Dit klinkt echt heel raar als je de context niet weet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat ik geen achterom heb, anders was het inderdaad wel een idee
Friendsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Deze SC is net Friends maar dan met meer mensen. We hebben zelfs een Ross/Rachel bijna relatie en een Joey in ons midden.
Wie zijn Ross, Rachel en Joey dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Deze SC is net Friends maar dan met meer mensen. We hebben zelfs een Ross/Rachel bijna relatie en een Joey in ons midden.
quote:
Jij bent Rachel, Socios Ross, Joey Benny. Pheno is Gunther.quote:
quote:
quote:
quote:
het gaat over een porrt in de achtertuin, niet over een stomaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel raar als je de context niet weet.
Als je mod of abbo bent wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Dat open nieuw deel knopje is toch wel verrekte handig
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een abbo, maar nog nooit gebruikt, met drie klikken heb ik ook al een nieuw topic staan.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent Rachel, Socios Ross, Joey Benny. Pheno is Gunther.
layout zal me worst wezen, dat knopje integendeelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat de lay-out snel uitgerold wordt voor iedereen
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat over een porrt in de achtertuin, niet over een stoma
Hoi Bitchyquote:
Soms, ook voor fipo's en tl;dr reacties. Maar alleen als het het topic echt verziekt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg je cereal een note voor tvp plaatsen?
pardonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg je cereal een note voor tvp plaatsen?
Ik verziek het topic toch (nog) niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms, ook voor fipo's en tl;dr reacties. Maar alleen als het het topic echt verziekt.
Jij bent Winona Ryder, ik weet de naam in de serie niet meer, vriendin van Rachel die dan verliefd op haar is.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent Winona Ryder, ik weet de naam in de serie niet meer, vriendin van Rachel die dan verliefd op haar is.
ik ga pas noten als ik denk: hee dit is al de 7e keer dat ik een reaktie van iemand weghaal in een week. Als je echt wil kun je er een dagtaak aan hebben, maar dat wil ik nietquote:
nou straks zijn we hier de vakantiemods en dan.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor. Ik mod hier sowieso niet.Was maar een fopje.
Phoebe.quote:
Dat bedoel ikquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor. Ik mod hier sowieso niet.Was maar een fopje.
Ben jij wel van hier? Wat ben jij een verschirkkelijk goed mod zeg!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga pas noten als ik denk: hee dit is al de 7e keer dat ik een reaktie van iemand weghaal in een week. Als je echt wil kun je er een dagtaak aan hebben, maar dat wil ik niet
Ik heb 7 notes voor "TL;DR"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
Soms, ook voor fipo's en tl;dr reacties. Maar alleen als het het topic echt verziekt.
Ik las batsenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef crv het volgende:
Godver zet te tv aan zijn de smurf en smurfin daar
who cares wat die gatsen doen
cutequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef crv het volgende:
Godver zet te tv aan zijn de smurf en smurfin daar
who cares wat die gatsen doen
moest ook 2 keer lezen voor ik reageerdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik las batsen![]()
Dacht al, ranzige smurfjes hoor
Samenwerken met jou. Wat een eer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou straks zijn we hier de vakantiemods en dan.....
Guntherquote:
Oké, dan ligt het dus aan mijn zieke geest dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest ook 2 keer lezen voor ik reageerde
Smurfin.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik las batsen![]()
vanmorgen, om 6:00 schalde die uit mn speakersquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oké, dan ligt het dus niet aan mijn zieke geest
Chandler dan?quote:
JIj bent Brad Pitt.quote:
Ik waarschijnlijk, daar liet ik net een sterk staaltje van zienquote:
Het staat bij mij meestal wel opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef Socios het volgende:
Wie gaat er straks om 19.30u Friends kijken op Veronica?
ik wou niks zeggenquote:
Niet dom maar wel kjoet, Bennyquote:
quote:
quote:
Heel verstandigquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk, daar liet ik net een sterk staaltje van zien
Wie is Gunther?quote:
of te vroegquote:
I'm giving it beebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
*draait pimpend rond
Give me a Manhattan
Is dat met die twee mannen waarvan de ene met haar altijd zijn eten naar binnen duwt alsof ie de vork ook wil opeten?quote:
Fautjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik las batsen![]()
Ik dacht even aan dat BBC programma.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat met die twee mannen waarvan de ene met haar altijd zijn eten naar binnen duwt alsof ie de vork ook wil opeten?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Fautje![]()
Over batsen gesproken, mijn vrouw heeft vanmorgen een geintje achtergelaten.![]()
[ afbeelding ]
Die blonde ober van Central Perk die achter Rachel aanzit.quote:
Het zegt me nietsquote:
[..]
Fautje![]()
Over batsen gesproken, mijn vrouw heeft vanmorgen een geintje achtergelaten.![]()
[ afbeelding ]
haha ook leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Fautje![]()
[ afbeelding ]
[..]
Fautje![]()
[ afbeelding ]
MUIZENSECXKZ, WAAR IS BENNY.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Fautje![]()
[ afbeelding ]
Watashi wa wakarimasen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die blonde ober van Central Perk die achter Rachel aanzit.
Dat is vaak niet zo'n goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef Myraela het volgende:
Het is nu nog engels, maar der komt ook een Nederlandse.
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
Fautje![]()
[ afbeelding ]
En Nederlands spreekt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die blonde ober van Central Perk die achter Rachel aanzit.
OMGquote:
[..]
Fautje![]()
[ afbeelding ]
Je smiley vat het prima samen wat ik zeiquote:
Nouja Nederlands, met een heul slecht accent.quote:
ik ken het ook niet echtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Dus je hebt nooit Friends gekeken dan. Anders ken je Gunther wel?
Ik heb 2x gekeken op aanraden van. En ik vond er geen hout aan. Natuurlijk waren dat net de slechte afleveringen, was het antwoord, nadat ik vroeg of de serie nu die hype waard was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Dus je hebt nooit Friends gekeken dan. Anders ken je Gunther wel?
Okeequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 2x gekeken op aanraden van. En ik vond er geen hout aan. Natuurlijk waren dat net de slechte afleveringen, was het antwoord, nadat ik vroeg of de serie nu die hype waard was.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja Nederlands, met een heul slecht accent.
Ik heb ook weinig met Amerikaanse 'comedies', niet mijn humor. Op Married with Children na, Al Bundy is een heldquote:
Al Bundy.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Amerikaanse 'comedies', niet mijn humor. Op Married with Children na, Al Bundy is een held
ik heb niemandquote:
was je weg danquote:
Peg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Amerikaanse 'comedies', niet mijn humor. Op Married with Children na, Al Bundy is een held
Lamme tak, nog niet gemaild? Wacht je tot je een Google Wave uitnodiging krijgt of zo?quote:
Echt ook zo'n typische jaren 90 seriequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
quote:
zal niet weten wat hahaquote:
En aan wie ligt datquote:
jij hebt ook niet veel nodig hequote:
Ja, Britse humor is het beste. Maar om nou te zeggen dat er geen leuke Amerikaanse shows zijn. De Amerikaanse office, Family Guy.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest kijkkeek ik veel BBC series: Red Dwarf, Chef!, maar ook shows als Shooting Stars en Never mind the buzzcocks.
Doesn't ring a bellquote:
Will en Grace.quote:
Come on.quote:
Ik heb geen tijd om alles te gaan checkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, Britse humor is het beste. Maar om nou te zeggen dat er geen leuke Amerikaanse shows zijn. De Amerikaanse office, Family Guy.
quote:
Britse humor kan zo varieren... Red Dwarf is afschuwelijk maar dingen als Allo Allo zijn dan weer geweldigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest kijkkeek ik veel BBC series: Red Dwarf, Chef!, maar ook shows als Shooting Stars en Never mind the buzzcocks.
Welk bed, die van jou of die van mij?quote:
is die die klem er vergeten uit te halenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag bij de tandarts geweest en ik heb nu echt zo'n metaalsmaak in mijn mond.
getver
Ik kan heleaal dubbel liggen om Red Dwarf. Of Young Ones, maar natuurlijk ook de briljante series Chef!, Blackadder en Bottom. Ik denk wel mijn persoonlijke top 3.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Britse humor kan zo varieren... Red Dwarf is afschuwelijk maar dingen als Allo Allo zijn dan weer geweldig
That 70's show.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, Britse humor is het beste. Maar om nou te zeggen dat er geen leuke Amerikaanse shows zijn. De Amerikaanse office, Family Guy.
Young Ones en Blackadderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan heleaal dubbel liggen om Red Dwarf. Of Young Ones, maar natuurlijk ook de briljante series Chef!, Blackadder en Bottom. Ik denk wel mijn persoonlijke top 3.
Allo Allo is geweldig, en Schone Schijn vind ik ook heeerlijk om te kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Britse humor kan zo varieren... Red Dwarf is afschuwelijk maar dingen als Allo Allo zijn dan weer geweldig
Engelse humor is briljantquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Fawlty Towers, Monty python flying circusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan heleaal dubbel liggen om Red Dwarf. Of Young Ones, maar natuurlijk ook de briljante series Chef!, Blackadder en Bottom. Ik denk wel mijn persoonlijke top 3.
Maar wil je wel een one-night stand met mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht! Rachel is zwanger! Ik wil niet zwanger zijn.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar wil je wel een one-night stand met mij
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht! Rachel is zwanger! Ik wil niet zwanger zijn.
Ook die, en natuurlijk not the nine o clock news en Monthy Python.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
Engelse humor is briljant
John Cleese in Fawlty towers![]()
Tommy cooper![]()
Are you being served
Dat is een held.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Avey het volgende:
Beste comedyserie ooit is natuurlijk Frasier
Ja met onslowquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Allo Allo is geweldig, en Schone Schijn vind ik ook heeerlijk om te kijken
Niet? Stephen Fry (not the nine o clock) maakt er nog wel eens grappen over in zijn columnsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat "House"in blackadder gespeeld heeft.
En dan vooral Ministery of funny walks. Ik lig iedere keer weer onder de bank als ik dat zie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook die, en natuurlijk not the nine o clock news en Monthy Python.
O god, not the nine o clock news, dat was leuk jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat keek ik vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
O god, not the nine o clock news, dat was leuk ja
Ik heb de hele serie op dvdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Maar mijn favo blijft Fawlty Towers en speciaal deze:
Dead parrot, the trout slap, en natuurlijk de twee meesterlijke films (life of brian en holy grail). De derde vond ik minder.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan vooral Ministery of funny walks. Ik lig iedere keer weer onder de bank als ik dat zie.![]()
En we moeten daar niet te lang mee wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:47 schreef Myraela het volgende:
Yes! Ik en Socios moeten op doktersadvies seks hebben.
Ik ben dol op Engelse humorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat keek ik vroeger ook altijd
Thuis keken we al die series wel
Kut, mijn leeftijd wordt steeds duidelijker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
O god, not the nine o clock news, dat was leuk ja
Met de killer bunnyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dead parrot, the trout slap, en natuurlijk de twee meesterlijke films (life of brian en holy grail). De derde vond ik minder.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, mijn leeftijd wordt steeds duidelijker.
who cares, mijne ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, mijn leeftijd wordt steeds duidelijker.
Ik lig nog krom als ik die scene ziequote:
Ja je kon me opvegen toenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lig nog krom als ik die scene zie
"It's just a rabbit, attack!.........ARGHHHHH"
Fossielen met smaakquote:
Valt over te twisten.quote:
Die gast met zijn kokosnoten om een paard na te doen. En dan die Fransozen die serieus een kwartier over de herkomst van de kokosnoot gaan hebbenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=YSs9GO71GFEquote:
in dit geval nietquote:
Comic relief red nose dayquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef D. het volgende:
Ik ga kijken of Inception me bevalt.
Fijne avond allen, en mogelijk tot laat
Doe mij Twist and Shout maar.quote:
Britse humor is top notch.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef D. het volgende:
Ik lig weer dubbel op 1:50quote:
Später.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef D. het volgende:
quote:
Ik ook niet, ik ben een bacterie.quote:
Niet hierquote:
Scherp. Ik kijk nu maar dat bottomstukje, de bruutheidquote:
C_Aquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
shit
heb een foto van mijn broertje....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef D. het volgende:
zit film te kijkenquote:
Filmpjes kijken denk ikquote:
Ow ok dan is het nu rustig... en kan ik nu even een foto plaatsen van mezelf, broertje en mannetjequote:
Jaquote:
hoe is hetquote:
benieuwd isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok dan is het nu rustig... en kan ik nu even een foto plaatsen van mezelf, broertje en mannetje
erg zonde maar typisch TC, in het harnas gestorvenquote:
Gestorven in het harnas, hele veel mooier kan niet. Beter dan een oude seniele man sterven, hoe erg het ook is.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man heeft een dikke kop gekregen trouwensMaar hij zit aan de prednison
[ afbeelding ]
Jullie lijken echt op elkaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke foto, even rode oogjes weghalen met photoshopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
broertje en ik?
Maar ik doe niet zoo gek
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
broertje en ik?
Maar ik doe niet zoo gek
[ afbeelding ]
ja moet ik nog doenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuke foto, even rode oogjes weghalen met photoshop
En sprookjesbos
[ afbeelding ]
prednisonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
het verziekt je hele lijf uiteindelijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
at foto
Prednisondas troep, hopenlijk voor beperkte tijd, want daar moet je echt niet te lang aan zitten dat verziekt je nieren
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler ken ik heel goed
Half jaartje nuquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
at foto
Prednisondas troep, hopenlijk voor beperkte tijd, want daar moet je echt niet te lang aan zitten dat verziekt je nieren
ow datis kut...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half jaartje nu
Hij heeft sarcoidose
Neehee, er staat in het sprookjesbos een sprookjesboomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
De musical in het Efteling theater
wasda ?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half jaartje nu
Hij heeft sarcoidose
Ontstekingen aan organen en weefselquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn broer had dit shirt aan
[ afbeelding ]
Veel bekijks...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
De musical in het Efteling theater
http://www.sprookjesboom.(...)boom-de-Musical.htmlquote:
Wat een fokking eng ding.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de telefoongebruikers voor de grote foto's
Ja maar die bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.sprookjesboom.(...)boom-de-Musical.html
dat is je broertjequote:
Ik vroeg me al af, gaan daaar ook kinders van 6 naar toe?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een fokking eng ding.Gaat een nieuwe generatie trauma''s bezorgen.
![]()
Nope hij vertelt verhaaltjes, alle kindjes zitten er met open mond voor, en hij is ook op tv dus ze kennen hem alquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een fokking eng ding.Gaat een nieuwe generatie trauma''s bezorgen.
![]()
wat klote zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half jaartje nu
Hij heeft sarcoidose
Prins Willem Alexander heeft het ook gehad, en die is genezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
http://www.sarcoidose.nl/sarcoidose-wat-is-sarcoidose.html
Sow hé
Daar word je niet vrolijk van.
Is er uitzicht op genezing of is het 'een beetje aanmodderen' met wat algemene medicijnen?
Ja mijn zoon van 6 ook jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, gaan daaar ook kinders van 6 naar toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |