Hier nooit problemen mee gehad. Wij beginnen altijd met twee bakken omdat we de kitten altijd nog apart houden van de grote poezen in het begin. De bakken verplaatsen daardoor in de eerste weken ook best veel maar ze weten hem altijd te vinden (zoals ZZ als zegt herkennen ze de geur). Maar heb ook wel gehoord van katten die inderdaad wel problemen hebben met het verplaatsen van bakken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:00 schreef Hitomi het volgende:
Ik ben bang dat het plaatsen van de bak (of een tweede bak) op de plaats van het mandje juist voor extra verwarring zorgt.
Als de bak dan daar weer weg is en het mandje er weer staat, dan zouden ze het net zo goed daar kunnen blijven doen toch? Ik bedoel, als ik zo'n diertje zou zijn, zou ik ook wel kunnen redeneren in de trant van: "huh, maar vorige week stond hier nog zo'n mooi ding met korreltjes erin en toen mocht het wel en nu op dezelfde plek niet meer?![]()
"
Dexter wilde net het mandje in, snuffelde en viel bijna om![]()
Er is niets meer in het mandje gedaan. Onze dekens worden nog wel geterroriseerd - ze houden ervan om onder de dekens te duiken en daar te gaan stoeienquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:42 schreef zoeperzazke het volgende:
En, is er nog veel gloom, doom and boom geweest dit weekend?
Nog een dagje geduldquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef Desunoto het volgende:
Leuke foto'swat een schatjes!
![]()
Nu tijd voor filmpjes.
Jupquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:30 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Nog een dagje geduldMorgen zouden we Ziggo alles in 1 extra met 80/10 mbit internet moeten hebben! Dan pas kunnen we echt de filmpjes uploaden (HD camera
, dus grote filmpjes)
Chanty, wat was Kiara licht!Hoe kon dat? Wormpjes, of...?
Je moet ze de eerste weken zeker wat opvoeden dus het is wel prettig voor je meubilair en voor de katjes als je zoveel mogelijk thuis bent de eerste tijd. Sowieso ook om ze wat liefde te geven er ermee te spelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg vergen jongere katjes erg veel aandacht? Wat als ik bijvoorbeeld 8 uur werk?
Ik heb nog nooit dieren gehad, maar een hond kan sowieso niet omdat ik werk en alleen ben en verder een kat zou denk ik wel kunnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je moet ze de eerste weken zeker wat opvoeden dus het is wel prettig voor je meubilair en voor de katjes als je zoveel mogelijk thuis bent de eerste tijd. Sowieso ook om ze wat liefde te geven er ermee te spelen
Neem anders een wat oudere kat als je geen tijd voor jonge hebt.
In jouw situatie zou ik twee volwassen katten uit het asiel halen, die al bij elkaar horenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dieren gehad, maar een hond kan sowieso niet omdat ik werk en alleen ben en verder een kat zou denk ik wel kunnen?
Een ouder kat wellicht inderdaad die een maatje wilt zijn
Wat een tuig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Er is niets meer in het mandje gedaan. Onze dekens worden nog wel geterroriseerd - ze houden ervan om onder de dekens te duiken en daar te gaan stoeien![]()
Ook wordt mijn kattengras er regelmatig in zijn geheel met ondergrond en al uit het bakje getrokken![]()
DeeDee made it to first base - ze was tussen mijn benen doorgeglipt naar de overloop, maar werd direct gearresteerd
Oh, en ze hebben samen een missie opgezet, namelijk een tegen de plantenspuitIn onbewaakte ogenblikken willen ze dat kreng nog wel eens omgooien
Maar verder zijn het lieverds hoor
Oke leuk! - zal erover nadenken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
In jouw situatie zou ik twee volwassen katten uit het asiel halen, die al bij elkaar horen
Als je dan aan het werk bent, hebben ze elkaar als gezelschap!
[..]
Wat een tuig!
Je omschrijvingen maken je topic echt een plezier om te volgen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |