Dit klinkt echt heel raar als je de context niet weet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat ik geen achterom heb, anders was het inderdaad wel een idee
Friendsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Deze SC is net Friends maar dan met meer mensen. We hebben zelfs een Ross/Rachel bijna relatie en een Joey in ons midden.
Wie zijn Ross, Rachel en Joey dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Deze SC is net Friends maar dan met meer mensen. We hebben zelfs een Ross/Rachel bijna relatie en een Joey in ons midden.
quote:
Jij bent Rachel, Socios Ross, Joey Benny. Pheno is Gunther.quote:
quote:
quote:
quote:
het gaat over een porrt in de achtertuin, niet over een stomaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel raar als je de context niet weet.
Als je mod of abbo bent wel jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
Dat open nieuw deel knopje is toch wel verrekte handig
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
nu je het zegtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een abbo, maar nog nooit gebruikt, met drie klikken heb ik ook al een nieuw topic staan.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent Rachel, Socios Ross, Joey Benny. Pheno is Gunther.
layout zal me worst wezen, dat knopje integendeelquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat de lay-out snel uitgerold wordt voor iedereen
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat over een porrt in de achtertuin, niet over een stoma
Hoi Bitchyquote:
Soms, ook voor fipo's en tl;dr reacties. Maar alleen als het het topic echt verziekt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg je cereal een note voor tvp plaatsen?
pardonquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Krijg je cereal een note voor tvp plaatsen?
Ik verziek het topic toch (nog) niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms, ook voor fipo's en tl;dr reacties. Maar alleen als het het topic echt verziekt.
Jij bent Winona Ryder, ik weet de naam in de serie niet meer, vriendin van Rachel die dan verliefd op haar is.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent Winona Ryder, ik weet de naam in de serie niet meer, vriendin van Rachel die dan verliefd op haar is.
ik ga pas noten als ik denk: hee dit is al de 7e keer dat ik een reaktie van iemand weghaal in een week. Als je echt wil kun je er een dagtaak aan hebben, maar dat wil ik nietquote:
nou straks zijn we hier de vakantiemods en dan.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor. Ik mod hier sowieso niet.Was maar een fopje.
Phoebe.quote:
Dat bedoel ikquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor. Ik mod hier sowieso niet.Was maar een fopje.
Ben jij wel van hier? Wat ben jij een verschirkkelijk goed mod zeg!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga pas noten als ik denk: hee dit is al de 7e keer dat ik een reaktie van iemand weghaal in een week. Als je echt wil kun je er een dagtaak aan hebben, maar dat wil ik niet
Ik heb 7 notes voor "TL;DR"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
Soms, ook voor fipo's en tl;dr reacties. Maar alleen als het het topic echt verziekt.
Ik las batsenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef crv het volgende:
Godver zet te tv aan zijn de smurf en smurfin daar
who cares wat die gatsen doen
cutequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef crv het volgende:
Godver zet te tv aan zijn de smurf en smurfin daar
who cares wat die gatsen doen
moest ook 2 keer lezen voor ik reageerdequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik las batsen![]()
Dacht al, ranzige smurfjes hoor
Samenwerken met jou. Wat een eer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou straks zijn we hier de vakantiemods en dan.....
Guntherquote:
Oké, dan ligt het dus aan mijn zieke geest dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest ook 2 keer lezen voor ik reageerde
Smurfin.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik las batsen![]()
Dacht al, ranzige smurfjes hoor
vanmorgen, om 6:00 schalde die uit mn speakersquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oké, dan ligt het dus niet aan mijn zieke geest
Chandler dan?quote:
JIj bent Brad Pitt.quote:
Ik waarschijnlijk, daar liet ik net een sterk staaltje van zienquote:
Het staat bij mij meestal wel opquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef Socios het volgende:
Wie gaat er straks om 19.30u Friends kijken op Veronica?
ik wou niks zeggenquote:
Niet dom maar wel kjoet, Bennyquote:
quote:
quote:
Heel verstandigquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk, daar liet ik net een sterk staaltje van zien
Wie is Gunther?quote:
of te vroegquote:
I'm giving it beebquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
*draait pimpend rond
Give me a Manhattan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |