Nee hij is eng en moet dood. Ik ga iets plannen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope hij vertelt verhaaltjes, alle kindjes zitten er met open mond voor, en hij is ook op tv dus ze kennen hem al
zal ik het doen??? Hij is best ergquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wacht nog 1 foto..... daar lijken mijn broer en ik echt op elkaar
godverquote:
Ik zeg, doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik het doen??? Hij is best erg
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
speltip 36: giet bier niet in je verkeerde keelgat.
Alles zit onder
Dus er is wel een positief vooruitzicht, da's prettig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prins Willem Alexander heeft het ook gehad, en die is genezen
Dus het geneest wel, maar kan altijd weer terugkomen. Het is chronisch, dus blijft bij je
Een gif attack?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij is eng en moet dood. Ik ga iets plannen.![]()
![]()
wij zullen je niet uitlachen, belooftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik het doen??? Hij is best erg
Het is geen echte boom lijkt me, meer van kuntstof of plastic. Flamethrower dus.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij is eng en moet dood. Ik ga iets plannen.![]()
![]()
En dan steel ik meteen die schoentjes weer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2010 20:23:05 ]
Die rodequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan steel ik meteen die schoentjes weer.
Daar was ook een boomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik moet altijd aan Dr. Snuggles denken bij die boom...geen idee meer waarom eik
OMG 1 gezicht ookquote:
D dacht ook al dat die boom uit die serie kwam geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik moet altijd aan Dr. Snuggles denken bij die boom...geen idee meer waarom eik
leuke foto tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
leuke foto toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O nee dat huis had een gezichtquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok afgelopen met mijn foto's
De rest vind je vanavond op hyves
(diegene die mijn hyves hebben dan)
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
* Laysagaat via Kally kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel haaaifs.
Maar ik doe er niet meer mee.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan geloof ik niet
Of wel
http://charmedangel-miranda.hyves.nl/?&pageid=U7UUKHBJSA8S4SOS
Profiel niet zichtbaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan geloof ik niet
Of wel
ik plaats er foto's op...quote:
Private profilequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan geloof ik niet
Of wel
Ik weet niet waarom ik ze zou aanmaken, maar dat ligt meer aan mijn sociale onkunde.quote:
kollega heeft mij al een paar keer op feesboek geplaatstquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik plaats er foto's op...
Maar zit de laatste tijd meer op FaceBook... ivm buitenlandse kenissen
Facebook heb ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik plaats er foto's op...
Maar zit de laatste tijd meer op FaceBook... ivm buitenlandse kenissen
Hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
speltip 36: giet bier niet in je verkeerde keelgat.
Alles zit onder
Tja mensen zeggen dat ze het veel gebruiken om met vrienden in contact te blijven...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik ze zou aanmaken, maar dat ligt meer aan mijn sociale onkunde.
Ik heb regelmatig contact via acebook of hyves.... laatst nog afgesproken met een oud klasgenootje van mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik ze zou aanmaken, maar dat ligt meer aan mijn sociale onkunde.
Jij gebruikt Myspace?quote:
Nee, Sugababesquote:
ik gebruik Xing, daar ben ik een premium member, voornamelijk zakelijk natuurlijk. rest mail ik wel aanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja mensen zeggen dat ze het veel gebruiken om met vrienden in contact te blijven...
Ik heb dat dus niet nodig...mijn vriendengroep is klein maar hecht
Ik heb weinig met ex klasgenoten. De basischool was een hel, middelbaar ook, maar toen omdat ik een tijd in een rolstoel heb gezetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig contact via acebook of hyves.... laatst nog afgesproken met een oud klasgenootje van mij
Was erg gezellig
blijf geen hoi zeggenquote:
zit je ook op linkedin dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik gebruik Xing, daar ben ik een premium member, voornamelijk zakelijk natuurlijk. rest mail ik wel aan
Twitter is helemaal royal sadness. Het zou alleen voor professionele doeleinden gebruikt moeten worden.quote:
quote:
Was ook een grapjequote:
Breeazahslet.quote:
Ik gebruik dat profiel om die te hosselen, je weetsquote:
Zullen we rock paper scissoren?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Twitter is helemaal royal sadness. Het zou alleen voor professionele doeleinden gebruikt moeten worden.
samenvatting: sommige gebruiken twitter als SC?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Twitter is superhandig met nieuws en om iets te weten te komen wat de gangbare nieuwsbronnen nog niet hebben. Maar de meeste gebruiken het omdat ze het geil vinden als anderen weten dat ze net naar de supermarkt zijn geweest. NO ONE CARES.
Een Fok! profiel hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:35 schreef Avey het volgende:
[..]
Was ook een grapje
Ik heb niet echt ergens een profiel, misschien alleen hier
voor mn hechte vrienden is het msn en sms en bellen. bijna niks via hyves enzo, meer collega en oude vrienden enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja mensen zeggen dat ze het veel gebruiken om met vrienden in contact te blijven...
Ik heb dat dus niet nodig...mijn vriendengroep is klein maar hecht
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
samenvatting: sommige gebruiken twitter als SC?
Een FOBO hebben.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotterdam.quote:
Fotoboek dan, whateverquote:
Victor Reinier.quote:
Dat wel, om met wat ex collega's in contact te blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |