Nee hij is eng en moet dood. Ik ga iets plannen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope hij vertelt verhaaltjes, alle kindjes zitten er met open mond voor, en hij is ook op tv dus ze kennen hem al
zal ik het doen??? Hij is best ergquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wacht nog 1 foto..... daar lijken mijn broer en ik echt op elkaar
godverquote:
Ik zeg, doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik het doen??? Hij is best erg
quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
speltip 36: giet bier niet in je verkeerde keelgat.
Alles zit onder
Dus er is wel een positief vooruitzicht, da's prettig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prins Willem Alexander heeft het ook gehad, en die is genezen
Dus het geneest wel, maar kan altijd weer terugkomen. Het is chronisch, dus blijft bij je
Een gif attack?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij is eng en moet dood. Ik ga iets plannen.![]()
![]()
wij zullen je niet uitlachen, belooftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik het doen??? Hij is best erg
Het is geen echte boom lijkt me, meer van kuntstof of plastic. Flamethrower dus.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij is eng en moet dood. Ik ga iets plannen.![]()
![]()
En dan steel ik meteen die schoentjes weer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2010 20:23:05 ]
Die rodequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan steel ik meteen die schoentjes weer.
Daar was ook een boomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik moet altijd aan Dr. Snuggles denken bij die boom...geen idee meer waarom eik
OMG 1 gezicht ookquote:
D dacht ook al dat die boom uit die serie kwam geloof ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik moet altijd aan Dr. Snuggles denken bij die boom...geen idee meer waarom eik
leuke foto tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |