland was![]()
als hij dan terug kwam had hij zijn verlof dagen nog
vertel mij watquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk volk is de pest voor de maatschappij hier
inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk volk is de pest voor de maatschappij hier
Hier is het vrij normaal weer, een beetje bewolking en wat zon en een graad of 20, heerlijk weerquote:
het ene moment schijnt de zon hier volop en even later regent hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het vrij normaal weer, een beetje bewolking en wat zon en een graad of 20, heerlijk weer
sinds wanneer ben je mijn buurman? Hier is het weer redelijk zoals jij beschrijft.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ene moment schijnt de zon hier volop en even later regent het
ik stuur het van hier rechtstreeks naar jouw toequote:Op woensdag 28 juli 2010 14:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je mijn buurman? Hier is het weer redelijk zoals jij beschrijft.
Precies, verrassen die hap!quote:
quote:
Ik ook niet, maar mijn nieuwsgierigheid was nu wel gewektquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik ben niet uit op medische gegevens van andere mensen
oke dan fijn om te wetenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik ben niet uit op medische gegevens van andere mensen
PMquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn nieuwsgierigheid was nu wel gewektHeb er verder toch niets aan
Ziekmelden mag dat alleen als er ook een dokterverklaring is. Kan dus niet zomaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad die zich altijd ziek melde als hij op vakantie in het buitenland was![]()
als hij dan terug kwam had hij zijn verlof dagen nog
Ik las in de gauwigheid doodsverklaringquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziekmelden mag dat alleen als er ook een dokterverklaring is. Kan dus niet zomaar
Of wou je dat lezen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik las in de gauwigheid doodsverklaring
die regelde hij dus daar dan ook welquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziekmelden mag dat alleen als er ook een dokterverklaring is. Kan dus niet zomaar
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik las in de gauwigheid doodsverklaring
Nou nee zo erg is het nou ook weer niet. Ik vind het vervelend en verdacht dat zij zich ziek meld maar ze hoeft van mij niet doodquote:
In een beetje mediterraan land krijg je die voor 10 euro bij elke dokter wil ik weddenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die regelde hij dus daar dan ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |