Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wedden van nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat de volgende TT nu over spuitende worsten gaat.
vloeken mag ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen barbecue... mag niet op balkon.
Ja, ik dacht: laat ik eens een TT maken die absoluut op geen enkele manier dubbelzinnig uit te leggen isquote:
Te laat...quote:
Ik gokte op post 299, maar LL kwam er nog net tussendoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
Fijn he dat je zelf de TT mocht verzinnen
maar toch wel van appeltaartquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
Ik mag hier niet meeposten.
Ik hou niet van thee.
Wel van appeltaart?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
Ik hou niet van thee.
En ik maar wachten met de nasi, waar blijf je nou?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
Ik hou niet van thee.
Wat een geluk heb je toch weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: laat ik eens een TT maken die absoluut op geen enkele manier dubbelzinnig uit te leggen is.
[..]
Te laat....
[..]
Ik gokte op post 299, maar LL kwam er nog net tussendoor.
* LovelyLady geeft JM een kopje koffiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:22 schreef justmattie het volgende:
Fipo gemacht
Ik heb zin in koffie, maar te lui om te maken![]()
hij moet wat te spuiten hebbenquote:
Oh kut mijn creampie-grap was te laatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spuitslagroom op de American Pie Appeltaart ja.
Ja, maar daar hoef ik dan weer niet per se slagroom opquote:
je hoeft ook geen slagroom erop te nemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef ik dan weer niet per se slagroom op.
ruim te laatquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kut mijn creampie-grap was te laat
Weet je wel hoe ver weg je woontquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik maar wachten met de nasi, waar blijf je nou?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je rijdmaar de andere kant op is het net zo ver
En dat heb ik gemist dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Slagroom![]()
Ik mocht er zaterdag nog mee spuiten
Ja, dat was je eigen keus hoorquote:
Het was ook redelijk onverwachtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
Maar dit stond niet in het programmaboekje dat ik had ontvangen.
Improvisatieact gemist dus..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was ook redelijk onverwacht![]()
Maar wat daar gebeurt is ook niet te voorspellenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dit stond niet in het programmaboekje dat ik had ontvangen.
en ik maakte nog wel van die mooie vormpjesquote:
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik maakte nog wel van die mooie vormpjes
Ik kom het wel een keertje voor doenquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:08 schreef Trevland het volgende:
Ik ga jullie nu verlaten, misschien tot straks
dan ga je zelf spuiten en als je dan voor de spiegel gaat staan dan mis je niksquote:
ja want deze spuit 11 moest eerst nog lezen waar dit topic over gaat. En voor sommige mensen(niet voor mij) geld een dag niet gespoten is een dag niet geleefd.quote:
nou, ik moet zeggen, nu ik er steeds vaker getuige van ben, vind ik het toch wel sfeerverhogend hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja want deze spuit 11 moest eerst nog lezen waar dit topic over gaat. En voor sommige mensen(niet voor mij) geld een dag niet gespoten is een dag niet geleefd.
Meerdere.quote:
nou ja het is weer eens wat anders dan slingers natuurlijk die zijn zo afgezaagdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik moet zeggen, nu ik er steeds vaker getuige van ben, vind ik het toch wel sfeerverhogend hoor
Van slagroom wordt je dikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een beetje slagroom, wil je ook?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
In dit geval: What happends in Zwolle stays in Zwolle
Toch wel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik moet zeggen, nu ik er steeds vaker getuige van ben, vind ik het toch wel sfeerverhogend hoor
Van magere slagroom niet zo. Maar slagroom is sowiesoquote:
Nee hoor. Zelfs als ik wel slagroom neem, word ik nog niet dikquote:
dat ligt er aan hoe je ze waar aan knoopt natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nou ja het is weer eens wat anders dan slingers natuurlijk die zijn zo afgezaagd
OMGquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe je ze waar aan knoopt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |